Shoot the duck!quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:21 schreef rubbereend het volgende:
en één beest is op weg naar de uitgang
Echt walgelijk. Weggehaald, bedankt.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:01 schreef DarkShine het volgende:
Phil O'Donnell van Motherwell overleden
Beetje erg misplaatste opmerking.
http://forum.fok.nl/activequote:Op zondag 30 december 2007 14:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Is er een foefje om slecht vindbare topics te vinden? Zoals de live topics.
Ja, een interview met een hond hoort idd in VBL...quote:Op zondag 30 december 2007 16:58 schreef methodmich het volgende:
Zeker omdat het inhoudelijk gewoon in VBL hoort
Ik heb ineens enorm veel inspiratiequote:Op zondag 30 december 2007 17:08 schreef Doc het volgende:
Het interview met de tandenborstel van KJH kan toch ook leuk zijn, zeker als je inhoudelijk op het afgelopen jaar ingaat van wat KJH dit jaar gedaan heeft?
Er zijn enkel een paar gifjes wegge-edit, omdat deze iets van 30MB groot waren. De rest is gewoon blijven staan, naar mijn weten. De normale zijn iets van 2-3MB groot, dat is denk ik nog wel te doen voor de meeste verbindingen. Heb je van die ook last?quote:Op zondag 30 december 2007 19:13 schreef Gunner het volgende:
Wat is de policy rondom die gifjes die door verschillende gebruikers gepost worden?
Ene moment worden ze wegge-edit door een moderator, en het volgende topic staan ze er weer.
Ze zijn nogal groot voor mensen die met langzamere verbindingen moeten werken. Nu heb ik er thuis niet zo'n last van, maar op het werk is het nogal vervelend.
quote:Op zondag 30 december 2007 21:28 schreef RayMania het volgende:
Wij hebben Ambrosius niet voorgedragen voor een ban.
Heeft denk ik te maken met de dood verwensing van hem naar mij toequote:Op zondag 30 december 2007 21:08 schreef Adothehague het volgende:
Waarom hebben jullie Ambrosius gebanned
Wie zaait zal oogsten.quote:Op zondag 30 december 2007 21:43 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Heeft denk ik te maken met de dood verwensing van hem naar mij toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |