Ik weet niet waar je woont, maar ik werk in Noord Holland bij de H&M, zal ik voor je kijken?quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:00 schreef Syrena het volgende:
Truitjes voor 2 euro rulen
Ik wil ZOOOO graag een zwarte Loyal. Ik heb hem een paar weken geleden aangehad, maar niet gekocht ivm met zuinig aan doen. Ga ik twee weken geleden terug om 'm te kopenNERGENS meer te krijgen
En ik weet zeker dat ik een Loyal aanhad, want de skinny's zitten veel te strak om m'n kuiten.
Baal

Maat 29-32
 Maat 29-32   
  Ik heb gevraagd of ze nog kwamen, maar dat wisten ze niet. En ik heb de herfstcatalogus al weggedaan en kon dus niet zien of ie daar soms in stond.
  Ik heb gevraagd of ze nog kwamen, maar dat wisten ze niet. En ik heb de herfstcatalogus al weggedaan en kon dus niet zien of ie daar soms in stond.

Op de site staat trouwens wel deze, maar die zal wel niet zwart genoeg zijn denk ik..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 08:55 schreef Syrena het volgende:
Iedereen die wil kijken voor me: heel graag!Maat 29-32

In Sittard was ie in geen enkele maat meer te krijgenIk heb gevraagd of ze nog kwamen, maar dat wisten ze niet. En ik heb de herfstcatalogus al weggedaan en kon dus niet zien of ie daar soms in stond.

Die zag ik vandaag wel liggen.
 Die zag ik vandaag wel liggen. Het jasje was leuk, alleen VEEL te klein en ik vond mezelf zo moddervet in de spiegel dat ik geen moed meer had om twee maten groter te passen.
 Het jasje was leuk, alleen VEEL te klein en ik vond mezelf zo moddervet in de spiegel dat ik geen moed meer had om twee maten groter te passen. AAARRRGH vrouwen. Het was trouwens dat jasje met 3/4 mouw. Op zich wel raar voor een jas.
 AAARRRGH vrouwen. Het was trouwens dat jasje met 3/4 mouw. Op zich wel raar voor een jas. (overigens ook van H&M, die zogenaamde baggy-broek. Yuck)
 (overigens ook van H&M, die zogenaamde baggy-broek. Yuck)

Morgen vroeg opstaan en dan alsnog ff gaan passen
  Morgen vroeg opstaan en dan alsnog ff gaan passen  

niet zoveel zin om 60 euro te gaan dokken
 niet zoveel zin om 60 euro te gaan dokken  

Heeft iemand dit al eens eerder gehad? Of heeft het te maken met de "weekenddrukte"
  Heeft iemand dit al eens eerder gehad? Of heeft het te maken met de "weekenddrukte"   

quote:Op zondag 6 januari 2008 15:10 schreef ChilllayD het volgende:
Sowiezo op zondag pakketpost krijgen? Dat wil ik ook wel!
En heb dat wel eens gehad. Manco op de site, maar wel al thuis.
Die site bijwerken van Track&Trace dinges is wel vaker een beetje achterop
 Zaterdagochtend dus
  Zaterdagochtend dus 

Spijkerbroekmaten zijn niet gelijk aan gewone matenquote:Op maandag 7 januari 2008 15:15 schreef MissJ het volgende:
Ow ja en welke maat kan ik het beste nemen? Heb van broek maat 42 of 44.
Deze broek is in de outlet en gaat van maat 26 t/m 34.
 Ik heb normala gesproken 29 en ik heb in gewone maten meestal 36/38..... geen idee hoe het verder loopt.
 Ik heb normala gesproken 29 en ik heb in gewone maten meestal 36/38..... geen idee hoe het verder loopt.

Ik heb 'm. Hij valt wat groter dan normaal, en de pijpen zijn een stuk langer dan bv. van de Loyal.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:15 schreef MissJ het volgende:
Hi mede h&m-fans
Ben ff benieuwd..
is er iemand die deze jeans heeft en mij kan vertellen hoe ie valt? Valtie groter of juist kleiner, etc etc.
[ afbeelding ]

Weet ik, dat spijkerbroekmaten niet gelijk zijn aan gewone matenquote:Op maandag 7 januari 2008 17:34 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Spijkerbroekmaten zijn niet gelijk aan gewone matenIk heb normala gesproken 29 en ik heb in gewone maten meestal 36/38..... geen idee hoe het verder loopt.

hahahaha, hmm dat klinkt niet zo positief... Nou ja, heb m inmiddels besteld, dus ik zie t wel of het wat voor mij is. Heb nog geen ervaring met spijkerbroeken van H&M, dus ben zeer benieuwd.quote:Op maandag 7 januari 2008 17:54 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb 'm. Hij valt wat groter dan normaal, en de pijpen zijn een stuk langer dan bv. van de Loyal.
Ik vind het een rotbroek. Door de zakken en de lichte plekken lijkt ik er dik en plomp in. Ook is het geen heupmodel, hij komt tot iets onder je navel.
Hij zit wel erg lekker, het is tamelijk dunne stretch-spijkerstof. Maar dit is dus de broek die ik aanhad toen ik dat jasje ging passen en spontaan depressief werd van mezelf

Die heb ik ook besteld! Maar valt echt veel te groot uitquote:Op maandag 7 januari 2008 15:15 schreef MissJ het volgende:
Hi mede h&m-fans
Ben ff benieuwd..
is er iemand die deze jeans heeft en mij kan vertellen hoe ie valt? Valtie groter of juist kleiner, etc etc.
[ afbeelding ]
 Weer terug gedaan
 Weer terug gedaan  Wel een mooie broek
 Wel een mooie broek  

Eigenlijk is die best wel heel erg leukquote:
 maar ik heb al een bestelling van 175 euro openstaan
 maar ik heb al een bestelling van 175 euro openstaan  

Oooh, dus jij zegt ook al dat ie groot valt.. welke maat heb jij normaal en welke maat van deze broek had je genomen?quote:Op maandag 7 januari 2008 20:08 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Die heb ik ook besteld! Maar valt echt veel te groot uitWeer terug gedaan
Wel een mooie broek

ja ik vind hem ook echt tofquote:Op maandag 7 januari 2008 22:28 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Eigenlijk is die best wel heel erg leukmaar ik heb al een bestelling van 175 euro openstaan

.
.

. Als ik het maar niet hoef te betalen zeg. Ben die ontvangstbevestiging natuurlijk ook kwijt.
. Als ik het maar niet hoef te betalen zeg. Ben die ontvangstbevestiging natuurlijk ook kwijt.  .
. 

.
. .
.

. Laat de zomer maar komen
. Laat de zomer maar komen  

Mijn pagina, bestellingen, nog niet geleverde artikelen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:12 schreef saaw het volgende:
waar zien jullie allemaal hoe het met je bestelling staat?
* saaw kan het niet vinden

mijn pagina -> bestellingen -> nog niet geleverd of geleverde artikelen/retourenquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:12 schreef saaw het volgende:
waar zien jullie allemaal hoe het met je bestelling staat?
* saaw kan het niet vinden

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |