abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56136458
Ik ben nu aan het bestellen

Dit zit er in mijn shoppingbag :

pi_56140928
Zending eindelijk gesorteerd .
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_56141840
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 18:41 schreef Addict89 het volgende:
Staat een maat S gelijk aan een 170 kindermaat voor topjes/truien?
Varieert, ik heb normaal maat M of L in dameskleding. Maar ik pas dus ook in mt 170 van de jongens t-shirts, die zitten prima. Mt 170 van de meisjes t-shirts passen ook wel maar zitten iets aan de strakke kant bij mn borsten.
Maar ik heb dus ook al shirts gehad die veruit te klein waren. Bijv die tuniekjes van iets van 3 of 4 euro uit de outlet (onder meisjes tops), die waren dus echt veel te krap bij mn borsten. Blouses en jurkjes passen niet. Denim jurkje uit de outlet kreeg ik tot onder mn borsten perfect aan en dicht, maar bij mn borsten stond het 10cm open.

Het verbaast me enorm dat ik met mn mt 40/42 en d-cup in de jongens shirts van mt 170 pas en niet goed in de meisjes tops en jurkjes mt 170. Je zou toch zeggen dat ze in de meisjeskleding er wel rekening meehouden dat ze borsten krijgen of al hebben.

Ik zou het dus gewoon proberen. wie weet past het en kun je een hoop geld besparen.
Oh en het zijn ook nog leuke t-shirts wat ze nu hebben.
pi_56142271
Met mijn maat 38 en cup 75E pas ik goed in meisjes shirtjes van 170 en ook wel een maat kleiner
pi_56142318
Ooh, dan komt het wel goed.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_56143806
Ik probeerde vanmiddag bij mijn 1e bestelling 2 kortingscodes van de OP in te vullen. Een van 2en werd maar gepakt en toen ging de korting ook nog automatisch van het goedkoopste produkt af. Hoe kan je kiezen op welk produkt je 25% korting krijgt?

En nog belangrijker: toen ik zag dat de korting niet goed ging, heb ik de bestelling geannulleerd. vervolgens bleek dat mijn produkten (uit de outlet) niet meer er tussen stonden! Hele maat was weg gehaald. Betekent dit dat het nu echt uitverkocht is of bestaat nog de kans dat mijn 2 geannuleerde broeken alsnog teruggeplaatst worden??
pi_56146699
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 23:21 schreef pronkjewail het volgende:
Ik probeerde vanmiddag bij mijn 1e bestelling 2 kortingscodes van de OP in te vullen. Een van 2en werd maar gepakt en toen ging de korting ook nog automatisch van het goedkoopste produkt af. Hoe kan je kiezen op welk produkt je 25% korting krijgt?

En nog belangrijker: toen ik zag dat de korting niet goed ging, heb ik de bestelling geannulleerd. vervolgens bleek dat mijn produkten (uit de outlet) niet meer er tussen stonden! Hele maat was weg gehaald. Betekent dit dat het nu echt uitverkocht is of bestaat nog de kans dat mijn 2 geannuleerde broeken alsnog teruggeplaatst worden??
Dan moet je gewoon bestellen en dan de volgende dag je product uitzoeken waarop je korting wilt hebben en alléén die en de code bestellen. Geannuleerde dingen krijg je niet terug, op=op. Oh en op dingen uit de outlet kun je ook geen korting krijgen.
know'm sayin?
word? word.
pi_56149626
alors, bedankt voor je antwoord! Ik had 2 outletdingen en 1 niet-outlet-ding. Korting ging dus af van het niet-outlet-shirtje. Dat verklaart een hoop.

Balen dat het op=op is. Ik houd het voor de zekerheid toch nog maar even in de gaten denk ik, alhoewel ik weinig hoop heb dat het nog terug komt. Eerder waren deze broeken alleen nog maar in een andere kleujr verkrijgbaar(al weken) en nu ineens weer meer kleuren. Maar ja, dat de hele maat niet meer vermeldt wordt, lijkt me geen goed nieuws.
pi_56149700
Op doordeweekse dagen wordt er geupdate, dus best kans dat er dan weer wat is.
pi_56155762
Donderdag een aantal artikelen retour gestuurd via het postkantoor. Zo'n track&trace-code gekregen, op dit moment zegt ie dat het pakket helemaal niet verder is gesorteerd. k*t PTT ook.
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
pi_56155859
quote:
Zending in verkeerde route; aflevering 1 dag vertraagd 19-01-2008 Wateringen , pakkettendistributie
.
pi_56156239
Ach, bij mij is het nog steeds niet gesorteerd... Waarom krijg ik het idee dat óf H&M dat pakket helemaal niet heeft opgestuurd óf TNT mijn pakket is kwijtgeraakt? Ik hoop toch echt dat ik het maandag of dinsdag krijg want ik wil niet voor niks 3 maanden hebben zitten wachten.
pi_56156745
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 11:18 schreef Addict89 het volgende:
Op doordeweekse dagen wordt er geupdate, dus best kans dat er dan weer wat is.
Ja en 's morgens vroeg, uurtje of 7-8 of eerder soms, heb je de meeste kans dat het er nog is. Sommige dingen gaan heel snel.
know'm sayin?
word? word.
pi_56168394
ik heb een vraag, kan je ook iets online bestellen als je in België woont? Of leveren ze alleen maar in NL ?
pi_56168883
quote:
Op zondag 20 januari 2008 00:39 schreef Monita het volgende:
ik heb een vraag, kan je ook iets online bestellen als je in België woont? Of leveren ze alleen maar in NL ?
Helaas, vooralsnog hebben ze alleen een online shop voor Zweden, Denemarken, Noorwegen, Finland, Duitsland, Nederland en Oostenrijk.
pi_56168885
quote:
Op zondag 20 januari 2008 00:39 schreef Monita het volgende:
Volgens mij alleen in Nederland...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_56169229
ja, dacht ik ook al..

jamer jammer.. Er zitten zo wel een paar dingen in de outlet die ik niet meer in de winkels vind...
pi_56171478
H&M had toch 'dry' broeken? Zijn die in de online shop te vinden?

Ik dacht dat dit er een van was maar er staat: Behandelde denim met wassing voor een licht versleten look
pi_56175484
weet iemand of deze wijd uitvalt? ik heb normaal een 38, zou ik dan een S of M nemen?

[ Bericht 52% gewijzigd door Monita op 20-01-2008 13:29:55 ]
  zondag 20 januari 2008 @ 22:31:04 #220
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_56189619
H&M krijgt een speciale "stop aids" collectie.. zitten wat toffe designs bij van o.a. Timbaland, Tiga en Good Charlotte. Betaalbaar, voor een goed doel, hoogstwaarschijnlijk niet aan te komen .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_56190318
Weet iemand dit?
Ik heb als betaalwijze altijd maandfactuur.
Nu moet ik voor eind van deze maand een X bedrag betalen.
Voor eind volgende maand (dus februari) moet ik een Y bedrag betalen. Dat Y bedrag is redelijk hoog en nu wil ik deze maand, naast het X bedrag ook al een deel van het Y bedrag betalen, zodat het volgende maand wat minder is haha...
Hoe gaat h&m hier mee om als ze dus deze maand een hoger bedrag dan het saldo ontvangen?
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_56190360
Oja, wat betreft meisjes shirts..
Heb er ook 2, één in maat 170 en één zelfs in maat 164.
Heb van shirts meestal maat M of 38/40 en heb cup 75C/D.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_56190711
quote:
Op zondag 20 januari 2008 22:53 schreef MissJ het volgende:
Weet iemand dit?
Ik heb als betaalwijze altijd maandfactuur.
Nu moet ik voor eind van deze maand een X bedrag betalen.
Voor eind volgende maand (dus februari) moet ik een Y bedrag betalen. Dat Y bedrag is redelijk hoog en nu wil ik deze maand, naast het X bedrag ook al een deel van het Y bedrag betalen, zodat het volgende maand wat minder is haha...
Hoe gaat h&m hier mee om als ze dus deze maand een hoger bedrag dan het saldo ontvangen?
Tja hoe gaan ze ermee om, het komt gewoon in je saldo overzicht te staan wat je hebt betaald. Kan wel zijn dat de maandfactuur wat ze sturen niet klopt omdat het tijdstip van bijwerken misschien mekaar kruist. Gewoon zelf in de gaten houden wat je moet betalen en zorgen dat je op tijd betaald. Dat zeggen ze ook bij de klantenservice als je factuur niet klopt omdat bijv een retourpakket nog niet verwerkt is. Ze zeggen dan dat je zelf mag uitrekenen wat je betalen moet.

Anders gezegd, het boeit ze geen klote hoe of wat je betaald. Als je maar betaald binnen de termijn! Als je nu meer betaald, dan heb je een tegoed bij ze staan. Zie je ook op de saldo pagina.
pi_56191705
Mijn bestelling eindelijk binnen
Alleen heb ik ipv van een bikini een lelijke spijkerbroek gekregen
  maandag 21 januari 2008 @ 07:51:56 #225
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_56191763
Even een waarschuwing.

Ik ben erachter gekomen dat als je teveel kortingscodes gebruikt, H&M deze wel verrekend op een latere factuur. Dus bij je bestelling zie je het bedrag met kortingen en daarna sturen ze je nog eens een rekening. Dit hoeft lang niet altijd te gebeuren, maar houd er rekening mee!

(Dit gaat om de kortingscode van 5 euro die onbeperkt ingevoerd kan worden).
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')