abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56155859
quote:
Zending in verkeerde route; aflevering 1 dag vertraagd 19-01-2008 Wateringen , pakkettendistributie
.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_56156239
Ach, bij mij is het nog steeds niet gesorteerd... Waarom krijg ik het idee dat óf H&M dat pakket helemaal niet heeft opgestuurd óf TNT mijn pakket is kwijtgeraakt? Ik hoop toch echt dat ik het maandag of dinsdag krijg want ik wil niet voor niks 3 maanden hebben zitten wachten.
pi_56156745
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 11:18 schreef Addict89 het volgende:
Op doordeweekse dagen wordt er geupdate, dus best kans dat er dan weer wat is.
Ja en 's morgens vroeg, uurtje of 7-8 of eerder soms, heb je de meeste kans dat het er nog is. Sommige dingen gaan heel snel.
know'm sayin?
word? word.
pi_56168394
ik heb een vraag, kan je ook iets online bestellen als je in België woont? Of leveren ze alleen maar in NL ?
pi_56168883
quote:
Op zondag 20 januari 2008 00:39 schreef Monita het volgende:
ik heb een vraag, kan je ook iets online bestellen als je in België woont? Of leveren ze alleen maar in NL ?
Helaas, vooralsnog hebben ze alleen een online shop voor Zweden, Denemarken, Noorwegen, Finland, Duitsland, Nederland en Oostenrijk.
pi_56168885
quote:
Op zondag 20 januari 2008 00:39 schreef Monita het volgende:
Volgens mij alleen in Nederland...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_56169229
ja, dacht ik ook al..

jamer jammer.. Er zitten zo wel een paar dingen in de outlet die ik niet meer in de winkels vind...
pi_56171478
H&M had toch 'dry' broeken? Zijn die in de online shop te vinden?

Ik dacht dat dit er een van was maar er staat: Behandelde denim met wassing voor een licht versleten look
pi_56175484
weet iemand of deze wijd uitvalt? ik heb normaal een 38, zou ik dan een S of M nemen?

[ Bericht 52% gewijzigd door Monita op 20-01-2008 13:29:55 ]
  zondag 20 januari 2008 @ 22:31:04 #220
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_56189619
H&M krijgt een speciale "stop aids" collectie.. zitten wat toffe designs bij van o.a. Timbaland, Tiga en Good Charlotte. Betaalbaar, voor een goed doel, hoogstwaarschijnlijk niet aan te komen .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_56190318
Weet iemand dit?
Ik heb als betaalwijze altijd maandfactuur.
Nu moet ik voor eind van deze maand een X bedrag betalen.
Voor eind volgende maand (dus februari) moet ik een Y bedrag betalen. Dat Y bedrag is redelijk hoog en nu wil ik deze maand, naast het X bedrag ook al een deel van het Y bedrag betalen, zodat het volgende maand wat minder is haha...
Hoe gaat h&m hier mee om als ze dus deze maand een hoger bedrag dan het saldo ontvangen?
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_56190360
Oja, wat betreft meisjes shirts..
Heb er ook 2, één in maat 170 en één zelfs in maat 164.
Heb van shirts meestal maat M of 38/40 en heb cup 75C/D.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_56190711
quote:
Op zondag 20 januari 2008 22:53 schreef MissJ het volgende:
Weet iemand dit?
Ik heb als betaalwijze altijd maandfactuur.
Nu moet ik voor eind van deze maand een X bedrag betalen.
Voor eind volgende maand (dus februari) moet ik een Y bedrag betalen. Dat Y bedrag is redelijk hoog en nu wil ik deze maand, naast het X bedrag ook al een deel van het Y bedrag betalen, zodat het volgende maand wat minder is haha...
Hoe gaat h&m hier mee om als ze dus deze maand een hoger bedrag dan het saldo ontvangen?
Tja hoe gaan ze ermee om, het komt gewoon in je saldo overzicht te staan wat je hebt betaald. Kan wel zijn dat de maandfactuur wat ze sturen niet klopt omdat het tijdstip van bijwerken misschien mekaar kruist. Gewoon zelf in de gaten houden wat je moet betalen en zorgen dat je op tijd betaald. Dat zeggen ze ook bij de klantenservice als je factuur niet klopt omdat bijv een retourpakket nog niet verwerkt is. Ze zeggen dan dat je zelf mag uitrekenen wat je betalen moet.

Anders gezegd, het boeit ze geen klote hoe of wat je betaald. Als je maar betaald binnen de termijn! Als je nu meer betaald, dan heb je een tegoed bij ze staan. Zie je ook op de saldo pagina.
pi_56191705
Mijn bestelling eindelijk binnen
Alleen heb ik ipv van een bikini een lelijke spijkerbroek gekregen
  maandag 21 januari 2008 @ 07:51:56 #225
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_56191763
Even een waarschuwing.

Ik ben erachter gekomen dat als je teveel kortingscodes gebruikt, H&M deze wel verrekend op een latere factuur. Dus bij je bestelling zie je het bedrag met kortingen en daarna sturen ze je nog eens een rekening. Dit hoeft lang niet altijd te gebeuren, maar houd er rekening mee!

(Dit gaat om de kortingscode van 5 euro die onbeperkt ingevoerd kan worden).
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_56192209
quote:
Op zondag 20 januari 2008 22:31 schreef Debsterr het volgende:
H&M krijgt een speciale "stop aids" collectie.. zitten wat toffe designs bij van o.a. Timbaland, Tiga en Good Charlotte. Betaalbaar, voor een goed doel, hoogstwaarschijnlijk niet aan te komen .

Dit is de collectie, verkrijgbaar vanaf 1 februari online, en ook in de meeste H&M winkels (waar Divided wordt verkocht).
Prijzen liggen tussen 9,90 en 29,90.
pi_56197713
quote:
Op maandag 21 januari 2008 07:51 schreef Little_Angel het volgende:
Even een waarschuwing.

Ik ben erachter gekomen dat als je teveel kortingscodes gebruikt, H&M deze wel verrekend op een latere factuur. Dus bij je bestelling zie je het bedrag met kortingen en daarna sturen ze je nog eens een rekening. Dit hoeft lang niet altijd te gebeuren, maar houd er rekening mee!

Tja, moeten ze hem ook maar niet 10x invullen.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_56197947
Vanochtend nog even gekeken en voila....de broeken waren er weer! Meteen besteld!
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 16:58 schreef alors het volgende:

[..]

Ja en 's morgens vroeg, uurtje of 7-8 of eerder soms, heb je de meeste kans dat het er nog is. Sommige dingen gaan heel snel.
  maandag 21 januari 2008 @ 13:24:51 #229
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_56198095
Ik heb m'n 1e bestelling gedaan! Heel impulsief, alvast wat dingetjes voor de zomer en carnaval (ga als legerchick . groene shorts, kniekousen, petje en kisten )

Dit heb ik iig besteld:

Volgens mij was dit t .
  maandag 21 januari 2008 @ 14:29:17 #230
123170 alors
zlata1234
pi_56199483
quote:
Op maandag 21 januari 2008 08:55 schreef Syytön het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dit is de collectie, verkrijgbaar vanaf 1 februari online, en ook in de meeste H&M winkels (waar Divided wordt verkocht).
Prijzen liggen tussen 9,90 en 29,90.
Ik ga denk ik zo'n maar zo'n jongenshoodie in de kleinste maat kopen, en nog een shirtje misschien.
know'm sayin?
word? word.
pi_56200019
quote:
Op maandag 21 januari 2008 14:29 schreef alors het volgende:

[..]

Ik ga denk ik zo'n maar zo'n jongenshoodie in de kleinste maat kopen, en nog een shirtje misschien.
Die hoodies van Tiga zijn idd best leuk

Ik wacht overigens nog steeds tot mijn T&T pagina van status veranderd...
pi_56206807
quote:
Op maandag 21 januari 2008 07:51 schreef Little_Angel het volgende:
Even een waarschuwing.

Die code kunnen ze ook redelijk eenvoudig controleren... die krijg je namelijk alleen als tegoedbon uitgekeerd. Bijvoorbeeld bij een fout geleverde bestellingen of bij de zomercollectie.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  dinsdag 22 januari 2008 @ 13:48:45 #233
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_56223228
Dus vanaf 1 februarie die shirtjes op de site? of komt er nog wat bij?
pi_56239150
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 22:03 schreef Shakti het volgende:

[..]

Varieert, ik heb normaal maat M of L in dameskleding. Maar ik pas dus ook in mt 170 van de jongens t-shirts, die zitten prima. Mt 170 van de meisjes t-shirts passen ook wel maar zitten iets aan de strakke kant bij mn borsten.
Maar ik heb dus ook al shirts gehad die veruit te klein waren. Bijv die tuniekjes van iets van 3 of 4 euro uit de outlet (onder meisjes tops), die waren dus echt veel te krap bij mn borsten. Blouses en jurkjes passen niet. Denim jurkje uit de outlet kreeg ik tot onder mn borsten perfect aan en dicht, maar bij mn borsten stond het 10cm open.

Het verbaast me enorm dat ik met mn mt 40/42 en d-cup in de jongens shirts van mt 170 pas en niet goed in de meisjes tops en jurkjes mt 170. Je zou toch zeggen dat ze in de meisjeskleding er wel rekening meehouden dat ze borsten krijgen of al hebben.

Ik zou het dus gewoon proberen. wie weet past het en kun je een hoop geld besparen.
Oh en het zijn ook nog leuke t-shirts wat ze nu hebben.
Jongensmaat 170 is zelfs te groot voor mij Terwijl ik normaal herenmaat S of M draag. Maat 164 is weer te klein

Bij H&M hebben ze echt rare maten Kinderen die dan maat 170 passen, moeten dan zeker minstens 1.80 en best wel breed zijn
  woensdag 23 januari 2008 @ 09:13:26 #235
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_56242991
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 23:33 schreef AJ187 het volgende:

[..]

Jongensmaat 170 is zelfs te groot voor mij Terwijl ik normaal herenmaat S of M draag. Maat 164 is weer te klein

Bij H&M hebben ze echt rare maten Kinderen die dan maat 170 passen, moeten dan zeker minstens 1.80 en best wel breed zijn
Dat had ik ook al in gedachten, van die mega lange kinderen die de broeken in mt 170 dragen. Er moet bij de meeste kinderjeans bij mij, meer korter gemaakt worden dan bij de damesjeans.
Overigens past de jongens kinderkleding mij beter dan de meisjes kleding. Echt raar.
Van de herenkleding heb ik ook een aantal broeken en jeans en nu ook t-shirts en een overhemd. Dat spul zit dus gewoon perfect. Terwijl de dameskleding of als een hobbezak zit of veeeel te strak zit bij mn borsten. Ik heb nu 2 broeken (een jeans en een worker) van de heren die kwa taille en heupen perfect zitten en dus alleen een beetje korter hoeven. Damesbroeken en jeans moesten altijd half verbouwd worden omdat de taille me 3 of 4 maten te groot was. En hetzelfde dus met de kinderbroeken. Jongenbroeken prima in de taillen, meisjesbroeken staan een stuk open. Ik volg het dus echt niet meer.

Ik probeer nu gewoon wat me leuk lijkt en past het niet, dan jammer. Maar ik slaag eigenlijk altijd wel bij de andere afdelingen dan de damesmode

Overigens de skinny's/straight modellen van de damesjeans passen totaal niet. De jongensjeans in die modellen dus perfect en in maat 164 zelfs (en dat met mijn mt 38/40 in normale broeken )
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_56255610

OMG Wat ik nou weer zie in de outlet.

pi_56255801
Ja die kindermaten slaan echt nergens op . Je hebt ook van die D-sizes voor dikke kinderen, vraag me af hoe groot die dan zijn
pi_56255901
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 18:21 schreef Deliah het volgende:
[ afbeelding ]

OMG Wat ik nou weer zie in de outlet.

Ik zag het ook ja, wat een verschrikking . Dat ze daar geld voor durven vragen.
pi_56257639
Wel allemaal afgeprijsde lingerie in de outlet nu
know'm sayin?
word? word.
pi_56259351
Mijn bestelling is vandaag gekomen.

Er gaan 3 dingen retour, waarvan 2 verkeerd geleverd zijn door H&M .

Van een rokje had ik maat S besteld, er werd echter een M geleverd en ik verzoop er in.

Voor mijn dochter had ik o.a. de legging/tuniek combinatie besteld in maat 116. Die zat er helemaal niet bij! Wél een vormeloos, doorschijnend witte tuniek, maat S .

En de espadrilles gaan retour, ze vallen vrij klein. Ik heb normaal maat 39/40. Ik had maat 40 besteld maar dit zat toch nog te krap.

Gelukkig was de rest van de kinderkleding wel goed, maar ik vind het wel slecht dat er twee verkeerde dingen in één bestelling geleverd worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')