abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55628072

vervolg van:
H&M #29 - Met nu al een voorjaarscollectie!
H&M #28
H&M #27
H&M #26
H&M #25 - Nieuwe Divided collectie
H&M #23 - Met eindelijk een nieuwe collectie!
H&M #22
H&M #21
H&M #20
H&M #19
H&M #18 - H&M loves Kylie
H&M #17
H&M #16
H&M #15
H&M #14
H&M #13: Get ready for 'M by Madonna'
H&M #12
H&M #11: Spring/Summer Collection 2007
H&M #10
Gift of the Day at H&M #9
H&M #8: Gekkenhuis voor Viktor & Rolf
Viktor & Rolf love H&M: A short love affair #7
H&M, Just can't get enough #6
Madonna & crew love H&M #5
De H&M, nu ook shop online #4
De H&M #3
De H&M #2
De H&M

M by Madonna for H&M

andere topics:
Roberto Cavalli for H&M
H&M lanceert Kylie-collectie in China
COS, nieuwe keten van H&M
Viktor & Rolf for H&M [9 nov. in store, 13 nov. online]
Miuccia Prada doet H&M
H&M Solange Azagury-Partridge
Stella McCartney for H&M
Elio Fiorucci for H&M
H&M by Karl Lagerfeld

h&m site:
hm.com

veelgestelde vragen:

Je eigen model samensttellen, zo weet je altijd of dat ene mooie kledingstuk jou wel staat…waar kan ik dat vinden?
De pasmodule is te vinden via de hoofdpagina hm.com onder 'inspiration' en door op 'dressingroom' te klikken.

Kun je dingen toevoegen of annuleren aan je bestelling indien die nog niet geleverd is?
Toevoegen: plaatsen in de kassamand, vervolgens het bestelproces doorlopen.
Annuleren: aantal op 0 zetten en uitvoeren waarna de bestelling is geannuleerd

Een vraagje; heb net besteld en kwam er daarna ineens achter dat ik nergens de kortingscode in heb kunnen vullen! Waar staat dat normaal? Erg jammer dat ik nu de 10% misloop....
Er stond bij stap 1 boven dat je dit bij stap 2 aan kon geven maar heb net nog een keer gecheckt; ik kan dat niet vinden!! Grrrrrrr...

Je kunt je bestelling nog annuleren.
1: mijn pagina
2: nog niet geleverde artikelen
3: aantal op 0 zetten
4: uitvoeren
Vervolgens bestelling opnieuw uitvoeren. Kortingscode voor stap 1 invullen.

Wat betekent \'voorgemelde zending niet aangetroffen:manco...Zwolle\'?
Dan is de bestelling nog in Zweden, of onderweg naar Nederland.

Hoe lang duurt het ongeveer vanaf het moment dat het in behandeling is genomen tot de levering?
In behandeling houdt in dat ze bij H&M de spullen zijn aan het verzamelen en inpakken. Pas als er onderweg staat, dan kun je het pakketje volgen met track&trace. Het is niet echt te voorspellen hoe lang het gaat duren. Soms heb je het binnen 3 dagen soms duurt een meer dan een week.

Mijn zending is vandaag gesorteerd in het sorteercentrum in Zwolle. Betekent dat dan dat ik het morgen in huis heb?
Ja.

Nog even een vraagje voor de ervaren bestellers, als een paar dingen later worden geleverd en je wilt de rest al meteen hebben, dan hoef je toch geen 2 keer de verzendkosten te betalen.. of wel?
Nee.

Eerst stond er dat mijn bestelling begin januari zou worden geleverd en nu zie ik ineenkeer bij mijn pagina dat het pas half januari wordt geleverd terwijl alles gewoon wel op voorraad was. Hoe kan dat?
Mogelijk:
- is de betaling van je vorige bestelling nog niet binnen, of
- is je retourzending nog niet aangekomen in Zweden, of
- is het een combinatie van deze 2 dingen.
M.a.w. je zit momenteel boven je limiet.

Kun je ook terugsturen als het niet bevalt en krijg je je geld dan terug?
Je kunt het terugsturen als je het aan huis bezorgt krijgt, maar dan moet je het wel bij het postkantoor afgeven. Je hoeft pas te betalen als je je bestelde artikelen houdt; als je niks houdt hoef je alleen een euro te betalen voor retourkosten; verzendkosten vervallen dan. Als je dingen terugstuurt maar ook dingen zelf houdt, moet je wèl verzendkosten erbij betalen. Staat allemaal op de factuur die je bij je bestelling ontvangt.

Ik heb een deel van mijn bestelling binnen gekregen, maar er zitten wat dingen bij die niet passen. Hebben jullie ervaring met het terugbrengen naar de winkel?
Ik heb mijn spullen teruggebracht in Maastricht, toen was de winkel net voor het eerst geopend, en dat ging prima. Je moet wel je formulier dan meenemen, dan moeten ze invullen. Het stuk met de giro eraan krijg je terug.

Als je spullen retour wilt sturen, kun je die dan afgeven op het postkantoor?
Klopt! En als je een maandfactuur hebt verrekenen ze het daarmee.

Vraagje, ik heb online iets besteld en wil het retourneren. Dit kan bij mijn Kialapunt. Hoe lever je het dan in? Kun je het in een willekeurige zak of envelop doen? Of kan het in de doos waar het in zat?
Gewoon in de doos waar het in zat + de retourneer-sticker erop plakken.

Ik heb mijn bestelling teruggestuurd en wat ik wil ruilen ingevuld op de bon. Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat ik het zal ontvangen?
De klantenservice vertelde mij dat het circa 2 weken duurt voordat je retourpakket is verwerkt in Zweden. En dan moeten de nieuwe items dus nog weer worden opgestuurd.

Karl Lagerfeld for H&M

Kortingscodes
Welkom! Dankjewel voor je aanmelding voor de H&M Newsletter. Vanaf nu ontvang je iedere maand informatie over het laatste modenieuws, de trends en speciale aanbiedingen uit H&M SHOP ONLINE. Als welkomstaanbieding krijg je 25% korting op een artikel naar keuze als je online winkelt. Je hoeft alleen maar de kortingscode 7772 in te vullen als je bestelt. De aanbieding is geldig tot 04-01-2008.

Code 7616 geeft misschien ¤ 10,- korting.
1304 voor ¤5 korting

Als welkomstaanbieding krijg je 25% korting op een artikel naar keuze als je online winkelt. Je hoeft alleen maar de kortingscode 7962 in te vullen als je bestelt. De aanbieding is geldig tot 19-03-2008.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_55628241
Ja die voorjaarscatalogus is idd 99% hetzelfde als die 'preview' catalogus.

Maar wel met zo'n bon voor een gratis ding als je een nieuwe klant aanmeldt
know'm sayin?
word? word.
pi_55628433
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 17:54 schreef alors het volgende:
Ja die voorjaarscatalogus is idd 99% hetzelfde als die 'preview' catalogus.

Maar wel met zo'n bon voor een gratis ding als je een nieuwe klant aanmeldt
hoe bedoel je dat?
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
  zaterdag 29 december 2007 @ 18:10:23 #4
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_55628602
Die previewfolder had ik perongeluk weggegooid, dus voor mij was de nieuwe folder erg welkom!

Roburt, dit betekent dat je een kado krijgt als jij iemand aanbrengt bij H&M.
Dan kun jij bij die bestelling van die persoon een trui of een kadobon krijgen.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_55630511
leuke collectie, heb ook al een broek en vest gekocht.
thnx voor de korting!
pi_55631165
T.v.p.!
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_55631202
Krijg ik die catalogus zomaar in het zweeds (of iets dergelijks), ach ja, weer eens wat anders.
pi_55631712
Ik vind de collectie niet veel aan moet ik eerlijk zeggen, heb de catalogus al bij oud papier liggen, zie geen verschil met de vorige...
Scheelt weer wat geld
Hoewel ik wel weer wat in de outletshop heb gekocht.
  zaterdag 29 december 2007 @ 20:34:48 #9
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_55632246
Ik heb voor mezelf maar 3 dingen besteld, voor mijn dochtertje des te meer . De kinderkleding van H&M vind ik echt prima!

Voor mezelf:
en
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_55632335
Ik ben stiekem wel blij dat er voor mij op het eerste gezicht niet zoveel bijzonders bij zit, heb net een bestelling van ongeveer 100 euro binnen en moet echt even gaan dimmen nu.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_55633007
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 18:10 schreef MaLo het volgende:
Roburt, dit betekent dat je een kado krijgt als jij iemand aanbrengt bij H&M.
Dan kun jij bij die bestelling van die persoon een trui of een kadobon krijgen.
oke dankje, maar kan dit ook zonder dat formulier?
ik kan niks vinden op de site en volgens mij heb ik dat losse blaadje weg gegooid omdat het er telkens uit viel
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_55633786
Ik vind al die shirts wel heel fijn. Goed dat ze die weer hebben.

Deze:

En deze:

enz.
pi_55633962
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 20:37 schreef shmoopy het volgende:
Ik ben stiekem wel blij dat er voor mij op het eerste gezicht niet zoveel bijzonders bij zit, heb net een bestelling van ongeveer 100 euro binnen en moet echt even gaan dimmen nu.
Ow goed dat je het zegt... zo een krijg ik ook nog binnen... zucht...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_55636705
Wat ik me net bedenk he... is dat het best logisch is dat de catalogus niet erg vernieuwend was... de vorige catalogus was een preview catalogus. Er zullen dus wel nieuwe dingen in staan, maar niet veel inderdaad.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_55638261
Ik heb de catalogus nog niet..
  zaterdag 29 december 2007 @ 23:38:37 #16
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_55638564
Ik vind er voor mezelf ook weinig leuks in staan (bovendien heb ik zulke wisselende maten nodig bij de H&M dat ik eigenlijk altijd van tevoren wil passen), maar voor m'n zoontje ga ik weer een hele grote doos vol kopen
pi_55640322
Hmm, net even aan het proberen geweest welke codes nog korting geven, loopt de boel vast. Kreeg zo'n gezellige mededeling dat ik contact moet opnemen met de klantenservice.
Die nieuwe nieuwsbriefcode 7962 (25%) en 1304 waren geldig, zo ver ben ik nog gekomen.
Hebben er nog mensen cadeaubonnen met codes gekregen (voor als mijn account weer werkt)?
pi_55640505
tvp

Gelukkig niet heel veel leuke dingen...!
  zondag 30 december 2007 @ 09:11:38 #19
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_55645840
Tvp.
Idd niet echt leuke dingen, afgelopen collectie was het skinny en nu is het van die tentmode
(leveren ze ook stokken erbij, kun je meteen gaan kamperen )

Alleen de standaard dingen (t-shirts en jeans) zien er oke uit. De rest laat ik aan me voorbij gaan.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  zondag 30 december 2007 @ 10:05:28 #20
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_55646088
quote:
Op zondag 30 december 2007 09:11 schreef Roeji het volgende:
Tvp.
Idd niet echt leuke dingen, afgelopen collectie was het skinny en nu is het van die tentmode
(leveren ze ook stokken erbij, kun je meteen gaan kamperen )

Alleen de standaard dingen (t-shirts en jeans) zien er oke uit. De rest laat ik aan me voorbij gaan.
Ik hou wel van wijd uitlopende pijpen, maar dan moet het rond de bovenbenen wel strak zitten.
Die tenten die er nu in staan vind ik ook niks.
De broeken zijn veel te wijd, de bovenstukken zijn ook extreem wijd met vaak een bizarre A-lijn.

Volgens mij wordt het een vormeloze zomer .
pi_55646467
Tvp, ik wacht op m'n voorjaarsbetselling

I had a signature once. It was awful.
pi_55646757
quote:
Op zondag 30 december 2007 10:41 schreef zoeperzazke het volgende:
Tvp, ik wacht op m'n voorjaarsbetselling

[ afbeelding ]
mooie broek!
ik heb weer een paar jurkjes besteld
pi_55647036
nou ik ook maar een bestelling doen he!
Cute, Adorable, Lovely... Just Smeej!
pi_55649483
tvp
pi_55650362
tvp
Zo niet.. dan toch!
  zondag 30 december 2007 @ 13:48:02 #26
55330 ennuik
Stockholm boppe!
pi_55650931
Woei!

Ben ik de enige die hier wel erg hebberig van word? Broeken vind ik leuk, cityshorts zien er leuk uit... Shop shop shop!
pi_55654967
Bestelling sinds de 21e onderweg.....
Tot op vandaag (oke logisch, 't is zondag) nog niets ontvangen.

Zending blijft bij verzendinformatie staan op gesorteerd.
Waarbij ik het normaal gesproken de volgende dag in huis heb.
Vanaf vorige week donderdag niets gehad........
Morgen laatste kans.. om 's avonds mijn leuke shirtje te kunnen dragen :|
pi_55655999
Ik heb exact hetzelfde en volgens mij worden er hier geen pakketjes op maandag bezorgd, dus ik verwacht het woensdag.
pi_55656523
TNT bezorgt geen pakketten op maandag.... Dus ik ben er bang voor!
pi_55656933
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 20:34 schreef MaLo het volgende:
Ik heb voor mezelf maar 3 dingen besteld, voor mijn dochtertje des te meer . De kinderkleding van H&M vind ik echt prima!

Voor mezelf:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] en [ afbeelding ]
die schoenen was ik ook van plan om te bestellen
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 30 december 2007 @ 17:03:23 #31
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_55656956
Ha, hier moet ik bij zijn.

Nieuwe kleren gekocht in de H&M te Londen
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_55674378
quote:
Op zondag 30 december 2007 16:44 schreef BalLon het volgende:
TNT bezorgt geen pakketten op maandag.... Dus ik ben er bang voor!
Ik zag net wel een grote auto van TNT pakketservice, vol met pakketten. Misschien dat ze vandaag toch wel pakketten leveren...
  dinsdag 1 januari 2008 @ 21:51:44 #33
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_55710709
Van de week stond er nog helaas te laat, begin januari.. en nu half januari pas
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_55716966
Nogsteeds sinds de 21e niets binnen grrrrrrr.
Rare wijzigingen op die tracktrace site. Nu ineens zending gesorteerd in amsterdam.
Al de 2e gesorteerde melding. En de laatste op datum van de 31e.

Ik verwacht vandaag dus wederom niets. Er staat niets bij wat daaop lijkt.
Sjoh, schiet lekker op. Not.
k*t TNT, die hebben vanaf de 27e niets meer uitgevoerd.
pi_55717994
Volgens mijn informatie worden er vandaag geen pakketten bezorgd. Ik voorzie gezeur met rekeningen en retouren omdat de factuurdatum op 21 december ofzo staat. Grrrr.
  woensdag 2 januari 2008 @ 11:11:10 #36
63411 Roeji
pi_55718338
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 10:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Volgens mijn informatie worden er vandaag geen pakketten bezorgd. Ik voorzie gezeur met rekeningen en retouren omdat de factuurdatum op 21 december ofzo staat. Grrrr.
Daar moet je niet naar kijken, gewoon naar de afleverdatum kijken. Nog nooit problemen daardoor gehad. Zij kunnen er wel een factuurdatum opzetten, maar als ik het pakket pas 1 maand later ofzo zou krijgen (door welke reden dan ook) dan kan ik echt niet terug de tijd in om het op tijd terug te sturen.
En als je ervoor vreest, dan de klantenservice bellen of mailen.

Ik heb bijv mijn laatste maandfactuur nog niet betaald omdat ze mn retour nog steeds niet verwerkt hebben. En aangezien ik praktisch alles had teruggestuurd van die bestelling, ben ik niet van plan om eerst 300 euro te gaan betalen om vervolgens weer alles terug te krijgen in de vorm van een tegoed op mijn maandfactuur gebeuren. Aangezien nu de betaaldatum nu in de buurt komt, ga ik ze maar even mailen om het alvast uit te leggen. Want met het verwerken van die retouren schiet het niet echt op, duurt al meer dan 2,5 week.
Als je de klantenservice mailt dan heb je het ook zwart op wit en kun je altijd zeggen dat je hun hebt ingelicht mochten er problemen komen.

Ik zou me dus niet al te veel zorgen maken over die factuurdatum.
Ik ben zo blij, zo blij
pi_55739764
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 09:28 schreef ChilllayD het volgende:
Nogsteeds sinds de 21e niets binnen grrrrrrr.
Rare wijzigingen op die tracktrace site. Nu ineens zending gesorteerd in amsterdam.
Al de 2e gesorteerde melding. En de laatste op datum van de 31e.

Ik verwacht vandaag dus wederom niets. Er staat niets bij wat daaop lijkt.
Sjoh, schiet lekker op. Not.
k*t TNT, die hebben vanaf de 27e niets meer uitgevoerd.
En nogsteeds niets.

Meer mensen die vanaf ongeveer die datum besteld hebben en nog niets ontvangen????

pi_55739800
Ik moet een legging hebben, maar in de winkel waren ze uitverkocht.
Dan maar even online proberen. Dan vind ik het wel jammer dat ik verzendkosten moet betalen......
pi_55741577
Ik kreeg gister die trui van de holiday collectie binnen, dat ding van 9,95. Wat is dat voor raar model zeg... gaat weer snel terug naar H&M!
pi_55741709
Wauw flink zeuren en tieren en de chauffeur is spontaan onderweg
  donderdag 3 januari 2008 @ 13:27:16 #41
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_55744209
Ik heb vandaag in de H&M winkel een t-shirtje gekocht voor het enorme bedrag van 2 euro .
En hij is hartstikke leuk voor komend voorjaar / zomer
pi_55744742
Welke? Staat d'r een foto van op de site?
  donderdag 3 januari 2008 @ 13:54:30 #43
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_55744794
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 13:51 schreef ChilllayD het volgende:
Welke? Staat d'r een foto van op de site?
Nee, ik heb al gezocht. Ik zal er zo even een foto van maken
  donderdag 3 januari 2008 @ 13:57:04 #44
4177 Jojogirl
pi_55744841
160 euro
  donderdag 3 januari 2008 @ 14:09:20 #45
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_55745103
Hier is hij, mijn shirtje van 2 euro

@ Jojogirl, ik heb online ook nog een bestelling voor 110 euro staan
pi_55747705
Zo, bestelling is bij mij eindelijk binnen, inclusief cadeaubon vanwege bestellen uit de voorjaarspreview catalogus. Ik zal hem eerst zelf uitproberen en dan plaats ik hem daarna wel weer hier. Er staat wel bij dat de code persoonlijk is en niet gecombineerd kan worden met andere kortingen, maar daar geloof ik natuurlijk weer niets van.
pi_55748931
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 11:21 schreef Syytön het volgende:
Ik kreeg gister die trui van de holiday collectie binnen, dat ding van 9,95. Wat is dat voor raar model zeg... gaat weer snel terug naar H&M!
Bijna alles was 9,90 dus, maar was het dat jurkje-achtige ding? Die was leuk op de foto, maar in het echt, gewoon afzichtelijk. Ze hadden er weer allemaal van dat glitterdraad doorheen gebreid, zo lelijk is dat...
know'm sayin?
word? word.
pi_55749112
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 14:09 schreef MaLo het volgende:
Hier is hij, mijn shirtje van 2 euro

[ afbeelding ]

@ Jojogirl, ik heb online ook nog een bestelling voor 110 euro staan
Leuk, ik had een maand geleden ook een t shirt voor 2 euro en een jurkje van 5 euro nogwat Zulke koopjes voelen voor mij echt als een overwinning
know'm sayin?
word? word.
pi_55749230
Truitjes voor 2 euro rulen

Ik wil ZOOOO graag een zwarte Loyal. Ik heb hem een paar weken geleden aangehad, maar niet gekocht ivm met zuinig aan doen. Ga ik twee weken geleden terug om 'm te kopen NERGENS meer te krijgen En ik weet zeker dat ik een Loyal aanhad, want de skinny's zitten veel te strak om m'n kuiten.

Baal
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 3 januari 2008 @ 17:01:53 #50
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_55749269
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 16:55 schreef alors het volgende:

[..]

Leuk, ik had een maand geleden ook een t shirt voor 2 euro en een jurkje van 5 euro nogwat Zulke koopjes voelen voor mij echt als een overwinning
Voor mij ook, ik ben dan zo blij met mijn aankoop
pi_55756756
@ Syrena : ik zal morgen eens kijken in Venlo , als het weer een beetje meezit
pi_55762222
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 17:00 schreef Syrena het volgende:
Truitjes voor 2 euro rulen

Ik wil ZOOOO graag een zwarte Loyal. Ik heb hem een paar weken geleden aangehad, maar niet gekocht ivm met zuinig aan doen. Ga ik twee weken geleden terug om 'm te kopen NERGENS meer te krijgen En ik weet zeker dat ik een Loyal aanhad, want de skinny's zitten veel te strak om m'n kuiten.

Baal
Ik weet niet waar je woont, maar ik werk in Noord Holland bij de H&M, zal ik voor je kijken?
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_55764190
Iedereen die wil kijken voor me: heel graag! Maat 29-32

In Sittard was ie in geen enkele maat meer te krijgen Ik heb gevraagd of ze nog kwamen, maar dat wisten ze niet. En ik heb de herfstcatalogus al weggedaan en kon dus niet zien of ie daar soms in stond.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_55770208
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 08:55 schreef Syrena het volgende:
Iedereen die wil kijken voor me: heel graag! Maat 29-32

In Sittard was ie in geen enkele maat meer te krijgen Ik heb gevraagd of ze nog kwamen, maar dat wisten ze niet. En ik heb de herfstcatalogus al weggedaan en kon dus niet zien of ie daar soms in stond.
Op de site staat trouwens wel deze, maar die zal wel niet zwart genoeg zijn denk ik..

aanfotootje:
know'm sayin?
word? word.
pi_55773471
Nee die is niet zwart genoeg Die zag ik vandaag wel liggen.

Ik ging net even een zomerjasje passen Het jasje was leuk, alleen VEEL te klein en ik vond mezelf zo moddervet in de spiegel dat ik geen moed meer had om twee maten groter te passen.

En nu ben ik thuis en denk, had ik 't nou toch maar gepast AAARRRGH vrouwen. Het was trouwens dat jasje met 3/4 mouw. Op zich wel raar voor een jas.

En nu ga ik de broek die ik aanheb in de zak van Max proppen (overigens ook van H&M, die zogenaamde baggy-broek. Yuck)
pi_55775669
@ Syrena , Sorry maar ben vandaag niet meer geweest, en morgen moet ik de hele dag werken dus ik kan je niet vertellen of der in Venlo nog iets ligt....

En welk jasje met 3/4 mouw bedoel je?
pi_55776055
Ik denk dat die broeken uitgestorven zijn

Het jasje dat ik bedoel:

Hij was meer groen dan grijs trouwens, en maat 38 wat ik normaal heb was erg krap.
pi_55776080
Damn hij's toch wel heel leuk... Morgen vroeg opstaan en dan alsnog ff gaan passen
  vrijdag 4 januari 2008 @ 20:22:44 #59
4177 Jojogirl
pi_55779894
Oe, die is cool
pi_55781029
Die korset tops staan nu in de Outlet trouwens, in zwart mt 40 en in rood bijna alle maten.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_55810208
Hmm.. 2 weken geleden wat spullen retour gestuurd en nu nog altijd dit als status: Afhaalzending opgehaald en in sorteerproces 21-12-2007
Eerst dacht ik gewoon, achja kerstdrukte.. maar nu begin ik me wel zorgen te maken niet zoveel zin om 60 euro te gaan dokken
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_55817004
Ik heb vanmorgen een pakketje gekregen die via de track en trace nog op manco (zwolle) stond en waarvan ik nu nog steeds geen verzendbevestiging heb gekregen Heeft iemand dit al eens eerder gehad? Of heeft het te maken met de "weekenddrukte"
pi_55823646
Sowiezo op zondag pakketpost krijgen? Dat wil ik ook wel!

En heb dat wel eens gehad. Manco op de site, maar wel al thuis.
Die site bijwerken van Track&Trace dinges is wel vaker een beetje achterop
pi_55826161
quote:
Op zondag 6 januari 2008 15:10 schreef ChilllayD het volgende:
Sowiezo op zondag pakketpost krijgen? Dat wil ik ook wel!

En heb dat wel eens gehad. Manco op de site, maar wel al thuis.
Die site bijwerken van Track&Trace dinges is wel vaker een beetje achterop
Zaterdagochtend dus
Hmm, ff afwachten dan.
pi_55826182
toch maar weer een paar kinders shirtjes erbij gedaan
zaten toch weer leuke dingen tussen
  zondag 6 januari 2008 @ 23:54:39 #66
123170 alors
zlata1234
pi_55836889
Nog steeds niet in behandeling genomen, fuckzooi. Eerst namen ze mn pakketjes om de haverklap in behandeling en nu gebeurt er helemaal niks...
know'm sayin?
word? word.
pi_55846480
^ Same here, die bestelling staat al 3 maanden en nu is er weer een broek + ketting uitgesteld naar end januari.
pi_55848865
Hi mede h&m-fans

Ben ff benieuwd..
is er iemand die deze jeans heeft en mij kan vertellen hoe ie valt? Valtie groter of juist kleiner, etc etc.
Ow ja en welke maat kan ik het beste nemen? Heb van broek maat 42 of 44.
Deze broek is in de outlet en gaat van maat 26 t/m 34.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_55849942
Bestelling sinds gister in behandeling genomen
Laat de lente/voorjaar/zomer nu maar beginnen
pi_55850568
Ik kom niet bij mijn bestellingen, de site doet moeilijk....
pi_55852560
quote:
Op maandag 7 januari 2008 15:15 schreef MissJ het volgende:
Spijkerbroekmaten zijn niet gelijk aan gewone maten Ik heb normala gesproken 29 en ik heb in gewone maten meestal 36/38..... geen idee hoe het verder loopt.
pi_55852954
quote:
Hi mede h&m-fans

Ben ff benieuwd..
is er iemand die deze jeans heeft en mij kan vertellen hoe ie valt? Valtie groter of juist kleiner, etc etc.
[ afbeelding ]
Ik heb 'm. Hij valt wat groter dan normaal, en de pijpen zijn een stuk langer dan bv. van de Loyal.

Ik vind het een rotbroek. Door de zakken en de lichte plekken lijkt ik er dik en plomp in. Ook is het geen heupmodel, hij komt tot iets onder je navel.

Hij zit wel erg lekker, het is tamelijk dunne stretch-spijkerstof. Maar dit is dus de broek die ik aanhad toen ik dat jasje ging passen en spontaan depressief werd van mezelf
pi_55853058
quote:
Op maandag 7 januari 2008 17:34 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Spijkerbroekmaten zijn niet gelijk aan gewone maten Ik heb normala gesproken 29 en ik heb in gewone maten meestal 36/38..... geen idee hoe het verder loopt.
Weet ik, dat spijkerbroekmaten niet gelijk zijn aan gewone maten
Heb 2 maten besteld, dus ben benieuwd.

[ Bericht 2% gewijzigd door MissJ op 07-01-2008 18:10:27 ]
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
pi_55853098
quote:
Op maandag 7 januari 2008 17:54 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik heb 'm. Hij valt wat groter dan normaal, en de pijpen zijn een stuk langer dan bv. van de Loyal.

Ik vind het een rotbroek. Door de zakken en de lichte plekken lijkt ik er dik en plomp in. Ook is het geen heupmodel, hij komt tot iets onder je navel.

Hij zit wel erg lekker, het is tamelijk dunne stretch-spijkerstof. Maar dit is dus de broek die ik aanhad toen ik dat jasje ging passen en spontaan depressief werd van mezelf
hahahaha, hmm dat klinkt niet zo positief... Nou ja, heb m inmiddels besteld, dus ik zie t wel of het wat voor mij is. Heb nog geen ervaring met spijkerbroeken van H&M, dus ben zeer benieuwd.

[ Bericht 0% gewijzigd door MissJ op 07-01-2008 18:06:56 ]
pi_55856446
quote:
Hi mede h&m-fans

Ben ff benieuwd..
[ afbeelding ]
Die heb ik ook besteld! Maar valt echt veel te groot uit Weer terug gedaan Wel een mooie broek
  maandag 7 januari 2008 @ 22:03:08 #76
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_55859757

voor mn lief

en

voor mezelf
an urge to help mankind overcomes me
pi_55860497
quote:
Op maandag 7 januari 2008 22:03 schreef saaw het volgende:
[ afbeelding ]
voor mezelf
Eigenlijk is die best wel heel erg leuk maar ik heb al een bestelling van 175 euro openstaan
pi_55861360
quote:
Op maandag 7 januari 2008 20:08 schreef HeaRt_woRm het volgende:

[..]

Die heb ik ook besteld! Maar valt echt veel te groot uit Weer terug gedaan Wel een mooie broek
Oooh, dus jij zegt ook al dat ie groot valt.. welke maat heb jij normaal en welke maat van deze broek had je genomen?
  maandag 7 januari 2008 @ 23:02:30 #79
74276 saaw
pi_55861436
quote:
Op maandag 7 januari 2008 22:28 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Eigenlijk is die best wel heel erg leuk maar ik heb al een bestelling van 175 euro openstaan
ja ik vind hem ook echt tof

heb ook deze er nog ff bij gedaan

vind ze zo lief
pi_55885738
Voorjaar zomerkleding Maakt me blij hoor haha. Komt bijna binnen

En de gratis set
pi_55885828
Fuckzooi waarom is dat van mij nog niet in behandeling genomen?

Ik heb trouwens heel veel zomerkleren verwijderd, want ik weet gewoon dat ik de helft tegen die tijd al niet meer leuk vind, of andere leuke dingen zie
know'm sayin?
word? word.
pi_55890529
Bij mij ook nog steeds niet... Maar wel superveel dingen in de Outlet nu!
pi_55890589
Wat een leuk topic
Dolf is de baas
Insaantje
  woensdag 9 januari 2008 @ 08:46:43 #84
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_55890689
Eindelijk is mijn bestelling van 27-12 in behandeling genomen..

Ben benieuwd wanneer ik het binnenkrijg
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_55890869
Mijn grote H&M voorjaarsbestelling is in behandeling genomen
pi_55893940
Mijn bestelling van eind oktober is nog steeds niet in behandeling genomen, terwijl hij toch echt op half januari staat .
pi_55895510
^ Same here, ook al twee keer uitgesteld. Word er een beetje niet goed van want m'n zus heeft net een bestelling binnengehad die ze op 1 januari had besteld. Ja hallo, er zijn mensen met een eerdere bestelling hoor, geef die es voorrang dan
pi_55896824
Nou idd, en nou moeten ze het straks niet flikken om de helft er ineens uit te gooien, dat zou me niet verbazen. Nou morgen nog en dan is het vrijdag, dan nemen ze nooit pakjes in behandeling dus dan kan het pas zondag weer.
know'm sayin?
word? word.
pi_55896934
Grr, ze hebben zomaar weer mijn kortingscodes uit mijn bestelling gegooid, ook die nieuwe cadeaucode, maar mijn bestelling staat verder nog steeds niet op 'in behandeling'. Raar gedoe daar.
pi_55897600
Voor de bestelling splitsers: De bruine & zwarte espadrilles met open teen zijn momenteel pas eind april leverbaar.

deze dus:

[ Bericht 1% gewijzigd door alors op 09-01-2008 15:01:13 ]
know'm sayin?
word? word.
pi_55898223
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 22:39 schreef ChilllayD het volgende:
En de gratis set
[ afbeelding ]
De gratis pyjama .
pi_55898591
Vanmiddag in de winkel een superschattige rokje gekocht voor maar 5,00. Had hem ronde oud & nieuw al een keer gepast, maar toen was hij nog 25,00. En had het niet echt nodig ofzo haha. Maar voor 5,00 kon ik hem niet laten hangen.

Ook nog een gewone zwarte hoodie & een zwarte legging gekocht
pi_55906944
Ik heb al zeker 2 weken, zo niet langer, een pakketje retour gestuurd en het staat er nu nog steeds niet bij . Als ik het maar niet hoef te betalen zeg. Ben die ontvangstbevestiging natuurlijk ook kwijt. .

Iemand die ook al zo lang wacht op het verwerken?
pi_55907040
Ik ben er sinds eergisteren achter dat er veel dichter in de buurt ook een H&M zit.
Wel in Duitsland, maar boeiend.

En ik was daar dus eergisteren, en ze hadden zoveel spullen voor 5 euro. Maar ik had verdomme maar een kwartier tijd en heb ik dus uiteindelijk niks kunnen passen.

.

Ik haat het overigens ook dat alle mooie broeken maat 34 zijn, en dat pas ik niet .
pi_55907322
welke in Duitsland bedoel je??
  woensdag 9 januari 2008 @ 21:09:41 #96
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_55907822
Ik ben benieuwd wanneer mijn bestelling komt, hij staat op eind januari.
Ik heb voor mezelf slechts 3 dingen, voor mijn dochtertje echt een heleboel
Edit: even geteld, 12 dingen voor mijn dochter . Laat de zomer maar komen
  woensdag 9 januari 2008 @ 21:12:50 #97
74276 saaw
pi_55907906
waar zien jullie allemaal hoe het met je bestelling staat?
* saaw kan het niet vinden
pi_55908052
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:12 schreef saaw het volgende:
Mijn pagina, bestellingen, nog niet geleverde artikelen.
pi_55908085
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:12 schreef saaw het volgende:
mijn pagina -> bestellingen -> nog niet geleverd of geleverde artikelen/retouren
know'm sayin?
word? word.
  woensdag 9 januari 2008 @ 23:51:49 #100
123170 alors
zlata1234
pi_55912932
Grafzooi, nog niet in behandeling genomen, ik wilde eigenlijk mn winterjas wel voor de lente gaan dragen
know'm sayin?
word? word.
pi_55916693
Nieuwe werkwijze Tracktrace & bezorging?

Zending gesorteerd in sorteercentrum 09-01-2008 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 10-01-2008 Amsterdam , intern transport pakketten

Zijn de laatste 2.
Bij de bovenste houdt het normaal gesproken al in (gister dus) dat je het de volgende dag (vandaag dus) in huis hebt. Vorige keer was dat hier niet het geval. (kerst/oud&nieuw drukte).

Nu in Amsterdam op datum van vandaag.
Krijg ik het nou wel of niet?
pi_55917334
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 14:14 schreef alors het volgende:
Voor de bestelling splitsers: De bruine & zwarte espadrilles met open teen zijn momenteel pas eind april leverbaar.

deze dus:

[ afbeelding ]

Oooooh! Die zijn echt heel leuk!
pi_55917670
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 20:49 schreef Linnie20v het volgende:
welke in Duitsland bedoel je??
Kleve .
pi_55917795
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 09:39 schreef ChilllayD het volgende:
Nieuwe werkwijze Tracktrace & bezorging?

Zending gesorteerd in sorteercentrum 09-01-2008 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 10-01-2008 Amsterdam , intern transport pakketten

Zijn de laatste 2.
Bij de bovenste houdt het normaal gesproken al in (gister dus) dat je het de volgende dag (vandaag dus) in huis hebt. Vorige keer was dat hier niet het geval. (kerst/oud&nieuw drukte).

Nu in Amsterdam op datum van vandaag.
Krijg ik het nou wel of niet?
Ik heb dat wel vaker gehad hoor, dat er een dag tussen Zwolle en Amsterdam zit. Als het goed is heb je hem dan gewoon vandaag.
pi_55917905
Ik hoop het !!
Ik krijg hem altijd normaal gesproken de volgende dag als er staat:

Normaal gesproken staat er dan tussen 11:00 en 12:00 de melding dattie onderweg is.... Ben benieuwd.
Al heb ik wederom weinig hoop
pi_55918046
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 10:35 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Kleve .
Wist ook niet dat er daar een was

Volgens mij hebben wij monchengladbach als dichtsbijzijnde Duitse HM, maar Kleve is ook makkelijke te rijden.

Edit: Ik zie net op de site dat er in Duisburg en Gelsenkirchen ook zitten...
pi_55918177
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 10:54 schreef Linnie20v het volgende:

[..]

Wist ook niet dat er daar een was
En hij zit er al drie jaar ! Wat zijn we erg .
pi_55918365
Haha ach, 3 jaar pas......LOL

Is daar ook een iets andere collectie? Of was het allemaal hetzelfde ?
pi_55918611
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 11:09 schreef Linnie20v het volgende:
Haha ach, 3 jaar pas......LOL

Is daar ook een iets andere collectie? Of was het allemaal hetzelfde ?
Volgens mij ongeveer hetzelfde .
Ik zag in ieder geval de colbertjes weer hangen, en ook een blouse wat ik in Nederland heb gekocht (alleen lag ie daar dus voor 5 euro, in plaats van 15 euro )
pi_55918876
Zending zit in afleverroute 10-01-2008 Den Helder , pakkettendistributie
Chauffeur is onderweg 10-01-2008 Den Helder , pakkettendistributie

hahahaha als je het over de duivel hebt
Goed gedaan, Addict89 haha
  donderdag 10 januari 2008 @ 12:11:10 #111
4177 Jojogirl
pi_55919767
Woei, mijn bestelling is gisteren ook eindelijk in behandeling genomen. Nog niet echt onderweg, maar het begin is er
pi_55922209
waar ging het hier eigenlijk over toen je nog niet online kon bestellen?
pi_55927054
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 08:30 schreef Chanty87 het volgende:
Bij mij ook nog steeds niet...
En toen was ik het zat en stuurde ik een mailtje met de vraag waarom het zo lang duurt en waarom nieuwe bestellingen voorrang krijgen. De fantastische klantenservice reageerde daarop met:

"We hebben het voor je nagekeken en de bestelling wordt half-januari geleverd."

pi_55927265
tvp!
pi_55927334
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 16:38 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

En toen was ik het zat en stuurde ik een mailtje met de vraag waarom het zo lang duurt en waarom nieuwe bestellingen voorrang krijgen. De fantastische klantenservice reageerde daarop met:

"We hebben het voor je nagekeken en de bestelling wordt half-januari geleverd."

h&m klantenservice

Mijn saldo is ineens van 173 naar 109 euro gegaan, dus ik heb de helft maar uit mn bestelling gesmeten Als ze dat er nou eens eerder neer hadden gezet, stelletje zwakzinnigen

edit: ja hoor de 25% korting is nu op een armband van 4,90 gezet Die nu uitverkocht is
know'm sayin?
word? word.
pi_55928345
Ik weet niet eens wat m'n saldo is D'r staat alleen een tegoed van -3,-, hoe ze daar in godsnaam op komen weet ik ook niet. Een broek van 5,90 die retour is gegaan hebben ze ook als 4,90 neergezet. Is het nou zo moeilijk om het gewoon goed te doen?
pi_55928419
Ik wil eigenlijk weer wat bestellen maar ik heb echt geen zin om het dan terug te sturen of een tegoedbon te krijgen als ik 't in de winkel terugbreng. Dilemmaaaaa, want er gaan geheid dingen niet passen.

En ik bracht mijn retouren altijd netjes op dinsdagmorgen naar de winkel enzo, met mooi aangestreept wat er terug moest

Ik ga eens wat dingen op mijn verlanglijstje zetten iig
pi_55929051
Mijn moeder heeft een tegoed staan omdat een niet meegeleverd artikel niet meer leverbaar is en nu heeft ze via e-mail uitbetaling van het tegoed aangevraagd. Heeft iemand daar ervaring mee? Voeren ze dat een beetje goed uit?
pi_55929191
Ja crap, jasje wat ik wilde is uitverkocht En na een half uur surfen op die site denk ik altijd dat mijn figuur net zo is als van die modellen Had ik bijna een short besteld
pi_55929527

In de outlet voor weinig

Och, wat hou ik toch van blauw

Beetje jammer dat het shirt pas in begin maart binnenkomt. Dit weekend misschien toch maar even in de winkel kijken haha.
pi_55929782
Ja dat in de winkel bekijken bedacht ik me ook al, bij een paar shirts waar ik niet goed van kon zien hoe ze vallen. Of welke maat ik nou in Godsnaam moet nemen.
pi_55931449
Heeft iemand trouwens al die 2 shirts voor 5 euro binnengekregen? Ik ben wel benieuwd hoe die vallen...
know'm sayin?
word? word.
pi_55947167
Eindelijk in behandeling, met een beetje geluk eind volgende week binnen. Na maar 3 maanden wachten .
  vrijdag 11 januari 2008 @ 12:11:28 #124
123170 alors
zlata1234
pi_55947334
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 12:04 schreef Addict89 het volgende:
Eindelijk in behandeling, met een beetje geluk eind volgende week binnen. Na maar 3 maanden wachten .
Bij mij ook
know'm sayin?
word? word.
pi_55948248
Begin deze maand werd mijn bestelling die op begin januari stond verplaatst naar half januari ("helaas, te laat"). Aangezien ik zondag op vakantie ga, dacht ik: ik verplaats 'm naar eind januari, want dan kom ik terug.

Nu kijk ik net op mijn pagina en zie ik dat de bestelling in behandeling is genomen! Wat een dozen daar zeg... Maar even mailen dat ik eventuele retouren waarschijnlijk niet binnen 14 dagen terug kan sturen....
pi_55950918
Ik heb wonder boven wonder nog nooit iets hoeven terugbrengen of ruilen.
Ik pas altijd alles perfect, en ik vind ook alles wat ik koop meer dan leuk !!

Dan koop ik altijd ook wel echt alleen dingen waarvan ik 100% zekerweet dat ik ze echt ubervet vind
En geen twijfelkleding als ik meteen al weet mmm draag ik dat wel?

Niets is me tot nu toe tegengevallen in het echt.
pi_55952070
Ik neem meestal meerdere maten van een artikel, omdat ik in mijn kast de maten 34, 36 en 38 en XS en S heb hangen als het om H&M kleding gaat... Ik kan er niks van op aan. Vandaar. Dus bij mijn bestellingen gaat er altijd wat retour.
pi_55952349
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 12:11 schreef alors het volgende:

[..]

Bij mij ook
Bij mij ook *eindelijk* Alleen is er weer een jurk uitgesteld naar eind januari

[ Bericht 21% gewijzigd door Chanty87 op 11-01-2008 15:28:00 ]
pi_55952593
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 19:23 schreef alors het volgende:
Heeft iemand trouwens al die 2 shirts voor 5 euro binnengekregen? Ik ben wel benieuwd hoe die vallen...
Ik heb ze in mijn bestelling staan
hoop dat mijn (enorme! haha) pakket morgen bezorgd gaat worden... Ik hou je op de hoogte
pi_55958472
Ik wil een deel van mijn laatste bestelling weer retour sturen. Ik begreep dat dit via het Kialapunt kan, iemand daar ervaringen mee? Of toch gewoon beter via het postkantoor doen?
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
pi_55958547
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 19:59 schreef vw_caddy het volgende:
Ik wil een deel van mijn laatste bestelling weer retour sturen. Ik begreep dat dit via het Kialapunt kan, iemand daar ervaringen mee? Of toch gewoon beter via het postkantoor doen?
Ik heb dat al vaak gedaan, er is verder geen verschil met het wegbrengen naar het postkantoor, behalve dan dat het Kialapunt ruimere openingstijden heeft.
pi_55958586
Daarom doe ik het ook vaak via Kiala, zit met werk enzo. Maar in beide gevallen gaat het eerst weer naar Zweden begreep ik?
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
pi_55972328
TVP
pakket vandaag ontvangen
Die set van 2 tops voor 4,90: Mooi vallende shirtjes, kwaliteit lijkt mij prima en de maat is precies zoals ie hoort te zijn
Gratis set: heb m nu aan als huisoutfit Zit prima, maar imo niet geschikt om buiten de deur aan te doen

Heb deze trench alvast aangeschaft voor de lente, hij is echt super mooi en valt heel mooi! Nu mot het nog warmer worden, want dan kan ik m aan
Deze blouse uit de nieuwe collectie gaat retour: ding schijnt nogal door en vind de stof echt heel dunnig, lijkt mij geen goede kwaliteit.

tvp: Die jeans uit de outlet zat niet goed bij mij, had 2 maten besteld: Bij de grotere maat zat de jeans bij de benen net wat te strak (maar ok dat zou nog kunnen uitlopen) en bij de taille veel te wijd (heb een peer-figuur, vandaar denk ik). Maat kleiner werkte ook niet, want dan kreeg ik mijn bovenbenen er nauwelijks in, dus helaas, geen nieuwe jeans voor mij.

Voor de rest nog meer dingen uit de outlet, het meeste houd ik, ik ben weer blij!

[ Bericht 2% gewijzigd door MissJ op 12-01-2008 14:05:31 ]
pi_55973661
quote:
en bij de taille veel te wijd
Dat heb ik ook altijd Hèb je een beetje figuur, zitten die broeken zo abnormaal dat het om je heupen wel goed zit maar dat er om je taille veel te veel ruimte over is. *grom*
  zondag 13 januari 2008 @ 11:21:25 #135
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_55993092
code 7616 werkt helaas niet meer
code 1304 werkt gelukkig nog wel (¤ 5 korting)
pi_55994258
Tiijd voor voorjaar, wil leukere kleding dragen
En sowiezo de allemaal net binnengekomen spullen !!
Skip maar door tot ergens April, Mei..........
  maandag 14 januari 2008 @ 07:51:35 #137
123170 alors
zlata1234
pi_56016439
jahoor, they did it again..

know'm sayin?
word? word.
pi_56023542
Grrrr, nu staat alles van mijn nabestelling op begin februari en één blouse zelfs op eind februari
pi_56023797
Het is eigenlijk echt belachelijk, zelfs als dingen op voorraad zijn mag je blij zijn als je het binnen 2 weken thuis hebt.
  maandag 14 januari 2008 @ 16:36:45 #140
3011 E.T.
pi_56026641
quote:
Op maandag 14 januari 2008 14:29 schreef Addict89 het volgende:
Het is eigenlijk echt belachelijk, zelfs als dingen op voorraad zijn mag je blij zijn als je het binnen 2 weken thuis hebt.
Idd.. 27 december besteld.. gister verzonden. Track&Trace kent nog helemaal niks met het pakketnummer
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_56028050
Ik weet niet of dit al bekend is bij jullie; maar ik ruilde iedere keer de spullen die ik niet wilde houden om bij de Hennes winkel voor contant geld. Maar afgelopen donderdag kreeg ik te horen dat dit dus niet meer kan. Je krijgt namelijk een tegoedbon van de waarde van alle kleren die je omruilt in de winkel.
Misschien handig om te weten
pi_56028095
quote:
Op maandag 14 januari 2008 17:39 schreef Locusta het volgende:
Ik weet niet of dit al bekend is bij jullie; maar ik ruilde iedere keer de spullen die ik niet wilde houden om bij de Hennes winkel voor contant geld. Maar afgelopen donderdag kreeg ik te horen dat dit dus niet meer kan. Je krijgt namelijk een tegoedbon van de waarde van alle kleren die je omruilt in de winkel.
Die tegoedbon is toch maar 3 maanden geldig?
pi_56028268
Mijn bestelling a 180 euro is op weg naar nederland, verwacht hem woensdag,.... en ik kan niet wachten!!!!
pi_56028355
quote:
Op maandag 14 januari 2008 17:42 schreef schatje het volgende:
Die tegoedbon is toch maar 3 maanden geldig?
Oei, dat weet ik zo ff niet
Idd ook handig om eens na te vragen.
Vind het zelf niet zo fijne regeling eigenlijk
quote:
Op maandag 14 januari 2008 18:00 schreef Addict89 het volgende:
Die tegoedbon is zeker alleen in de echte winkels te gebruiken?
Ook even navragen

[ Bericht 26% gewijzigd door Locusta op 14-01-2008 18:44:35 ]
pi_56028461
Die tegoedbon is zeker alleen in de echte winkels te gebruiken?
pi_56030383
quote:
Op maandag 14 januari 2008 17:39 schreef Locusta het volgende:
En wettelijk zijn ze dus eigenlijk verplicht om gewoon je geld terug te geven. Als datgene wat je terugbrengt gewoon kapot is dan. Als je spijt hebt van je aankoop, dan niet.

Tegoedbonnen

[ Bericht 6% gewijzigd door Chanty87 op 14-01-2008 19:40:58 ]
pi_56031133
quote:
Op maandag 14 januari 2008 19:20 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

En wettelijk zijn ze dus eigenlijk verplicht om gewoon je geld terug te geven. Als datgene wat je terugbrengt gewoon kapot is dan. Als je spijt hebt van je aankoop, dan niet.

Tegoedbonnen
Ow maar je krijgt je geld ook wel terug hoor...

als je het via de post terug stuurt...
Er zijn meer bedrijven die 'fysieke' winkels naast hun e-shop hebben en e-shop retouren alleen via de post verwerken en niet eens aannemen in de winkel
pi_56031492
quote:
Op maandag 14 januari 2008 19:49 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Er zijn meer bedrijven die 'fysieke' winkels naast hun e-shop hebben en e-shop retouren alleen via de post verwerken en niet eens aannemen in de winkel
Maar ik heb het juist over de fysieke winkels Tegenwoordig geven H&M winkels geen geld meer terug maar tegoedbonnen omdat teveel mensen grote online bestellingen terugbrengen voor het geld (ook zoiets...).
pi_56031930
quote:
Op maandag 14 januari 2008 19:49 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ja, en daar moet je weer voor betalen.
pi_56032806
quote:
Op maandag 14 januari 2008 20:01 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Maar ik heb het juist over de fysieke winkels Tegenwoordig geven H&M winkels geen geld meer terug maar tegoedbonnen omdat teveel mensen grote online bestellingen terugbrengen voor het geld (ook zoiets...).
Ja dat snap ik, maar volgens mij is de H&M dus niet verplicht je in de winkels contant geld uit te betalen...
pi_56033033
quote:
Op maandag 14 januari 2008 20:01 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Volgens mij kan dat helemaal niet, of je moet weten dat je over zoveel weken of maanden geld tekort hebt. Als je snel geld nodig hebt, is de H&M geen optie .

Het is wel makkelijk dat terugsturen, 300m bij mij vandaan is een supermarkt waar ik de pakjes kan heen brengen, alleen dat ik daar telkens een euro voor betaal vind ik maar niks. Ben zeeuw .
pi_56034031
quote:
Op maandag 14 januari 2008 20:54 schreef Deliah het volgende:

[..]

Volgens mij kan dat helemaal niet, of je moet weten dat je over zoveel weken of maanden geld tekort hebt. Als je snel geld nodig hebt, is de H&M geen optie .
Tsja, als het niet kon dan hadden ze die tegoedbon niet doorgevoerd hè... Volgens mij was 't parselmouth die er zelfs nog over klaagde een tijdje terug.
pi_56041561
Oeoeoeooeoeoeh mijn pakketje zit in de afleverroute!!! Vanmiddag ben ik niet thuis maar meestal komen ze hier rond 11 uur!!! *happy is*
pi_56045412
En? al binnen
pi_56049837
Jaaaaa alles is binnen!!! Tis geweldig!!!

allereerst de vleermuistrui, heb geen plaatje bij de hand, uit de wintercolelctie nog, met die foute pixelige print bovenaan... heeeeeeeeerlijke trui!!!

&

maar wel een beetje krappe mouwen

zaten heel strak en van flinterdunne kwaliteit. Vond ze niet mooi

Maar dan in het zwart... zat voor geen meter, m'n kont aste er nauwelijks in en toch stond ie open van achter....

geweldige broek, totally in love, zit fantastisch!

zelfde als vorig jaar, lekker dun en luchtig rokje, wel een maatje kleiner bestellen dan je zelf hebt, valt imens groot!

lekker zachte hotpants

Ik vond 'm leuk, vriend vand 'm vreselijk, maar ik had al zoveel dat ik hem maar terugdoe

Wel grappig, voor dat geld.....

En de gratis set... ik vind hem echt walgelijk, maar tis vast een prima pyjama

Dat was ;m zo ongeveer, heb nog een heeel fijne zachte vrijetijdsbroek van 9,90 maar kan hem zo niet terugvinden...
pi_56053545
Eindelijk mijn voorjaarsbestelling binnen
Viagra (vi-ag'-ruh) n. A chemical which increases the flow of blood to a man's brain
pi_56053862
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 15:35 schreef zoeperzazke het volgende:

allereerst de vleermuistrui, heb geen plaatje bij de hand, uit de wintercolelctie nog, met die foute pixelige print bovenaan... heeeeeeeeerlijke trui!!!
Die heb ik ook en is idd erg fijn, alleen een beetje kort
pi_56053970
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 18:33 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Die heb ik ook en is idd erg fijn, alleen een beetje kort
Ik ben ook maar klein, dus het geeft niet
  dinsdag 15 januari 2008 @ 21:56:49 #159
3011 E.T.
pi_56059105
quote:
Op maandag 14 januari 2008 21:32 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Tsja, als het niet kon dan hadden ze die tegoedbon niet doorgevoerd hè... Volgens mij was 't parselmouth die er zelfs nog over klaagde een tijdje terug.
volgens mij doelt Deliah meer op de tijd die er zit tussen bestellen en afleveren. "Snel geld" zit er niet in dus.

Als het goed is komt morgen mijn mega-bestelling binnen
pi_56059294
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 21:56 schreef E.T. het volgende:

[..]

volgens mij doelt Deliah meer op de tijd die er zit tussen bestellen en afleveren. "Snel geld" zit er niet in dus.
Ik doelde juist op "Volgens mij kan dat helemaal niet," Dat snel geld hebben begreep ik ook wel, alleen doen mensen het volgens mij alleen om überhaupt écht geld te hebben en niet op de bank, ipv "snel geld". Om wat voor reden dan ook, ik zou het verder ook niet weten want ik doe het nooit namelijk.
  dinsdag 15 januari 2008 @ 22:12:26 #161
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_56059550
M'n bestelling van rond de ¤250,- is onderweg . Jeeeeeh
pi_56060818
Nog steeds in behandeling hier
  dinsdag 15 januari 2008 @ 23:43:39 #163
123170 alors
zlata1234
pi_56062174
Bij mij ook nog niks.. Ik had zo gehoopt op morgen..
know'm sayin?
word? word.
  woensdag 16 januari 2008 @ 00:09:32 #164
198563 funkyelectro-
Create the funkyness yourself
pi_56062856
is onderweg, maar nog geen trace nummer?
pi_56062959
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 22:57 schreef Chanty87 het volgende:
Nog steeds in behandeling hier
Nu onderweg
pi_56062974
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 00:09 schreef funkyelectro- het volgende:
is onderweg, maar nog geen trace nummer?
Dan is het als brief verzonden, was het een kleine bestelling?
pi_56067201
Ook onderweg . Hoop dat vrijdag alles binnenkomt! Was kortingscode 7889 al bekend trouwens? 5 euro, werkt ook icm andere codes.

[ Bericht 24% gewijzigd door Addict89 op 16-01-2008 10:21:45 ]
  woensdag 16 januari 2008 @ 11:59:12 #168
198563 funkyelectro-
Create the funkyness yourself
pi_56069538
Het ligt al in de bus, het was idd maar een kleine bestelling, de rest komt begin februari
pi_56069788
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 10:09 schreef Addict89 het volgende:
Ook onderweg . Hoop dat vrijdag alles binnenkomt! Was kortingscode 7889 al bekend trouwens? 5 euro, werkt ook icm andere codes.
Nee, wist ik niet. Bedankt, hij doet t
know'm sayin?
word? word.
pi_56069868
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 21:56 schreef E.T. het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik idd. Het is natuurlijk wel mogelijk om op die manier contant geld te verkrijgen, alleen nogal onhandig, lijkt me.

Mijn bestelling is ook binnen .
  woensdag 16 januari 2008 @ 12:22:30 #171
3011 E.T.
pi_56070065
de chauffeur is onderweg
pi_56073835
Nog een nieuwe kortingscode:

10% korting op het hele assortiment, geldig tot 28-01
7905

know'm sayin?
word? word.
pi_56074158
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 12:13 schreef Deliah het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik idd. Het is natuurlijk wel mogelijk om op die manier contant geld te verkrijgen, alleen nogal onhandig, lijkt me.
Mij ook, maar mensen doen de gekste dingen
  woensdag 16 januari 2008 @ 16:42:18 #174
53167 Ri-Klain
klein zwart schaapje
pi_56076972
Misschien een domme vraag, maar ik wil wat artikelen retourneren (deed dit voorheen in de winkel, maar nu je een kadobon krijgt stuur ik t liever terug). Ik moet voor de artikelen die ik terugstuur een retourcode invullen Waar vind ik die?

edit: O hihi ik snap t al Dat te groot, te klein gedoe

[ Bericht 21% gewijzigd door Ri-Klain op 16-01-2008 16:48:57 ]
Of niet soms?
  woensdag 16 januari 2008 @ 17:03:40 #175
3011 E.T.
pi_56077526
Best lullig.. grote bestelling, dus grote doos.. en ik stuur een paar kleine dingetjes terug.. in diezelfde grote doos
  woensdag 16 januari 2008 @ 18:01:33 #176
4177 Jojogirl
pi_56079015
Woei, bestelling is eindelijk binnen
pi_56079503
Kreeg je nu bij de bestelling van de voorjaarskleding, een kado bon? Ik meen me te herinneren van wel, maar er zat er geen in mn pakket. En op de klantenservice was het niet bekend (ik had voor wat anders gebeld en vroeg er eens naar), althans bij de dame in kwestie die ik aan de lijn had.

ps. post normaal onder andere naam (Roeji) maar kan op mn laptop niet inloggen met dat account, zodoende een nieuwe naam!!!
pi_56079546
Volgens mij werd dat idd beloofd

Maar dat kan ook zijn bij een bestelling uit de previewcatalogus...
know'm sayin?
word? word.
pi_56079813
Is dit al geweest ?
quote:
10% korting op het hele assortiment. Geldt voor bestellingen die uiterlijk 28/1/2008 worden gedaan. Jouw kortingsnummer: 7905
Haal je voordeel uit

Edit: JA dus
pi_56082723
Zending gesorteerd in sorteercentrum
know'm sayin?
word? word.
pi_56083325
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 18:24 schreef alors het volgende:
Volgens mij werd dat idd beloofd

Maar dat kan ook zijn bij een bestelling uit de previewcatalogus...
Ja dat klopt. het was met die preview bestelling. Die heb ik ook gedaan. Morgen die catalogus eens opzoeken en dan maar weer eens bellen/mailen met die 'klachtenservice'
Ook is er weer een artikel verkeerd geleverd en was mn korting weer eruit gehaald. Plus er stonden aanmaningskosten in mn saldo overzicht. Geen aanmaning gehad of niks. Uiteindelijk is mn korting weer toegevoegd en zijn de aanmaningskosten verwijdert Oke mn betaling was een paar dagen te laat (ziekenhuisopname is een geldige reden vind ik) gedaan, maar ik verwacht dan toch eerst een schriftelijke herinnering of aanmaning. Voordat ze me de kosten al doorrekenen. Volgens de dame aan de lijn werden die herinneringen deze week verzonden. Oftewel eerst worden je die kosten aangerekend en 2 a 3 weken later krijg je de schriftelijke herinnering/aanmaning. Lekker logische redenering van h&m

Ik laat mn bestelling nu nog komen en dan vind ik het wel goed geweest. Ik word liever niet genaaid als ik ergens iets koop, een foutje kan gebeuren, maar dit is een structureel iets bij h&m.
pi_56089155
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 18:22 schreef Shakti het volgende:
Kreeg je nu bij de bestelling van de voorjaarskleding, een kado bon? Ik meen me te herinneren van wel, maar er zat er geen in mn pakket. En op de klantenservice was het niet bekend (ik had voor wat anders gebeld en vroeg er eens naar), althans bij de dame in kwestie die ik aan de lijn had.

ps. post normaal onder andere naam (Roeji) maar kan op mn laptop niet inloggen met dat account, zodoende een nieuwe naam!!!
Ik heb er zelfs 2 gekregen
pi_56089735
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 20:16 schreef alors het volgende:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
Jij woont zeker vlakbij Zwolle? Mijn pakket zal vrijdag wel geleverd worden. Hopen dat ze niks verkeerd hebben gestuurd
pi_56090340
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 23:19 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Jij woont zeker vlakbij Zwolle? Mijn pakket zal vrijdag wel geleverd worden. Hopen dat ze niks verkeerd hebben gestuurd
Valt wel mee uurtje/3 kwartier rijden ongeveer.. Maar ze leveren het eigenlijk altijd wel de volgende dag
know'm sayin?
word? word.
pi_56091153
Ah kijk, dat scheelt Ik woon onder Rotterdam dus dat duurt dan wel wat langer
pi_56103312
Ik wil ook weer een aantal dingen bestellen maar durf het gewoon niet meer. Straks wacht ik weer een maand op mijn spullen en is er al weer een nieuwe collectie, of is er sale en betaal ik gewoon voor de gewone prijs

Dit jasje is leuk. Binnekort maar kijken of ik die in Eindhoven kan vinden.
pi_56105361
Nou het is binnen!
Dat shirtje van dat gratis setje vind ik wel leuk hoor, riem erop trouwens maar goed dat ik een xs had genomen, hij valt groter.
En eindelijk een broek in 28 die lang genoeg is

ook erg fijn shirtje

in het wit, wat een vormloos ding en rare stof, niet fijn

twijfel, hij is wel leuk, maar geeft enorm af... Maar misschien is dat te verhelpen na een paar wasbeurten

Die gratis shirtjes waren te klein, ik dacht dat ze ook groter zouden vallen, maar dat is niet zo.
know'm sayin?
word? word.
  donderdag 17 januari 2008 @ 16:03:35 #188
4177 Jojogirl
pi_56105415
Woei, m'n spullen zijn leuk. Alleen de 2 tops voor 4.95 waren een beetje positiekleding-achtig wat mij betreft, dus die bewaar ik maar voor later
De spullen voor m'n zoontje waren ook weer super, nou nog even wachten tot het zomer wordt.
pi_56106542
Mijne staat nog steeds manco .
pi_56118264
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 16:38 schreef Addict89 het volgende:
Bij mij ook
pi_56121160
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 16:38 schreef Addict89 het volgende:
Met een beetje pech is bij jou alles uitverkocht, dit zou je kunnen zien aan je saldo pagina, dan is het gecrediteerd.
Ik had namel;ijk precies hetzelfde, bleef op manco staan, na wat bellen met de klantenservice bleek dat het gewoon niet meer zou komen, bestelling was gecrediteerd.
pi_56125626
Saldo staat op -145, dus denk dat het wel goed zit?
pi_56125722
Ben ik de enige die 0900-1988, ofterwijl de klantenservice, niet kan bereiken?
  vrijdag 18 januari 2008 @ 12:09:30 #194
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_56126090
Mijn bestelling is in behandeling genomen.
Das mooi, dan krijg ik hem pas als ik mijn loon ook weer heb .
pi_56129876
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:52 schreef Addict89 het volgende:
Saldo staat op -145, dus denk dat het wel goed zit?
Bij mij staat gewoon Aankoop met het bedrag erachter. Als mijn bestelling vanavond niet is gesorteerd word ik boos
pi_56131438
Ik heb de bestelling binnen....of ja, het ligt bij mn kialapunt en ben te ziek het op te halen....
Maar er was nog een nabestelling; een beha ...Die zal maandag of dinsdag wel komen denk ik...
dan haal ik het maar tegelijk op
pi_56135913
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 12-01-2008

pi_56136022
Bestelling is zogenaamd onderweg, maar geen collonummer
  vrijdag 18 januari 2008 @ 18:36:19 #199
123170 alors
zlata1234
pi_56136114
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 18:31 schreef Dragonwizard het volgende:
Bestelling is zogenaamd onderweg, maar geen collonummer
Dan is het een klein pakketje wat met de gewone post gaat.
know'm sayin?
word? word.
pi_56136215
Staat een maat S gelijk aan een 170 kindermaat voor topjes/truien?
pi_56136458
Ik ben nu aan het bestellen

Dit zit er in mijn shoppingbag :

pi_56140928
Zending eindelijk gesorteerd .
pi_56141840
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 18:41 schreef Addict89 het volgende:
Staat een maat S gelijk aan een 170 kindermaat voor topjes/truien?
Varieert, ik heb normaal maat M of L in dameskleding. Maar ik pas dus ook in mt 170 van de jongens t-shirts, die zitten prima. Mt 170 van de meisjes t-shirts passen ook wel maar zitten iets aan de strakke kant bij mn borsten.
Maar ik heb dus ook al shirts gehad die veruit te klein waren. Bijv die tuniekjes van iets van 3 of 4 euro uit de outlet (onder meisjes tops), die waren dus echt veel te krap bij mn borsten. Blouses en jurkjes passen niet. Denim jurkje uit de outlet kreeg ik tot onder mn borsten perfect aan en dicht, maar bij mn borsten stond het 10cm open.

Het verbaast me enorm dat ik met mn mt 40/42 en d-cup in de jongens shirts van mt 170 pas en niet goed in de meisjes tops en jurkjes mt 170. Je zou toch zeggen dat ze in de meisjeskleding er wel rekening meehouden dat ze borsten krijgen of al hebben.

Ik zou het dus gewoon proberen. wie weet past het en kun je een hoop geld besparen.
Oh en het zijn ook nog leuke t-shirts wat ze nu hebben.
pi_56142271
Met mijn maat 38 en cup 75E pas ik goed in meisjes shirtjes van 170 en ook wel een maat kleiner
pi_56142318
Ooh, dan komt het wel goed.
pi_56143806
Ik probeerde vanmiddag bij mijn 1e bestelling 2 kortingscodes van de OP in te vullen. Een van 2en werd maar gepakt en toen ging de korting ook nog automatisch van het goedkoopste produkt af. Hoe kan je kiezen op welk produkt je 25% korting krijgt?

En nog belangrijker: toen ik zag dat de korting niet goed ging, heb ik de bestelling geannulleerd. vervolgens bleek dat mijn produkten (uit de outlet) niet meer er tussen stonden! Hele maat was weg gehaald. Betekent dit dat het nu echt uitverkocht is of bestaat nog de kans dat mijn 2 geannuleerde broeken alsnog teruggeplaatst worden??
pi_56146699
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 23:21 schreef pronkjewail het volgende:
Ik probeerde vanmiddag bij mijn 1e bestelling 2 kortingscodes van de OP in te vullen. Een van 2en werd maar gepakt en toen ging de korting ook nog automatisch van het goedkoopste produkt af. Hoe kan je kiezen op welk produkt je 25% korting krijgt?

En nog belangrijker: toen ik zag dat de korting niet goed ging, heb ik de bestelling geannulleerd. vervolgens bleek dat mijn produkten (uit de outlet) niet meer er tussen stonden! Hele maat was weg gehaald. Betekent dit dat het nu echt uitverkocht is of bestaat nog de kans dat mijn 2 geannuleerde broeken alsnog teruggeplaatst worden??
Dan moet je gewoon bestellen en dan de volgende dag je product uitzoeken waarop je korting wilt hebben en alléén die en de code bestellen. Geannuleerde dingen krijg je niet terug, op=op. Oh en op dingen uit de outlet kun je ook geen korting krijgen.
know'm sayin?
word? word.
pi_56149626
alors, bedankt voor je antwoord! Ik had 2 outletdingen en 1 niet-outlet-ding. Korting ging dus af van het niet-outlet-shirtje. Dat verklaart een hoop.

Balen dat het op=op is. Ik houd het voor de zekerheid toch nog maar even in de gaten denk ik, alhoewel ik weinig hoop heb dat het nog terug komt. Eerder waren deze broeken alleen nog maar in een andere kleujr verkrijgbaar(al weken) en nu ineens weer meer kleuren. Maar ja, dat de hele maat niet meer vermeldt wordt, lijkt me geen goed nieuws.
pi_56149700
Op doordeweekse dagen wordt er geupdate, dus best kans dat er dan weer wat is.
pi_56155762
Donderdag een aantal artikelen retour gestuurd via het postkantoor. Zo'n track&trace-code gekregen, op dit moment zegt ie dat het pakket helemaal niet verder is gesorteerd. k*t PTT ook.
pi_56155859
quote:
Zending in verkeerde route; aflevering 1 dag vertraagd 19-01-2008 Wateringen , pakkettendistributie
.
pi_56156239
Ach, bij mij is het nog steeds niet gesorteerd... Waarom krijg ik het idee dat óf H&M dat pakket helemaal niet heeft opgestuurd óf TNT mijn pakket is kwijtgeraakt? Ik hoop toch echt dat ik het maandag of dinsdag krijg want ik wil niet voor niks 3 maanden hebben zitten wachten.
pi_56156745
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 11:18 schreef Addict89 het volgende:
Op doordeweekse dagen wordt er geupdate, dus best kans dat er dan weer wat is.
Ja en 's morgens vroeg, uurtje of 7-8 of eerder soms, heb je de meeste kans dat het er nog is. Sommige dingen gaan heel snel.
know'm sayin?
word? word.
pi_56168394
ik heb een vraag, kan je ook iets online bestellen als je in België woont? Of leveren ze alleen maar in NL ?
pi_56168883
quote:
Op zondag 20 januari 2008 00:39 schreef Monita het volgende:
ik heb een vraag, kan je ook iets online bestellen als je in België woont? Of leveren ze alleen maar in NL ?
Helaas, vooralsnog hebben ze alleen een online shop voor Zweden, Denemarken, Noorwegen, Finland, Duitsland, Nederland en Oostenrijk.
pi_56168885
quote:
Op zondag 20 januari 2008 00:39 schreef Monita het volgende:
Volgens mij alleen in Nederland...
pi_56169229
ja, dacht ik ook al..

jamer jammer.. Er zitten zo wel een paar dingen in de outlet die ik niet meer in de winkels vind...
pi_56171478
H&M had toch 'dry' broeken? Zijn die in de online shop te vinden?

Ik dacht dat dit er een van was maar er staat: Behandelde denim met wassing voor een licht versleten look
pi_56175484
weet iemand of deze wijd uitvalt? ik heb normaal een 38, zou ik dan een S of M nemen?

[ Bericht 52% gewijzigd door Monita op 20-01-2008 13:29:55 ]
  zondag 20 januari 2008 @ 22:31:04 #220
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_56189619
H&M krijgt een speciale "stop aids" collectie.. zitten wat toffe designs bij van o.a. Timbaland, Tiga en Good Charlotte. Betaalbaar, voor een goed doel, hoogstwaarschijnlijk niet aan te komen .
pi_56190318
Weet iemand dit?
Ik heb als betaalwijze altijd maandfactuur.
Nu moet ik voor eind van deze maand een X bedrag betalen.
Voor eind volgende maand (dus februari) moet ik een Y bedrag betalen. Dat Y bedrag is redelijk hoog en nu wil ik deze maand, naast het X bedrag ook al een deel van het Y bedrag betalen, zodat het volgende maand wat minder is haha...
Hoe gaat h&m hier mee om als ze dus deze maand een hoger bedrag dan het saldo ontvangen?
pi_56190360
Oja, wat betreft meisjes shirts..
Heb er ook 2, één in maat 170 en één zelfs in maat 164.
Heb van shirts meestal maat M of 38/40 en heb cup 75C/D.
pi_56190711
quote:
Op zondag 20 januari 2008 22:53 schreef MissJ het volgende:
Weet iemand dit?
Ik heb als betaalwijze altijd maandfactuur.
Nu moet ik voor eind van deze maand een X bedrag betalen.
Voor eind volgende maand (dus februari) moet ik een Y bedrag betalen. Dat Y bedrag is redelijk hoog en nu wil ik deze maand, naast het X bedrag ook al een deel van het Y bedrag betalen, zodat het volgende maand wat minder is haha...
Hoe gaat h&m hier mee om als ze dus deze maand een hoger bedrag dan het saldo ontvangen?
Tja hoe gaan ze ermee om, het komt gewoon in je saldo overzicht te staan wat je hebt betaald. Kan wel zijn dat de maandfactuur wat ze sturen niet klopt omdat het tijdstip van bijwerken misschien mekaar kruist. Gewoon zelf in de gaten houden wat je moet betalen en zorgen dat je op tijd betaald. Dat zeggen ze ook bij de klantenservice als je factuur niet klopt omdat bijv een retourpakket nog niet verwerkt is. Ze zeggen dan dat je zelf mag uitrekenen wat je betalen moet.

Anders gezegd, het boeit ze geen klote hoe of wat je betaald. Als je maar betaald binnen de termijn! Als je nu meer betaald, dan heb je een tegoed bij ze staan. Zie je ook op de saldo pagina.
pi_56191705
Mijn bestelling eindelijk binnen
Alleen heb ik ipv van een bikini een lelijke spijkerbroek gekregen
  maandag 21 januari 2008 @ 07:51:56 #225
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_56191763
Even een waarschuwing.

Ik ben erachter gekomen dat als je teveel kortingscodes gebruikt, H&M deze wel verrekend op een latere factuur. Dus bij je bestelling zie je het bedrag met kortingen en daarna sturen ze je nog eens een rekening. Dit hoeft lang niet altijd te gebeuren, maar houd er rekening mee!

(Dit gaat om de kortingscode van 5 euro die onbeperkt ingevoerd kan worden).
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_56192209
quote:
Op zondag 20 januari 2008 22:31 schreef Debsterr het volgende:
H&M krijgt een speciale "stop aids" collectie.. zitten wat toffe designs bij van o.a. Timbaland, Tiga en Good Charlotte. Betaalbaar, voor een goed doel, hoogstwaarschijnlijk niet aan te komen .

Dit is de collectie, verkrijgbaar vanaf 1 februari online, en ook in de meeste H&M winkels (waar Divided wordt verkocht).
Prijzen liggen tussen 9,90 en 29,90.
pi_56197713
quote:
Op maandag 21 januari 2008 07:51 schreef Little_Angel het volgende:
Even een waarschuwing.

Ik ben erachter gekomen dat als je teveel kortingscodes gebruikt, H&M deze wel verrekend op een latere factuur. Dus bij je bestelling zie je het bedrag met kortingen en daarna sturen ze je nog eens een rekening. Dit hoeft lang niet altijd te gebeuren, maar houd er rekening mee!

Tja, moeten ze hem ook maar niet 10x invullen.
pi_56197947
Vanochtend nog even gekeken en voila....de broeken waren er weer! Meteen besteld!
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 16:58 schreef alors het volgende:

[..]

Ja en 's morgens vroeg, uurtje of 7-8 of eerder soms, heb je de meeste kans dat het er nog is. Sommige dingen gaan heel snel.
  maandag 21 januari 2008 @ 13:24:51 #229
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_56198095
Ik heb m'n 1e bestelling gedaan! Heel impulsief, alvast wat dingetjes voor de zomer en carnaval (ga als legerchick . groene shorts, kniekousen, petje en kisten )

Dit heb ik iig besteld:

Volgens mij was dit t .
  maandag 21 januari 2008 @ 14:29:17 #230
123170 alors
zlata1234
pi_56199483
quote:
Op maandag 21 januari 2008 08:55 schreef Syytön het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dit is de collectie, verkrijgbaar vanaf 1 februari online, en ook in de meeste H&M winkels (waar Divided wordt verkocht).
Prijzen liggen tussen 9,90 en 29,90.
Ik ga denk ik zo'n maar zo'n jongenshoodie in de kleinste maat kopen, en nog een shirtje misschien.
know'm sayin?
word? word.
pi_56200019
quote:
Op maandag 21 januari 2008 14:29 schreef alors het volgende:

[..]

Ik ga denk ik zo'n maar zo'n jongenshoodie in de kleinste maat kopen, en nog een shirtje misschien.
Die hoodies van Tiga zijn idd best leuk

Ik wacht overigens nog steeds tot mijn T&T pagina van status veranderd...
pi_56206807
quote:
Op maandag 21 januari 2008 07:51 schreef Little_Angel het volgende:
Even een waarschuwing.

Die code kunnen ze ook redelijk eenvoudig controleren... die krijg je namelijk alleen als tegoedbon uitgekeerd. Bijvoorbeeld bij een fout geleverde bestellingen of bij de zomercollectie.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 13:48:45 #233
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_56223228
Dus vanaf 1 februarie die shirtjes op de site? of komt er nog wat bij?
pi_56239150
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 22:03 schreef Shakti het volgende:

[..]

Varieert, ik heb normaal maat M of L in dameskleding. Maar ik pas dus ook in mt 170 van de jongens t-shirts, die zitten prima. Mt 170 van de meisjes t-shirts passen ook wel maar zitten iets aan de strakke kant bij mn borsten.
Maar ik heb dus ook al shirts gehad die veruit te klein waren. Bijv die tuniekjes van iets van 3 of 4 euro uit de outlet (onder meisjes tops), die waren dus echt veel te krap bij mn borsten. Blouses en jurkjes passen niet. Denim jurkje uit de outlet kreeg ik tot onder mn borsten perfect aan en dicht, maar bij mn borsten stond het 10cm open.

Het verbaast me enorm dat ik met mn mt 40/42 en d-cup in de jongens shirts van mt 170 pas en niet goed in de meisjes tops en jurkjes mt 170. Je zou toch zeggen dat ze in de meisjeskleding er wel rekening meehouden dat ze borsten krijgen of al hebben.

Ik zou het dus gewoon proberen. wie weet past het en kun je een hoop geld besparen.
Oh en het zijn ook nog leuke t-shirts wat ze nu hebben.
Jongensmaat 170 is zelfs te groot voor mij Terwijl ik normaal herenmaat S of M draag. Maat 164 is weer te klein

Bij H&M hebben ze echt rare maten Kinderen die dan maat 170 passen, moeten dan zeker minstens 1.80 en best wel breed zijn
  woensdag 23 januari 2008 @ 09:13:26 #235
63411 Roeji
pi_56242991
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 23:33 schreef AJ187 het volgende:

[..]

Jongensmaat 170 is zelfs te groot voor mij Terwijl ik normaal herenmaat S of M draag. Maat 164 is weer te klein

Bij H&M hebben ze echt rare maten Kinderen die dan maat 170 passen, moeten dan zeker minstens 1.80 en best wel breed zijn
Dat had ik ook al in gedachten, van die mega lange kinderen die de broeken in mt 170 dragen. Er moet bij de meeste kinderjeans bij mij, meer korter gemaakt worden dan bij de damesjeans.
Overigens past de jongens kinderkleding mij beter dan de meisjes kleding. Echt raar.
Van de herenkleding heb ik ook een aantal broeken en jeans en nu ook t-shirts en een overhemd. Dat spul zit dus gewoon perfect. Terwijl de dameskleding of als een hobbezak zit of veeeel te strak zit bij mn borsten. Ik heb nu 2 broeken (een jeans en een worker) van de heren die kwa taille en heupen perfect zitten en dus alleen een beetje korter hoeven. Damesbroeken en jeans moesten altijd half verbouwd worden omdat de taille me 3 of 4 maten te groot was. En hetzelfde dus met de kinderbroeken. Jongenbroeken prima in de taillen, meisjesbroeken staan een stuk open. Ik volg het dus echt niet meer.

Ik probeer nu gewoon wat me leuk lijkt en past het niet, dan jammer. Maar ik slaag eigenlijk altijd wel bij de andere afdelingen dan de damesmode

Overigens de skinny's/straight modellen van de damesjeans passen totaal niet. De jongensjeans in die modellen dus perfect en in maat 164 zelfs (en dat met mijn mt 38/40 in normale broeken )
Ik ben zo blij, zo blij
pi_56255610

OMG Wat ik nou weer zie in de outlet.

pi_56255801
Ja die kindermaten slaan echt nergens op . Je hebt ook van die D-sizes voor dikke kinderen, vraag me af hoe groot die dan zijn
pi_56255901
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 18:21 schreef Deliah het volgende:
[ afbeelding ]

Ik zag het ook ja, wat een verschrikking . Dat ze daar geld voor durven vragen.
pi_56257639
Wel allemaal afgeprijsde lingerie in de outlet nu
know'm sayin?
word? word.
  woensdag 23 januari 2008 @ 20:31:03 #240
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_56259351
Mijn bestelling is vandaag gekomen.

Er gaan 3 dingen retour, waarvan 2 verkeerd geleverd zijn door H&M .

Van een rokje had ik maat S besteld, er werd echter een M geleverd en ik verzoop er in.

Voor mijn dochter had ik o.a. de legging/tuniek combinatie besteld in maat 116. Die zat er helemaal niet bij! Wél een vormeloos, doorschijnend witte tuniek, maat S .

En de espadrilles gaan retour, ze vallen vrij klein. Ik heb normaal maat 39/40. Ik had maat 40 besteld maar dit zat toch nog te krap.

Gelukkig was de rest van de kinderkleding wel goed, maar ik vind het wel slecht dat er twee verkeerde dingen in één bestelling geleverd worden.
pi_56261390
Ik vind sowieso dat ze hun administratie eens op orde moeten stellen hoor. Mijn preview-voorjaarsbestelling staat gvd sinds de 15e op onderweg maar op T&T staat het nog steeds op manco, dus ik krijg weer zo'n voorgevoel dat mijn bestelling nooit verzonden is zoals al eerder is gebeurd in Juli. Daarvoor hadden ze armbanden gestuurd ipv een riempje. Volgens mijn saldo heb ik 3 euro teveel betaald (hoe komen ze daaraan?). Echt, hoe moeilijk kan het zijn?
pi_56268677
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 21:38 schreef Chanty87 het volgende:
Ik vind sowieso dat ze hun administratie eens op orde moeten stellen hoor. Mijn preview-voorjaarsbestelling staat gvd sinds de 15e op onderweg maar op T&T staat het nog steeds op manco, dus ik krijg weer zo'n voorgevoel dat mijn bestelling nooit verzonden is zoals al eerder is gebeurd in Juli. Daarvoor hadden ze armbanden gestuurd ipv een riempje. Volgens mijn saldo heb ik 3 euro teveel betaald (hoe komen ze daaraan?). Echt, hoe moeilijk kan het zijn?
Ik denk dat je producten waren uitverkocht, dan crediteren ze je bestelling. Aangezien je saldo op +3 staat zal dit inderdaad het geval zijn.
Heb het zelf ook gehad met een winterjas.
pi_56268702
quote:
[ afbeelding ]

In het zwart is ie wel gaaf hoor, lijkt een beetje op een leren legging.
pi_56268770
Mijn bestelling staat al 2 weken op onderweg/manco
Volgens mij is dit echt de laatste keer dat ik bij H&M bestel
  donderdag 24 januari 2008 @ 10:09:08 #245
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_56269590
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 09:16 schreef Miss_S het volgende:
Mijn bestelling staat al 2 weken op onderweg/manco
Volgens mij is dit echt de laatste keer dat ik bij H&M bestel
Mijn bestelling was er echt snel, volgens mij was hij vrijdag of zaterdag in behandeling genomen en gister had ik hem.
Maar ja, als ze dan de verkeerde dingen leveren heb je er nog niet veel aan dat het snel is .

Ik ben voorlopig ook even genezen van het bestellen bij H&m.
pi_56270231
Grr, ik stuurde mijn hele bestelling retour, zie ik in mijn overzicht een veel lager bedrag bij de retourzending staan. Weeeeer contact opnemen met de klantenservice. Ik geloof dat ik het ook maar opgeef met bestellen, ik word er niet goed van. De bestelling van mijn moeder is nu alweer opgeschoven, het zou eerst begin januari komen en is nu nog niet in behandeling.
  donderdag 24 januari 2008 @ 11:05:36 #247
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_56270758
Hee die van mij staat ook manco . 1e keer dat ik iets bij de H&M online bestel, was al verbaasd dat het nu al in behandeling was .
pi_56270870
Een en al manco dus....
pi_56271293
Mijne was er binnen een week.
pi_56273272
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 09:10 schreef Syytön het volgende:

[..]

Ik denk dat je producten waren uitverkocht, dan crediteren ze je bestelling. Aangezien je saldo op +3 staat zal dit inderdaad het geval zijn.
Heb het zelf ook gehad met een winterjas.
Dat tegoed stond er al voordat de uiteindelijke bestelling in behandeling was genomen en mijn bestelling zelf heeft een waarde van 180 euro, bovendien staat er (nog) niks op mijn saldo pagina qua creditering.
pi_56274472
quote:
[ afbeelding ]

Binnenkort zien we dus heel Nederland in dit carnavalskostuum rondlopen?

Weet iemand of er donkergrijze v-hals longsleeves zijn. Grijs, donkerblauw en zwart wel dacht ik.
pi_56284162
deze net besteld voor 40 euro

moet wachten tot begin maart

[ Bericht 25% gewijzigd door taart op 24-01-2008 21:23:32 ]
  donderdag 24 januari 2008 @ 22:23:13 #253
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_56286805
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 21:00 schreef taart het volgende:
deze net besteld voor 40 euro

[ afbeelding ]

moet wachten tot begin maart
Ik heb 'm al
pi_56290320
Oké, wtf M'n nalevering is na 2 dagen manco gesorteerd. Ik ga echt bellen morgen
pi_56292054
levering beg febr, hopelijk komt mn bestelling ook 1e week van febuari.. maar denk t niet
  vrijdag 25 januari 2008 @ 11:29:52 #256
35189 Troel
scherp en bot
pi_56295583
Zo, ik heb eindelijk kunnen bestellen, maar ik heb nergens die 10% korting kunnen vinden die ze me in het mailtje beloofden. Zal wel niet de juiste dingen besteld hebben
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56295788
Oke, help?
Mijn bestelling die al 2 weken op manco stond (en nog steeds staat)
Staat nu een melding eronder: Retour: niet opgehaald
pi_56295860
@Troel: Heb je wel de code ingevuld?
pi_56297051
Heeft iemand hier de cashmere truien van de H&M (80E) weleens geprobeerd? Wat is de kwaliteit daarvan (en dan bedoel ik in de zin van: hoe snel vallen er gaten in)? Ben wel benieuwd maar eigenlijk denk ik dat je van 80E voor cashmere niet zoveel hoeft te verwachten...
"The sunshine bores the daylights outta me!"
pi_56298372
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 11:36 schreef Miss_S het volgende:
Oke, help?
Mijn bestelling die al 2 weken op manco stond (en nog steeds staat)
Staat nu een melding eronder: Retour: niet opgehaald
Ooh fuck Dan hebben ze je hele bestelling gewoon niet verzonden, dat had ik ook in juli. Ik zou even bellen als ik jou was Ongelooflijk dat ze dit gewoon weer flikken

Edit: Ja hoor, ik ben ook de lul Godverdomme!
pi_56299093
"Er is een order misgegaan"

WTF is dat nou voor kutexcuus?! Ik heb net 10 minuten aan de telefoon gehangen met een één of andere Duitse trut die alleen d'r excuses aanbood en verder niks. "Je kunt het opnieuw boeken" Ja fijn, als er ook dingen van de Outlet bijzaten! Godverdomme, ik ga proberen om m'n originele bestelling bij elkaar te krijgen en dan kunnen ze daar bij H&M echt de tyfus krijgen want ik ben het nu ECHT ZAT. Heb me een partij zitten schelden aan die telefoon, ben echt verschrikkelijk pissed nu. Heb ik godverdomme 3 maanden voor niks zitten wachten

H&M
pi_56299806
Jezus als ik dit topic doorlees snap ik niet dat jullie blijven bestellen via internet! Wat duurt dat ontiegelijk lang zeg!
pi_56299908
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 13:28 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Ooh fuck Dan hebben ze je hele bestelling gewoon niet verzonden, dat had ik ook in juli. Ik zou even bellen als ik jou was Ongelooflijk dat ze dit gewoon weer flikken

Edit: Ja hoor, ik ben ook de lul Godverdomme!
Nou dan mogen ze hem mooi houden
er zaten leuke dingen bij maar dan kan ik vast ook in een andere winkel vinden

H&M
pi_56300012
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:41 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Nou dan mogen ze hem mooi houden
er zaten leuke dingen bij maar dan kan ik vast ook in een andere winkel vinden

H&M
Gaat op die manier iig wel een HEEL stuk sneller inderdaad. Gezeik Alleen het kutte is dat de (meeste) H&M winkels zo'n ongelooflijke teringzooi hebben en ik haast nooit kan vinden wat ik zoek. Of het is uitverkocht in mijn maat. Dus naar de winkel zelf gaan vind ik ook geen plezier maar online shoppen doe ik daar dus ECHT niet meer.
pi_56300060
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:46 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Gaat op die manier iig wel een HEEL stuk sneller inderdaad. Gezeik Alleen het kutte is dat de (meeste) H&M winkels zo'n ongelooflijke teringzooi hebben en ik haast nooit kan vinden wat ik zoek. Of het is uitverkocht in mijn maat. Dus naar de winkel zelf gaan vind ik ook geen plezier maar online shoppen doe ik daar dus ECHT niet meer.
In het echt is het inderdaad ook geen plezier, maar dat is hun pech
Er zijn genoeg winkels waar je wel gewoon kan winkelen en online bestellen
pi_56303319
Ze hebben bij mij de kortingscode eruit gegooid . Beetje flauw.
pi_56306088
Bij mij hebben ze dat nog nooit gedaan. Wel een rabatcombinatie error gehad, maar een paar dagen later werkte alles weer . Volgens mij houden ze een zwarte lijst bij .
pi_56306114
Oh jee, mijn bestelling staat ook op manco; het pakket schijnt niet aangetroffen te zijn op het sorteercentrum in Zwolle ofzo.. Ik ben benieuwd!
pi_56306780
Nou h&m heeft zichzelf overtroffen....
Ze kunnen toveren!!! Een t-shirt met korte mouw is omgetoverd naar een dikke wollen wintertrui en een short is omgetoverd in een pakketje babysokjes en last but not least... een licht turkoise top is een paar ballarina's in jeanskleur geworden!!!!

Ik ben dus totally not amused! Ik ben het zo gruwelijk beu. Ik wacht gvd al maanden (net als jullie allemaal) op die verrekte voorjaarsbestelling en weer gaat het mis. Oke, ik heb mn bestelling ontvangen. Is tegenwoordig ook al heel wat. Maar jeetje mina, er werken toch geen blinden (no offense!!) in dat distributie centrum. Een paar sokken of schoenen is toch wel iets heel anders dan een top of shorts. En oja, wonderlijk genoeg is ook nu weer mn 10 euro korting uit mn bestelling geflikkerd. Hoezo ik ben al sinds oktober aan het leuteren over die korting. En ik blijf dus leuteren, net zolang tot ik ze heb ontvangen. Puur uit principe.

Net dus even gebeld (ik had die betoverde bestelling dinsdag al ontvangen, maar heb maar even een paar dagen aan cooling down gedaan aangezien ik geen zin had om totaal flippend met de klantenservice te bellen).
Ik kreeg gelukkig een meid aan de telefoon die meer kan dan alleen het standaard zeikriedeltje van h&m afdraaien. 20minuten gekwekt over de problemen die ik ervaar en hoor van anderen. Ze weten er dus alles van en ze (de zweedjes) zijn hard aan het werk om de zaak te verbeteren. Inmiddels is het saldo gebeuren al verbeterd en staat e.e.a. nu sneller op je saldo overzicht. En met nog een hoop andere dingen zijn ze bezig.

Ook nog eens geinformeerd naar de 2 kortingscode vakjes bij de kassa procedure. En wat blijkt... je mag (soms!) wel 2 codes invullen. Je mag (het mag of kan niet altijd maar dan staat het erbij in de brief of mail) een code die een vast bedrag korting geeft (bijv 5 euro ofzo) wel combineren met een code die een percentage korting geeft. Je mag geen 2 codes combineren die allebei een percentage korting geven,
Je mag wel 2 codes combineren die een geld bedrag korting geven (bijv van de kado bonnen).

Het zal niet altijd goed gaan lijkt me, maar voor de creatievelingen is het het proberen waard. Mocht je nog zin hebben om bij h&m te bestellen.

Mijn 'zin' is in elk geval weer de grond in geboord de laatste tijd. Vooral ook het shoppen in de winkels is echt enorm deprimerend. Wat een zooi en waarom van een artikel 10 stuks in dezelfde maat (xs is me toch echt te klein) en ik kan ook nooit de leuke dingen vinden die ik op de site wel vind.
Ik heb wel een mooi en geweldig alternatief gevonden waar ik naar hartelust kan shoppen aan h&m prijzen. Ligt hier vlak over de grens, een winkel in maasmechelen (vlakbij de designer outlet) in belgië. En in de sale is het daar zeer lekker shoppen!! Dus h&m tot ooit!!
pi_56307062
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 20:12 schreef Shakti het volgende:
Maar jeetje mina, er werken toch geen blinden (no offense!!) in dat distributie centrum.
Nee, maar wel apen Maargoed, ik heb besloten om H&M Online Shop te boycotten en gewoon een keer naar de winkels te gaan. D'r zitten er toch 4 ofzo in Rotterdam. Al hadden ze er nou ook een Bershka...
pi_56307965
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 20:26 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Nee, maar wel apen Maargoed, ik heb besloten om H&M Online Shop te boycotten en gewoon een keer naar de winkels te gaan. D'r zitten er toch 4 ofzo in Rotterdam. Al hadden ze er nou ook een Bershka...
Apen, ja. Had ik beter kunnen zeggen . Ik bestel ook niks meer voorlopig. Dan moet het toch echt iets geweldigs zijn en niet in de winkel te krijgen zijn, wil ik er toch weer bestellen. Voor nu vind ik het ook echt genoeg geweest.
pi_56311646
Het duurt idd superlang voordat je je bestelling binnenhebt. Maar in die winkels is het meestal superdruk en alle kleding ligt door elkaar Pashokjes zijn altijd vol...lange rijen bij de kassa

Dus via de online-shop is wel relaxed wat dat betreft
pi_56324538
vandaag gekocht;

"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  zaterdag 26 januari 2008 @ 20:39:23 #274
162296 JMarsden
tempé4life.
pi_56326164
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 17:48 schreef Addict89 het volgende:
Code 7616 geeft misschien ¤ 10,- korting.
Deze code is inmiddels vervallen, mocht iemand het nog niet eerder hebben gemeld..

De andere heeft me gelukkig weer 5 euro korting opgeleverd
"Some of the shows on the network are not my cup of tea... mainly because I don't like huge pieces of sh** in my tea." Aziz on MTV
  zaterdag 26 januari 2008 @ 21:54:27 #275
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_56328432
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 23:57 schreef AJ187 het volgende:
Het duurt idd superlang voordat je je bestelling binnenhebt. Maar in die winkels is het meestal superdruk en alle kleding ligt door elkaar Pashokjes zijn altijd vol...lange rijen bij de kassa

Dus via de online-shop is wel relaxed wat dat betreft
Nja ik ga het voortaan ook gewoon in normale winkels kopen, nu zit je dagen/weken/veel langer te wachten, en dan word het ineens geannuleerd . Dan maar liever een half uur langer wachten en gelijk je kleding hebben.
pi_56336320
repost van een paar dagen geleden
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 12:25 schreef W1ZZ het volgende:
Heeft iemand hier de cashmere truien van de H&M (80E) weleens geprobeerd? Wat is de kwaliteit daarvan (en dan bedoel ik in de zin van: hoe snel vallen er gaten in)? Ben wel benieuwd maar eigenlijk denk ik dat je van 80E voor cashmere niet zoveel hoeft te verwachten...
  zondag 27 januari 2008 @ 12:04:42 #277
63411 Roeji
pi_56336688
quote:
Op zondag 27 januari 2008 11:43 schreef W1ZZ het volgende:
repost van een paar dagen geleden
[..]
Nee nog niks van cashmere van de h&m geprobeerd. Maar 80euro voor een cashmere (gemixed met wat anders denk ik?) is toch een redelijke prijs. Puur cashmere is idd stukken duurder, maar ook niet zelf wasbaar (als je m tenminste jarenlang mooi wilt houden).

Ik heb wel een trui van esprit met cashmere (en nog wat anders) en die houd zich prima. Ook na een wasbeurt op 30 graden in de machine (ik wist toen nog niet dat er cashmere in zat en kieperde m gewoon de machine in ). Na een aantal spoelbeurten op het wolwasprogramma was ie gelukkig weer als nieuw

Oh en die trui van de esprit kostte maar iets van 30 euro in de sale, dus normaal gok ik dat ie zo'n 50 of 60 heeft gekost.
Ik ben zo blij, zo blij
pi_56339812
quote:
Op zondag 27 januari 2008 12:04 schreef Roeji het volgende:
Nee nog niks van cashmere van de h&m geprobeerd. Maar 80euro voor een cashmere (gemixed met wat anders denk ik?) is toch een redelijke prijs. Puur cashmere is idd stukken duurder, maar ook niet zelf wasbaar (als je m tenminste jarenlang mooi wilt houden).
ben naar de H&M gegaan om te kijken en het moet toch 100% cashmere zijn volgens 't label. Heb 't maar niet gedaan aangezien ik 80E voor 100% cashmere toch niet helemaal vertrouw...
  maandag 28 januari 2008 @ 09:14:50 #279
63411 Roeji
pi_56355940
quote:
Op zondag 27 januari 2008 14:19 schreef W1ZZ het volgende:

[..]

ben naar de H&M gegaan om te kijken en het moet toch 100% cashmere zijn volgens 't label. Heb 't maar niet gedaan aangezien ik 80E voor 100% cashmere toch niet helemaal vertrouw...
Misschien dat er verschil is in cashmere? Bijv eerste keus (= beste kwaliteit en dus duur en alleen verkrijgbaar in enkele stuks ofzo?) en tweede keus (= iets mindere kwaliteit en verkrijgbaar in massa productie). Of dat cashemere tegenwoordig goedkoper is geworden. Ik weet het niet.
Ik ben zo blij, zo blij
  maandag 28 januari 2008 @ 13:23:31 #280
123170 alors
zlata1234
pi_56360784
Is die site de laatste paar dagen nou zo traag of ligt het aan mij
know'm sayin?
word? word.
pi_56360847
quote:
Op maandag 28 januari 2008 13:23 schreef alors het volgende:
ligt niet aan jou
pi_56360850
Phew, vanochtend vroeg toch nog de outlet dingen van m'n bestelling kunnen bemachtigen. Eén trui was helaas niet in XS dus heb ik 'm maar in S genomen... En nu is het weer wachten
pi_56360925
quote:
Op maandag 28 januari 2008 13:23 schreef alors het volgende:
Ik heb er een DDoS op losgelaten als wraak

Nee grapje Ik kom er sowieso niet meer, alleen vanochtend dan om die outlet artikelen te bestellen. Verder wacht ik gewoon af tot het geleverd wordt. Tweede helft kan lang gaan duren aangezien één top op eind april staat en de rest eind februari
pi_56361452
Ik heb zaterdag in de winkel nog iets in de uitverkoop gevonden: een broek voor ¤ 9,-
Kon ik toch niet laten hangen
pi_56362288
Ik heb mijn laatste bestelling ook eruit gegooid
Ga donderdag nog ff in Den Bosch winkelen en dan zie ik wel of ik nog iets vind bij de H&M
  maandag 28 januari 2008 @ 17:32:33 #286
74276 saaw
pi_56365943
ik heb een KNALroze skinny gekocht net
zal zo ff een fototje maken
pi_56377018
quote:
[ afbeelding ]

geweldig, spreekt me meer aan dan al die sufkutten-longsleeves, -singletjes en kabeltruien die jullie posten.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 08:03:52 #288
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_56377691
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 02:47 schreef tokyo het volgende:

[..]

geweldig, spreekt me meer aan dan al die sufkutten-longsleeves, -singletjes en kabeltruien die jullie posten.
Gefrustreerd?

En hee, iedereen z'n eigen smaak, respecteer dat dan ook effe.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 10:01:49 #289
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_56379303
quote:
Op maandag 28 januari 2008 17:32 schreef saaw het volgende:
Dat klinkt GAAF!
Ik wil nog een knalrode .
pi_56382126

Damer, is dat het nieuwe woord voor dames?
pi_56382465
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 10:01 schreef MaLo het volgende:

[..]

Dat klinkt GAAF!
Ik wil nog een knalrode .
Knalgroen heeft ook wel wat .
pi_56391360
Belt net de klantenservice, met de melding dat ze net pas het bericht hebben gehad dat mijn pakket terug is gestuurd, waarom weten ze niet Toen werd me aangeboden om alles opnieuw te bestellen, maar dat had ik natuurlijk zelf allang al gedaan. Aardig hoor, maar ik snap niet waarom ze dan niet gewoon het pakket opnieuw naar mij kunnen versturen als het zogenaamd teruggestuurd was.
pi_56391396
Ik heb vandaag mijn pakketje ontvangen
En alles is leuk en ik hou alles!
  dinsdag 29 januari 2008 @ 20:05:19 #294
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_56393886
quote:
Op maandag 28 januari 2008 17:32 schreef saaw het volgende:
Waar blijft die foto nou ?
pi_56394973
zucht zucht zucht...

De H&M kan niet echt rekenen lijkt me...

Een tijdje terug bestelde ik:
quote:
1x Vest, 29,90
1x T-shirt, 7,90 -10%, > 7,11
Inclusief verzendkosten, 41.91
Nu hebben ze het vest niet meer op voorraad, dus heb ik een 'correctie' bij mijn saldo staan van -29,90. Oke jammer en best logisch al baal ik van het feit dat ik 4,90 verzendkosten moet betalen. Nu staat er echter bij de waarde van het verzonden pakket:
quote:
Artikelwaarde: 3,82 (!)
Verzendkosten: 4.90
Totaal: 8,72...
Dat lijkt me toch niet echt te kloppen ... mijn t-shirt van 7,90 (7,11) is opeens nog maar 3,82 waard...

Dus ik maar eens bellen met de klantenservice want ik vertik het om meer de artikel waarde te betalen aan verzendkosten...
quote:
Eerst ontkracht dat miepje mijn verhaal;
(H&M miepje) nee hoor meneer dat vest krijgt u nog gewoon...
(ik) Nee mevrouw, die is geannuleerd
nee hoor meneer, die is gewoon onderweg
NEE mevrouw, die is gecorrigeerd
oh ja nu zie ik het ook... ja naja de rest krijgt u gewoon...
Ja maar ik wil niet meer dan de artikelwaarde aan verzendkosten betalen.
Maar hoezo dan, u krijgt toch een t-shirt van 7,11?
Ja hallo, dat is altijd nog meer dan 50% van de artikelwaarde, niet reeel lijkt me. Plus dat op internet staat dat de artikelwaarde nog maar 3,82 staat.
Nee hoor, dat ziet u echt verkeerd, u betaald 7,11 voor dat t-shirt...
Grom... wat kan ik doen als ik het niet eens ben met de verzendskosten?
oow dan stuurt u gewoon de bestelling terug, betaald u ook geen verzendkosten
Ik snap het niet... zo moeilijk moet het toch niet zijn?
  dinsdag 29 januari 2008 @ 21:14:25 #296
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_56395502
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 20:51 schreef Bartjebart het volgende:
zucht zucht zucht...

De H&M kan niet echt rekenen lijkt me...

Een tijdje terug bestelde ik:
[..]

Nu hebben ze het vest niet meer op voorraad, dus heb ik een 'correctie' bij mijn saldo staan van -29,90. Oke jammer en best logisch al baal ik van het feit dat ik 4,90 verzendkosten moet betalen. Nu staat er echter bij de waarde van het verzonden pakket:
[..]

Dat lijkt me toch niet echt te kloppen ... mijn t-shirt van 7,90 (7,11) is opeens nog maar 3,82 waard...

Dus ik maar eens bellen met de klantenservice want ik vertik het om meer de artikel waarde te betalen aan verzendkosten...
[..]

Ik snap het niet... zo moeilijk moet het toch niet zijn?
Betaald u ook geen verzendkosten zegt ze?? Je betaald toch ALTIJD die 1 euro voor factureringskosten etc. .
pi_56395766
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 21:14 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Betaald u ook geen verzendkosten zegt ze?? Je betaald toch ALTIJD die 1 euro voor factureringskosten etc. .
Ja inderdaad...

maar vandaag ook al voor 1,50 aan de telefoon gehangen, dus het heeft helemaal geen zin om voor 1.- aan de telefoon te hangen...
pi_56396707
Als je de volledige bestelling retour stuurt hoef je toch helemaal niks te betalen. Geen verzendkosten of retourkosten. Tenminste dat heb ik ergens gelezen op de site of op de afleverbon wat bij je bestelling zit.
Of heb ik het nu helemaal mis?
  dinsdag 29 januari 2008 @ 22:48:14 #299
123170 alors
zlata1234
pi_56398127
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 21:57 schreef Shakti het volgende:
Als je de volledige bestelling retour stuurt hoef je toch helemaal niks te betalen. Geen verzendkosten of retourkosten. Tenminste dat heb ik ergens gelezen op de site of op de afleverbon wat bij je bestelling zit.
Of heb ik het nu helemaal mis?
Wel retourkosten dacht ik...
know'm sayin?
word? word.
pi_56398714
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:48 schreef alors het volgende:

[..]

Wel retourkosten dacht ik...
inderdaad...
dat is wat ze aan de telefoon ook zeiden...
pi_56398744
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 23:06 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

inderdaad...
dat is wat ze aan de telefoon ook zeiden...
Hej ik heb post 300 zie ik...

maar bij mijn actieve topics is het post 299... das vreemd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')