Oooooh! Die zijn echt heel leuk!quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:14 schreef alors het volgende:
Voor de bestelling splitsers: De bruine & zwarte espadrilles met open teen zijn momenteel pas eind april leverbaar.
deze dus:
[ afbeelding ]
Ik heb dat wel vaker gehad hoor, dat er een dag tussen Zwolle en Amsterdam zit. Als het goed is heb je hem dan gewoon vandaag.quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:39 schreef ChilllayD het volgende:
Nieuwe werkwijze Tracktrace & bezorging?
Zending gesorteerd in sorteercentrum 09-01-2008 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 10-01-2008 Amsterdam , intern transport pakketten
Zijn de laatste 2.
Bij de bovenste houdt het normaal gesproken al in (gister dus) dat je het de volgende dag (vandaag dus) in huis hebt. Vorige keer was dat hier niet het geval. (kerst/oud&nieuw drukte).
Nu in Amsterdam op datum van vandaag.
Krijg ik het nou wel of niet?
Wist ook niet dat er daar een wasquote:
En hij zit er al drie jaarquote:Op donderdag 10 januari 2008 10:54 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Wist ook niet dat er daar een was![]()
Volgens mij ongeveer hetzelfdequote:Op donderdag 10 januari 2008 11:09 schreef Linnie20v het volgende:
Haha ach, 3 jaar pas......LOL
Is daar ook een iets andere collectie? Of was het allemaal hetzelfde ?
En toen was ik het zat en stuurde ik een mailtje met de vraag waarom het zo lang duurt en waarom nieuwe bestellingen voorrang krijgen. De fantastische klantenservice reageerde daarop met:quote:Op woensdag 9 januari 2008 08:30 schreef Chanty87 het volgende:
Bij mij ook nog steeds niet...
quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:38 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
En toen was ik het zat en stuurde ik een mailtje met de vraag waarom het zo lang duurt en waarom nieuwe bestellingen voorrang krijgen. De fantastische klantenservice reageerde daarop met:
"We hebben het voor je nagekeken en de bestelling wordt half-januari geleverd."
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bij mij ookquote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:04 schreef Addict89 het volgende:
Eindelijk in behandeling, met een beetje geluk eind volgende week binnen. Na maar 3 maanden wachten.
Bij mij ook *eindelijk*quote:
Ik heb ze in mijn bestelling staanquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:23 schreef alors het volgende:
Heeft iemand trouwens al die 2 shirts voor 5 euro binnengekregen? Ik ben wel benieuwd hoe die vallen...
Ik heb dat al vaak gedaan, er is verder geen verschil met het wegbrengen naar het postkantoor, behalve dan dat het Kialapunt ruimere openingstijden heeft.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:59 schreef vw_caddy het volgende:
Ik wil een deel van mijn laatste bestelling weer retour sturen. Ik begreep dat dit via het Kialapunt kan, iemand daar ervaringen mee? Of toch gewoon beter via het postkantoor doen?
Dat heb ik ook altijdquote:en bij de taille veel te wijd
Idd.. 27 december besteld.. gister verzonden. Track&Trace kent nog helemaal niks met het pakketnummerquote:Op maandag 14 januari 2008 14:29 schreef Addict89 het volgende:
Het is eigenlijk echt belachelijk, zelfs als dingen op voorraad zijn mag je blij zijn als je het binnen 2 weken thuis hebt.
Die tegoedbon is toch maar 3 maanden geldig?quote:Op maandag 14 januari 2008 17:39 schreef Locusta het volgende:
Ik weet niet of dit al bekend is bij jullie; maar ik ruilde iedere keer de spullen die ik niet wilde houden om bij de Hennes winkel voor contant geld. Maar afgelopen donderdag kreeg ik te horen dat dit dus niet meer kan. Je krijgt namelijk een tegoedbon van de waarde van alle kleren die je omruilt in de winkel.
Misschien handig om te weten
Oei, dat weet ik zo ff nietquote:Op maandag 14 januari 2008 17:42 schreef schatje het volgende:
Die tegoedbon is toch maar 3 maanden geldig?
Ook even navragenquote:Op maandag 14 januari 2008 18:00 schreef Addict89 het volgende:
Die tegoedbon is zeker alleen in de echte winkels te gebruiken?
En wettelijk zijn ze dus eigenlijk verplicht om gewoon je geld terug te geven. Als datgene wat je terugbrengt gewoon kapot is dan. Als je spijt hebt van je aankoop, dan niet.quote:Op maandag 14 januari 2008 17:39 schreef Locusta het volgende:
Ik weet niet of dit al bekend is bij jullie; maar ik ruilde iedere keer de spullen die ik niet wilde houden om bij de Hennes winkel voor contant geld. Maar afgelopen donderdag kreeg ik te horen dat dit dus niet meer kan. Je krijgt namelijk een tegoedbon van de waarde van alle kleren die je omruilt in de winkel.
Misschien handig om te weten
Ow maar je krijgt je geld ook wel terug hoor...quote:Op maandag 14 januari 2008 19:20 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
En wettelijk zijn ze dus eigenlijk verplicht om gewoon je geld terug te geven. Als datgene wat je terugbrengt gewoon kapot is dan. Als je spijt hebt van je aankoop, dan niet.
Tegoedbonnen
Maar ik heb het juist over de fysieke winkelsquote:Op maandag 14 januari 2008 19:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow maar je krijgt je geld ook wel terug hoor...
als je het via de post terug stuurt...
Er zijn meer bedrijven die 'fysieke' winkels naast hun e-shop hebben en e-shop retouren alleen via de post verwerken en niet eens aannemen in de winkel
Ja, en daar moet je weer voor betalen.quote:Op maandag 14 januari 2008 19:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow maar je krijgt je geld ook wel terug hoor...
als je het via de post terug stuurt...
Ja dat snap ik, maar volgens mij is de H&M dus niet verplicht je in de winkels contant geld uit te betalen...quote:Op maandag 14 januari 2008 20:01 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Maar ik heb het juist over de fysieke winkelsTegenwoordig geven H&M winkels geen geld meer terug maar tegoedbonnen omdat teveel mensen grote online bestellingen terugbrengen voor het geld (ook zoiets...).
Volgens mij kan dat helemaal niet, of je moet weten dat je over zoveel weken of maanden geld tekort hebt. Als je snel geld nodig hebt, is de H&M geen optiequote:Op maandag 14 januari 2008 20:01 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Maar ik heb het juist over de fysieke winkelsTegenwoordig geven H&M winkels geen geld meer terug maar tegoedbonnen omdat teveel mensen grote online bestellingen terugbrengen voor het geld (ook zoiets...).
Tsja, als het niet kon dan hadden ze die tegoedbon niet doorgevoerd hè... Volgens mij was 't parselmouth die er zelfs nog over klaagde een tijdje terug.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:54 schreef Deliah het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat helemaal niet, of je moet weten dat je over zoveel weken of maanden geld tekort hebt. Als je snel geld nodig hebt, is de H&M geen optie.
Die heb ik ook en is idd erg fijn, alleen een beetje kortquote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:35 schreef zoeperzazke het volgende:
allereerst de vleermuistrui, heb geen plaatje bij de hand, uit de wintercolelctie nog, met die foute pixelige print bovenaan... heeeeeeeeerlijke trui!!!
Ik ben ook maar klein, dus het geeft nietquote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:33 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Die heb ik ook en is idd erg fijn, alleen een beetje kort
volgens mij doelt Deliah meer op de tijd die er zit tussen bestellen en afleveren. "Snel geld" zit er niet in dus.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:32 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Tsja, als het niet kon dan hadden ze die tegoedbon niet doorgevoerd hè... Volgens mij was 't parselmouth die er zelfs nog over klaagde een tijdje terug.
Ik doelde juist op "Volgens mij kan dat helemaal niet,"quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:56 schreef E.T. het volgende:
[..]
volgens mij doelt Deliah meer op de tijd die er zit tussen bestellen en afleveren. "Snel geld" zit er niet in dus.
Dan is het als brief verzonden, was het een kleine bestelling?quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:09 schreef funkyelectro- het volgende:
is onderweg, maar nog geen trace nummer?
Nee, wist ik niet. Bedankt, hij doet tquote:Op woensdag 16 januari 2008 10:09 schreef Addict89 het volgende:
Ook onderweg. Hoop dat vrijdag alles binnenkomt! Was kortingscode 7889 al bekend trouwens? 5 euro, werkt ook icm andere codes.
Dat bedoelde ik idd. Het is natuurlijk wel mogelijk om op die manier contant geld te verkrijgen, alleen nogal onhandig, lijkt me.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:56 schreef E.T. het volgende:
[..]
volgens mij doelt Deliah meer op de tijd die er zit tussen bestellen en afleveren. "Snel geld" zit er niet in dus.
Mij ook, maar mensen doen de gekste dingenquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:13 schreef Deliah het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik idd. Het is natuurlijk wel mogelijk om op die manier contant geld te verkrijgen, alleen nogal onhandig, lijkt me.
Haal je voordeel uitquote:10% korting op het hele assortiment. Geldt voor bestellingen die uiterlijk 28/1/2008 worden gedaan. Jouw kortingsnummer: 7905
Ja dat klopt. het was met die preview bestelling. Die heb ik ook gedaan. Morgen die catalogus eens opzoeken en dan maar weer eens bellen/mailen met die 'klachtenservice'quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:24 schreef alors het volgende:
Volgens mij werd dat idd beloofd
Maar dat kan ook zijn bij een bestelling uit de previewcatalogus...
Ik heb er zelfs 2 gekregenquote:Op woensdag 16 januari 2008 18:22 schreef Shakti het volgende:
Kreeg je nu bij de bestelling van de voorjaarskleding, een kado bon? Ik meen me te herinneren van wel, maar er zat er geen in mn pakket. En op de klantenservice was het niet bekend (ik had voor wat anders gebeld en vroeg er eens naar), althans bij de dame in kwestie die ik aan de lijn had.
ps. post normaal onder andere naam (Roeji) maar kan op mn laptop niet inloggen met dat account, zodoende een nieuwe naam!!!
Jij woont zeker vlakbij Zwolle?quote:
Valt wel mee uurtje/3 kwartier rijden ongeveer.. Maar ze leveren het eigenlijk altijd wel de volgende dagquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:19 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Jij woont zeker vlakbij Zwolle?Mijn pakket zal vrijdag wel geleverd worden.
Hopen dat ze niks verkeerd hebben gestuurd
Met een beetje pech is bij jou alles uitverkocht, dit zou je kunnen zien aan je saldo pagina, dan is het gecrediteerd.quote:
Bij mij staat gewoon Aankoop met het bedrag erachter. Als mijn bestelling vanavond niet is gesorteerd word ik boosquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:52 schreef Addict89 het volgende:
Saldo staat op -145, dus denk dat het wel goed zit?
Dan is het een klein pakketje wat met de gewone post gaat.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:31 schreef Dragonwizard het volgende:
Bestelling is zogenaamd onderweg, maar geen collonummer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |