Jij bent mod, ik niet!quote:
ik moet er wel om lachen eigenlijk, ik stel een kick naar onzin voor als ik zo vrij mag zijn (ipv een slotje dan)...quote:
Jij doet de LOI-cursus 'Hoe word ik een mod'?quote:Op zondag 6 januari 2008 14:28 schreef Tennessee het volgende:
[..]
ik moet er wel om lachen eigenlijk, ik stel een kick naar onzin voor als ik zo vrij mag zijn (ipv een slotje dan)...
en bedankt dat je het even onder de aandacht bracht!![]()
wil jij de arme VBL-users niet zo aan het schrikken maken catjuh! Tennessee als VBL-mod, zie je het voor je?quote:Op zondag 6 januari 2008 14:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jij doet de LOI-cursus 'Hoe word ik een mod'?
Ja, dat wordt geweldig!quote:Op zondag 6 januari 2008 14:32 schreef Tennessee het volgende:
[..]
wil jij de arme VBL-users niet zo aan het schrikken maken catjuh! Tennessee als VBL-mod, zie je het voor je?
Bedankt.quote:
Is mss ook wel zo.quote:Op zondag 6 januari 2008 14:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb er niks op tegen deze. Grappige invalshoek.
PM Danny even.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:02 schreef De_Ananas het volgende:
Als ik in het Ajax topic zit dan kan ik boven niet op de paginas klikken. Hij gaat dan automatisch naar forum.fok.nl
Onderaan werkt het echter wel
Heb ik wel vaker. Heeft met een foutje in de lay-out te maken denk ik.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:02 schreef De_Ananas het volgende:
Als ik in het Ajax topic zit dan kan ik boven niet op de paginas klikken. Hij gaat dan automatisch naar forum.fok.nl
Onderaan werkt het echter wel
inderdaad, al is het een stuk minder dan een week of 2 terug. De bug is bekend bij de heren ontwikkelaarsquote:Op maandag 7 januari 2008 15:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Heb ik wel vaker. Heeft met een foutje in de lay-out te maken denk ik.
Kom je weer huilenquote:Op maandag 7 januari 2008 22:52 schreef Adothehague het volgende:
Kan een mod hier even naar kijken?
FC Den Bosch #56 - Ooit nog met Aborah?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |