Nou h&m heeft zichzelf overtroffen....
Ze kunnen toveren!!! Een t-shirt met korte mouw is omgetoverd naar een dikke wollen wintertrui en een short is omgetoverd in een pakketje babysokjes en last but not least... een licht turkoise top is een paar ballarina's in jeanskleur geworden!!!!
Ik ben dus totally not amused! Ik ben het zo gruwelijk beu. Ik wacht gvd al maanden (net als jullie allemaal) op die verrekte voorjaarsbestelling en weer gaat het mis. Oke, ik heb mn bestelling ontvangen. Is tegenwoordig ook al heel wat. Maar jeetje mina, er werken toch geen blinden (no offense!!) in dat distributie centrum. Een paar sokken of schoenen is toch wel iets heel anders dan een top of shorts. En oja, wonderlijk genoeg is ook nu weer mn 10 euro korting uit mn bestelling geflikkerd. Hoezo ik ben al sinds oktober aan het leuteren over die korting. En ik blijf dus leuteren, net zolang tot ik ze heb ontvangen. Puur uit principe.
Net dus even gebeld (ik had die betoverde bestelling dinsdag al ontvangen, maar heb maar even een paar dagen aan cooling down gedaan aangezien ik geen zin had om totaal flippend met de klantenservice te bellen).
Ik kreeg gelukkig een meid aan de telefoon die meer kan dan alleen het standaard zeikriedeltje van h&m afdraaien. 20minuten gekwekt over de problemen die ik ervaar en hoor van anderen. Ze weten er dus alles van en ze (de zweedjes) zijn hard aan het werk om de zaak te verbeteren. Inmiddels is het saldo gebeuren al verbeterd en staat e.e.a. nu sneller op je saldo overzicht. En met nog een hoop andere dingen zijn ze bezig.
Ook nog eens geinformeerd naar de 2 kortingscode vakjes bij de kassa procedure. En wat blijkt... je mag (soms!) wel 2 codes invullen. Je mag (het mag of kan niet altijd maar dan staat het erbij in de brief of mail) een code die een vast bedrag korting geeft (bijv 5 euro ofzo) wel combineren met een code die een percentage korting geeft. Je mag geen 2 codes combineren die allebei een percentage korting geven,
Je mag wel 2 codes combineren die een geld bedrag korting geven (bijv van de kado bonnen).
Het zal niet altijd goed gaan lijkt me, maar voor de creatievelingen is het het proberen waard. Mocht je nog zin hebben om bij h&m te bestellen.
Mijn 'zin' is in elk geval weer de grond in geboord de laatste tijd. Vooral ook het shoppen in de winkels is echt enorm deprimerend. Wat een zooi en waarom van een artikel 10 stuks in dezelfde maat (xs is me toch echt te klein) en ik kan ook nooit de leuke dingen vinden die ik op de site wel vind.
Ik heb wel een mooi en geweldig alternatief gevonden waar ik naar hartelust kan shoppen aan h&m prijzen. Ligt hier vlak over de grens, een winkel in maasmechelen (vlakbij de designer outlet) in belgië. En in de sale is het daar zeer lekker shoppen!! Dus h&m

tot ooit!!