ja maar niet hierquote:
Play-Off meen ik van vorig jaar?quote:Op maandag 14 januari 2008 14:40 schreef RayMania het volgende:
Ik heb dat gifje ooit gemaakt, moet ergens staan. In welke speelronde was het?
inderdaad laat iedereen maar PMenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Laat ik aan m'n collega's over morgen. En de PM functie is nog makkelijker, dus haast heeft het niet.
Dicht gegooid door Slarioux zag ik, bedankt.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:58 schreef Doc het volgende:
SPAMMERDESPAM: Nieuw idee voor website waar geld mee te verdienen is!
Maar hij blijft gewoon actueelquote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:46 schreef rubbereend het volgende:leuk grapjes van anderen gebruiken
En als je nu echt griep hebt ?quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Daar ben ik dan!
Bij ziektes bannen we niet direct
Ok, duidelijk... Ik heb 2 keer meteen een ban gehad, 3 maanden geleden nogquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Daar ben ik dan!
Bij ziektes bannen we niet direct (houden we wel bij), vervolgens volgt er een PM bij herhaling, bans zijn een uiterst iets. En verder ben ik geen Ajacied.
Inderdaad, Vaduz is een Hagenees in hart en nierenquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Daar ben ik dan!
Bij ziektes bannen we niet direct (houden we wel bij), vervolgens volgt er een PM bij herhaling, bans zijn een uiterst iets. En verder ben ik geen Ajacied.
Hij zit nog in de ontkenningsfase maar is r echt een hoor mensen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik was al aan het kijken in je notes (die op 1 hand te tellen zijn), maar daar staat niets daarover in. Dus ik heb geen idee.
En een Hagenees, niet echt ado.
En tong, dan willen we dat je je computer afsluit.
Dat is sinds oktober ongeveer veranderdquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:26 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ik heb 2 keer meteen een ban gehad, 3 maanden geleden nog.
waarschijnlijk bedoeld hij met zn vorige accountquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik was al aan het kijken in je notes (die op 1 hand te tellen zijn), maar daar staat niets daarover in. Dus ik heb geen idee.
dicht.quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:03 schreef ruud_fr het volgende:
nog een: Feijenoord-topic #344: Woudestein uit, altijd lastig
Dat kan zeker, aangepast.quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:21 schreef methodmich het volgende:
Hoofdklasse B zaterdagamateurs 2007/08 deel 4
Kan daar de OP uit deel 3 overheen gezet worden? Nu werken de foto's niet.
Hoofdklasse B zaterdagamateurs 2007/08 deel 3 voor de OP
Heb het nieuwe topic gemist, zondag wordt-ie weer aangepast.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Van Gaal topic in linkjestopic klopt ook niet.
Als er trouwens andere fouten in staan (spelers die overgezet moeten worden in een categorie, Maduro bijvoorbeeld), hoor ik het graagquote:Door RayMania als gelezen gemarkeerd op 20-11-2007 19:38
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |