Varieert, ik heb normaal maat M of L in dameskleding. Maar ik pas dus ook in mt 170 van de jongens t-shirts, die zitten prima. Mt 170 van de meisjes t-shirts passen ook wel maar zitten iets aan de strakke kant bij mn borsten.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:41 schreef Addict89 het volgende:
Staat een maat S gelijk aan een 170 kindermaat voor topjes/truien?
Dan moet je gewoon bestellen en dan de volgende dag je product uitzoeken waarop je korting wilt hebben en alléén die en de code bestellen. Geannuleerde dingen krijg je niet terug, op=op. Oh en op dingen uit de outlet kun je ook geen korting krijgen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:21 schreef pronkjewail het volgende:
Ik probeerde vanmiddag bij mijn 1e bestelling 2 kortingscodes van de OP in te vullen. Een van 2en werd maar gepakt en toen ging de korting ook nog automatisch van het goedkoopste produkt af. Hoe kan je kiezen op welk produkt je 25% korting krijgt?
En nog belangrijker: toen ik zag dat de korting niet goed ging, heb ik de bestelling geannulleerd. vervolgens bleek dat mijn produkten (uit de outlet) niet meer er tussen stonden! Hele maat was weg gehaald. Betekent dit dat het nu echt uitverkocht is of bestaat nog de kans dat mijn 2 geannuleerde broeken alsnog teruggeplaatst worden??
quote:Zending in verkeerde route; aflevering 1 dag vertraagd 19-01-2008 Wateringen , pakkettendistributie
Ja en 's morgens vroeg, uurtje of 7-8 of eerder soms, heb je de meeste kans dat het er nog is. Sommige dingen gaan heel snel.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:18 schreef Addict89 het volgende:
Op doordeweekse dagen wordt er geupdate, dus best kans dat er dan weer wat is.
Helaas, vooralsnog hebben ze alleen een online shop voor Zweden, Denemarken, Noorwegen, Finland, Duitsland, Nederland en Oostenrijk.quote:Op zondag 20 januari 2008 00:39 schreef Monita het volgende:
ik heb een vraag, kan je ook iets online bestellen als je in België woont? Of leveren ze alleen maar in NL ?
Volgens mij alleen in Nederland...quote:Op zondag 20 januari 2008 00:39 schreef Monita het volgende:
ik heb een vraag, kan je ook iets online bestellen als je in België woont? Of leveren ze alleen maar in NL ?
Tja hoe gaan ze ermee om, het komt gewoon in je saldo overzicht te staan wat je hebt betaald. Kan wel zijn dat de maandfactuur wat ze sturen niet klopt omdat het tijdstip van bijwerken misschien mekaar kruist. Gewoon zelf in de gaten houden wat je moet betalen en zorgen dat je op tijd betaald. Dat zeggen ze ook bij de klantenservice als je factuur niet klopt omdat bijv een retourpakket nog niet verwerkt is. Ze zeggen dan dat je zelf mag uitrekenen wat je betalen moet.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:53 schreef MissJ het volgende:
Weet iemand dit?
Ik heb als betaalwijze altijd maandfactuur.
Nu moet ik voor eind van deze maand een X bedrag betalen.
Voor eind volgende maand (dus februari) moet ik een Y bedrag betalen. Dat Y bedrag is redelijk hoog en nu wil ik deze maand, naast het X bedrag ook al een deel van het Y bedrag betalen, zodat het volgende maand wat minder is haha...
Hoe gaat h&m hier mee om als ze dus deze maand een hoger bedrag dan het saldo ontvangen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |