die schoenen was ik ook van plan om te bestellenquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:34 schreef MaLo het volgende:
Ik heb voor mezelf maar 3 dingen besteld, voor mijn dochtertje des te meer. De kinderkleding van H&M vind ik echt prima!
Voor mezelf:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] en [ afbeelding ]
Ik zag net wel een grote auto van TNT pakketservice, vol met pakketten. Misschien dat ze vandaag toch wel pakketten leveren...quote:Op zondag 30 december 2007 16:44 schreef BalLon het volgende:
TNT bezorgt geen pakketten op maandag.... Dus ik ben er bang voor!
Daar moet je niet naar kijken, gewoon naar de afleverdatum kijken. Nog nooit problemen daardoor gehad. Zij kunnen er wel een factuurdatum opzetten, maar als ik het pakket pas 1 maand later ofzo zou krijgen (door welke reden dan ook) dan kan ik echt niet terug de tijd in om het op tijd terug te sturen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 10:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Volgens mijn informatie worden er vandaag geen pakketten bezorgd. Ik voorzie gezeur met rekeningen en retouren omdat de factuurdatum op 21 december ofzo staat. Grrrr.
En nogsteeds niets.quote:Op woensdag 2 januari 2008 09:28 schreef ChilllayD het volgende:
Nogsteeds sinds de 21e niets binnen grrrrrrr.
Rare wijzigingen op die tracktrace site. Nu ineens zending gesorteerd in amsterdam.
Al de 2e gesorteerde melding. En de laatste op datum van de 31e.
Ik verwacht vandaag dus wederom niets. Er staat niets bij wat daaop lijkt.
Sjoh, schiet lekker op. Not.
k*t TNT, die hebben vanaf de 27e niets meer uitgevoerd.
Nee, ik heb al gezocht. Ik zal er zo even een foto van makenquote:Op donderdag 3 januari 2008 13:51 schreef ChilllayD het volgende:
Welke? Staat d'r een foto van op de site?
Bijna alles was 9,90 dus, maar was het dat jurkje-achtige ding? Die was leuk op de foto, maar in het echt, gewoon afzichtelijk. Ze hadden er weer allemaal van dat glitterdraad doorheen gebreid, zo lelijk is dat...quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:21 schreef Syytön het volgende:
Ik kreeg gister die trui van de holiday collectie binnen, dat ding van 9,95. Wat is dat voor raar model zeg... gaat weer snel terug naar H&M!
Leuk, ik had een maand geleden ook een t shirt voor 2 euro en een jurkje van 5 euro nogwatquote:Op donderdag 3 januari 2008 14:09 schreef MaLo het volgende:
Hier is hij, mijn shirtje van 2 euro
[ afbeelding ]
@ Jojogirl, ik heb online ook nog een bestelling voor 110 euro staan
Voor mij ook, ik ben dan zo blij met mijn aankoopquote:Op donderdag 3 januari 2008 16:55 schreef alors het volgende:
[..]
Leuk, ik had een maand geleden ook een t shirt voor 2 euro en een jurkje van 5 euro nogwatZulke koopjes voelen voor mij echt als een overwinning
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |