Ja dat is waar....quote:Op maandag 31 december 2007 18:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, een webcam is ook zoooo 2007...
De baard in de keel gekregen, misschien?quote:Op maandag 31 december 2007 18:37 schreef Homdeck het volgende:
Ooit kon ik deze helemaal meezingen, maar dat llukt me niet meer...
Koptelefoon, ooit van gehoord?quote:Op maandag 31 december 2007 18:38 schreef MadMaster het volgende:
De radio is hier resoluut uitgezet wegens TV-wensen van mevrouw MadMaster.
Ik had nu wel lang genoeg geluisterd...
Wat ben jij een huismuts, zegquote:Op maandag 31 december 2007 18:38 schreef MadMaster het volgende:
Varië...quote:Op maandag 31 december 2007 18:38 schreef Diaan73 het volgende:
We doen hier even een pc/laptopswitch....
Ja. in 1992.quote:Op maandag 31 december 2007 18:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De baard in de keel gekregen, misschien?
quote:Op maandag 31 december 2007 18:38 schreef MadMaster het volgende:
jij ook een goed uiteinde gewenstquote:Op maandag 31 december 2007 18:39 schreef peaceman het volgende:
Helaas ben ik hierna achter de PC weg....![]()
Desalniettemin wens ik iedereen een prima jaarwisseling. drink niet teveel en houd je vingers heel!
En speciaal voor MM: Kop op kerel, volgend jaar beter.....
Veel plezierquote:Op maandag 31 december 2007 18:39 schreef peaceman het volgende:
Desalniettemin wens ik iedereen een prima jaarwisseling. drink niet teveel en houd je vingers heel!
Hallo, ik moet morgen ook nog kunnen eten, schone kleding hebben, een opgeruimde kamer hebben en zo...quote:
Als ik jou was, had ik de radio weer aangezet.quote:Op maandag 31 december 2007 18:38 schreef MadMaster het volgende:
Da's volgend jaar pas hoor, tot die tijd mag je toch nog wel even radio luisterenquote:Op maandag 31 december 2007 18:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hallo, ik moet morgen ook nog kunnen eten, schone kleding hebben, een opgeruimde kamer hebben en zo...
Fijne jaarwisseling.quote:Op maandag 31 december 2007 18:39 schreef peaceman het volgende:
En speciaal voor MM: Kop op kerel, volgend jaar beter.....
Of luister via je MP3.quote:Op maandag 31 december 2007 18:42 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Da's volgend jaar pas hoor, tot die tijd mag je toch nog wel even radio luisteren
Die ene, waar je music met een q schrijftquote:
quote:Op maandag 31 december 2007 18:46 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Die ene, waar je music met een q schrijft
Vind Logical Song nog net wat mooier. Maar dat kan ook liggen aan de herrineringen die ik daarbij heb.quote:Op maandag 31 december 2007 18:47 schreef Fred_B het volgende:
De mooiste van Supertramp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |