abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55628072

vervolg van:
H&M #29 - Met nu al een voorjaarscollectie!
H&M #28
H&M #27
H&M #26
H&M #25 - Nieuwe Divided collectie
H&M #23 - Met eindelijk een nieuwe collectie!
H&M #22
H&M #21
H&M #20
H&M #19
H&M #18 - H&M loves Kylie
H&M #17
H&M #16
H&M #15
H&M #14
H&M #13: Get ready for 'M by Madonna'
H&M #12
H&M #11: Spring/Summer Collection 2007
H&M #10
Gift of the Day at H&M #9
H&M #8: Gekkenhuis voor Viktor & Rolf
Viktor & Rolf love H&M: A short love affair #7
H&M, Just can't get enough #6
Madonna & crew love H&M #5
De H&M, nu ook shop online #4
De H&M #3
De H&M #2
De H&M

M by Madonna for H&M

andere topics:
Roberto Cavalli for H&M
H&M lanceert Kylie-collectie in China
COS, nieuwe keten van H&M
Viktor & Rolf for H&M [9 nov. in store, 13 nov. online]
Miuccia Prada doet H&M
H&M Solange Azagury-Partridge
Stella McCartney for H&M
Elio Fiorucci for H&M
H&M by Karl Lagerfeld

h&m site:
hm.com

veelgestelde vragen:

Je eigen model samensttellen, zo weet je altijd of dat ene mooie kledingstuk jou wel staat…waar kan ik dat vinden?
De pasmodule is te vinden via de hoofdpagina hm.com onder 'inspiration' en door op 'dressingroom' te klikken.

Kun je dingen toevoegen of annuleren aan je bestelling indien die nog niet geleverd is?
Toevoegen: plaatsen in de kassamand, vervolgens het bestelproces doorlopen.
Annuleren: aantal op 0 zetten en uitvoeren waarna de bestelling is geannuleerd

Een vraagje; heb net besteld en kwam er daarna ineens achter dat ik nergens de kortingscode in heb kunnen vullen! Waar staat dat normaal? Erg jammer dat ik nu de 10% misloop....
Er stond bij stap 1 boven dat je dit bij stap 2 aan kon geven maar heb net nog een keer gecheckt; ik kan dat niet vinden!! Grrrrrrr...

Je kunt je bestelling nog annuleren.
1: mijn pagina
2: nog niet geleverde artikelen
3: aantal op 0 zetten
4: uitvoeren
Vervolgens bestelling opnieuw uitvoeren. Kortingscode voor stap 1 invullen.

Wat betekent \'voorgemelde zending niet aangetroffen:manco...Zwolle\'?
Dan is de bestelling nog in Zweden, of onderweg naar Nederland.

Hoe lang duurt het ongeveer vanaf het moment dat het in behandeling is genomen tot de levering?
In behandeling houdt in dat ze bij H&M de spullen zijn aan het verzamelen en inpakken. Pas als er onderweg staat, dan kun je het pakketje volgen met track&trace. Het is niet echt te voorspellen hoe lang het gaat duren. Soms heb je het binnen 3 dagen soms duurt een meer dan een week.

Mijn zending is vandaag gesorteerd in het sorteercentrum in Zwolle. Betekent dat dan dat ik het morgen in huis heb?
Ja.

Nog even een vraagje voor de ervaren bestellers, als een paar dingen later worden geleverd en je wilt de rest al meteen hebben, dan hoef je toch geen 2 keer de verzendkosten te betalen.. of wel?
Nee.

Eerst stond er dat mijn bestelling begin januari zou worden geleverd en nu zie ik ineenkeer bij mijn pagina dat het pas half januari wordt geleverd terwijl alles gewoon wel op voorraad was. Hoe kan dat?
Mogelijk:
- is de betaling van je vorige bestelling nog niet binnen, of
- is je retourzending nog niet aangekomen in Zweden, of
- is het een combinatie van deze 2 dingen.
M.a.w. je zit momenteel boven je limiet.

Kun je ook terugsturen als het niet bevalt en krijg je je geld dan terug?
Je kunt het terugsturen als je het aan huis bezorgt krijgt, maar dan moet je het wel bij het postkantoor afgeven. Je hoeft pas te betalen als je je bestelde artikelen houdt; als je niks houdt hoef je alleen een euro te betalen voor retourkosten; verzendkosten vervallen dan. Als je dingen terugstuurt maar ook dingen zelf houdt, moet je wèl verzendkosten erbij betalen. Staat allemaal op de factuur die je bij je bestelling ontvangt.

Ik heb een deel van mijn bestelling binnen gekregen, maar er zitten wat dingen bij die niet passen. Hebben jullie ervaring met het terugbrengen naar de winkel?
Ik heb mijn spullen teruggebracht in Maastricht, toen was de winkel net voor het eerst geopend, en dat ging prima. Je moet wel je formulier dan meenemen, dan moeten ze invullen. Het stuk met de giro eraan krijg je terug.

Als je spullen retour wilt sturen, kun je die dan afgeven op het postkantoor?
Klopt! En als je een maandfactuur hebt verrekenen ze het daarmee.

Vraagje, ik heb online iets besteld en wil het retourneren. Dit kan bij mijn Kialapunt. Hoe lever je het dan in? Kun je het in een willekeurige zak of envelop doen? Of kan het in de doos waar het in zat?
Gewoon in de doos waar het in zat + de retourneer-sticker erop plakken.

Ik heb mijn bestelling teruggestuurd en wat ik wil ruilen ingevuld op de bon. Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat ik het zal ontvangen?
De klantenservice vertelde mij dat het circa 2 weken duurt voordat je retourpakket is verwerkt in Zweden. En dan moeten de nieuwe items dus nog weer worden opgestuurd.

Karl Lagerfeld for H&M

Kortingscodes
Welkom! Dankjewel voor je aanmelding voor de H&M Newsletter. Vanaf nu ontvang je iedere maand informatie over het laatste modenieuws, de trends en speciale aanbiedingen uit H&M SHOP ONLINE. Als welkomstaanbieding krijg je 25% korting op een artikel naar keuze als je online winkelt. Je hoeft alleen maar de kortingscode 7772 in te vullen als je bestelt. De aanbieding is geldig tot 04-01-2008.

Code 7616 geeft misschien ¤ 10,- korting.
1304 voor ¤5 korting

Als welkomstaanbieding krijg je 25% korting op een artikel naar keuze als je online winkelt. Je hoeft alleen maar de kortingscode 7962 in te vullen als je bestelt. De aanbieding is geldig tot 19-03-2008.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_55628241
Ja die voorjaarscatalogus is idd 99% hetzelfde als die 'preview' catalogus.

Maar wel met zo'n bon voor een gratis ding als je een nieuwe klant aanmeldt
know'm sayin?
word? word.
pi_55628433
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 17:54 schreef alors het volgende:
Ja die voorjaarscatalogus is idd 99% hetzelfde als die 'preview' catalogus.

Maar wel met zo'n bon voor een gratis ding als je een nieuwe klant aanmeldt
hoe bedoel je dat?
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
  zaterdag 29 december 2007 @ 18:10:23 #4
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_55628602
Die previewfolder had ik perongeluk weggegooid, dus voor mij was de nieuwe folder erg welkom!

Roburt, dit betekent dat je een kado krijgt als jij iemand aanbrengt bij H&M.
Dan kun jij bij die bestelling van die persoon een trui of een kadobon krijgen.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_55630511
leuke collectie, heb ook al een broek en vest gekocht.
thnx voor de korting!
pi_55631165
T.v.p.!
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_55631202
Krijg ik die catalogus zomaar in het zweeds (of iets dergelijks), ach ja, weer eens wat anders.
pi_55631712
Ik vind de collectie niet veel aan moet ik eerlijk zeggen, heb de catalogus al bij oud papier liggen, zie geen verschil met de vorige...
Scheelt weer wat geld
Hoewel ik wel weer wat in de outletshop heb gekocht.
  zaterdag 29 december 2007 @ 20:34:48 #9
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_55632246
Ik heb voor mezelf maar 3 dingen besteld, voor mijn dochtertje des te meer . De kinderkleding van H&M vind ik echt prima!

Voor mezelf:
en
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_55632335
Ik ben stiekem wel blij dat er voor mij op het eerste gezicht niet zoveel bijzonders bij zit, heb net een bestelling van ongeveer 100 euro binnen en moet echt even gaan dimmen nu.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_55633007
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 18:10 schreef MaLo het volgende:
Roburt, dit betekent dat je een kado krijgt als jij iemand aanbrengt bij H&M.
Dan kun jij bij die bestelling van die persoon een trui of een kadobon krijgen.
oke dankje, maar kan dit ook zonder dat formulier?
ik kan niks vinden op de site en volgens mij heb ik dat losse blaadje weg gegooid omdat het er telkens uit viel
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_55633786
Ik vind al die shirts wel heel fijn. Goed dat ze die weer hebben.

Deze:

En deze:

enz.
pi_55633962
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 20:37 schreef shmoopy het volgende:
Ik ben stiekem wel blij dat er voor mij op het eerste gezicht niet zoveel bijzonders bij zit, heb net een bestelling van ongeveer 100 euro binnen en moet echt even gaan dimmen nu.
Ow goed dat je het zegt... zo een krijg ik ook nog binnen... zucht...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_55636705
Wat ik me net bedenk he... is dat het best logisch is dat de catalogus niet erg vernieuwend was... de vorige catalogus was een preview catalogus. Er zullen dus wel nieuwe dingen in staan, maar niet veel inderdaad.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_55638261
Ik heb de catalogus nog niet..
  zaterdag 29 december 2007 @ 23:38:37 #16
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_55638564
Ik vind er voor mezelf ook weinig leuks in staan (bovendien heb ik zulke wisselende maten nodig bij de H&M dat ik eigenlijk altijd van tevoren wil passen), maar voor m'n zoontje ga ik weer een hele grote doos vol kopen
pi_55640322
Hmm, net even aan het proberen geweest welke codes nog korting geven, loopt de boel vast. Kreeg zo'n gezellige mededeling dat ik contact moet opnemen met de klantenservice.
Die nieuwe nieuwsbriefcode 7962 (25%) en 1304 waren geldig, zo ver ben ik nog gekomen.
Hebben er nog mensen cadeaubonnen met codes gekregen (voor als mijn account weer werkt)?
pi_55640505
tvp

Gelukkig niet heel veel leuke dingen...!
  zondag 30 december 2007 @ 09:11:38 #19
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_55645840
Tvp.
Idd niet echt leuke dingen, afgelopen collectie was het skinny en nu is het van die tentmode
(leveren ze ook stokken erbij, kun je meteen gaan kamperen )

Alleen de standaard dingen (t-shirts en jeans) zien er oke uit. De rest laat ik aan me voorbij gaan.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  zondag 30 december 2007 @ 10:05:28 #20
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_55646088
quote:
Op zondag 30 december 2007 09:11 schreef Roeji het volgende:
Tvp.
Idd niet echt leuke dingen, afgelopen collectie was het skinny en nu is het van die tentmode
(leveren ze ook stokken erbij, kun je meteen gaan kamperen )

Alleen de standaard dingen (t-shirts en jeans) zien er oke uit. De rest laat ik aan me voorbij gaan.
Ik hou wel van wijd uitlopende pijpen, maar dan moet het rond de bovenbenen wel strak zitten.
Die tenten die er nu in staan vind ik ook niks.
De broeken zijn veel te wijd, de bovenstukken zijn ook extreem wijd met vaak een bizarre A-lijn.

Volgens mij wordt het een vormeloze zomer .
pi_55646467
Tvp, ik wacht op m'n voorjaarsbetselling

I had a signature once. It was awful.
pi_55646757
quote:
Op zondag 30 december 2007 10:41 schreef zoeperzazke het volgende:
Tvp, ik wacht op m'n voorjaarsbetselling

[ afbeelding ]
mooie broek!
ik heb weer een paar jurkjes besteld
pi_55647036
nou ik ook maar een bestelling doen he!
Cute, Adorable, Lovely... Just Smeej!
pi_55649483
tvp
pi_55650362
tvp
Zo niet.. dan toch!
  zondag 30 december 2007 @ 13:48:02 #26
55330 ennuik
Stockholm boppe!
pi_55650931
Woei!

Ben ik de enige die hier wel erg hebberig van word? Broeken vind ik leuk, cityshorts zien er leuk uit... Shop shop shop!
pi_55654967
Bestelling sinds de 21e onderweg.....
Tot op vandaag (oke logisch, 't is zondag) nog niets ontvangen.

Zending blijft bij verzendinformatie staan op gesorteerd.
Waarbij ik het normaal gesproken de volgende dag in huis heb.
Vanaf vorige week donderdag niets gehad........
Morgen laatste kans.. om 's avonds mijn leuke shirtje te kunnen dragen :|
pi_55655999
Ik heb exact hetzelfde en volgens mij worden er hier geen pakketjes op maandag bezorgd, dus ik verwacht het woensdag.
pi_55656523
TNT bezorgt geen pakketten op maandag.... Dus ik ben er bang voor!
pi_55656933
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 20:34 schreef MaLo het volgende:
Ik heb voor mezelf maar 3 dingen besteld, voor mijn dochtertje des te meer . De kinderkleding van H&M vind ik echt prima!

Voor mezelf:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] en [ afbeelding ]
die schoenen was ik ook van plan om te bestellen
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 30 december 2007 @ 17:03:23 #31
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_55656956
Ha, hier moet ik bij zijn.

Nieuwe kleren gekocht in de H&M te Londen
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_55674378
quote:
Op zondag 30 december 2007 16:44 schreef BalLon het volgende:
TNT bezorgt geen pakketten op maandag.... Dus ik ben er bang voor!
Ik zag net wel een grote auto van TNT pakketservice, vol met pakketten. Misschien dat ze vandaag toch wel pakketten leveren...
  dinsdag 1 januari 2008 @ 21:51:44 #33
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_55710709
Van de week stond er nog helaas te laat, begin januari.. en nu half januari pas
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_55716966
Nogsteeds sinds de 21e niets binnen grrrrrrr.
Rare wijzigingen op die tracktrace site. Nu ineens zending gesorteerd in amsterdam.
Al de 2e gesorteerde melding. En de laatste op datum van de 31e.

Ik verwacht vandaag dus wederom niets. Er staat niets bij wat daaop lijkt.
Sjoh, schiet lekker op. Not.
k*t TNT, die hebben vanaf de 27e niets meer uitgevoerd.
pi_55717994
Volgens mijn informatie worden er vandaag geen pakketten bezorgd. Ik voorzie gezeur met rekeningen en retouren omdat de factuurdatum op 21 december ofzo staat. Grrrr.
  woensdag 2 januari 2008 @ 11:11:10 #36
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_55718338
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 10:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Volgens mijn informatie worden er vandaag geen pakketten bezorgd. Ik voorzie gezeur met rekeningen en retouren omdat de factuurdatum op 21 december ofzo staat. Grrrr.
Daar moet je niet naar kijken, gewoon naar de afleverdatum kijken. Nog nooit problemen daardoor gehad. Zij kunnen er wel een factuurdatum opzetten, maar als ik het pakket pas 1 maand later ofzo zou krijgen (door welke reden dan ook) dan kan ik echt niet terug de tijd in om het op tijd terug te sturen.
En als je ervoor vreest, dan de klantenservice bellen of mailen.

Ik heb bijv mijn laatste maandfactuur nog niet betaald omdat ze mn retour nog steeds niet verwerkt hebben. En aangezien ik praktisch alles had teruggestuurd van die bestelling, ben ik niet van plan om eerst 300 euro te gaan betalen om vervolgens weer alles terug te krijgen in de vorm van een tegoed op mijn maandfactuur gebeuren. Aangezien nu de betaaldatum nu in de buurt komt, ga ik ze maar even mailen om het alvast uit te leggen. Want met het verwerken van die retouren schiet het niet echt op, duurt al meer dan 2,5 week.
Als je de klantenservice mailt dan heb je het ook zwart op wit en kun je altijd zeggen dat je hun hebt ingelicht mochten er problemen komen.

Ik zou me dus niet al te veel zorgen maken over die factuurdatum.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_55739764
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 09:28 schreef ChilllayD het volgende:
Nogsteeds sinds de 21e niets binnen grrrrrrr.
Rare wijzigingen op die tracktrace site. Nu ineens zending gesorteerd in amsterdam.
Al de 2e gesorteerde melding. En de laatste op datum van de 31e.

Ik verwacht vandaag dus wederom niets. Er staat niets bij wat daaop lijkt.
Sjoh, schiet lekker op. Not.
k*t TNT, die hebben vanaf de 27e niets meer uitgevoerd.
En nogsteeds niets.

Meer mensen die vanaf ongeveer die datum besteld hebben en nog niets ontvangen????

pi_55739800
Ik moet een legging hebben, maar in de winkel waren ze uitverkocht.
Dan maar even online proberen. Dan vind ik het wel jammer dat ik verzendkosten moet betalen......
pi_55741577
Ik kreeg gister die trui van de holiday collectie binnen, dat ding van 9,95. Wat is dat voor raar model zeg... gaat weer snel terug naar H&M!
pi_55741709
Wauw flink zeuren en tieren en de chauffeur is spontaan onderweg
  donderdag 3 januari 2008 @ 13:27:16 #41
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_55744209
Ik heb vandaag in de H&M winkel een t-shirtje gekocht voor het enorme bedrag van 2 euro .
En hij is hartstikke leuk voor komend voorjaar / zomer
pi_55744742
Welke? Staat d'r een foto van op de site?
  donderdag 3 januari 2008 @ 13:54:30 #43
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_55744794
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 13:51 schreef ChilllayD het volgende:
Welke? Staat d'r een foto van op de site?
Nee, ik heb al gezocht. Ik zal er zo even een foto van maken
  donderdag 3 januari 2008 @ 13:57:04 #44
4177 Jojogirl
pi_55744841
160 euro
  donderdag 3 januari 2008 @ 14:09:20 #45
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_55745103
Hier is hij, mijn shirtje van 2 euro

@ Jojogirl, ik heb online ook nog een bestelling voor 110 euro staan
pi_55747705
Zo, bestelling is bij mij eindelijk binnen, inclusief cadeaubon vanwege bestellen uit de voorjaarspreview catalogus. Ik zal hem eerst zelf uitproberen en dan plaats ik hem daarna wel weer hier. Er staat wel bij dat de code persoonlijk is en niet gecombineerd kan worden met andere kortingen, maar daar geloof ik natuurlijk weer niets van.
pi_55748931
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 11:21 schreef Syytön het volgende:
Ik kreeg gister die trui van de holiday collectie binnen, dat ding van 9,95. Wat is dat voor raar model zeg... gaat weer snel terug naar H&M!
Bijna alles was 9,90 dus, maar was het dat jurkje-achtige ding? Die was leuk op de foto, maar in het echt, gewoon afzichtelijk. Ze hadden er weer allemaal van dat glitterdraad doorheen gebreid, zo lelijk is dat...
know'm sayin?
word? word.
pi_55749112
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 14:09 schreef MaLo het volgende:
Hier is hij, mijn shirtje van 2 euro

[ afbeelding ]

@ Jojogirl, ik heb online ook nog een bestelling voor 110 euro staan
Leuk, ik had een maand geleden ook een t shirt voor 2 euro en een jurkje van 5 euro nogwat Zulke koopjes voelen voor mij echt als een overwinning
know'm sayin?
word? word.
pi_55749230
Truitjes voor 2 euro rulen

Ik wil ZOOOO graag een zwarte Loyal. Ik heb hem een paar weken geleden aangehad, maar niet gekocht ivm met zuinig aan doen. Ga ik twee weken geleden terug om 'm te kopen NERGENS meer te krijgen En ik weet zeker dat ik een Loyal aanhad, want de skinny's zitten veel te strak om m'n kuiten.

Baal
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 3 januari 2008 @ 17:01:53 #50
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_55749269
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 16:55 schreef alors het volgende:

[..]

Leuk, ik had een maand geleden ook een t shirt voor 2 euro en een jurkje van 5 euro nogwat Zulke koopjes voelen voor mij echt als een overwinning
Voor mij ook, ik ben dan zo blij met mijn aankoop
pi_55756756
@ Syrena : ik zal morgen eens kijken in Venlo , als het weer een beetje meezit
pi_55762222
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 17:00 schreef Syrena het volgende:
Truitjes voor 2 euro rulen

Ik wil ZOOOO graag een zwarte Loyal. Ik heb hem een paar weken geleden aangehad, maar niet gekocht ivm met zuinig aan doen. Ga ik twee weken geleden terug om 'm te kopen NERGENS meer te krijgen En ik weet zeker dat ik een Loyal aanhad, want de skinny's zitten veel te strak om m'n kuiten.

Baal
Ik weet niet waar je woont, maar ik werk in Noord Holland bij de H&M, zal ik voor je kijken?
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_55764190
Iedereen die wil kijken voor me: heel graag! Maat 29-32

In Sittard was ie in geen enkele maat meer te krijgen Ik heb gevraagd of ze nog kwamen, maar dat wisten ze niet. En ik heb de herfstcatalogus al weggedaan en kon dus niet zien of ie daar soms in stond.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_55770208
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 08:55 schreef Syrena het volgende:
Iedereen die wil kijken voor me: heel graag! Maat 29-32

In Sittard was ie in geen enkele maat meer te krijgen Ik heb gevraagd of ze nog kwamen, maar dat wisten ze niet. En ik heb de herfstcatalogus al weggedaan en kon dus niet zien of ie daar soms in stond.
Op de site staat trouwens wel deze, maar die zal wel niet zwart genoeg zijn denk ik..

aanfotootje:
know'm sayin?
word? word.
pi_55773471
Nee die is niet zwart genoeg Die zag ik vandaag wel liggen.

Ik ging net even een zomerjasje passen Het jasje was leuk, alleen VEEL te klein en ik vond mezelf zo moddervet in de spiegel dat ik geen moed meer had om twee maten groter te passen.

En nu ben ik thuis en denk, had ik 't nou toch maar gepast AAARRRGH vrouwen. Het was trouwens dat jasje met 3/4 mouw. Op zich wel raar voor een jas.

En nu ga ik de broek die ik aanheb in de zak van Max proppen (overigens ook van H&M, die zogenaamde baggy-broek. Yuck)
pi_55775669
@ Syrena , Sorry maar ben vandaag niet meer geweest, en morgen moet ik de hele dag werken dus ik kan je niet vertellen of der in Venlo nog iets ligt....

En welk jasje met 3/4 mouw bedoel je?
pi_55776055
Ik denk dat die broeken uitgestorven zijn

Het jasje dat ik bedoel:

Hij was meer groen dan grijs trouwens, en maat 38 wat ik normaal heb was erg krap.
pi_55776080
Damn hij's toch wel heel leuk... Morgen vroeg opstaan en dan alsnog ff gaan passen
  vrijdag 4 januari 2008 @ 20:22:44 #59
4177 Jojogirl
pi_55779894
Oe, die is cool
pi_55781029
Die korset tops staan nu in de Outlet trouwens, in zwart mt 40 en in rood bijna alle maten.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_55810208
Hmm.. 2 weken geleden wat spullen retour gestuurd en nu nog altijd dit als status: Afhaalzending opgehaald en in sorteerproces 21-12-2007
Eerst dacht ik gewoon, achja kerstdrukte.. maar nu begin ik me wel zorgen te maken niet zoveel zin om 60 euro te gaan dokken
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_55817004
Ik heb vanmorgen een pakketje gekregen die via de track en trace nog op manco (zwolle) stond en waarvan ik nu nog steeds geen verzendbevestiging heb gekregen Heeft iemand dit al eens eerder gehad? Of heeft het te maken met de "weekenddrukte"
pi_55823646
Sowiezo op zondag pakketpost krijgen? Dat wil ik ook wel!

En heb dat wel eens gehad. Manco op de site, maar wel al thuis.
Die site bijwerken van Track&Trace dinges is wel vaker een beetje achterop
pi_55826161
quote:
Op zondag 6 januari 2008 15:10 schreef ChilllayD het volgende:
Sowiezo op zondag pakketpost krijgen? Dat wil ik ook wel!

En heb dat wel eens gehad. Manco op de site, maar wel al thuis.
Die site bijwerken van Track&Trace dinges is wel vaker een beetje achterop
Zaterdagochtend dus
Hmm, ff afwachten dan.
pi_55826182
toch maar weer een paar kinders shirtjes erbij gedaan
zaten toch weer leuke dingen tussen
  zondag 6 januari 2008 @ 23:54:39 #66
123170 alors
zlata1234
pi_55836889
Nog steeds niet in behandeling genomen, fuckzooi. Eerst namen ze mn pakketjes om de haverklap in behandeling en nu gebeurt er helemaal niks...
know'm sayin?
word? word.
pi_55846480
^ Same here, die bestelling staat al 3 maanden en nu is er weer een broek + ketting uitgesteld naar end januari.
pi_55848865
Hi mede h&m-fans

Ben ff benieuwd..
is er iemand die deze jeans heeft en mij kan vertellen hoe ie valt? Valtie groter of juist kleiner, etc etc.
Ow ja en welke maat kan ik het beste nemen? Heb van broek maat 42 of 44.
Deze broek is in de outlet en gaat van maat 26 t/m 34.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_55849942
Bestelling sinds gister in behandeling genomen
Laat de lente/voorjaar/zomer nu maar beginnen
pi_55850568
Ik kom niet bij mijn bestellingen, de site doet moeilijk....
pi_55852560
quote:
Op maandag 7 januari 2008 15:15 schreef MissJ het volgende:
Spijkerbroekmaten zijn niet gelijk aan gewone maten Ik heb normala gesproken 29 en ik heb in gewone maten meestal 36/38..... geen idee hoe het verder loopt.
pi_55852954
quote:
Hi mede h&m-fans

Ben ff benieuwd..
is er iemand die deze jeans heeft en mij kan vertellen hoe ie valt? Valtie groter of juist kleiner, etc etc.
[ afbeelding ]
Ik heb 'm. Hij valt wat groter dan normaal, en de pijpen zijn een stuk langer dan bv. van de Loyal.

Ik vind het een rotbroek. Door de zakken en de lichte plekken lijkt ik er dik en plomp in. Ook is het geen heupmodel, hij komt tot iets onder je navel.

Hij zit wel erg lekker, het is tamelijk dunne stretch-spijkerstof. Maar dit is dus de broek die ik aanhad toen ik dat jasje ging passen en spontaan depressief werd van mezelf
pi_55853058
quote:
Op maandag 7 januari 2008 17:34 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Spijkerbroekmaten zijn niet gelijk aan gewone maten Ik heb normala gesproken 29 en ik heb in gewone maten meestal 36/38..... geen idee hoe het verder loopt.
Weet ik, dat spijkerbroekmaten niet gelijk zijn aan gewone maten
Heb 2 maten besteld, dus ben benieuwd.

[ Bericht 2% gewijzigd door MissJ op 07-01-2008 18:10:27 ]
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
pi_55853098
quote:
Op maandag 7 januari 2008 17:54 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik heb 'm. Hij valt wat groter dan normaal, en de pijpen zijn een stuk langer dan bv. van de Loyal.

Ik vind het een rotbroek. Door de zakken en de lichte plekken lijkt ik er dik en plomp in. Ook is het geen heupmodel, hij komt tot iets onder je navel.

Hij zit wel erg lekker, het is tamelijk dunne stretch-spijkerstof. Maar dit is dus de broek die ik aanhad toen ik dat jasje ging passen en spontaan depressief werd van mezelf
hahahaha, hmm dat klinkt niet zo positief... Nou ja, heb m inmiddels besteld, dus ik zie t wel of het wat voor mij is. Heb nog geen ervaring met spijkerbroeken van H&M, dus ben zeer benieuwd.

[ Bericht 0% gewijzigd door MissJ op 07-01-2008 18:06:56 ]
pi_55856446
quote:
Hi mede h&m-fans

Ben ff benieuwd..
[ afbeelding ]
Die heb ik ook besteld! Maar valt echt veel te groot uit Weer terug gedaan Wel een mooie broek
  maandag 7 januari 2008 @ 22:03:08 #76
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_55859757

voor mn lief

en

voor mezelf
an urge to help mankind overcomes me
pi_55860497
quote:
Op maandag 7 januari 2008 22:03 schreef saaw het volgende:
[ afbeelding ]
voor mezelf
Eigenlijk is die best wel heel erg leuk maar ik heb al een bestelling van 175 euro openstaan
pi_55861360
quote:
Op maandag 7 januari 2008 20:08 schreef HeaRt_woRm het volgende:

[..]

Die heb ik ook besteld! Maar valt echt veel te groot uit Weer terug gedaan Wel een mooie broek
Oooh, dus jij zegt ook al dat ie groot valt.. welke maat heb jij normaal en welke maat van deze broek had je genomen?
  maandag 7 januari 2008 @ 23:02:30 #79
74276 saaw
pi_55861436
quote:
Op maandag 7 januari 2008 22:28 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Eigenlijk is die best wel heel erg leuk maar ik heb al een bestelling van 175 euro openstaan
ja ik vind hem ook echt tof

heb ook deze er nog ff bij gedaan

vind ze zo lief
pi_55885738
Voorjaar zomerkleding Maakt me blij hoor haha. Komt bijna binnen

En de gratis set
pi_55885828
Fuckzooi waarom is dat van mij nog niet in behandeling genomen?

Ik heb trouwens heel veel zomerkleren verwijderd, want ik weet gewoon dat ik de helft tegen die tijd al niet meer leuk vind, of andere leuke dingen zie
know'm sayin?
word? word.
pi_55890529
Bij mij ook nog steeds niet... Maar wel superveel dingen in de Outlet nu!
pi_55890589
Wat een leuk topic
Dolf is de baas
Insaantje
  woensdag 9 januari 2008 @ 08:46:43 #84
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_55890689
Eindelijk is mijn bestelling van 27-12 in behandeling genomen..

Ben benieuwd wanneer ik het binnenkrijg
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_55890869
Mijn grote H&M voorjaarsbestelling is in behandeling genomen
pi_55893940
Mijn bestelling van eind oktober is nog steeds niet in behandeling genomen, terwijl hij toch echt op half januari staat .
pi_55895510
^ Same here, ook al twee keer uitgesteld. Word er een beetje niet goed van want m'n zus heeft net een bestelling binnengehad die ze op 1 januari had besteld. Ja hallo, er zijn mensen met een eerdere bestelling hoor, geef die es voorrang dan
pi_55896824
Nou idd, en nou moeten ze het straks niet flikken om de helft er ineens uit te gooien, dat zou me niet verbazen. Nou morgen nog en dan is het vrijdag, dan nemen ze nooit pakjes in behandeling dus dan kan het pas zondag weer.
know'm sayin?
word? word.
pi_55896934
Grr, ze hebben zomaar weer mijn kortingscodes uit mijn bestelling gegooid, ook die nieuwe cadeaucode, maar mijn bestelling staat verder nog steeds niet op 'in behandeling'. Raar gedoe daar.
pi_55897600
Voor de bestelling splitsers: De bruine & zwarte espadrilles met open teen zijn momenteel pas eind april leverbaar.

deze dus:

[ Bericht 1% gewijzigd door alors op 09-01-2008 15:01:13 ]
know'm sayin?
word? word.
pi_55898223
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 22:39 schreef ChilllayD het volgende:
En de gratis set
[ afbeelding ]
De gratis pyjama .
pi_55898591
Vanmiddag in de winkel een superschattige rokje gekocht voor maar 5,00. Had hem ronde oud & nieuw al een keer gepast, maar toen was hij nog 25,00. En had het niet echt nodig ofzo haha. Maar voor 5,00 kon ik hem niet laten hangen.

Ook nog een gewone zwarte hoodie & een zwarte legging gekocht
pi_55906944
Ik heb al zeker 2 weken, zo niet langer, een pakketje retour gestuurd en het staat er nu nog steeds niet bij . Als ik het maar niet hoef te betalen zeg. Ben die ontvangstbevestiging natuurlijk ook kwijt. .

Iemand die ook al zo lang wacht op het verwerken?
pi_55907040
Ik ben er sinds eergisteren achter dat er veel dichter in de buurt ook een H&M zit.
Wel in Duitsland, maar boeiend.

En ik was daar dus eergisteren, en ze hadden zoveel spullen voor 5 euro. Maar ik had verdomme maar een kwartier tijd en heb ik dus uiteindelijk niks kunnen passen.

.

Ik haat het overigens ook dat alle mooie broeken maat 34 zijn, en dat pas ik niet .
pi_55907322
welke in Duitsland bedoel je??
  woensdag 9 januari 2008 @ 21:09:41 #96
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_55907822
Ik ben benieuwd wanneer mijn bestelling komt, hij staat op eind januari.
Ik heb voor mezelf slechts 3 dingen, voor mijn dochtertje echt een heleboel
Edit: even geteld, 12 dingen voor mijn dochter . Laat de zomer maar komen
  woensdag 9 januari 2008 @ 21:12:50 #97
74276 saaw
pi_55907906
waar zien jullie allemaal hoe het met je bestelling staat?
* saaw kan het niet vinden
pi_55908052
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:12 schreef saaw het volgende:
Mijn pagina, bestellingen, nog niet geleverde artikelen.
pi_55908085
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:12 schreef saaw het volgende:
mijn pagina -> bestellingen -> nog niet geleverd of geleverde artikelen/retouren
know'm sayin?
word? word.
  woensdag 9 januari 2008 @ 23:51:49 #100
123170 alors
zlata1234
pi_55912932
Grafzooi, nog niet in behandeling genomen, ik wilde eigenlijk mn winterjas wel voor de lente gaan dragen
know'm sayin?
word? word.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')