Dat wil ik wel doen, maar als dan blijkt dat er véél minder reacties op komen dan als er een aparte topic voor is, mogen ze dan weer open? Eventueel voor een vantevoren bepaalde duur, bijvoorbeeld 3 dagen of een week?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:21 schreef venomsnake het volgende:
Een discussie hoeft niet altijd centraal hoor, maar dit zijn gewoon 3 stellingen die best in het nederlands elftal topic kunnen. Ook voor het overzicht wel zo makkelijk, anders heb je straks het Nederlands elftal topic, het Van Basten topic en nog eens 3 stellingen topics over hetzelfde onderwerp.
Ik zou zeggen, blaas wat leven in het nederlands elftal topic door je stelling daar te deponeren.![]()
Ik ben het met je eens dat er waarschijnlijk meer mensen in oranje zijn geinteresseerd dan in FC groningen. Aan Groningen de taak daar verandering in te brengen..
Ik was van plan ze een uur of 24 met rust te laten om dan mijn stellingen te verdedigen, die kans heb ik nu niet meer...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Vrij laten zijn we ook erg voor, neem dat van ons aan. We hebben het eventjes aangezien ook, kijken hoe het topic zich ontwikkelt enzo. Was het hek van de dam geweest, kregen de topics een/ of meerdere interessante wendingen, prima. Open ermee. Maar het blijkt te klein voor een apart topic. Het Nederlands-elftal topic heeft een hoop trouwe posters, die stellingen kunnen daar denk ik meer leven in de brouwerij brengen. Daar wordt het topic nog veelzijdiger van.
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat deel erna halen we er dan wel vanaf, zo kinderachtig moet het ook weer niet worden. Dat verwacht ik ook niet van de mensen hier.
Cool, dat vind ik heel sportief van je!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:21 schreef -Vaduz- het volgende:
En dat andere voorstel van je (topics met bepaalde tijdsduur en dergelijke) wil ik het nog wel over hebben met m'n collega's.
okiedokiequote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Daar hoor je nog van, zal morgen worden denk ik.
dank je, ik doe mijn best, maar het is voor mij niet altijd makkelijk in te schatten hoe jullie ergens op zullen reageren en/of mee om zullen gaan. Vandaar dat ik het nu maar gewoon vraag...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Je kunt het toch zelf wel goed scheiden neem ik aan?
Volgens mij kun je wel volwassen met de situatie omgaan.
Komt omdat er over die topics eerst overlegd is, denk ik. Lijkt me ook niet meer dan logisch, omdat het in principe een grensgevalletje is (de inhoud van de stellingen daargelaten).quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:02 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Voorbeeld; Die stellingen... Toen ik ze opende zat ik echt van, hee, al een half uur open, wow, een uur al... en toen ze vanochtend nog open waren... Jippie! En toen waren ze ineens tóch dicht... best verwarrend hoor...
Nee, zo'n topic is er nog niet. Alle andere topics over Oranje zijn alleen maar negatief. Onze jongens hebben steun nodig, dus het is in het belang van Oranje. Vindt ook Tennessee.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 10:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dan kan dat topic van EngCatjuh toch ook dicht.
Moedig hier Oranje aan!
Mods zijn een team, dus het komt op hetzelfde neer wat hij zou zeggen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:02 schreef Adothehague het volgende:
Waarom heeft alleen Vaduz het woord tegen Tenesse, ik wil Raymania zn mening ook graag even horen.
Onmogelijk, ieder mens denkt ergens anders over en daarom is het juist zo leuk de meningen te peilen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Mods zijn een team, dus het komt op hetzelfde neer wat hij zou zeggen.
Vaduz was toevallig online op dat moment, één antwoord is meer dan genoeg. Onzin om daar met nog twee mods in te mengen. Je kan er gewoon vanuit gaan dat we alles samen bespreken.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:02 schreef Adothehague het volgende:
Waarom heeft alleen Vaduz het woord tegen Tenesse, ik wil Raymania zn mening ook graag even horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |