quote:Op zondag 30 december 2007 15:02 schreef knep het volgende:
VVV good gedaon manne!
Jammer dat er nog geen mooie OP is.
die 1-1 is nog mooier dan ik verwachttequote:Op zondag 30 december 2007 15:08 schreef Labrador1974 het volgende:
Gewedlig man! even de goals voor de liefhebbers!
http://www.ajaxlinks.nl/goals.php?id=171 0-1
http://www.ajaxlinks.nl/goals.php?id=172 1-1 !!!!!!
http://www.ajaxlinks.nl/goals.php?id=173 1-2
http://www.ajaxlinks.nl/goals.php?id=174 2-2 !!!!
Supersubquote:Op zondag 30 december 2007 15:25 schreef thaduck het volgende:
Wel tof om te zien hoe Calabro het doet bij VVV trouwens
Belabberd resultaat, ben ook net terug!quote:Op zondag 30 december 2007 15:16 schreef Mike.Strutter het volgende:
Goed resultaat, ik ben net terug
heb je snel gedaan naar Utrechtquote:Op zondag 30 december 2007 15:37 schreef Silenus het volgende:
[..]
Belabberd resultaat, ben ook net terug!
Huntelaar had er natuurlijk afgemoeten met 2x geel en dan was de 1-2 nooit gevallen. Heitinga had niet zo in de weg moeten lopen dan had VVV nog met 3-1 gewonnenquote:Op zondag 30 december 2007 15:37 schreef Silenus het volgende:
[..]
Belabberd resultaat, ben ook net terug!
Ik zie ze zowiezo echt niet degraderenquote:Op zondag 30 december 2007 14:33 schreef ganzenherder het volgende:
Als ze zo blijven voetballen en Amrabat geen blessure krijgt zie ik VVV echt niet degraderen
Nice, Roda heeft eens een keer geen punten verspeeld aan concurrenten van VVV.quote:Op zondag 30 december 2007 16:43 schreef DarkShine het volgende:
Geweldig resultaat voor VVV.
Alleen die scheids... Ajax mag absoluut niet klagen over de arbitrage, laten we het daar op houden!!
Dat was meer geluk dan wijsheidquote:Op zondag 30 december 2007 16:49 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Nice, Roda heeft eens een keer geen punten verspeeld aan concurrenten van VVV.
Thanks
Dat noemen ze gewoon ajakkes-publiek. Kennen ze ook niets aan doen, toen de hersens werden uitgedeeld stonden ze absoluut niet vooraanquote:Op zondag 30 december 2007 17:20 schreef JLSB het volgende:
Overigens vond ik de Ajax supporters enorm triest. Als je een half uur lang weggespeeld wordt en uit het niets scoort en dan "voetballes" gaat zingen, snap je er ook niet veel van. Ook vond ik het "schade Deutschland alles ist vorbei" wel ironisch, je speelt zelf laf countervoetbal en je hebt een spits die valt zodra er een been uitsteekt, dan vraag ik me af welke "moffen" stil zouden moeten zijn....
VVV had zelfs een penal moeten krijgenquote:Op zondag 30 december 2007 16:43 schreef DarkShine het volgende:
Geweldig resultaat voor VVV.
Alleen die scheids... Ajax mag absoluut niet klagen over de arbitrage, laten we het daar op houden!!
Och ja, dat van "voetballes" zal misschien sarcastisch bedoeld zijn, maar toch...quote:Op zondag 30 december 2007 17:55 schreef thaduck het volgende:
[..]
Dat noemen ze gewoon ajakkes-publiek. Kennen ze ook niets aan doen, toen de hersens werden uitgedeeld stonden ze absoluut niet vooraan
Jezus, als je niet begrijpt dat dat sarcastisch was ben je wel heel naief. Zo zijn Ajaxsupporters al jaren, net als Ajaxpubliek roepen naar weglopers.quote:Op zondag 30 december 2007 17:20 schreef JLSB het volgende:
Overigens vond ik de Ajax supporters enorm triest. Als je een half uur lang weggespeeld wordt en uit het niets scoort en dan "voetballes" gaat zingen, snap je er ook niet veel van. Ook vond ik het "schade Deutschland alles ist vorbei" wel ironisch, je speelt zelf laf countervoetbal en je hebt een spits die valt zodra er een been uitsteekt, dan vraag ik me af welke "moffen" stil zouden moeten zijn....
Lolquote:Op zondag 30 december 2007 17:20 schreef JLSB het volgende:
Als je heel goed leest, staat er: maar toch...quote:Op zondag 30 december 2007 18:53 schreef JLSB het volgende:
Als je goed leest zie je dat er al een tweede reactie is gegeven, de eerste was nog met de emotie van de wedstrijd...
Jammerquote:Op zondag 30 december 2007 18:45 schreef Silenus het volgende:
@TornadoDK: Mn ouders wonen in Limburg, dus vandaar.
Venlonaren.nlquote:Op zondag 30 december 2007 21:52 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat is een fan site van VVV ?
Ik kan er geen vinden...
Tegen die tijd heeft Ome Sef de boel weer op de railsquote:Op zondag 30 december 2007 20:16 schreef jorienvdherik het volgende:
Wanneer mag psv er stranden ?
Eigenlijk hadden jullie gewoon moeten winnen.quote:Op zondag 30 december 2007 15:02 schreef knep het volgende:
VVV good gedaon manne!
Jammer dat er nog geen mooie OP is.
Zat er al een tijdje aan te komen dat er een Japanner zou komen, gezien de connecties van VVV in het Oosten. Er gaan/gingen ook geruchten over Mike Havenaar van Yokohama....quote:Bron: Elf Voetbal
VVV test tip van Vergoossen
Maandag, 31 december 2007, 16:00
VVV-Venlo krijgt Keisuke Honda op proef. De 21-jarige middenvelder van Grampus Nagoya Eight krijgt drie weken de tijd om een contract af te dwingen bij de Venlose Eredivisionist en zal meegaan op trainingskamp naar Wassenaar.
Honda speelt al drie jaar in de Japanse J-League en kwam eerder uit voor Gamba Osaka. Ook maakt hij deel uit van de nationale Olympische ploeg van Aziatische land. "We zijn blij dat ze een dergelijke speler hebben weten te interesseren", vertelt voorzitter Hai Berden tegenover ELF Voetbal. De preses laat de speler op tip van diens trainer Sef Vergoossen naar Venlo overkomen. "We vinden het belangrijk dat hij zich hier op zijn gemak voelt. Hij zal daarom ook niet in een hotel gaan wonen, maar krijgt direct een appartement toegewezen. We hebben vertrouwen in zijn kwaliteiten."
Ben blij dat jij wel vooraan stond..quote:Op zondag 30 december 2007 17:55 schreef thaduck het volgende:
[..]
Dat noemen ze gewoon ajakkes-publiek. Kennen ze ook niets aan doen, toen de hersens werden uitgedeeld stonden ze absoluut niet vooraan
Laten we er maar een Limburg Europees handhavingsfeest van makenquote:Op maandag 31 december 2007 16:47 schreef JLSB het volgende:
Jullie doen het ook goed, vooraf leek de wedstrijd in Kerkrade cruciaal te worden voor degradatie en Europees voetbal, maar als het zo daargaat....
Lijkt me een erg goede speler voor VVV, als ik die verhalen zo lees en die beelden bekijk. Gaan ze nog veel plezier aan beleven maar vraag me wel af waar ze het allemaal van betalen....quote:VVV-Venlo is overtuigd en contracteert Honda
VVV-Venlo heeft er een aanwinst bij. De Limburgers hebben stagiair Keisuke Honda voor tweeënhalf jaar vastgelegd.
De Japanse middenvelder had maar twee van de geplande drie weken nodig om de technische staf van VVV te overtuigen van zijn kwaliteiten.
De 21-jarige jeugdinternational deed in eigen land ervaring op bij Sef Vergoossens Nagoya Grampus Eight. Hij kwam tot negentig competitie-optredens en elf goals.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |