Shoot the duck!quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:21 schreef rubbereend het volgende:
en één beest is op weg naar de uitgang
Echt walgelijk. Weggehaald, bedankt.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:01 schreef DarkShine het volgende:
Phil O'Donnell van Motherwell overleden
Beetje erg misplaatste opmerking.
http://forum.fok.nl/activequote:Op zondag 30 december 2007 14:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Is er een foefje om slecht vindbare topics te vinden? Zoals de live topics.
Ja, een interview met een hond hoort idd in VBL...quote:Op zondag 30 december 2007 16:58 schreef methodmich het volgende:
Zeker omdat het inhoudelijk gewoon in VBL hoort
Ik heb ineens enorm veel inspiratiequote:Op zondag 30 december 2007 17:08 schreef Doc het volgende:
Het interview met de tandenborstel van KJH kan toch ook leuk zijn, zeker als je inhoudelijk op het afgelopen jaar ingaat van wat KJH dit jaar gedaan heeft?
Er zijn enkel een paar gifjes wegge-edit, omdat deze iets van 30MB groot waren. De rest is gewoon blijven staan, naar mijn weten. De normale zijn iets van 2-3MB groot, dat is denk ik nog wel te doen voor de meeste verbindingen. Heb je van die ook last?quote:Op zondag 30 december 2007 19:13 schreef Gunner het volgende:
Wat is de policy rondom die gifjes die door verschillende gebruikers gepost worden?
Ene moment worden ze wegge-edit door een moderator, en het volgende topic staan ze er weer.
Ze zijn nogal groot voor mensen die met langzamere verbindingen moeten werken. Nu heb ik er thuis niet zo'n last van, maar op het werk is het nogal vervelend.
quote:Op zondag 30 december 2007 21:28 schreef RayMania het volgende:
Wij hebben Ambrosius niet voorgedragen voor een ban.
Heeft denk ik te maken met de dood verwensing van hem naar mij toequote:Op zondag 30 december 2007 21:08 schreef Adothehague het volgende:
Waarom hebben jullie Ambrosius gebanned
Wie zaait zal oogsten.quote:Op zondag 30 december 2007 21:43 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Heeft denk ik te maken met de dood verwensing van hem naar mij toe
Dank voor je emotiequote:Op zondag 30 december 2007 21:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat laten MM, SCH en co zich weer kennen zeg
Niet voor elke poep en een scheet hoeft een transfertopic geopend te worden, daar zijn deze topics voor:quote:Op maandag 31 december 2007 12:17 schreef WooZ het volgende:
ray, alleen laatste zinnetje was een grapje, verder niks geen lemming, werd serieus gemeld gister bij sv.
En waarom die over Perez wel?quote:Op maandag 31 december 2007 12:20 schreef RayMania het volgende:
Niet voor elke poep en een scheet hoeft een transfertopic geopend te worden,
quote:Op maandag 31 december 2007 12:17 schreef WooZ het volgende:
ray, alleen laatste zinnetje was een grapje, verder niks geen lemming, werd serieus gemeld gister bij sv.
Er werd wat gespeculeerd, het Perez-verhaal (erg opvallend nieuwsfeit tevens) steunt op een serieuze bron.quote:Op maandag 31 december 2007 12:21 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En waarom die over Perez wel?
Omdat dat van een serieuzere bron komtquote:Op maandag 31 december 2007 12:21 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En waarom die over Perez wel?
Zegt de grote FB-zeikerd.quote:Op zondag 30 december 2007 21:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat laten MM, SCH en co zich weer kennen zeg
Die wel met argumenten komt ipv flauwe dramaqueen opmerking als "ik had in mn stukje gezet dat VBL een kantine is maar hier mag niet gelachen worden" boehoehoequote:
Wat krijgen we nou. Zelfkennis?quote:Op maandag 31 december 2007 14:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar het zelf wel weer aan mij liggen.
Volgens mij heb ik jou nog nooit één zinnig argument zien geven, maar goed, dat is een ander verhaal.quote:Op maandag 31 december 2007 15:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die wel met argumenten komt ipv flauwe dramaqueen opmerking als "ik had in mn stukje gezet dat VBL een kantine is maar hier mag niet gelachen worden" boehoehoe![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig bepaal jij niet wat zinnig is of niet.quote:Op maandag 31 december 2007 15:39 schreef methodmich het volgende:
Volgens mij heb ik jou nog nooit één zinnig argument zien geven, maar goed, dat is een ander verhaal.
Maar je zult zelf ook wel begrijpen dat MM voor het merendeel der users een stuk geloofwaardiger is dan TerroRobbie. Toch? Of haalt je zelfkennis dat dan weer niet.quote:Op maandag 31 december 2007 15:41 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Gelukkig bepaal jij niet wat zinnig is of niet.
Iemand die naar vele irritaties toch te pas en te onpas VBL bijft volplempen met gelul over amateurvoetbal zal erg geloofwaardig zijn jaquote:Op maandag 31 december 2007 15:43 schreef SCH het volgende:
Maar je zult zelf ook wel begrijpen dat MM voor het merendeel der users een stuk geloofwaardiger is dan TerroRobbie. Toch? Of haalt je zelfkennis dat dan weer niet.
Blijkbaar zijn er genoeg mensen die dat ook leuk vinden. Maar hij is inderdaad geloofwaardiger dan jij. Lijkt me een goed voornemen voor 2008, om iets aan je eigen geloofwaardigheid te doen. Door gewoon op een aardige manier mee te posten en niet alleen te zeiken, een beetje een eikel mag je best blijven.quote:Op maandag 31 december 2007 15:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Iemand die naar vele irritaties toch te pas en te onpas VBL bijft volplempen met gelul over amateurvoetbal zal erg geloofwaardig zijn ja
Als het allemaal klopt, is het in elk geval wel geloofwaardig. Of je het interessant vindt is een tweede.quote:Op maandag 31 december 2007 15:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Iemand die naar vele irritaties toch te pas en te onpas VBL bijft volplempen met gelul over amateurvoetbal zal erg geloofwaardig zijn ja
Maar ik heb Korsakoffquote:Op maandag 31 december 2007 16:22 schreef RayMania het volgende:
Ik heb je al gevraagd te stoppen met die hulpmoderator onzin hier, Ado. Doe dat dan ook.
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:10 schreef jorienvdherik het volgende:
Het Grote PSV Topic #283: in het nieuwe jaar weer kampioen!
Beetje jammer dat taalgebruik.
Ach, dat ene woordje is toch niet heel ergquote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:10 schreef jorienvdherik het volgende:
Het Grote PSV Topic #283: in het nieuwe jaar weer kampioen!
Beetje jammer dat taalgebruik.
Dat wel, maar komt wel vreemd over, vind ik.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:16 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Jorien zich sinds zijn unban prima gedragen... Dat wat dat betreft...
Maar je bent wel te laat.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:51 schreef ErikT het volgende:
Hoi, mogen de PSV 284 topics van de anderen dicht? Ik heb de OP wel up to date gemaakt.
Ja, het één zal wel iets met het ander te maken hebben he.quote:
Maar het topic is wel te laat.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:55 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ja, het één zal wel iets met het ander te maken hebben he.
Ach, jij bepaalt het niet.quote:
Dat weet ik, ik zeg ook nergens dat ik het bepaal.quote:
Waarom zou ik daar voor moeten zorgen?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:06 schreef ErikT het volgende:
Gefeliciteerd. Mag je voor mij één regel op Fok! noemen die in iedere situatie gehanteerd wordt.
Maar als je er dan ff voor zorgt dat die OP van die ander ge-update wordt, heb ik er verder geen problemen mee hoor.
Sorry, ik was in de veronderstelling dat je constructief bezig wilde zijn.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar voor moeten zorgen?
Gaat lastig als ik niet de OP van het PSV topic heb gemaakt die nog open isquote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Wil je dat even doen sjimz, kleine moeite toch?
Ach ErikT wilde de 2 andere topics dicht omdat zijn OP up to date was.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Ah, Ray heeft 't opgelost.
Blijf je verder wel een beetje aardig sjimz, 't komt zo aanvallerig over nu richting Erik.
Ja dat vind ik leuk, dat met die afgelopen en volgende wedstrijd. Dat is altijd zo in het PSV topic. Mag ik?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:20 schreef sjimz het volgende:
Ach ErikT wilde de 2 andere topics dicht omdat zijn OP up to date was.
Nou en ik vind dat het PSV topic een fatsoenlijk OP moet hebben. ZIjn we allebei blij nu.quote:Ik vind dat hij zich niet zo moet aanstellen en dat gewoon het eerste topic open moet blijven, wat ook niet het topic was dat ik had geopend maar Pizzakoppo.
True dat ik tegen jou uitviel, excuses. Maar je was de 3e op rij die niet las wat ik schreef / begreep waarover de discussie ging. Vandaar.quote:En ErikT heeft weinig recht om zich aangevallen te noemen als je kijkt naar het vorige PSV topic
Dat vind ik ook daarom had ik het in "mijn topic" ook gedaan, ondanks het niet helemaal up to date zijn van mijn op.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:23 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ja dat vind ik leuk, dat met die afgelopen en volgende wedstrijd. Dat is altijd zo in het PSV topic. Mag ik?
[..]
Nou en ik vind dat het PSV topic een fatsoenlijk OP moet hebben. ZIjn we allebei blij nu.
[..]
Excuses geaccepteerd en zand erover.quote:True dat ik tegen jou uitviel, excuses. Maar je was de 3e op rij die niet las wat ik schreef / begreep waarover de discussie ging. Vandaar.
Dat vind ik ook niet netjes maar dat heeft niets met het nieuwe topic te maken. En Pizzakoppo is voor zo ver ik weet geen maatje van me.quote:Overigens werd ik door je maatje Pizzakoppo daarvoor al voor 'kindje' uitgemaakt omdat ik had gezegd dat ik Ajax niet als concurrent beschouw.
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:26 schreef sjimz het volgende:
Dat vind ik ook daarom had ik het in "mijn topic" ook gedaan, ondanks het niet helemaal up to date zijn van mijn op.
quote:Excuses geaccepteerd en zand erover.
Okee danquote:Dat vind ik ook niet netjes maar dat heeft niets met het nieuwe topic te maken. En Pizzakoppo is voor zo ver ik weet geen maatje van me.
We zijn allebei fan van dezelfde club maar daar houd het wel bij op.
Dat bepaal jij niet, drollenkoker.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:58 schreef Adothehague het volgende:
Excuuses zijn aanvaard en het is opgelost, vanaf nu hebben we het er hier niet meer over.
Ik zeg niet dat ik het bepaal, het is een feit dat het is opgelost aangezien ze het er beiden mee eens zijn. Het lijkt me verder niet meer dan logisch dat als het opgelost is de discussie gesloten is.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat bepaal jij niet, drollenkoker.
Verwijderd, bedanktquote:Op woensdag 2 januari 2008 09:09 schreef MaxPower het volgende:
Transfergeruchten #86: Transfermarkt gaat bijna weer open!
kan die onzin die oYo daar uitkraamt even verwijderd worden.
Doe maar.. En gooi die 3-4 posts over de TT dan ook maar in de prullenbakquote:Op donderdag 3 januari 2008 19:03 schreef SCH het volgende:
Ik had de TT Aztie er maar niet teveel maakt in gedachten
TT aangepast.quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:08 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Doe maar.. En gooi die 3-4 posts over de TT dan ook maar in de prullenbak
quote:
Duidelijkquote:Op donderdag 3 januari 2008 19:28 schreef venomsnake het volgende:
Ik vind het offtopic nog wel meevallen, ontstaat ook nog een kleine discussie uit over respect,![]()
Verder gooi je dan posts weg van SCH die opzich best grappig zijn, en bovendien staat het topic dan niet meer in zijn AT.
Post verwijderen doe ik alleen als het echt moet. Dus als iets helemaal uit de hand loopt om op die manier nog het topic te redden. Of als noodingreep om een nare offtopic-discussie of flamwar te voorkomen.
SCH en grappig?quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:28 schreef venomsnake het volgende:
Ik vind het offtopic nog wel meevallen, ontstaat ook nog een kleine discussie uit over respect,![]()
Verder gooi je dan posts weg van SCH die opzich best grappig zijn, en bovendien staat het topic dan niet meer in zijn AT.
Ok, daar kan ik tot bepaalde hoogte wel inkomen, al vind ik het wel jammer dat de discussie hier zo heel erg ingesnoerd wordt... Soms is het goed de discussie centraal te houden maar soms is het ook goed hem een beetje vrij te laten denk ik... En je zal het toch met me eens zijn dat er meer mensen in het Nederlands elftal zijn geinteresseerd dan in FC Groningen, met alle respect voor FC Groningen...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:04 schreef venomsnake het volgende:
Omdat je zo'n stelling ook gewoon in het oranje topic kan voorleggen. Niet voor elke stelling is een topic nodig, dan is het einde zoek.
Als mijn stelling is: ''Publiek moet via sms de opstelling van FC groningen bepalen'' , kan ik die stelling prima kwijt in het FC Groningen topic.
Stelling; Het publiek moet de opstelling van Oranje bepalen
Stelling; Bondscoaches moeten woordvoerders gebruiken
Stelling; Het publiek moet de bondscoach van Oranje bepalen
Leek ons een beetje teveel van het goede.
Ik vond trouwens MONTANA's stellling erg interessant en vind het jammer dat ik daar nu niet meer op kan reageren... En dat ik mijn eigen stellingen niet meer kan verdedigen ook natuurlijk...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:08 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Ok, daar kan ik tot bepaalde hoogte wel inkomen, al vind ik het wel jammer dat de discussie hier zo heel erg ingesnoerd wordt... Soms is het goed de discussie centraal te houden maar soms is het ook goed hem een beetje vrij te laten denk ik... En je zal het toch met me eens zijn dat er meer mensen in het Nederlands elftal zijn geinteresseerd dan in FC Groningen, met alle respect voor FC Groningen...
Dat wil ik wel doen, maar als dan blijkt dat er véél minder reacties op komen dan als er een aparte topic voor is, mogen ze dan weer open? Eventueel voor een vantevoren bepaalde duur, bijvoorbeeld 3 dagen of een week?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:21 schreef venomsnake het volgende:
Een discussie hoeft niet altijd centraal hoor, maar dit zijn gewoon 3 stellingen die best in het nederlands elftal topic kunnen. Ook voor het overzicht wel zo makkelijk, anders heb je straks het Nederlands elftal topic, het Van Basten topic en nog eens 3 stellingen topics over hetzelfde onderwerp.
Ik zou zeggen, blaas wat leven in het nederlands elftal topic door je stelling daar te deponeren.![]()
Ik ben het met je eens dat er waarschijnlijk meer mensen in oranje zijn geinteresseerd dan in FC groningen. Aan Groningen de taak daar verandering in te brengen..
Ik was van plan ze een uur of 24 met rust te laten om dan mijn stellingen te verdedigen, die kans heb ik nu niet meer...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Vrij laten zijn we ook erg voor, neem dat van ons aan. We hebben het eventjes aangezien ook, kijken hoe het topic zich ontwikkelt enzo. Was het hek van de dam geweest, kregen de topics een/ of meerdere interessante wendingen, prima. Open ermee. Maar het blijkt te klein voor een apart topic. Het Nederlands-elftal topic heeft een hoop trouwe posters, die stellingen kunnen daar denk ik meer leven in de brouwerij brengen. Daar wordt het topic nog veelzijdiger van.
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat deel erna halen we er dan wel vanaf, zo kinderachtig moet het ook weer niet worden. Dat verwacht ik ook niet van de mensen hier.
Cool, dat vind ik heel sportief van je!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:21 schreef -Vaduz- het volgende:
En dat andere voorstel van je (topics met bepaalde tijdsduur en dergelijke) wil ik het nog wel over hebben met m'n collega's.
okiedokiequote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Daar hoor je nog van, zal morgen worden denk ik.
dank je, ik doe mijn best, maar het is voor mij niet altijd makkelijk in te schatten hoe jullie ergens op zullen reageren en/of mee om zullen gaan. Vandaar dat ik het nu maar gewoon vraag...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Je kunt het toch zelf wel goed scheiden neem ik aan?
Volgens mij kun je wel volwassen met de situatie omgaan.
Komt omdat er over die topics eerst overlegd is, denk ik. Lijkt me ook niet meer dan logisch, omdat het in principe een grensgevalletje is (de inhoud van de stellingen daargelaten).quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:02 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Voorbeeld; Die stellingen... Toen ik ze opende zat ik echt van, hee, al een half uur open, wow, een uur al... en toen ze vanochtend nog open waren... Jippie! En toen waren ze ineens tóch dicht... best verwarrend hoor...
Nee, zo'n topic is er nog niet. Alle andere topics over Oranje zijn alleen maar negatief. Onze jongens hebben steun nodig, dus het is in het belang van Oranje. Vindt ook Tennessee.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 10:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dan kan dat topic van EngCatjuh toch ook dicht.
Moedig hier Oranje aan!
Mods zijn een team, dus het komt op hetzelfde neer wat hij zou zeggen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:02 schreef Adothehague het volgende:
Waarom heeft alleen Vaduz het woord tegen Tenesse, ik wil Raymania zn mening ook graag even horen.
Onmogelijk, ieder mens denkt ergens anders over en daarom is het juist zo leuk de meningen te peilen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Mods zijn een team, dus het komt op hetzelfde neer wat hij zou zeggen.
Vaduz was toevallig online op dat moment, één antwoord is meer dan genoeg. Onzin om daar met nog twee mods in te mengen. Je kan er gewoon vanuit gaan dat we alles samen bespreken.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:02 schreef Adothehague het volgende:
Waarom heeft alleen Vaduz het woord tegen Tenesse, ik wil Raymania zn mening ook graag even horen.
Ik weet niet maar volgens mij is dit niet de manier waarop wij hier op Fok! met elkaar communiceren. Er is echter niks aan gedaan, en als dit zo blijft weet ik dat ik dit soort taal ook in het vervolg kan uitslaan als ik het ergens niet mee eens ben.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:27 schreef TerroRobbie het volgende:
-
Nee, is niet de bedoeling. Ik heb het aangepast.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:12 schreef Adothehague het volgende:
Dit snap ik niet helemaal, ik post in het Den Bosch topic netjes mijn mening met onderbouwing over Stanley Aborah en ik krijg van Terrorobbie deze reactie:
[..]
Ik weet niet maar volgens mij is dit niet de manier waarop wij hier op Fok! met elkaar communiceren. Er is echter niks aan gedaan, en als dit zo blijft weet ik dat ik dit soort taal ook in het vervolg kan uitslaan als ik het ergens niet mee eens ben.
Ik gaf enkel een mening die onderbouwd is en krijg zon reactie. Sinds wanneer is dit toegestaan?
Ik hoop duidelijkheid hierover te krijgen.
Link: FC Den Bosch #55 - Voorlopig nog niet met Aborah
Ik zal even kijken wat meneer allemaal post.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:18 schreef Damzkieee het volgende:
Kan deze droeftoeter niet geband worden:
44 trollposts op 1 dag
McLovin
Ik doe niet aan topicreports. Ik was vroeger van het schelden ja, maar als je me een beetje volgt weet je dat ik daar al heel lang mee gestopt ben. Ik reageer zo op anderen omdat er vroeger als ik dat soort taalgebruik uitsloeg ook zo op mijn via Feedback werd gereageert en de moderator altijd heel blij was als iemand in Feedback meldde dat ik weer eens gescholden had.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:20 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, is niet de bedoeling. Ik heb het aangepast.
En doe alsjeblieft niet zo gemaakt, Ado. Jij en ik weten dat je vroeger zovaak gescholden hebt. Prima als je nu weer normaal doet, heel graag, maar dan hoef je niet zo overdreven op anderen te wijzen. Doe anders gewoon een topicreport ofzo.
Zoals ik al zei, sinds een halfjaar is het verbeterd. En dat ik vroeger zo was wil nog niet zeggen dat ik geen recht heb het te melden in Feedback. Dat jij mijn niet serieus neemt boeit me eigenlijk ook niet aangezien jij geen moderator ben.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:32 schreef DutchGooner het volgende:
WHOEHAHAHAHAHAHAHA, de sukkel die nog niet zo lang geleden om de haverklap werd geband vanwege scheldpartijen komt nu hier janken, gast je bent niet serieus te nemen.
Het komt wat vaag en niet serieus over, maar goed...als jij je er goed bij voelt om na je rehab nu ook iedereen te melden die 'kanker' zegt moet je dat vooral doen. Handig voor ons. Oh, en discussie klaar.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:34 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, sinds een halfjaar is het verbeterd. En dat ik vroeger zo was wil nog niet zeggen dat ik geen recht heb het te melden in Feedback. Dat jij mijn niet serieus neemt boeit me eigenlijk ook niet aangezien jij geen moderator ben.![]()
Ik waardeer het dat je het weg ge-edit heb. Bedankt daarvoorquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:39 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het komt wat vaag en niet serieus over, maar goed...als jij je er goed bij voelt om na je rehab nu ook iedereen te melden die 'kanker' zegt moet je dat vooral doen. Handig voor ons. Oh, en discussie klaar.
????quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:54 schreef venomsnake het volgende:
Kunnen jullie (Adothehague en Robbie) het even via PM uitvechten?
Zo zie je maar, als het hommeles is worden altijd dezelfden erop aangekekenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
????
Er staan helemaal geen posts van mij inzake deze kwestie hier???
We hadden een discussie en dat was onze fout want dat moeten we inderdaad via de PM doen. Die discussie is verwijderd en daarom zijn ook jouw posts verwijderd... (van mij zijn er ook posts verwijderd) Maar de posts van mij die er nog staan gaan alleen over het topic waarover ik het had en dat hoort hier wel)quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
????
Weggehaald, het had niks met FB te maken.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
????
Dat is inderdaad de reden. ''Kots hier op oranje'' hadden we open gelaten!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
Waarom is mijn Oranje-topic dicht? Kunnen de mods zich niet vinden in de redenen in de OP? Zijn de mods soms anti-Oranje? Was de TT/OP te positief?
Wat een onzin zeg. Zullen we dan van elke persoon, club en land maar een haat topic en een adoreer topic maken. Dat gaat toch ook nergens over.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nee, zo'n topic is er nog niet. Alle andere topics over Oranje zijn alleen maar negatief. Onze jongens hebben steun nodig, dus het is in het belang van Oranje. Vindt ook Tennessee.
Ik heb zo'n vermoeden dat het meer met mij dan met voetbal te maken heeft... Kan me vergissen natuurlijk... Volgens mij heeft Catjuh een beetje een crush op mij of zo...quote:Op zondag 6 januari 2008 04:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Zullen we dan van elke persoon, club en land maar een haat topic en een adoreer topic maken.
En nog serieus er op in gaan ookquote:Op zondag 6 januari 2008 04:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Zullen we dan van elke persoon, club en land maar een haat topic en een adoreer topic maken. Dat gaat toch ook nergens over.
Dan steun je Oranje, is het weer niet goed.quote:Op zondag 6 januari 2008 04:15 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat het meer met mij dan met voetbal te maken heeft... Kan me vergissen natuurlijk... Volgens mij heeft Catjuh een beetje een crush op mij of zo...
mij hoor je niet klagen hoor! zal ik je even achter je oor kriebelen?quote:Op zondag 6 januari 2008 11:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dan steun je Oranje, is het weer niet goed.
Sorry, ben al bezet en val niet op jongens.quote:Op zondag 6 januari 2008 11:55 schreef Tennessee het volgende:
[..]
mij hoor je niet klagen hoor! zal ik je even achter je oor kriebelen?
Jij bent mod, ik niet!quote:
ik moet er wel om lachen eigenlijk, ik stel een kick naar onzin voor als ik zo vrij mag zijn (ipv een slotje dan)...quote:
Jij doet de LOI-cursus 'Hoe word ik een mod'?quote:Op zondag 6 januari 2008 14:28 schreef Tennessee het volgende:
[..]
ik moet er wel om lachen eigenlijk, ik stel een kick naar onzin voor als ik zo vrij mag zijn (ipv een slotje dan)...
en bedankt dat je het even onder de aandacht bracht!![]()
wil jij de arme VBL-users niet zo aan het schrikken maken catjuh! Tennessee als VBL-mod, zie je het voor je?quote:Op zondag 6 januari 2008 14:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jij doet de LOI-cursus 'Hoe word ik een mod'?
Ja, dat wordt geweldig!quote:Op zondag 6 januari 2008 14:32 schreef Tennessee het volgende:
[..]
wil jij de arme VBL-users niet zo aan het schrikken maken catjuh! Tennessee als VBL-mod, zie je het voor je?
Bedankt.quote:
Is mss ook wel zo.quote:Op zondag 6 januari 2008 14:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb er niks op tegen deze. Grappige invalshoek.
PM Danny even.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:02 schreef De_Ananas het volgende:
Als ik in het Ajax topic zit dan kan ik boven niet op de paginas klikken. Hij gaat dan automatisch naar forum.fok.nl
Onderaan werkt het echter wel
Heb ik wel vaker. Heeft met een foutje in de lay-out te maken denk ik.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:02 schreef De_Ananas het volgende:
Als ik in het Ajax topic zit dan kan ik boven niet op de paginas klikken. Hij gaat dan automatisch naar forum.fok.nl
Onderaan werkt het echter wel
inderdaad, al is het een stuk minder dan een week of 2 terug. De bug is bekend bij de heren ontwikkelaarsquote:Op maandag 7 januari 2008 15:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Heb ik wel vaker. Heeft met een foutje in de lay-out te maken denk ik.
Kom je weer huilenquote:Op maandag 7 januari 2008 22:52 schreef Adothehague het volgende:
Kan een mod hier even naar kijken?
FC Den Bosch #56 - Ooit nog met Aborah?
A gossie gaan we nou hier huilen? Je heb zelf in het verleden ook deze dingen gezegt dus jij ben niet serieus te noemenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Ado zegt kanker
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Ado zegt kanker
Ik was vroeger van het schelden ja, maar als je me een beetje volgt weet je dat ik daar al heel lang mee gestopt ben. Ik reageer zo op anderen omdat er vroeger als ik dat soort taalgebruik uitsloeg ook zo op mijn via Feedback werd gereageert en de moderator altijd heel blij was als iemand in Feedback meldde dat ik weer eens gescholden had.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:45 schreef Adothehague het volgende:
A gossie gaan we nou hier huilen? Je heb zelf in het verleden ook deze dingen gezegt dus jij ben niet serieus te noemen
Dit schreef ik eerst ook. Zo te zien hebben we veel overeenkomsten robbedoes behalve de club waar van we fan zijn.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:58 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik was vroeger van het schelden ja, maar als je me een beetje volgt weet je dat ik daar al heel lang mee gestopt ben. Ik reageer zo op anderen omdat er vroeger als ik dat soort taalgebruik uitsloeg ook zo op mijn via Feedback werd gereageert en de moderator altijd heel blij was als iemand in Feedback meldde dat ik weer eens gescholden had.
Dicht.quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Gerard van der Lem in Dubai groter dan AFC Ajax
Hee, je bent nog steeds modquote:Op donderdag 10 januari 2008 17:36 schreef rubbereend het volgende:
dank u en het slot hangt
nog heeeeel even ivm de afhandeling van een aantal dingenquote:
Helemaal mee eens Heldquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Weg met die zooi, enkel FB graag.
Zal wel door de user komen dat ik er niks in zie.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Even afwachten G, wat er van gemaakt wordt.
Dicht, dank u.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:48 schreef DarkShine het volgende:
Van der Vaart gespot met Juventus-shirt
Kan wel in het centrale topic!
aandachttekortquote:Op zondag 13 januari 2008 15:24 schreef RayMania het volgende:
We zitten er gewoon live in hoor. Waarom 1 minuut na de post al hier janken?
Probeer je nu grappig te zijn?quote:[b]Op zondag 13 januari 2008 17:06
Of je moet mijn bier brengen! Dan wil ik best lachen.
Aangepastquote:Op zondag 13 januari 2008 17:19 schreef borisz het volgende:
Leonardo #3: Kusjes op de knie
kan die TT niet naar heeft zijn goal weer te pakken ofzo
Die TT moet naar kusjes op de knie![]()
Je hebt gelijk, heb alle niet spontane uitspraken en reacties daarop verwijderd.quote:Op zondag 13 januari 2008 18:50 schreef Damzkieee het volgende:
Schoen-opeet topic mag wel een beetje geschoond worden. Te veel niet spontane meldingen en offtopic.
Is maar een ideetje hoor.
Misschien staat het in de gifjesdatabase van een van de .gif-makers hier op Fok. Anders moet je even een mailtje sturen naar RTL, misschien kunnen die je wel helpen.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:34 schreef Etcetera het volgende:ik post hier nooit, maar in verband met een stageopdracht ben ik op zoek naar beeldmateriaal. Ik heb heel internet al afgespeurd, maar kan niks vinden.
Het gaat om videobeelden van de wedstrijd Ajax - SC Heerenveen (of vice versa, weet ik niet) waarin Dingsdag over de rug van Huntelaar 'wandelt'. Dingsdag zou daarvoor geschorst worden, maar dat is (volgens mij) niet gebeurd nadat de videobeelden zijn onderzocht. Als iemand daar beelden van heeft (van de overtreding) en een linkje kan geven, zou ik daar erg blij mee zijn![]()
alvast bedankt
wannabe modquote:Op maandag 14 januari 2008 14:36 schreef rubbereend het volgende:
AFC AJAX Topic #870
misschien dat ze je daar kunnen helpen
ja maar niet hierquote:
Play-Off meen ik van vorig jaar?quote:Op maandag 14 januari 2008 14:40 schreef RayMania het volgende:
Ik heb dat gifje ooit gemaakt, moet ergens staan. In welke speelronde was het?
inderdaad laat iedereen maar PMenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Laat ik aan m'n collega's over morgen. En de PM functie is nog makkelijker, dus haast heeft het niet.
Dicht gegooid door Slarioux zag ik, bedankt.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:58 schreef Doc het volgende:
SPAMMERDESPAM: Nieuw idee voor website waar geld mee te verdienen is!
Maar hij blijft gewoon actueelquote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:46 schreef rubbereend het volgende:leuk grapjes van anderen gebruiken
En als je nu echt griep hebt ?quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Daar ben ik dan!
Bij ziektes bannen we niet direct
Ok, duidelijk... Ik heb 2 keer meteen een ban gehad, 3 maanden geleden nogquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Daar ben ik dan!
Bij ziektes bannen we niet direct (houden we wel bij), vervolgens volgt er een PM bij herhaling, bans zijn een uiterst iets. En verder ben ik geen Ajacied.
Inderdaad, Vaduz is een Hagenees in hart en nierenquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Daar ben ik dan!
Bij ziektes bannen we niet direct (houden we wel bij), vervolgens volgt er een PM bij herhaling, bans zijn een uiterst iets. En verder ben ik geen Ajacied.
Hij zit nog in de ontkenningsfase maar is r echt een hoor mensen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik was al aan het kijken in je notes (die op 1 hand te tellen zijn), maar daar staat niets daarover in. Dus ik heb geen idee.
En een Hagenees, niet echt ado.
En tong, dan willen we dat je je computer afsluit.
Dat is sinds oktober ongeveer veranderdquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:26 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ik heb 2 keer meteen een ban gehad, 3 maanden geleden nog.
waarschijnlijk bedoeld hij met zn vorige accountquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik was al aan het kijken in je notes (die op 1 hand te tellen zijn), maar daar staat niets daarover in. Dus ik heb geen idee.
dicht.quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:03 schreef ruud_fr het volgende:
nog een: Feijenoord-topic #344: Woudestein uit, altijd lastig
Dat kan zeker, aangepast.quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:21 schreef methodmich het volgende:
Hoofdklasse B zaterdagamateurs 2007/08 deel 4
Kan daar de OP uit deel 3 overheen gezet worden? Nu werken de foto's niet.
Hoofdklasse B zaterdagamateurs 2007/08 deel 3 voor de OP
Heb het nieuwe topic gemist, zondag wordt-ie weer aangepast.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Van Gaal topic in linkjestopic klopt ook niet.
Als er trouwens andere fouten in staan (spelers die overgezet moeten worden in een categorie, Maduro bijvoorbeeld), hoor ik het graagquote:Door RayMania als gelezen gemarkeerd op 20-11-2007 19:38
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |