Shoot the duck!quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:21 schreef rubbereend het volgende:
en één beest is op weg naar de uitgang
Echt walgelijk. Weggehaald, bedankt.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:01 schreef DarkShine het volgende:
Phil O'Donnell van Motherwell overleden
Beetje erg misplaatste opmerking.
http://forum.fok.nl/activequote:Op zondag 30 december 2007 14:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Is er een foefje om slecht vindbare topics te vinden? Zoals de live topics.
Ja, een interview met een hond hoort idd in VBL...quote:Op zondag 30 december 2007 16:58 schreef methodmich het volgende:
Zeker omdat het inhoudelijk gewoon in VBL hoort
Ik heb ineens enorm veel inspiratiequote:Op zondag 30 december 2007 17:08 schreef Doc het volgende:
Het interview met de tandenborstel van KJH kan toch ook leuk zijn, zeker als je inhoudelijk op het afgelopen jaar ingaat van wat KJH dit jaar gedaan heeft?
Er zijn enkel een paar gifjes wegge-edit, omdat deze iets van 30MB groot waren. De rest is gewoon blijven staan, naar mijn weten. De normale zijn iets van 2-3MB groot, dat is denk ik nog wel te doen voor de meeste verbindingen. Heb je van die ook last?quote:Op zondag 30 december 2007 19:13 schreef Gunner het volgende:
Wat is de policy rondom die gifjes die door verschillende gebruikers gepost worden?
Ene moment worden ze wegge-edit door een moderator, en het volgende topic staan ze er weer.
Ze zijn nogal groot voor mensen die met langzamere verbindingen moeten werken. Nu heb ik er thuis niet zo'n last van, maar op het werk is het nogal vervelend.
quote:Op zondag 30 december 2007 21:28 schreef RayMania het volgende:
Wij hebben Ambrosius niet voorgedragen voor een ban.
Heeft denk ik te maken met de dood verwensing van hem naar mij toequote:Op zondag 30 december 2007 21:08 schreef Adothehague het volgende:
Waarom hebben jullie Ambrosius gebanned
Wie zaait zal oogsten.quote:Op zondag 30 december 2007 21:43 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Heeft denk ik te maken met de dood verwensing van hem naar mij toe
Dank voor je emotiequote:Op zondag 30 december 2007 21:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat laten MM, SCH en co zich weer kennen zeg
Niet voor elke poep en een scheet hoeft een transfertopic geopend te worden, daar zijn deze topics voor:quote:Op maandag 31 december 2007 12:17 schreef WooZ het volgende:
ray, alleen laatste zinnetje was een grapje, verder niks geen lemming, werd serieus gemeld gister bij sv.
En waarom die over Perez wel?quote:Op maandag 31 december 2007 12:20 schreef RayMania het volgende:
Niet voor elke poep en een scheet hoeft een transfertopic geopend te worden,
quote:Op maandag 31 december 2007 12:17 schreef WooZ het volgende:
ray, alleen laatste zinnetje was een grapje, verder niks geen lemming, werd serieus gemeld gister bij sv.
Er werd wat gespeculeerd, het Perez-verhaal (erg opvallend nieuwsfeit tevens) steunt op een serieuze bron.quote:Op maandag 31 december 2007 12:21 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En waarom die over Perez wel?
Omdat dat van een serieuzere bron komtquote:Op maandag 31 december 2007 12:21 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En waarom die over Perez wel?
Zegt de grote FB-zeikerd.quote:Op zondag 30 december 2007 21:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat laten MM, SCH en co zich weer kennen zeg
Die wel met argumenten komt ipv flauwe dramaqueen opmerking als "ik had in mn stukje gezet dat VBL een kantine is maar hier mag niet gelachen worden" boehoehoequote:
Wat krijgen we nou. Zelfkennis?quote:Op maandag 31 december 2007 14:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar het zelf wel weer aan mij liggen.
Volgens mij heb ik jou nog nooit één zinnig argument zien geven, maar goed, dat is een ander verhaal.quote:Op maandag 31 december 2007 15:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die wel met argumenten komt ipv flauwe dramaqueen opmerking als "ik had in mn stukje gezet dat VBL een kantine is maar hier mag niet gelachen worden" boehoehoe![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig bepaal jij niet wat zinnig is of niet.quote:Op maandag 31 december 2007 15:39 schreef methodmich het volgende:
Volgens mij heb ik jou nog nooit één zinnig argument zien geven, maar goed, dat is een ander verhaal.
Maar je zult zelf ook wel begrijpen dat MM voor het merendeel der users een stuk geloofwaardiger is dan TerroRobbie. Toch? Of haalt je zelfkennis dat dan weer niet.quote:Op maandag 31 december 2007 15:41 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Gelukkig bepaal jij niet wat zinnig is of niet.
Iemand die naar vele irritaties toch te pas en te onpas VBL bijft volplempen met gelul over amateurvoetbal zal erg geloofwaardig zijn jaquote:Op maandag 31 december 2007 15:43 schreef SCH het volgende:
Maar je zult zelf ook wel begrijpen dat MM voor het merendeel der users een stuk geloofwaardiger is dan TerroRobbie. Toch? Of haalt je zelfkennis dat dan weer niet.
Blijkbaar zijn er genoeg mensen die dat ook leuk vinden. Maar hij is inderdaad geloofwaardiger dan jij. Lijkt me een goed voornemen voor 2008, om iets aan je eigen geloofwaardigheid te doen. Door gewoon op een aardige manier mee te posten en niet alleen te zeiken, een beetje een eikel mag je best blijven.quote:Op maandag 31 december 2007 15:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Iemand die naar vele irritaties toch te pas en te onpas VBL bijft volplempen met gelul over amateurvoetbal zal erg geloofwaardig zijn ja
Als het allemaal klopt, is het in elk geval wel geloofwaardig. Of je het interessant vindt is een tweede.quote:Op maandag 31 december 2007 15:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Iemand die naar vele irritaties toch te pas en te onpas VBL bijft volplempen met gelul over amateurvoetbal zal erg geloofwaardig zijn ja
Maar ik heb Korsakoffquote:Op maandag 31 december 2007 16:22 schreef RayMania het volgende:
Ik heb je al gevraagd te stoppen met die hulpmoderator onzin hier, Ado. Doe dat dan ook.
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:10 schreef jorienvdherik het volgende:
Het Grote PSV Topic #283: in het nieuwe jaar weer kampioen!
Beetje jammer dat taalgebruik.
Ach, dat ene woordje is toch niet heel ergquote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:10 schreef jorienvdherik het volgende:
Het Grote PSV Topic #283: in het nieuwe jaar weer kampioen!
Beetje jammer dat taalgebruik.
Dat wel, maar komt wel vreemd over, vind ik.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:16 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Jorien zich sinds zijn unban prima gedragen... Dat wat dat betreft...
Maar je bent wel te laat.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:51 schreef ErikT het volgende:
Hoi, mogen de PSV 284 topics van de anderen dicht? Ik heb de OP wel up to date gemaakt.
Ja, het één zal wel iets met het ander te maken hebben he.quote:
Maar het topic is wel te laat.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:55 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ja, het één zal wel iets met het ander te maken hebben he.
Ach, jij bepaalt het niet.quote:
Dat weet ik, ik zeg ook nergens dat ik het bepaal.quote:
Waarom zou ik daar voor moeten zorgen?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:06 schreef ErikT het volgende:
Gefeliciteerd. Mag je voor mij één regel op Fok! noemen die in iedere situatie gehanteerd wordt.
Maar als je er dan ff voor zorgt dat die OP van die ander ge-update wordt, heb ik er verder geen problemen mee hoor.
Sorry, ik was in de veronderstelling dat je constructief bezig wilde zijn.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar voor moeten zorgen?
Gaat lastig als ik niet de OP van het PSV topic heb gemaakt die nog open isquote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Wil je dat even doen sjimz, kleine moeite toch?
Ach ErikT wilde de 2 andere topics dicht omdat zijn OP up to date was.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Ah, Ray heeft 't opgelost.
Blijf je verder wel een beetje aardig sjimz, 't komt zo aanvallerig over nu richting Erik.
Ja dat vind ik leuk, dat met die afgelopen en volgende wedstrijd. Dat is altijd zo in het PSV topic. Mag ik?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:20 schreef sjimz het volgende:
Ach ErikT wilde de 2 andere topics dicht omdat zijn OP up to date was.
Nou en ik vind dat het PSV topic een fatsoenlijk OP moet hebben. ZIjn we allebei blij nu.quote:Ik vind dat hij zich niet zo moet aanstellen en dat gewoon het eerste topic open moet blijven, wat ook niet het topic was dat ik had geopend maar Pizzakoppo.
True dat ik tegen jou uitviel, excuses. Maar je was de 3e op rij die niet las wat ik schreef / begreep waarover de discussie ging. Vandaar.quote:En ErikT heeft weinig recht om zich aangevallen te noemen als je kijkt naar het vorige PSV topic
Dat vind ik ook daarom had ik het in "mijn topic" ook gedaan, ondanks het niet helemaal up to date zijn van mijn op.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:23 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ja dat vind ik leuk, dat met die afgelopen en volgende wedstrijd. Dat is altijd zo in het PSV topic. Mag ik?
[..]
Nou en ik vind dat het PSV topic een fatsoenlijk OP moet hebben. ZIjn we allebei blij nu.
[..]
Excuses geaccepteerd en zand erover.quote:True dat ik tegen jou uitviel, excuses. Maar je was de 3e op rij die niet las wat ik schreef / begreep waarover de discussie ging. Vandaar.
Dat vind ik ook niet netjes maar dat heeft niets met het nieuwe topic te maken. En Pizzakoppo is voor zo ver ik weet geen maatje van me.quote:Overigens werd ik door je maatje Pizzakoppo daarvoor al voor 'kindje' uitgemaakt omdat ik had gezegd dat ik Ajax niet als concurrent beschouw.
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:26 schreef sjimz het volgende:
Dat vind ik ook daarom had ik het in "mijn topic" ook gedaan, ondanks het niet helemaal up to date zijn van mijn op.
quote:Excuses geaccepteerd en zand erover.
Okee danquote:Dat vind ik ook niet netjes maar dat heeft niets met het nieuwe topic te maken. En Pizzakoppo is voor zo ver ik weet geen maatje van me.
We zijn allebei fan van dezelfde club maar daar houd het wel bij op.
Dat bepaal jij niet, drollenkoker.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:58 schreef Adothehague het volgende:
Excuuses zijn aanvaard en het is opgelost, vanaf nu hebben we het er hier niet meer over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |