Ik vrees dat Peaceman dan helemaal Twan niet krijgt, maar dat Twan dan helemaal bij zn vader gaat wonen.quote:Op maandag 31 december 2007 18:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Diaan, het was fijn je gekend te hebben.
De voogdij van Twan heb je hopelijk goed geregeld, want om dat aan Peaceman alleen over te laten...
Dit zal ik me nog herinneren als ik aan vroeger moet terugdenken.quote:Op maandag 31 december 2007 18:58 schreef tha_dark het volgende:
Ah nee, niet weer die eikel van de Backstreet Boys komend uur
De Backstreet Boys en Robbie Williams zullen bij diverse aanwezigen hier in het geheugen gegrifd staan.quote:Op maandag 31 december 2007 19:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dit zal ik me nog herinneren als ik aan vroeger moet terugdenken.
740quote:Op maandag 31 december 2007 19:02 schreef Ofyles2 het volgende:
Dan ga ik voor Stef Bos-Papa als nummer één.
EINDELIJK! Mijn 5000e post! Maar hoe lang het duurde vandaag!![]()
Misschien na 19:30.quote:Op maandag 31 december 2007 19:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De Backstreet Boys en Robbie Williams zullen bij diverse aanwezigen hier in het geheugen gegrifd staan.
Zo, ik ga die 70 kilo vuurwerk zo in de auto leggen en wens iedereen hetzelfde als wat hij/zij mij wenst voor het komend jaar.
Wanneer is de Nationale Popquiz dan?
Nog veel luister- en ouwehoerplezier hier...
trustequote:Op maandag 31 december 2007 19:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De Backstreet Boys en Robbie Williams zullen bij diverse aanwezigen hier in het geheugen gegrifd staan.
Zo, ik ga die 70 kilo vuurwerk zo in de auto leggen en wens iedereen hetzelfde als wat hij/zij mij wenst voor het komend jaar.
tot in de subtop 2000quote:Op maandag 31 december 2007 19:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heel fijn nieuwjaar dan maar he?quote:Op maandag 31 december 2007 19:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij hetzelfde!quote:Op maandag 31 december 2007 19:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
nog 7 dusquote:
Jij ook fijne jaarwisselingquote:Op maandag 31 december 2007 19:05 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik ga ookVoorzichtig he, mensen!
er zijn nog mensen overquote:
ga je schamen!!!!!!quote:
51164 (gemiddeld 27 per dag)quote:
Voorlopig ben ik er nog welquote:
verslaafde!!quote:
moet je goed je best doenquote:Op maandag 31 december 2007 19:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Aantal posts: 5.858 (gemiddeld 8 per dag)
Zou ik de 6000 nog gaan halen voor 2008?
Het was erger hoorquote:
quote:Op maandag 31 december 2007 19:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jan Jaap????????????????quote:Op maandag 31 december 2007 19:09 schreef het_fokschaap het volgende:
straks bezoek en dan oliebollen eten, drank naar binnen werken, Jan-Jaap kijken, vuurwerk bij de chinees hieronder en dan naar een feestje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |