Apen, ja. Had ik beter kunnen zeggenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:26 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Nee, maar wel apenMaargoed, ik heb besloten om H&M Online Shop te boycotten en gewoon een keer naar de winkels te gaan. D'r zitten er toch 4 ofzo in Rotterdam. Al hadden ze er nou ook een Bershka...
Deze code is inmiddels vervallen, mocht iemand het nog niet eerder hebben gemeld..quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:48 schreef Addict89 het volgende:
Code 7616 geeft misschien ¤ 10,- korting.
Nja ik ga het voortaan ook gewoon in normale winkels kopen, nu zit je dagen/weken/veel langer te wachten, en dan word het ineens geannuleerdquote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:57 schreef AJ187 het volgende:
Het duurt idd superlang voordat je je bestelling binnenhebt. Maar in die winkels is het meestal superdruk en alle kleding ligt door elkaarPashokjes zijn altijd vol...lange rijen bij de kassa
![]()
Dus via de online-shop is wel relaxed wat dat betreft
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:25 schreef W1ZZ het volgende:
Heeft iemand hier de cashmere truien van de H&M (80E) weleens geprobeerd? Wat is de kwaliteit daarvan (en dan bedoel ik in de zin van: hoe snel vallen er gaten in)? Ben wel benieuwd maar eigenlijk denk ik dat je van 80E voor cashmere niet zoveel hoeft te verwachten...
Nee nog niks van cashmere van de h&m geprobeerd. Maar 80euro voor een cashmere (gemixed met wat anders denk ik?) is toch een redelijke prijs. Puur cashmere is idd stukken duurder, maar ook niet zelf wasbaar (als je m tenminste jarenlang mooi wilt houden).quote:
ben naar de H&M gegaan om te kijken en het moet toch 100% cashmere zijn volgens 't label. Heb 't maar niet gedaan aangezien ik 80E voor 100% cashmere toch niet helemaal vertrouw...quote:Op zondag 27 januari 2008 12:04 schreef Roeji het volgende:
Nee nog niks van cashmere van de h&m geprobeerd. Maar 80euro voor een cashmere (gemixed met wat anders denk ik?) is toch een redelijke prijs. Puur cashmere is idd stukken duurder, maar ook niet zelf wasbaar (als je m tenminste jarenlang mooi wilt houden).
Misschien dat er verschil is in cashmere? Bijv eerste keus (= beste kwaliteit en dus duur en alleen verkrijgbaar in enkele stuks ofzo?) en tweede keus (= iets mindere kwaliteit en verkrijgbaar in massa productie). Of dat cashemere tegenwoordig goedkoper is geworden. Ik weet het niet.quote:Op zondag 27 januari 2008 14:19 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
ben naar de H&M gegaan om te kijken en het moet toch 100% cashmere zijn volgens 't label. Heb 't maar niet gedaan aangezien ik 80E voor 100% cashmere toch niet helemaal vertrouw...
ligt niet aan jouquote:Op maandag 28 januari 2008 13:23 schreef alors het volgende:
Is die site de laatste paar dagen nou zo traag of ligt het aan mij
Ik heb er een DDoS op losgelaten als wraakquote:Op maandag 28 januari 2008 13:23 schreef alors het volgende:
Is die site de laatste paar dagen nou zo traag of ligt het aan mij
geweldig, spreekt me meer aan dan al die sufkutten-longsleeves, -singletjes en kabeltruien die jullie posten.quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:21 schreef Deliah het volgende:
[ afbeelding ]
OMGWat ik nou weer zie in de outlet.
Gefrustreerd?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 02:47 schreef tokyo het volgende:
[..]
geweldig, spreekt me meer aan dan al die sufkutten-longsleeves, -singletjes en kabeltruien die jullie posten.
Dat klinkt GAAF!quote:Op maandag 28 januari 2008 17:32 schreef saaw het volgende:
ik heb een KNALroze skinny gekocht net
zal zo ff een fototje maken
Knalgroen heeft ook wel watquote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:01 schreef MaLo het volgende:
[..]
Dat klinkt GAAF!
Ik wil nog een knalrode.
Waar blijft die foto nouquote:Op maandag 28 januari 2008 17:32 schreef saaw het volgende:
ik heb een KNALroze skinny gekocht net
zal zo ff een fototje maken
Nu hebben ze het vest niet meer op voorraad, dus heb ik een 'correctie' bij mijn saldo staan van -29,90. Oke jammer en best logisch al baal ik van het feit dat ik 4,90 verzendkosten moet betalen. Nu staat er echter bij de waarde van het verzonden pakket:quote:1x Vest, 29,90
1x T-shirt, 7,90 -10%, > 7,11
Inclusief verzendkosten, 41.91
Dat lijkt me toch niet echt te kloppenquote:Artikelwaarde: 3,82 (!)
Verzendkosten: 4.90
Totaal: 8,72...
Ik snap het niet... zo moeilijk moet het toch niet zijn?quote:Eerst ontkracht dat miepje mijn verhaal;
(H&M miepje) nee hoor meneer dat vest krijgt u nog gewoon...
(ik) Nee mevrouw, die is geannuleerd
nee hoor meneer, die is gewoon onderweg
NEE mevrouw, die is gecorrigeerd
oh ja nu zie ik het ook... ja naja de rest krijgt u gewoon...
Ja maar ik wil niet meer dan de artikelwaarde aan verzendkosten betalen.
Maar hoezo dan, u krijgt toch een t-shirt van 7,11?
Ja hallo, dat is altijd nog meer dan 50% van de artikelwaarde, niet reeel lijkt me. Plus dat op internet staat dat de artikelwaarde nog maar 3,82 staat.
Nee hoor, dat ziet u echt verkeerd, u betaald 7,11 voor dat t-shirt...
Grom... wat kan ik doen als ik het niet eens ben met de verzendskosten?
oow dan stuurt u gewoon de bestelling terug, betaald u ook geen verzendkosten
Betaald u ook geen verzendkosten zegt ze?? Je betaald toch ALTIJD die 1 euro voor factureringskosten etc.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:51 schreef Bartjebart het volgende:
zucht zucht zucht...
De H&M kan niet echt rekenen lijkt me...
Een tijdje terug bestelde ik:
[..]
Nu hebben ze het vest niet meer op voorraad, dus heb ik een 'correctie' bij mijn saldo staan van -29,90. Oke jammer en best logisch al baal ik van het feit dat ik 4,90 verzendkosten moet betalen. Nu staat er echter bij de waarde van het verzonden pakket:
[..]
Dat lijkt me toch niet echt te kloppen... mijn t-shirt van 7,90 (7,11) is opeens nog maar 3,82 waard...
Dus ik maar eens bellen met de klantenservice want ik vertik het om meer de artikel waarde te betalen aan verzendkosten...
[..]
Ik snap het niet... zo moeilijk moet het toch niet zijn?
Ja inderdaad...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Betaald u ook geen verzendkosten zegt ze?? Je betaald toch ALTIJD die 1 euro voor factureringskosten etc..
Wel retourkosten dacht ik...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:57 schreef Shakti het volgende:
Als je de volledige bestelling retour stuurt hoef je toch helemaal niks te betalen. Geen verzendkosten of retourkosten. Tenminste dat heb ik ergens gelezen op de site of op de afleverbon wat bij je bestelling zit.
Of heb ik het nu helemaal mis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |