quote:Op zondag 6 januari 2008 15:10 schreef ChilllayD het volgende:
Sowiezo op zondag pakketpost krijgen? Dat wil ik ook wel!
En heb dat wel eens gehad. Manco op de site, maar wel al thuis.
Die site bijwerken van Track&Trace dinges is wel vaker een beetje achterop
Spijkerbroekmaten zijn niet gelijk aan gewone matenquote:Op maandag 7 januari 2008 15:15 schreef MissJ het volgende:
Ow ja en welke maat kan ik het beste nemen? Heb van broek maat 42 of 44.
Deze broek is in de outlet en gaat van maat 26 t/m 34.
Ik heb 'm. Hij valt wat groter dan normaal, en de pijpen zijn een stuk langer dan bv. van de Loyal.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:15 schreef MissJ het volgende:
Hi mede h&m-fans![]()
Ben ff benieuwd..
is er iemand die deze jeans heeft en mij kan vertellen hoe ie valt? Valtie groter of juist kleiner, etc etc.
[ afbeelding ]
Weet ik, dat spijkerbroekmaten niet gelijk zijn aan gewone matenquote:Op maandag 7 januari 2008 17:34 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Spijkerbroekmaten zijn niet gelijk aan gewone matenIk heb normala gesproken 29 en ik heb in gewone maten meestal 36/38..... geen idee hoe het verder loopt.
hahahaha, hmm dat klinkt niet zo positief... Nou ja, heb m inmiddels besteld, dus ik zie t wel of het wat voor mij is. Heb nog geen ervaring met spijkerbroeken van H&M, dus ben zeer benieuwd.quote:Op maandag 7 januari 2008 17:54 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb 'm. Hij valt wat groter dan normaal, en de pijpen zijn een stuk langer dan bv. van de Loyal.
Ik vind het een rotbroek. Door de zakken en de lichte plekken lijkt ik er dik en plomp in. Ook is het geen heupmodel, hij komt tot iets onder je navel.
Hij zit wel erg lekker, het is tamelijk dunne stretch-spijkerstof. Maar dit is dus de broek die ik aanhad toen ik dat jasje ging passen en spontaan depressief werd van mezelf
Die heb ik ook besteld! Maar valt echt veel te groot uitquote:Op maandag 7 januari 2008 15:15 schreef MissJ het volgende:
Hi mede h&m-fans![]()
Ben ff benieuwd..
is er iemand die deze jeans heeft en mij kan vertellen hoe ie valt? Valtie groter of juist kleiner, etc etc.
[ afbeelding ]
Eigenlijk is die best wel heel erg leukquote:
Oooh, dus jij zegt ook al dat ie groot valt.. welke maat heb jij normaal en welke maat van deze broek had je genomen?quote:Op maandag 7 januari 2008 20:08 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Die heb ik ook besteld! Maar valt echt veel te groot uitWeer terug gedaan
Wel een mooie broek
![]()
ja ik vind hem ook echt tofquote:Op maandag 7 januari 2008 22:28 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Eigenlijk is die best wel heel erg leukmaar ik heb al een bestelling van 175 euro openstaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |