Volgens mij kan dat helemaal niet, of je moet weten dat je over zoveel weken of maanden geld tekort hebt. Als je snel geld nodig hebt, is de H&M geen optiequote:Op maandag 14 januari 2008 20:01 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Maar ik heb het juist over de fysieke winkelsTegenwoordig geven H&M winkels geen geld meer terug maar tegoedbonnen omdat teveel mensen grote online bestellingen terugbrengen voor het geld (ook zoiets...).

Tsja, als het niet kon dan hadden ze die tegoedbon niet doorgevoerd hè... Volgens mij was 't parselmouth die er zelfs nog over klaagde een tijdje terug.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:54 schreef Deliah het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat helemaal niet, of je moet weten dat je over zoveel weken of maanden geld tekort hebt. Als je snel geld nodig hebt, is de H&M geen optie.

Die heb ik ook en is idd erg fijn, alleen een beetje kortquote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:35 schreef zoeperzazke het volgende:
allereerst de vleermuistrui, heb geen plaatje bij de hand, uit de wintercolelctie nog, met die foute pixelige print bovenaan... heeeeeeeeerlijke trui!!!

Ik ben ook maar klein, dus het geeft nietquote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:33 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Die heb ik ook en is idd erg fijn, alleen een beetje kort

volgens mij doelt Deliah meer op de tijd die er zit tussen bestellen en afleveren. "Snel geld" zit er niet in dus.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:32 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Tsja, als het niet kon dan hadden ze die tegoedbon niet doorgevoerd hè... Volgens mij was 't parselmouth die er zelfs nog over klaagde een tijdje terug.

Ik doelde juist op "Volgens mij kan dat helemaal niet,"quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:56 schreef E.T. het volgende:
[..]
volgens mij doelt Deliah meer op de tijd die er zit tussen bestellen en afleveren. "Snel geld" zit er niet in dus.

Dan is het als brief verzonden, was het een kleine bestelling?quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:09 schreef funkyelectro- het volgende:
is onderweg, maar nog geen trace nummer?

Nee, wist ik niet. Bedankt, hij doet tquote:Op woensdag 16 januari 2008 10:09 schreef Addict89 het volgende:
Ook onderweg. Hoop dat vrijdag alles binnenkomt! Was kortingscode 7889 al bekend trouwens? 5 euro, werkt ook icm andere codes.

Dat bedoelde ik idd. Het is natuurlijk wel mogelijk om op die manier contant geld te verkrijgen, alleen nogal onhandig, lijkt me.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:56 schreef E.T. het volgende:
[..]
volgens mij doelt Deliah meer op de tijd die er zit tussen bestellen en afleveren. "Snel geld" zit er niet in dus.

Mij ook, maar mensen doen de gekste dingenquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:13 schreef Deliah het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik idd. Het is natuurlijk wel mogelijk om op die manier contant geld te verkrijgen, alleen nogal onhandig, lijkt me.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |