abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55751751
Stelling; Gezien het feit dat al een aantal bondscoaches van Oranje is gesneuveld vanwege problemen in de communicatie met de pers en publiek moeten bondscoaches zich voortaan alleen met voetbal bezig gaan houden en alleen via woordvoerders met de pers communiceren.

Uw reacties alstublieft.
pi_55752395
hmm, inkoppertje van mezelluf... Dat kan niet vanwege commerciële belangen en contracten met de media... Los daarvan dus even ervanuitgaande dat het zou kunnen....
  donderdag 3 januari 2008 @ 19:20:08 #3
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_55752457
Een extra schakel tussen bondscoach en pers zal alleen maar extra problemen en toenemende nonsens veroorzaken. De pers is toch vooral geïnteresseerd in de ideeën van de bondscoach en met zo'n woordvoerder is de kans op miscommunicatie groter. Overigens denk ik dat Marco van Basten het wel best vind, de omgang met de pers. Hij blijft er in ieder geval erg stoïcijns koel onder...
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_55752604
Even voor de duidelijkheid, dit gaat NIET over Marco van Basten maar over voorgaande, huidige én toekomstige bondscoaches van het Nederlands elftal in het algemeen....

maar bedankt voor je reactie Falco!
pi_55752647
Nou Kees Jansma, zeg het maar, wie gaat die linksback van Georgie dekken?

Jansma: "Volgens Marco moet Urby die Kinash.... Kinash..... Kinash....Kinash nouja jullie snappen me wel."
pi_55752719
Nee kutidee. Als een bondscoach al niet met journalisten kan communiceren, zal het met de spelers wel niet veel beter gaan. Bovendien moet een coach voor zijn spelers op de bres kunnen springen.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  donderdag 3 januari 2008 @ 19:35:14 #7
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_55752866
Woordvoerders van één persoon, dat gaat niet werken. Heeft alleen maar nadelen voor de pers én de bondscoach.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  donderdag 3 januari 2008 @ 21:37:49 #8
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55755759
Omdat nu Marco van Basten zo door de mand valt, moeten er maar woordvoerders komen?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_55755957
Gewoon Bert Maalderink, Barbara Barend en Hans Kraaij Jr. weren bij persconferenties, dat scheelt een hoop.
  donderdag 3 januari 2008 @ 21:48:11 #10
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_55756078
Laten we niet doen alsof dit topic niet over Marco van Basten gaat
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
  Trouwste user 2022 donderdag 3 januari 2008 @ 23:44:11 #11
7889 tong80
Spleenheup
pi_55759448
Kees Jansma :

'Ik ben het met uw vraagstelling oneens. Robben was idd niet in vorm maar blijft altijd dreigend. Je kunt zo iemand wel wisselen, maar wie garandeert ons dat Kuijt het beter zou doen ? Dirk speelt amper bij Liverpool en heeft al 8 wedstrijden niet meer gescoord. Wat zegt u ? Waarom zou ie dan niet geselecteerd moeten worden ? Iedereen krijgt van mij, sorry van de bondscoach krediet. Ik vind verder, sorry de bondscoach vindt verder dat je niet zulke suggestieve vragen moet stellen. Mijn mening is dat, sorry de mening van de bondscoach is dat het helemaal niet zoi slecht ging en dat Andorra Oranje altijd moeilijk heeft gelegen. Verder moet ik jullie van de bondscoach nog een gelukkig nieuw jaar wensen.'

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_55759763
Niks woordvoerder. Gewoon persconferenties afschaffen. Happel zei het al: '' Kein Keloel, fussballen''
pi_55759882
Deze stelling slaat alles, de vorige ook. Hoop dat het de laatste is.
  vrijdag 4 januari 2008 @ 01:44:43 #14
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_55762244
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 21:44 schreef Radegast het volgende:
Gewoon Bert Maalderink, Barbara Barend en Hans Kraaij Jr. weren bij persconferenties, dat scheelt een hoop.
Ze zijn allemaal vervelend, maar Bert Maalderink is tenminste nog journalistiek verantwoord vervelend.
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
pi_55762659
Heb ik geen trek in, ben al genoeg gevoerd vandaag.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  vrijdag 4 januari 2008 @ 03:41:25 #17
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_55763058
Geen woordvoerders.

Dan zou elke bondscoach zich verschuilen achter elke tegenvaller.

Alleen als de bondscoach zeer veel moeite heeft met de taal vloeiend te spreken, dan ben ik voor woordvoerders.
pi_55778459
Ik gooi hem op slot. Deponeer dit soort stellingen maar in De centrale Nederlands Elftal topic #1 .
Een stelling kan je daar prima kwijt.
Lopen nu drie van dit soort stellingen topics , lijkt ons niet de bedoeling
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')