Wat die Heraclesfan (hij zal zich vandaag wel doodschamen) zegt!!quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:51 schreef Damzkieee het volgende:
Jaap is zeker te lang doorgegaan, je ziet hem zich constant ergeren aan het niveau van zijn medespelers. Ik zie het nog wel gebeuren dat hij er op de helft van de competitie de brui aan geeft.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:46 schreef Beschouw het volgende:
Jaap Stam is allang over zijn hoogtepunt heen. Moet maar naar DOS Kampen vertrekken.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij heeft zijn sponsoring voor DOS Kampen al gestopt een paar jaar geleden. Zijn ouders stonden in de kantine en zijn er ook weggegaan. Waaromk was dat ook alweer ?
Ben ik het ook mee eens, al komt het met name door de armoede om hem heen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:00 schreef EnGCatjuh het volgende:
Stam is inderdaad te lang doorgegaan. Maakt toch steeds meer schoonheidsfoutjes.
Klopt, hij deelt in de malaise. Maar daar is hij juist voor aangetrokken, om constantheid en degelijkheid te brengen achterin.quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ben ik het ook mee eens, al komt het met name door de armoede om hem heen.
Inderdaad. Hij haalt zijn niveau nu zelf ook niet meer, maar dit kan ook komen omdat hij er mentaal flink doorheen zit door het falen van zijn ploeg in wat een mooi afscheidsjaar had moeten zijn..quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:56 schreef DarkShine het volgende:
Je krijgt bijna medelijden met een speler van zijn status in zijn afscheidsjaar...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |