Bij mij ook *eindelijk*quote:
Ik heb ze in mijn bestelling staanquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:23 schreef alors het volgende:
Heeft iemand trouwens al die 2 shirts voor 5 euro binnengekregen? Ik ben wel benieuwd hoe die vallen...
Ik heb dat al vaak gedaan, er is verder geen verschil met het wegbrengen naar het postkantoor, behalve dan dat het Kialapunt ruimere openingstijden heeft.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:59 schreef vw_caddy het volgende:
Ik wil een deel van mijn laatste bestelling weer retour sturen. Ik begreep dat dit via het Kialapunt kan, iemand daar ervaringen mee? Of toch gewoon beter via het postkantoor doen?
Dat heb ik ook altijdquote:en bij de taille veel te wijd
Idd.. 27 december besteld.. gister verzonden. Track&Trace kent nog helemaal niks met het pakketnummerquote:Op maandag 14 januari 2008 14:29 schreef Addict89 het volgende:
Het is eigenlijk echt belachelijk, zelfs als dingen op voorraad zijn mag je blij zijn als je het binnen 2 weken thuis hebt.
Die tegoedbon is toch maar 3 maanden geldig?quote:Op maandag 14 januari 2008 17:39 schreef Locusta het volgende:
Ik weet niet of dit al bekend is bij jullie; maar ik ruilde iedere keer de spullen die ik niet wilde houden om bij de Hennes winkel voor contant geld. Maar afgelopen donderdag kreeg ik te horen dat dit dus niet meer kan. Je krijgt namelijk een tegoedbon van de waarde van alle kleren die je omruilt in de winkel.
Misschien handig om te weten
Oei, dat weet ik zo ff nietquote:Op maandag 14 januari 2008 17:42 schreef schatje het volgende:
Die tegoedbon is toch maar 3 maanden geldig?
Ook even navragenquote:Op maandag 14 januari 2008 18:00 schreef Addict89 het volgende:
Die tegoedbon is zeker alleen in de echte winkels te gebruiken?
En wettelijk zijn ze dus eigenlijk verplicht om gewoon je geld terug te geven. Als datgene wat je terugbrengt gewoon kapot is dan. Als je spijt hebt van je aankoop, dan niet.quote:Op maandag 14 januari 2008 17:39 schreef Locusta het volgende:
Ik weet niet of dit al bekend is bij jullie; maar ik ruilde iedere keer de spullen die ik niet wilde houden om bij de Hennes winkel voor contant geld. Maar afgelopen donderdag kreeg ik te horen dat dit dus niet meer kan. Je krijgt namelijk een tegoedbon van de waarde van alle kleren die je omruilt in de winkel.
Misschien handig om te weten
Ow maar je krijgt je geld ook wel terug hoor...quote:Op maandag 14 januari 2008 19:20 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
En wettelijk zijn ze dus eigenlijk verplicht om gewoon je geld terug te geven. Als datgene wat je terugbrengt gewoon kapot is dan. Als je spijt hebt van je aankoop, dan niet.
Tegoedbonnen
Maar ik heb het juist over de fysieke winkelsquote:Op maandag 14 januari 2008 19:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow maar je krijgt je geld ook wel terug hoor...
als je het via de post terug stuurt...
Er zijn meer bedrijven die 'fysieke' winkels naast hun e-shop hebben en e-shop retouren alleen via de post verwerken en niet eens aannemen in de winkel
Ja, en daar moet je weer voor betalen.quote:Op maandag 14 januari 2008 19:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow maar je krijgt je geld ook wel terug hoor...
als je het via de post terug stuurt...
Ja dat snap ik, maar volgens mij is de H&M dus niet verplicht je in de winkels contant geld uit te betalen...quote:Op maandag 14 januari 2008 20:01 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Maar ik heb het juist over de fysieke winkelsTegenwoordig geven H&M winkels geen geld meer terug maar tegoedbonnen omdat teveel mensen grote online bestellingen terugbrengen voor het geld (ook zoiets...).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |