quote:Zending in verkeerde route; aflevering 1 dag vertraagd 19-01-2008 Wateringen , pakkettendistributie
Ja en 's morgens vroeg, uurtje of 7-8 of eerder soms, heb je de meeste kans dat het er nog is. Sommige dingen gaan heel snel.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:18 schreef Addict89 het volgende:
Op doordeweekse dagen wordt er geupdate, dus best kans dat er dan weer wat is.
Helaas, vooralsnog hebben ze alleen een online shop voor Zweden, Denemarken, Noorwegen, Finland, Duitsland, Nederland en Oostenrijk.quote:Op zondag 20 januari 2008 00:39 schreef Monita het volgende:
ik heb een vraag, kan je ook iets online bestellen als je in België woont? Of leveren ze alleen maar in NL ?
Volgens mij alleen in Nederland...quote:Op zondag 20 januari 2008 00:39 schreef Monita het volgende:
ik heb een vraag, kan je ook iets online bestellen als je in België woont? Of leveren ze alleen maar in NL ?
Tja hoe gaan ze ermee om, het komt gewoon in je saldo overzicht te staan wat je hebt betaald. Kan wel zijn dat de maandfactuur wat ze sturen niet klopt omdat het tijdstip van bijwerken misschien mekaar kruist. Gewoon zelf in de gaten houden wat je moet betalen en zorgen dat je op tijd betaald. Dat zeggen ze ook bij de klantenservice als je factuur niet klopt omdat bijv een retourpakket nog niet verwerkt is. Ze zeggen dan dat je zelf mag uitrekenen wat je betalen moet.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:53 schreef MissJ het volgende:
Weet iemand dit?
Ik heb als betaalwijze altijd maandfactuur.
Nu moet ik voor eind van deze maand een X bedrag betalen.
Voor eind volgende maand (dus februari) moet ik een Y bedrag betalen. Dat Y bedrag is redelijk hoog en nu wil ik deze maand, naast het X bedrag ook al een deel van het Y bedrag betalen, zodat het volgende maand wat minder is haha...
Hoe gaat h&m hier mee om als ze dus deze maand een hoger bedrag dan het saldo ontvangen?
quote:Op zondag 20 januari 2008 22:31 schreef Debsterr het volgende:
H&M krijgt een speciale "stop aids" collectie.. zitten wat toffe designs bij van o.a. Timbaland, Tiga en Good Charlotte. Betaalbaar, voor een goed doel, hoogstwaarschijnlijk niet aan te komen.
Tja, moeten ze hem ook maar niet 10x invullen.quote:Op maandag 21 januari 2008 07:51 schreef Little_Angel het volgende:
Even een waarschuwing.
Ik ben erachter gekomen dat als je teveel kortingscodes gebruikt, H&M deze wel verrekend op een latere factuur. Dus bij je bestelling zie je het bedrag met kortingen en daarna sturen ze je nog eens een rekening. Dit hoeft lang niet altijd te gebeuren, maar houd er rekening mee!
(Dit gaat om de kortingscode van 5 euro die onbeperkt ingevoerd kan worden).
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:58 schreef alors het volgende:
[..]
Ja en 's morgens vroeg, uurtje of 7-8 of eerder soms, heb je de meeste kans dat het er nog is. Sommige dingen gaan heel snel.
Ik ga denk ik zo'n maar zo'n jongenshoodie in de kleinste maat kopen, en nog een shirtje misschien.quote:Op maandag 21 januari 2008 08:55 schreef Syytön het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is de collectie, verkrijgbaar vanaf 1 februari online, en ook in de meeste H&M winkels (waar Divided wordt verkocht).
Prijzen liggen tussen 9,90 en 29,90.
Die hoodies van Tiga zijn idd best leukquote:Op maandag 21 januari 2008 14:29 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ga denk ik zo'n maar zo'n jongenshoodie in de kleinste maat kopen, en nog een shirtje misschien.
Die code kunnen ze ook redelijk eenvoudig controleren... die krijg je namelijk alleen als tegoedbon uitgekeerd. Bijvoorbeeld bij een fout geleverde bestellingen of bij de zomercollectie.quote:Op maandag 21 januari 2008 07:51 schreef Little_Angel het volgende:
Even een waarschuwing.
Ik ben erachter gekomen dat als je teveel kortingscodes gebruikt, H&M deze wel verrekend op een latere factuur. Dus bij je bestelling zie je het bedrag met kortingen en daarna sturen ze je nog eens een rekening. Dit hoeft lang niet altijd te gebeuren, maar houd er rekening mee!
(Dit gaat om de kortingscode van 5 euro die onbeperkt ingevoerd kan worden).
Jongensmaat 170 is zelfs te groot voor mijquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:03 schreef Shakti het volgende:
[..]
Varieert, ik heb normaal maat M of L in dameskleding. Maar ik pas dus ook in mt 170 van de jongens t-shirts, die zitten prima. Mt 170 van de meisjes t-shirts passen ook wel maar zitten iets aan de strakke kant bij mn borsten.
Maar ik heb dus ook al shirts gehad die veruit te klein waren. Bijv die tuniekjes van iets van 3 of 4 euro uit de outlet (onder meisjes tops), die waren dus echt veel te krap bij mn borsten. Blouses en jurkjes passen niet. Denim jurkje uit de outlet kreeg ik tot onder mn borsten perfect aan en dicht, maar bij mn borsten stond het 10cm open.![]()
Het verbaast me enorm dat ik met mn mt 40/42 en d-cup in de jongens shirts van mt 170 pas en niet goed in de meisjes tops en jurkjes mt 170. Je zou toch zeggen dat ze in de meisjeskleding er wel rekening meehouden dat ze borsten krijgen of al hebben.![]()
Ik zou het dus gewoon proberen. wie weet past het en kun je een hoop geld besparen.![]()
Oh en het zijn ook nog leuke t-shirts wat ze nu hebben.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:33 schreef AJ187 het volgende:
[..]
Jongensmaat 170 is zelfs te groot voor mijTerwijl ik normaal herenmaat S of M draag. Maat 164 is weer te klein
![]()
Bij H&M hebben ze echt rare matenKinderen die dan maat 170 passen, moeten dan zeker minstens 1.80 en best wel breed zijn
Ik zag het ook ja, wat een verschrikkingquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:21 schreef Deliah het volgende:
[ afbeelding ]
OMGWat ik nou weer zie in de outlet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |