abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55756756
@ Syrena : ik zal morgen eens kijken in Venlo , als het weer een beetje meezit
pi_55762222
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 17:00 schreef Syrena het volgende:
Truitjes voor 2 euro rulen

Ik wil ZOOOO graag een zwarte Loyal. Ik heb hem een paar weken geleden aangehad, maar niet gekocht ivm met zuinig aan doen. Ga ik twee weken geleden terug om 'm te kopen NERGENS meer te krijgen En ik weet zeker dat ik een Loyal aanhad, want de skinny's zitten veel te strak om m'n kuiten.

Baal
Ik weet niet waar je woont, maar ik werk in Noord Holland bij de H&M, zal ik voor je kijken?
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_55764190
Iedereen die wil kijken voor me: heel graag! Maat 29-32

In Sittard was ie in geen enkele maat meer te krijgen Ik heb gevraagd of ze nog kwamen, maar dat wisten ze niet. En ik heb de herfstcatalogus al weggedaan en kon dus niet zien of ie daar soms in stond.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_55770208
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 08:55 schreef Syrena het volgende:
Iedereen die wil kijken voor me: heel graag! Maat 29-32

In Sittard was ie in geen enkele maat meer te krijgen Ik heb gevraagd of ze nog kwamen, maar dat wisten ze niet. En ik heb de herfstcatalogus al weggedaan en kon dus niet zien of ie daar soms in stond.
Op de site staat trouwens wel deze, maar die zal wel niet zwart genoeg zijn denk ik..

aanfotootje:
know'm sayin?
word? word.
pi_55773471
Nee die is niet zwart genoeg Die zag ik vandaag wel liggen.

Ik ging net even een zomerjasje passen Het jasje was leuk, alleen VEEL te klein en ik vond mezelf zo moddervet in de spiegel dat ik geen moed meer had om twee maten groter te passen.

En nu ben ik thuis en denk, had ik 't nou toch maar gepast AAARRRGH vrouwen. Het was trouwens dat jasje met 3/4 mouw. Op zich wel raar voor een jas.

En nu ga ik de broek die ik aanheb in de zak van Max proppen (overigens ook van H&M, die zogenaamde baggy-broek. Yuck)
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_55775669
@ Syrena , Sorry maar ben vandaag niet meer geweest, en morgen moet ik de hele dag werken dus ik kan je niet vertellen of der in Venlo nog iets ligt....

En welk jasje met 3/4 mouw bedoel je?
pi_55776055
Ik denk dat die broeken uitgestorven zijn

Het jasje dat ik bedoel:

Hij was meer groen dan grijs trouwens, en maat 38 wat ik normaal heb was erg krap.
pi_55776080
Damn hij's toch wel heel leuk... Morgen vroeg opstaan en dan alsnog ff gaan passen
  vrijdag 4 januari 2008 @ 20:22:44 #59
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_55779894
Oe, die is cool
pi_55781029
Die korset tops staan nu in de Outlet trouwens, in zwart mt 40 en in rood bijna alle maten.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_55810208
Hmm.. 2 weken geleden wat spullen retour gestuurd en nu nog altijd dit als status: Afhaalzending opgehaald en in sorteerproces 21-12-2007
Eerst dacht ik gewoon, achja kerstdrukte.. maar nu begin ik me wel zorgen te maken niet zoveel zin om 60 euro te gaan dokken
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_55817004
Ik heb vanmorgen een pakketje gekregen die via de track en trace nog op manco (zwolle) stond en waarvan ik nu nog steeds geen verzendbevestiging heb gekregen Heeft iemand dit al eens eerder gehad? Of heeft het te maken met de "weekenddrukte"
pi_55823646
Sowiezo op zondag pakketpost krijgen? Dat wil ik ook wel!

En heb dat wel eens gehad. Manco op de site, maar wel al thuis.
Die site bijwerken van Track&Trace dinges is wel vaker een beetje achterop
pi_55826161
quote:
Op zondag 6 januari 2008 15:10 schreef ChilllayD het volgende:
Sowiezo op zondag pakketpost krijgen? Dat wil ik ook wel!

En heb dat wel eens gehad. Manco op de site, maar wel al thuis.
Die site bijwerken van Track&Trace dinges is wel vaker een beetje achterop
Zaterdagochtend dus
Hmm, ff afwachten dan.
pi_55826182
toch maar weer een paar kinders shirtjes erbij gedaan
zaten toch weer leuke dingen tussen
  zondag 6 januari 2008 @ 23:54:39 #66
123170 alors
zlata1234
pi_55836889
Nog steeds niet in behandeling genomen, fuckzooi. Eerst namen ze mn pakketjes om de haverklap in behandeling en nu gebeurt er helemaal niks...
know'm sayin?
word? word.
pi_55846480
^ Same here, die bestelling staat al 3 maanden en nu is er weer een broek + ketting uitgesteld naar end januari.
pi_55848865
Hi mede h&m-fans

Ben ff benieuwd..
is er iemand die deze jeans heeft en mij kan vertellen hoe ie valt? Valtie groter of juist kleiner, etc etc.
Ow ja en welke maat kan ik het beste nemen? Heb van broek maat 42 of 44.
Deze broek is in de outlet en gaat van maat 26 t/m 34.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_55849942
Bestelling sinds gister in behandeling genomen
Laat de lente/voorjaar/zomer nu maar beginnen
pi_55850568
Ik kom niet bij mijn bestellingen, de site doet moeilijk....
pi_55852560
quote:
Op maandag 7 januari 2008 15:15 schreef MissJ het volgende:
Spijkerbroekmaten zijn niet gelijk aan gewone maten Ik heb normala gesproken 29 en ik heb in gewone maten meestal 36/38..... geen idee hoe het verder loopt.
I had a signature once. It was awful.
pi_55852954
quote:
Hi mede h&m-fans

Ben ff benieuwd..
is er iemand die deze jeans heeft en mij kan vertellen hoe ie valt? Valtie groter of juist kleiner, etc etc.
[ afbeelding ]
Ik heb 'm. Hij valt wat groter dan normaal, en de pijpen zijn een stuk langer dan bv. van de Loyal.

Ik vind het een rotbroek. Door de zakken en de lichte plekken lijkt ik er dik en plomp in. Ook is het geen heupmodel, hij komt tot iets onder je navel.

Hij zit wel erg lekker, het is tamelijk dunne stretch-spijkerstof. Maar dit is dus de broek die ik aanhad toen ik dat jasje ging passen en spontaan depressief werd van mezelf
pi_55853058
quote:
Op maandag 7 januari 2008 17:34 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Spijkerbroekmaten zijn niet gelijk aan gewone maten Ik heb normala gesproken 29 en ik heb in gewone maten meestal 36/38..... geen idee hoe het verder loopt.
Weet ik, dat spijkerbroekmaten niet gelijk zijn aan gewone maten
Heb 2 maten besteld, dus ben benieuwd.

[ Bericht 2% gewijzigd door MissJ op 07-01-2008 18:10:27 ]
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
pi_55853098
quote:
Op maandag 7 januari 2008 17:54 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik heb 'm. Hij valt wat groter dan normaal, en de pijpen zijn een stuk langer dan bv. van de Loyal.

Ik vind het een rotbroek. Door de zakken en de lichte plekken lijkt ik er dik en plomp in. Ook is het geen heupmodel, hij komt tot iets onder je navel.

Hij zit wel erg lekker, het is tamelijk dunne stretch-spijkerstof. Maar dit is dus de broek die ik aanhad toen ik dat jasje ging passen en spontaan depressief werd van mezelf
hahahaha, hmm dat klinkt niet zo positief... Nou ja, heb m inmiddels besteld, dus ik zie t wel of het wat voor mij is. Heb nog geen ervaring met spijkerbroeken van H&M, dus ben zeer benieuwd.

[ Bericht 0% gewijzigd door MissJ op 07-01-2008 18:06:56 ]
pi_55856446
quote:
Hi mede h&m-fans

Ben ff benieuwd..
[ afbeelding ]
Die heb ik ook besteld! Maar valt echt veel te groot uit Weer terug gedaan Wel een mooie broek
  maandag 7 januari 2008 @ 22:03:08 #76
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_55859757

voor mn lief

en

voor mezelf
an urge to help mankind overcomes me
pi_55860497
quote:
Op maandag 7 januari 2008 22:03 schreef saaw het volgende:
[ afbeelding ]
voor mezelf
Eigenlijk is die best wel heel erg leuk maar ik heb al een bestelling van 175 euro openstaan
pi_55861360
quote:
Op maandag 7 januari 2008 20:08 schreef HeaRt_woRm het volgende:

[..]

Die heb ik ook besteld! Maar valt echt veel te groot uit Weer terug gedaan Wel een mooie broek
Oooh, dus jij zegt ook al dat ie groot valt.. welke maat heb jij normaal en welke maat van deze broek had je genomen?
  maandag 7 januari 2008 @ 23:02:30 #79
74276 saaw
pi_55861436
quote:
Op maandag 7 januari 2008 22:28 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Eigenlijk is die best wel heel erg leuk maar ik heb al een bestelling van 175 euro openstaan
ja ik vind hem ook echt tof

heb ook deze er nog ff bij gedaan

vind ze zo lief
pi_55885738
Voorjaar zomerkleding Maakt me blij hoor haha. Komt bijna binnen

En de gratis set
pi_55885828
Fuckzooi waarom is dat van mij nog niet in behandeling genomen?

Ik heb trouwens heel veel zomerkleren verwijderd, want ik weet gewoon dat ik de helft tegen die tijd al niet meer leuk vind, of andere leuke dingen zie
know'm sayin?
word? word.
pi_55890529
Bij mij ook nog steeds niet... Maar wel superveel dingen in de Outlet nu!
pi_55890589
Wat een leuk topic
Dolf is de baas
Insaantje
  woensdag 9 januari 2008 @ 08:46:43 #84
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_55890689
Eindelijk is mijn bestelling van 27-12 in behandeling genomen..

Ben benieuwd wanneer ik het binnenkrijg
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_55890869
Mijn grote H&M voorjaarsbestelling is in behandeling genomen
pi_55893940
Mijn bestelling van eind oktober is nog steeds niet in behandeling genomen, terwijl hij toch echt op half januari staat .
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_55895510
^ Same here, ook al twee keer uitgesteld. Word er een beetje niet goed van want m'n zus heeft net een bestelling binnengehad die ze op 1 januari had besteld. Ja hallo, er zijn mensen met een eerdere bestelling hoor, geef die es voorrang dan
pi_55896824
Nou idd, en nou moeten ze het straks niet flikken om de helft er ineens uit te gooien, dat zou me niet verbazen. Nou morgen nog en dan is het vrijdag, dan nemen ze nooit pakjes in behandeling dus dan kan het pas zondag weer.
know'm sayin?
word? word.
pi_55896934
Grr, ze hebben zomaar weer mijn kortingscodes uit mijn bestelling gegooid, ook die nieuwe cadeaucode, maar mijn bestelling staat verder nog steeds niet op 'in behandeling'. Raar gedoe daar.
pi_55897600
Voor de bestelling splitsers: De bruine & zwarte espadrilles met open teen zijn momenteel pas eind april leverbaar.

deze dus:

[ Bericht 1% gewijzigd door alors op 09-01-2008 15:01:13 ]
know'm sayin?
word? word.
pi_55898223
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 22:39 schreef ChilllayD het volgende:
En de gratis set
[ afbeelding ]
De gratis pyjama .
pi_55898591
Vanmiddag in de winkel een superschattige rokje gekocht voor maar 5,00. Had hem ronde oud & nieuw al een keer gepast, maar toen was hij nog 25,00. En had het niet echt nodig ofzo haha. Maar voor 5,00 kon ik hem niet laten hangen.

Ook nog een gewone zwarte hoodie & een zwarte legging gekocht
pi_55906944
Ik heb al zeker 2 weken, zo niet langer, een pakketje retour gestuurd en het staat er nu nog steeds niet bij . Als ik het maar niet hoef te betalen zeg. Ben die ontvangstbevestiging natuurlijk ook kwijt. .

Iemand die ook al zo lang wacht op het verwerken?
pi_55907040
Ik ben er sinds eergisteren achter dat er veel dichter in de buurt ook een H&M zit.
Wel in Duitsland, maar boeiend.

En ik was daar dus eergisteren, en ze hadden zoveel spullen voor 5 euro. Maar ik had verdomme maar een kwartier tijd en heb ik dus uiteindelijk niks kunnen passen.

.

Ik haat het overigens ook dat alle mooie broeken maat 34 zijn, en dat pas ik niet .
pi_55907322
welke in Duitsland bedoel je??
  woensdag 9 januari 2008 @ 21:09:41 #96
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_55907822
Ik ben benieuwd wanneer mijn bestelling komt, hij staat op eind januari.
Ik heb voor mezelf slechts 3 dingen, voor mijn dochtertje echt een heleboel
Edit: even geteld, 12 dingen voor mijn dochter . Laat de zomer maar komen
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  woensdag 9 januari 2008 @ 21:12:50 #97
74276 saaw
pi_55907906
waar zien jullie allemaal hoe het met je bestelling staat?
* saaw kan het niet vinden
pi_55908052
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:12 schreef saaw het volgende:
Mijn pagina, bestellingen, nog niet geleverde artikelen.
pi_55908085
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:12 schreef saaw het volgende:
mijn pagina -> bestellingen -> nog niet geleverd of geleverde artikelen/retouren
know'm sayin?
word? word.
  woensdag 9 januari 2008 @ 23:51:49 #100
123170 alors
zlata1234
pi_55912932
Grafzooi, nog niet in behandeling genomen, ik wilde eigenlijk mn winterjas wel voor de lente gaan dragen
know'm sayin?
word? word.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')