hoe bedoel je dat?quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:54 schreef alors het volgende:
Ja die voorjaarscatalogus is idd 99% hetzelfde als die 'preview' catalogus.
Maar wel met zo'n bon voor een gratis ding als je een nieuwe klant aanmeldt
oke dankje, maar kan dit ook zonder dat formulier?quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:10 schreef MaLo het volgende:
Roburt, dit betekent dat je een kado krijgt als jij iemand aanbrengt bij H&M.
Dan kun jij bij die bestelling van die persoon een trui of een kadobon krijgen.
Ow goed dat je het zegt... zo een krijg ik ook nog binnen... zucht...quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:37 schreef shmoopy het volgende:
Ik ben stiekem wel blij dat er voor mij op het eerste gezicht niet zoveel bijzonders bij zit, heb net een bestelling van ongeveer 100 euro binnen en moet echt even gaan dimmen nu.
Ik hou wel van wijd uitlopende pijpen, maar dan moet het rond de bovenbenen wel strak zitten.quote:Op zondag 30 december 2007 09:11 schreef Roeji het volgende:
Tvp.
Idd niet echt leuke dingen, afgelopen collectie was het skinny en nu is het van die tentmode
(leveren ze ook stokken erbij, kun je meteen gaan kamperen![]()
)
Alleen de standaard dingen (t-shirts en jeans) zien er oke uit. De rest laat ik aan me voorbij gaan.
mooie broek!quote:Op zondag 30 december 2007 10:41 schreef zoeperzazke het volgende:
Tvp, ik wacht op m'n voorjaarsbetselling
[ afbeelding ]![]()
![]()
die schoenen was ik ook van plan om te bestellenquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:34 schreef MaLo het volgende:
Ik heb voor mezelf maar 3 dingen besteld, voor mijn dochtertje des te meer. De kinderkleding van H&M vind ik echt prima!
Voor mezelf:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] en [ afbeelding ]
Ik zag net wel een grote auto van TNT pakketservice, vol met pakketten. Misschien dat ze vandaag toch wel pakketten leveren...quote:Op zondag 30 december 2007 16:44 schreef BalLon het volgende:
TNT bezorgt geen pakketten op maandag.... Dus ik ben er bang voor!
Daar moet je niet naar kijken, gewoon naar de afleverdatum kijken. Nog nooit problemen daardoor gehad. Zij kunnen er wel een factuurdatum opzetten, maar als ik het pakket pas 1 maand later ofzo zou krijgen (door welke reden dan ook) dan kan ik echt niet terug de tijd in om het op tijd terug te sturen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 10:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Volgens mijn informatie worden er vandaag geen pakketten bezorgd. Ik voorzie gezeur met rekeningen en retouren omdat de factuurdatum op 21 december ofzo staat. Grrrr.
En nogsteeds niets.quote:Op woensdag 2 januari 2008 09:28 schreef ChilllayD het volgende:
Nogsteeds sinds de 21e niets binnen grrrrrrr.
Rare wijzigingen op die tracktrace site. Nu ineens zending gesorteerd in amsterdam.
Al de 2e gesorteerde melding. En de laatste op datum van de 31e.
Ik verwacht vandaag dus wederom niets. Er staat niets bij wat daaop lijkt.
Sjoh, schiet lekker op. Not.
k*t TNT, die hebben vanaf de 27e niets meer uitgevoerd.
Nee, ik heb al gezocht. Ik zal er zo even een foto van makenquote:Op donderdag 3 januari 2008 13:51 schreef ChilllayD het volgende:
Welke? Staat d'r een foto van op de site?
Bijna alles was 9,90 dus, maar was het dat jurkje-achtige ding? Die was leuk op de foto, maar in het echt, gewoon afzichtelijk. Ze hadden er weer allemaal van dat glitterdraad doorheen gebreid, zo lelijk is dat...quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:21 schreef Syytön het volgende:
Ik kreeg gister die trui van de holiday collectie binnen, dat ding van 9,95. Wat is dat voor raar model zeg... gaat weer snel terug naar H&M!
Leuk, ik had een maand geleden ook een t shirt voor 2 euro en een jurkje van 5 euro nogwatquote:Op donderdag 3 januari 2008 14:09 schreef MaLo het volgende:
Hier is hij, mijn shirtje van 2 euro
[ afbeelding ]
@ Jojogirl, ik heb online ook nog een bestelling voor 110 euro staan
Voor mij ook, ik ben dan zo blij met mijn aankoopquote:Op donderdag 3 januari 2008 16:55 schreef alors het volgende:
[..]
Leuk, ik had een maand geleden ook een t shirt voor 2 euro en een jurkje van 5 euro nogwatZulke koopjes voelen voor mij echt als een overwinning
![]()
Ik weet niet waar je woont, maar ik werk in Noord Holland bij de H&M, zal ik voor je kijken?quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:00 schreef Syrena het volgende:
Truitjes voor 2 euro rulen![]()
Ik wil ZOOOO graag een zwarte Loyal. Ik heb hem een paar weken geleden aangehad, maar niet gekocht ivm met zuinig aan doen. Ga ik twee weken geleden terug om 'm te kopenNERGENS meer te krijgen
En ik weet zeker dat ik een Loyal aanhad, want de skinny's zitten veel te strak om m'n kuiten.
Baal
Op de site staat trouwens wel deze, maar die zal wel niet zwart genoeg zijn denk ik..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 08:55 schreef Syrena het volgende:
Iedereen die wil kijken voor me: heel graag!Maat 29-32
![]()
In Sittard was ie in geen enkele maat meer te krijgenIk heb gevraagd of ze nog kwamen, maar dat wisten ze niet. En ik heb de herfstcatalogus al weggedaan en kon dus niet zien of ie daar soms in stond.
quote:Op zondag 6 januari 2008 15:10 schreef ChilllayD het volgende:
Sowiezo op zondag pakketpost krijgen? Dat wil ik ook wel!
En heb dat wel eens gehad. Manco op de site, maar wel al thuis.
Die site bijwerken van Track&Trace dinges is wel vaker een beetje achterop
Spijkerbroekmaten zijn niet gelijk aan gewone matenquote:Op maandag 7 januari 2008 15:15 schreef MissJ het volgende:
Ow ja en welke maat kan ik het beste nemen? Heb van broek maat 42 of 44.
Deze broek is in de outlet en gaat van maat 26 t/m 34.
Ik heb 'm. Hij valt wat groter dan normaal, en de pijpen zijn een stuk langer dan bv. van de Loyal.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:15 schreef MissJ het volgende:
Hi mede h&m-fans![]()
Ben ff benieuwd..
is er iemand die deze jeans heeft en mij kan vertellen hoe ie valt? Valtie groter of juist kleiner, etc etc.
[ afbeelding ]
Weet ik, dat spijkerbroekmaten niet gelijk zijn aan gewone matenquote:Op maandag 7 januari 2008 17:34 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Spijkerbroekmaten zijn niet gelijk aan gewone matenIk heb normala gesproken 29 en ik heb in gewone maten meestal 36/38..... geen idee hoe het verder loopt.
hahahaha, hmm dat klinkt niet zo positief... Nou ja, heb m inmiddels besteld, dus ik zie t wel of het wat voor mij is. Heb nog geen ervaring met spijkerbroeken van H&M, dus ben zeer benieuwd.quote:Op maandag 7 januari 2008 17:54 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb 'm. Hij valt wat groter dan normaal, en de pijpen zijn een stuk langer dan bv. van de Loyal.
Ik vind het een rotbroek. Door de zakken en de lichte plekken lijkt ik er dik en plomp in. Ook is het geen heupmodel, hij komt tot iets onder je navel.
Hij zit wel erg lekker, het is tamelijk dunne stretch-spijkerstof. Maar dit is dus de broek die ik aanhad toen ik dat jasje ging passen en spontaan depressief werd van mezelf
Die heb ik ook besteld! Maar valt echt veel te groot uitquote:Op maandag 7 januari 2008 15:15 schreef MissJ het volgende:
Hi mede h&m-fans![]()
Ben ff benieuwd..
is er iemand die deze jeans heeft en mij kan vertellen hoe ie valt? Valtie groter of juist kleiner, etc etc.
[ afbeelding ]
Eigenlijk is die best wel heel erg leukquote:
Oooh, dus jij zegt ook al dat ie groot valt.. welke maat heb jij normaal en welke maat van deze broek had je genomen?quote:Op maandag 7 januari 2008 20:08 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Die heb ik ook besteld! Maar valt echt veel te groot uitWeer terug gedaan
Wel een mooie broek
![]()
ja ik vind hem ook echt tofquote:Op maandag 7 januari 2008 22:28 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Eigenlijk is die best wel heel erg leukmaar ik heb al een bestelling van 175 euro openstaan
Mijn pagina, bestellingen, nog niet geleverde artikelen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:12 schreef saaw het volgende:
waar zien jullie allemaal hoe het met je bestelling staat?
* saaw kan het niet vinden![]()
mijn pagina -> bestellingen -> nog niet geleverd of geleverde artikelen/retourenquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:12 schreef saaw het volgende:
waar zien jullie allemaal hoe het met je bestelling staat?
* saaw kan het niet vinden![]()
Oooooh! Die zijn echt heel leuk!quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:14 schreef alors het volgende:
Voor de bestelling splitsers: De bruine & zwarte espadrilles met open teen zijn momenteel pas eind april leverbaar.
deze dus:
[ afbeelding ]
Ik heb dat wel vaker gehad hoor, dat er een dag tussen Zwolle en Amsterdam zit. Als het goed is heb je hem dan gewoon vandaag.quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:39 schreef ChilllayD het volgende:
Nieuwe werkwijze Tracktrace & bezorging?
Zending gesorteerd in sorteercentrum 09-01-2008 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 10-01-2008 Amsterdam , intern transport pakketten
Zijn de laatste 2.
Bij de bovenste houdt het normaal gesproken al in (gister dus) dat je het de volgende dag (vandaag dus) in huis hebt. Vorige keer was dat hier niet het geval. (kerst/oud&nieuw drukte).
Nu in Amsterdam op datum van vandaag.
Krijg ik het nou wel of niet?
Wist ook niet dat er daar een wasquote:
En hij zit er al drie jaarquote:Op donderdag 10 januari 2008 10:54 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Wist ook niet dat er daar een was![]()
Volgens mij ongeveer hetzelfdequote:Op donderdag 10 januari 2008 11:09 schreef Linnie20v het volgende:
Haha ach, 3 jaar pas......LOL
Is daar ook een iets andere collectie? Of was het allemaal hetzelfde ?
En toen was ik het zat en stuurde ik een mailtje met de vraag waarom het zo lang duurt en waarom nieuwe bestellingen voorrang krijgen. De fantastische klantenservice reageerde daarop met:quote:Op woensdag 9 januari 2008 08:30 schreef Chanty87 het volgende:
Bij mij ook nog steeds niet...
quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:38 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
En toen was ik het zat en stuurde ik een mailtje met de vraag waarom het zo lang duurt en waarom nieuwe bestellingen voorrang krijgen. De fantastische klantenservice reageerde daarop met:
"We hebben het voor je nagekeken en de bestelling wordt half-januari geleverd."
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bij mij ookquote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:04 schreef Addict89 het volgende:
Eindelijk in behandeling, met een beetje geluk eind volgende week binnen. Na maar 3 maanden wachten.
Bij mij ook *eindelijk*quote:
Ik heb ze in mijn bestelling staanquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:23 schreef alors het volgende:
Heeft iemand trouwens al die 2 shirts voor 5 euro binnengekregen? Ik ben wel benieuwd hoe die vallen...
Ik heb dat al vaak gedaan, er is verder geen verschil met het wegbrengen naar het postkantoor, behalve dan dat het Kialapunt ruimere openingstijden heeft.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:59 schreef vw_caddy het volgende:
Ik wil een deel van mijn laatste bestelling weer retour sturen. Ik begreep dat dit via het Kialapunt kan, iemand daar ervaringen mee? Of toch gewoon beter via het postkantoor doen?
Dat heb ik ook altijdquote:en bij de taille veel te wijd
Idd.. 27 december besteld.. gister verzonden. Track&Trace kent nog helemaal niks met het pakketnummerquote:Op maandag 14 januari 2008 14:29 schreef Addict89 het volgende:
Het is eigenlijk echt belachelijk, zelfs als dingen op voorraad zijn mag je blij zijn als je het binnen 2 weken thuis hebt.
Die tegoedbon is toch maar 3 maanden geldig?quote:Op maandag 14 januari 2008 17:39 schreef Locusta het volgende:
Ik weet niet of dit al bekend is bij jullie; maar ik ruilde iedere keer de spullen die ik niet wilde houden om bij de Hennes winkel voor contant geld. Maar afgelopen donderdag kreeg ik te horen dat dit dus niet meer kan. Je krijgt namelijk een tegoedbon van de waarde van alle kleren die je omruilt in de winkel.
Misschien handig om te weten
Oei, dat weet ik zo ff nietquote:Op maandag 14 januari 2008 17:42 schreef schatje het volgende:
Die tegoedbon is toch maar 3 maanden geldig?
Ook even navragenquote:Op maandag 14 januari 2008 18:00 schreef Addict89 het volgende:
Die tegoedbon is zeker alleen in de echte winkels te gebruiken?
En wettelijk zijn ze dus eigenlijk verplicht om gewoon je geld terug te geven. Als datgene wat je terugbrengt gewoon kapot is dan. Als je spijt hebt van je aankoop, dan niet.quote:Op maandag 14 januari 2008 17:39 schreef Locusta het volgende:
Ik weet niet of dit al bekend is bij jullie; maar ik ruilde iedere keer de spullen die ik niet wilde houden om bij de Hennes winkel voor contant geld. Maar afgelopen donderdag kreeg ik te horen dat dit dus niet meer kan. Je krijgt namelijk een tegoedbon van de waarde van alle kleren die je omruilt in de winkel.
Misschien handig om te weten
Ow maar je krijgt je geld ook wel terug hoor...quote:Op maandag 14 januari 2008 19:20 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
En wettelijk zijn ze dus eigenlijk verplicht om gewoon je geld terug te geven. Als datgene wat je terugbrengt gewoon kapot is dan. Als je spijt hebt van je aankoop, dan niet.
Tegoedbonnen
Maar ik heb het juist over de fysieke winkelsquote:Op maandag 14 januari 2008 19:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow maar je krijgt je geld ook wel terug hoor...
als je het via de post terug stuurt...
Er zijn meer bedrijven die 'fysieke' winkels naast hun e-shop hebben en e-shop retouren alleen via de post verwerken en niet eens aannemen in de winkel
Ja, en daar moet je weer voor betalen.quote:Op maandag 14 januari 2008 19:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow maar je krijgt je geld ook wel terug hoor...
als je het via de post terug stuurt...
Ja dat snap ik, maar volgens mij is de H&M dus niet verplicht je in de winkels contant geld uit te betalen...quote:Op maandag 14 januari 2008 20:01 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Maar ik heb het juist over de fysieke winkelsTegenwoordig geven H&M winkels geen geld meer terug maar tegoedbonnen omdat teveel mensen grote online bestellingen terugbrengen voor het geld (ook zoiets...).
Volgens mij kan dat helemaal niet, of je moet weten dat je over zoveel weken of maanden geld tekort hebt. Als je snel geld nodig hebt, is de H&M geen optiequote:Op maandag 14 januari 2008 20:01 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Maar ik heb het juist over de fysieke winkelsTegenwoordig geven H&M winkels geen geld meer terug maar tegoedbonnen omdat teveel mensen grote online bestellingen terugbrengen voor het geld (ook zoiets...).
Tsja, als het niet kon dan hadden ze die tegoedbon niet doorgevoerd hè... Volgens mij was 't parselmouth die er zelfs nog over klaagde een tijdje terug.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:54 schreef Deliah het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat helemaal niet, of je moet weten dat je over zoveel weken of maanden geld tekort hebt. Als je snel geld nodig hebt, is de H&M geen optie.
Die heb ik ook en is idd erg fijn, alleen een beetje kortquote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:35 schreef zoeperzazke het volgende:
allereerst de vleermuistrui, heb geen plaatje bij de hand, uit de wintercolelctie nog, met die foute pixelige print bovenaan... heeeeeeeeerlijke trui!!!
Ik ben ook maar klein, dus het geeft nietquote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:33 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Die heb ik ook en is idd erg fijn, alleen een beetje kort
volgens mij doelt Deliah meer op de tijd die er zit tussen bestellen en afleveren. "Snel geld" zit er niet in dus.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:32 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Tsja, als het niet kon dan hadden ze die tegoedbon niet doorgevoerd hè... Volgens mij was 't parselmouth die er zelfs nog over klaagde een tijdje terug.
Ik doelde juist op "Volgens mij kan dat helemaal niet,"quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:56 schreef E.T. het volgende:
[..]
volgens mij doelt Deliah meer op de tijd die er zit tussen bestellen en afleveren. "Snel geld" zit er niet in dus.
Dan is het als brief verzonden, was het een kleine bestelling?quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:09 schreef funkyelectro- het volgende:
is onderweg, maar nog geen trace nummer?
Nee, wist ik niet. Bedankt, hij doet tquote:Op woensdag 16 januari 2008 10:09 schreef Addict89 het volgende:
Ook onderweg. Hoop dat vrijdag alles binnenkomt! Was kortingscode 7889 al bekend trouwens? 5 euro, werkt ook icm andere codes.
Dat bedoelde ik idd. Het is natuurlijk wel mogelijk om op die manier contant geld te verkrijgen, alleen nogal onhandig, lijkt me.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:56 schreef E.T. het volgende:
[..]
volgens mij doelt Deliah meer op de tijd die er zit tussen bestellen en afleveren. "Snel geld" zit er niet in dus.
Mij ook, maar mensen doen de gekste dingenquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:13 schreef Deliah het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik idd. Het is natuurlijk wel mogelijk om op die manier contant geld te verkrijgen, alleen nogal onhandig, lijkt me.
Haal je voordeel uitquote:10% korting op het hele assortiment. Geldt voor bestellingen die uiterlijk 28/1/2008 worden gedaan. Jouw kortingsnummer: 7905
Ja dat klopt. het was met die preview bestelling. Die heb ik ook gedaan. Morgen die catalogus eens opzoeken en dan maar weer eens bellen/mailen met die 'klachtenservice'quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:24 schreef alors het volgende:
Volgens mij werd dat idd beloofd
Maar dat kan ook zijn bij een bestelling uit de previewcatalogus...
Ik heb er zelfs 2 gekregenquote:Op woensdag 16 januari 2008 18:22 schreef Shakti het volgende:
Kreeg je nu bij de bestelling van de voorjaarskleding, een kado bon? Ik meen me te herinneren van wel, maar er zat er geen in mn pakket. En op de klantenservice was het niet bekend (ik had voor wat anders gebeld en vroeg er eens naar), althans bij de dame in kwestie die ik aan de lijn had.
ps. post normaal onder andere naam (Roeji) maar kan op mn laptop niet inloggen met dat account, zodoende een nieuwe naam!!!
Jij woont zeker vlakbij Zwolle?quote:
Valt wel mee uurtje/3 kwartier rijden ongeveer.. Maar ze leveren het eigenlijk altijd wel de volgende dagquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:19 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Jij woont zeker vlakbij Zwolle?Mijn pakket zal vrijdag wel geleverd worden.
Hopen dat ze niks verkeerd hebben gestuurd
Met een beetje pech is bij jou alles uitverkocht, dit zou je kunnen zien aan je saldo pagina, dan is het gecrediteerd.quote:
Bij mij staat gewoon Aankoop met het bedrag erachter. Als mijn bestelling vanavond niet is gesorteerd word ik boosquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:52 schreef Addict89 het volgende:
Saldo staat op -145, dus denk dat het wel goed zit?
Dan is het een klein pakketje wat met de gewone post gaat.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:31 schreef Dragonwizard het volgende:
Bestelling is zogenaamd onderweg, maar geen collonummer
Varieert, ik heb normaal maat M of L in dameskleding. Maar ik pas dus ook in mt 170 van de jongens t-shirts, die zitten prima. Mt 170 van de meisjes t-shirts passen ook wel maar zitten iets aan de strakke kant bij mn borsten.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:41 schreef Addict89 het volgende:
Staat een maat S gelijk aan een 170 kindermaat voor topjes/truien?
Dan moet je gewoon bestellen en dan de volgende dag je product uitzoeken waarop je korting wilt hebben en alléén die en de code bestellen. Geannuleerde dingen krijg je niet terug, op=op. Oh en op dingen uit de outlet kun je ook geen korting krijgen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:21 schreef pronkjewail het volgende:
Ik probeerde vanmiddag bij mijn 1e bestelling 2 kortingscodes van de OP in te vullen. Een van 2en werd maar gepakt en toen ging de korting ook nog automatisch van het goedkoopste produkt af. Hoe kan je kiezen op welk produkt je 25% korting krijgt?
En nog belangrijker: toen ik zag dat de korting niet goed ging, heb ik de bestelling geannulleerd. vervolgens bleek dat mijn produkten (uit de outlet) niet meer er tussen stonden! Hele maat was weg gehaald. Betekent dit dat het nu echt uitverkocht is of bestaat nog de kans dat mijn 2 geannuleerde broeken alsnog teruggeplaatst worden??
quote:Zending in verkeerde route; aflevering 1 dag vertraagd 19-01-2008 Wateringen , pakkettendistributie
Ja en 's morgens vroeg, uurtje of 7-8 of eerder soms, heb je de meeste kans dat het er nog is. Sommige dingen gaan heel snel.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:18 schreef Addict89 het volgende:
Op doordeweekse dagen wordt er geupdate, dus best kans dat er dan weer wat is.
Helaas, vooralsnog hebben ze alleen een online shop voor Zweden, Denemarken, Noorwegen, Finland, Duitsland, Nederland en Oostenrijk.quote:Op zondag 20 januari 2008 00:39 schreef Monita het volgende:
ik heb een vraag, kan je ook iets online bestellen als je in België woont? Of leveren ze alleen maar in NL ?
Volgens mij alleen in Nederland...quote:Op zondag 20 januari 2008 00:39 schreef Monita het volgende:
ik heb een vraag, kan je ook iets online bestellen als je in België woont? Of leveren ze alleen maar in NL ?
Tja hoe gaan ze ermee om, het komt gewoon in je saldo overzicht te staan wat je hebt betaald. Kan wel zijn dat de maandfactuur wat ze sturen niet klopt omdat het tijdstip van bijwerken misschien mekaar kruist. Gewoon zelf in de gaten houden wat je moet betalen en zorgen dat je op tijd betaald. Dat zeggen ze ook bij de klantenservice als je factuur niet klopt omdat bijv een retourpakket nog niet verwerkt is. Ze zeggen dan dat je zelf mag uitrekenen wat je betalen moet.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:53 schreef MissJ het volgende:
Weet iemand dit?
Ik heb als betaalwijze altijd maandfactuur.
Nu moet ik voor eind van deze maand een X bedrag betalen.
Voor eind volgende maand (dus februari) moet ik een Y bedrag betalen. Dat Y bedrag is redelijk hoog en nu wil ik deze maand, naast het X bedrag ook al een deel van het Y bedrag betalen, zodat het volgende maand wat minder is haha...
Hoe gaat h&m hier mee om als ze dus deze maand een hoger bedrag dan het saldo ontvangen?
quote:Op zondag 20 januari 2008 22:31 schreef Debsterr het volgende:
H&M krijgt een speciale "stop aids" collectie.. zitten wat toffe designs bij van o.a. Timbaland, Tiga en Good Charlotte. Betaalbaar, voor een goed doel, hoogstwaarschijnlijk niet aan te komen.
Tja, moeten ze hem ook maar niet 10x invullen.quote:Op maandag 21 januari 2008 07:51 schreef Little_Angel het volgende:
Even een waarschuwing.
Ik ben erachter gekomen dat als je teveel kortingscodes gebruikt, H&M deze wel verrekend op een latere factuur. Dus bij je bestelling zie je het bedrag met kortingen en daarna sturen ze je nog eens een rekening. Dit hoeft lang niet altijd te gebeuren, maar houd er rekening mee!
(Dit gaat om de kortingscode van 5 euro die onbeperkt ingevoerd kan worden).
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:58 schreef alors het volgende:
[..]
Ja en 's morgens vroeg, uurtje of 7-8 of eerder soms, heb je de meeste kans dat het er nog is. Sommige dingen gaan heel snel.
Ik ga denk ik zo'n maar zo'n jongenshoodie in de kleinste maat kopen, en nog een shirtje misschien.quote:Op maandag 21 januari 2008 08:55 schreef Syytön het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is de collectie, verkrijgbaar vanaf 1 februari online, en ook in de meeste H&M winkels (waar Divided wordt verkocht).
Prijzen liggen tussen 9,90 en 29,90.
Die hoodies van Tiga zijn idd best leukquote:Op maandag 21 januari 2008 14:29 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ga denk ik zo'n maar zo'n jongenshoodie in de kleinste maat kopen, en nog een shirtje misschien.
Die code kunnen ze ook redelijk eenvoudig controleren... die krijg je namelijk alleen als tegoedbon uitgekeerd. Bijvoorbeeld bij een fout geleverde bestellingen of bij de zomercollectie.quote:Op maandag 21 januari 2008 07:51 schreef Little_Angel het volgende:
Even een waarschuwing.
Ik ben erachter gekomen dat als je teveel kortingscodes gebruikt, H&M deze wel verrekend op een latere factuur. Dus bij je bestelling zie je het bedrag met kortingen en daarna sturen ze je nog eens een rekening. Dit hoeft lang niet altijd te gebeuren, maar houd er rekening mee!
(Dit gaat om de kortingscode van 5 euro die onbeperkt ingevoerd kan worden).
Jongensmaat 170 is zelfs te groot voor mijquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:03 schreef Shakti het volgende:
[..]
Varieert, ik heb normaal maat M of L in dameskleding. Maar ik pas dus ook in mt 170 van de jongens t-shirts, die zitten prima. Mt 170 van de meisjes t-shirts passen ook wel maar zitten iets aan de strakke kant bij mn borsten.
Maar ik heb dus ook al shirts gehad die veruit te klein waren. Bijv die tuniekjes van iets van 3 of 4 euro uit de outlet (onder meisjes tops), die waren dus echt veel te krap bij mn borsten. Blouses en jurkjes passen niet. Denim jurkje uit de outlet kreeg ik tot onder mn borsten perfect aan en dicht, maar bij mn borsten stond het 10cm open.![]()
Het verbaast me enorm dat ik met mn mt 40/42 en d-cup in de jongens shirts van mt 170 pas en niet goed in de meisjes tops en jurkjes mt 170. Je zou toch zeggen dat ze in de meisjeskleding er wel rekening meehouden dat ze borsten krijgen of al hebben.![]()
Ik zou het dus gewoon proberen. wie weet past het en kun je een hoop geld besparen.![]()
Oh en het zijn ook nog leuke t-shirts wat ze nu hebben.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:33 schreef AJ187 het volgende:
[..]
Jongensmaat 170 is zelfs te groot voor mijTerwijl ik normaal herenmaat S of M draag. Maat 164 is weer te klein
![]()
Bij H&M hebben ze echt rare matenKinderen die dan maat 170 passen, moeten dan zeker minstens 1.80 en best wel breed zijn
Ik zag het ook ja, wat een verschrikkingquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:21 schreef Deliah het volgende:
[ afbeelding ]
OMGWat ik nou weer zie in de outlet.
Ik denk dat je producten waren uitverkocht, dan crediteren ze je bestelling. Aangezien je saldo op +3 staat zal dit inderdaad het geval zijn.quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:38 schreef Chanty87 het volgende:
Ik vind sowieso dat ze hun administratie eens op orde moeten stellen hoor. Mijn preview-voorjaarsbestelling staat gvd sinds de 15e op onderweg maar op T&T staat het nog steeds op manco, dus ik krijg weer zo'n voorgevoel dat mijn bestelling nooit verzonden is zoals al eerder is gebeurd in Juli. Daarvoor hadden ze armbanden gestuurd ipv een riempje. Volgens mijn saldo heb ik 3 euro teveel betaald (hoe komen ze daaraan?). Echt, hoe moeilijk kan het zijn?
In het zwart is ie wel gaaf hoor, lijkt een beetje op een leren legging.quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:21 schreef Deliah het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn bestelling was er echt snel, volgens mij was hij vrijdag of zaterdag in behandeling genomen en gister had ik hem.quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:16 schreef Miss_S het volgende:
Mijn bestelling staat al 2 weken op onderweg/manco
Volgens mij is dit echt de laatste keer dat ik bij H&M bestel
Dat tegoed stond er al voordat de uiteindelijke bestelling in behandeling was genomen en mijn bestelling zelf heeft een waarde van 180 euro, bovendien staat er (nog) niks op mijn saldo pagina qua creditering.quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:10 schreef Syytön het volgende:
[..]
Ik denk dat je producten waren uitverkocht, dan crediteren ze je bestelling. Aangezien je saldo op +3 staat zal dit inderdaad het geval zijn.
Heb het zelf ook gehad met een winterjas.
Binnenkort zien we dus heel Nederland in dit carnavalskostuum rondlopen?quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:21 schreef Deliah het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb 'm alquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:00 schreef taart het volgende:
deze net besteld voor 40 euro
[ afbeelding ]
moet wachten tot begin maart![]()
Ooh fuckquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:36 schreef Miss_S het volgende:
Oke, help?
Mijn bestelling die al 2 weken op manco stond (en nog steeds staat)
Staat nu een melding eronder: Retour: niet opgehaald
Nou dan mogen ze hem mooi houdenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:28 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ooh fuck![]()
Dan hebben ze je hele bestelling gewoon niet verzonden, dat had ik ook in juli. Ik zou even bellen als ik jou was
Ongelooflijk dat ze dit gewoon weer flikken
Edit: Ja hoor, ik ben ook de lulGodverdomme!
Gaat op die manier iig wel een HEEL stuk sneller inderdaad. Gezeikquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:41 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nou dan mogen ze hem mooi houden
er zaten leuke dingen bij maar dan kan ik vast ook in een andere winkel vinden
H&M
In het echt is het inderdaad ook geen plezier, maar dat is hun pechquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:46 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Gaat op die manier iig wel een HEEL stuk sneller inderdaad. GezeikAlleen het kutte is dat de (meeste) H&M winkels zo'n ongelooflijke teringzooi hebben en ik haast nooit kan vinden wat ik zoek. Of het is uitverkocht in mijn maat. Dus naar de winkel zelf gaan vind ik ook geen plezier maar online shoppen doe ik daar dus ECHT niet meer.
Nee, maar wel apenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:12 schreef Shakti het volgende:
Maar jeetje mina, er werken toch geen blinden (no offense!!) in dat distributie centrum.
Apen, ja. Had ik beter kunnen zeggenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:26 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Nee, maar wel apenMaargoed, ik heb besloten om H&M Online Shop te boycotten en gewoon een keer naar de winkels te gaan. D'r zitten er toch 4 ofzo in Rotterdam. Al hadden ze er nou ook een Bershka...
Deze code is inmiddels vervallen, mocht iemand het nog niet eerder hebben gemeld..quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:48 schreef Addict89 het volgende:
Code 7616 geeft misschien ¤ 10,- korting.
Nja ik ga het voortaan ook gewoon in normale winkels kopen, nu zit je dagen/weken/veel langer te wachten, en dan word het ineens geannuleerdquote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:57 schreef AJ187 het volgende:
Het duurt idd superlang voordat je je bestelling binnenhebt. Maar in die winkels is het meestal superdruk en alle kleding ligt door elkaarPashokjes zijn altijd vol...lange rijen bij de kassa
![]()
Dus via de online-shop is wel relaxed wat dat betreft
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:25 schreef W1ZZ het volgende:
Heeft iemand hier de cashmere truien van de H&M (80E) weleens geprobeerd? Wat is de kwaliteit daarvan (en dan bedoel ik in de zin van: hoe snel vallen er gaten in)? Ben wel benieuwd maar eigenlijk denk ik dat je van 80E voor cashmere niet zoveel hoeft te verwachten...
Nee nog niks van cashmere van de h&m geprobeerd. Maar 80euro voor een cashmere (gemixed met wat anders denk ik?) is toch een redelijke prijs. Puur cashmere is idd stukken duurder, maar ook niet zelf wasbaar (als je m tenminste jarenlang mooi wilt houden).quote:
ben naar de H&M gegaan om te kijken en het moet toch 100% cashmere zijn volgens 't label. Heb 't maar niet gedaan aangezien ik 80E voor 100% cashmere toch niet helemaal vertrouw...quote:Op zondag 27 januari 2008 12:04 schreef Roeji het volgende:
Nee nog niks van cashmere van de h&m geprobeerd. Maar 80euro voor een cashmere (gemixed met wat anders denk ik?) is toch een redelijke prijs. Puur cashmere is idd stukken duurder, maar ook niet zelf wasbaar (als je m tenminste jarenlang mooi wilt houden).
Misschien dat er verschil is in cashmere? Bijv eerste keus (= beste kwaliteit en dus duur en alleen verkrijgbaar in enkele stuks ofzo?) en tweede keus (= iets mindere kwaliteit en verkrijgbaar in massa productie). Of dat cashemere tegenwoordig goedkoper is geworden. Ik weet het niet.quote:Op zondag 27 januari 2008 14:19 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
ben naar de H&M gegaan om te kijken en het moet toch 100% cashmere zijn volgens 't label. Heb 't maar niet gedaan aangezien ik 80E voor 100% cashmere toch niet helemaal vertrouw...
ligt niet aan jouquote:Op maandag 28 januari 2008 13:23 schreef alors het volgende:
Is die site de laatste paar dagen nou zo traag of ligt het aan mij
Ik heb er een DDoS op losgelaten als wraakquote:Op maandag 28 januari 2008 13:23 schreef alors het volgende:
Is die site de laatste paar dagen nou zo traag of ligt het aan mij
geweldig, spreekt me meer aan dan al die sufkutten-longsleeves, -singletjes en kabeltruien die jullie posten.quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:21 schreef Deliah het volgende:
[ afbeelding ]
Gefrustreerd?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 02:47 schreef tokyo het volgende:
[..]
geweldig, spreekt me meer aan dan al die sufkutten-longsleeves, -singletjes en kabeltruien die jullie posten.
Dat klinkt GAAF!quote:Op maandag 28 januari 2008 17:32 schreef saaw het volgende:
ik heb een KNALroze skinny gekocht net
zal zo ff een fototje maken
Knalgroen heeft ook wel watquote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:01 schreef MaLo het volgende:
[..]
Dat klinkt GAAF!
Ik wil nog een knalrode.
Waar blijft die foto nouquote:Op maandag 28 januari 2008 17:32 schreef saaw het volgende:
ik heb een KNALroze skinny gekocht net
zal zo ff een fototje maken
Nu hebben ze het vest niet meer op voorraad, dus heb ik een 'correctie' bij mijn saldo staan van -29,90. Oke jammer en best logisch al baal ik van het feit dat ik 4,90 verzendkosten moet betalen. Nu staat er echter bij de waarde van het verzonden pakket:quote:1x Vest, 29,90
1x T-shirt, 7,90 -10%, > 7,11
Inclusief verzendkosten, 41.91
Dat lijkt me toch niet echt te kloppenquote:Artikelwaarde: 3,82 (!)
Verzendkosten: 4.90
Totaal: 8,72...
Ik snap het niet... zo moeilijk moet het toch niet zijn?quote:Eerst ontkracht dat miepje mijn verhaal;
(H&M miepje) nee hoor meneer dat vest krijgt u nog gewoon...
(ik) Nee mevrouw, die is geannuleerd
nee hoor meneer, die is gewoon onderweg
NEE mevrouw, die is gecorrigeerd
oh ja nu zie ik het ook... ja naja de rest krijgt u gewoon...
Ja maar ik wil niet meer dan de artikelwaarde aan verzendkosten betalen.
Maar hoezo dan, u krijgt toch een t-shirt van 7,11?
Ja hallo, dat is altijd nog meer dan 50% van de artikelwaarde, niet reeel lijkt me. Plus dat op internet staat dat de artikelwaarde nog maar 3,82 staat.
Nee hoor, dat ziet u echt verkeerd, u betaald 7,11 voor dat t-shirt...
Grom... wat kan ik doen als ik het niet eens ben met de verzendskosten?
oow dan stuurt u gewoon de bestelling terug, betaald u ook geen verzendkosten
Betaald u ook geen verzendkosten zegt ze?? Je betaald toch ALTIJD die 1 euro voor factureringskosten etc.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:51 schreef Bartjebart het volgende:
zucht zucht zucht...
De H&M kan niet echt rekenen lijkt me...
Een tijdje terug bestelde ik:
[..]
Nu hebben ze het vest niet meer op voorraad, dus heb ik een 'correctie' bij mijn saldo staan van -29,90. Oke jammer en best logisch al baal ik van het feit dat ik 4,90 verzendkosten moet betalen. Nu staat er echter bij de waarde van het verzonden pakket:
[..]
Dat lijkt me toch niet echt te kloppen... mijn t-shirt van 7,90 (7,11) is opeens nog maar 3,82 waard...
Dus ik maar eens bellen met de klantenservice want ik vertik het om meer de artikel waarde te betalen aan verzendkosten...
[..]
Ik snap het niet... zo moeilijk moet het toch niet zijn?
Ja inderdaad...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Betaald u ook geen verzendkosten zegt ze?? Je betaald toch ALTIJD die 1 euro voor factureringskosten etc..
Wel retourkosten dacht ik...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:57 schreef Shakti het volgende:
Als je de volledige bestelling retour stuurt hoef je toch helemaal niks te betalen. Geen verzendkosten of retourkosten. Tenminste dat heb ik ergens gelezen op de site of op de afleverbon wat bij je bestelling zit.
Of heb ik het nu helemaal mis?
inderdaad...quote:
Hej ik heb post 300 zie ik...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:06 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
inderdaad...
dat is wat ze aan de telefoon ook zeiden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |