A gossie gaan we nou hier huilen? Je heb zelf in het verleden ook deze dingen gezegt dus jij ben niet serieus te noemenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:23 schreef TerroRobbie het volgende:
FC Den Bosch #56 - Ooit nog met Aborah?
Ado zegt kanker
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:23 schreef TerroRobbie het volgende:
FC Den Bosch #56 - Ooit nog met Aborah?
Ado zegt kanker
Ik was vroeger van het schelden ja, maar als je me een beetje volgt weet je dat ik daar al heel lang mee gestopt ben. Ik reageer zo op anderen omdat er vroeger als ik dat soort taalgebruik uitsloeg ook zo op mijn via Feedback werd gereageert en de moderator altijd heel blij was als iemand in Feedback meldde dat ik weer eens gescholden had.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:45 schreef Adothehague het volgende:
A gossie gaan we nou hier huilen? Je heb zelf in het verleden ook deze dingen gezegt dus jij ben niet serieus te noemen
Dit schreef ik eerst ook. Zo te zien hebben we veel overeenkomsten robbedoes behalve de club waar van we fan zijn.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:58 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik was vroeger van het schelden ja, maar als je me een beetje volgt weet je dat ik daar al heel lang mee gestopt ben. Ik reageer zo op anderen omdat er vroeger als ik dat soort taalgebruik uitsloeg ook zo op mijn via Feedback werd gereageert en de moderator altijd heel blij was als iemand in Feedback meldde dat ik weer eens gescholden had.
Dicht.quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Gerard van der Lem in Dubai groter dan AFC Ajax
Hee, je bent nog steeds modquote:Op donderdag 10 januari 2008 17:36 schreef rubbereend het volgende:
dank u en het slot hangt
nog heeeeel even ivm de afhandeling van een aantal dingenquote:
Helemaal mee eens Heldquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Weg met die zooi, enkel FB graag.
Zal wel door de user komen dat ik er niks in zie.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Even afwachten G, wat er van gemaakt wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |