Dan zou Frits van Tuurenhout de kijkcijfers heel mooi kunnen voorlezen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:06 schreef Desii het volgende:
[..]
als je één van de bewoners haat, denk ik dat het beter is als je stopt met kijken.
Het moet toch COS#3014 ipv 3214 zijn? En de vorige twee Cossen zijn toch ook verkeerd? Of ben ik nou gek?quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:24 schreef tipsch het volgende:
Vorige COS
[COS # 3214] Huub op oorlogspad is....
quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:28 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Het moet toch COS#3015 ipv 3215 zijn? En de vorige twee Cossen zijn toch ook verkeerd? Of ben ik nou gek?
sorry hoor, maar...quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:27 schreef chufi het volgende:
Huub is dronken en ziet het verschil niet meer tussen Sylvia en Lieke ! Huub is dus verliefd op Sylvia, alleen weet ie nog niet dat Syl niet met hem gaat neuken en dan wordt Sylvia ook een KUTHOER !
quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:29 schreef jimmythekingV het volgende:
sta ik op ingnore? ik lees al minstens 6 maanden mee en mijn moeder al minstens 3 maanden ... pls some credits
Hoi popsquote:Op zaterdag 15 december 2007 02:29 schreef jimmythekingV het volgende:
sta ik op ingnore? ik lees al minstens 6 maanden mee en mijn moeder al minstens 3 maanden ... pls some credits
Welkom hierquote:Op zaterdag 15 december 2007 02:29 schreef jimmythekingV het volgende:
Ik geloof echt niks meer.Ga me nergens meer druk om maken.Ga voortaan overal hard om lachen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:31 schreef mootie het volgende:
Huub heeft zn psychgesprek al gehad vandaag.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:28 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Het moet toch COS#3014 ipv 3214 zijn? En de vorige twee Cossen zijn toch ook verkeerd? Of ben ik nou gek?
Ik bedoel dat Huub dan net zo zal reageren, zoals ie na Lieke reageert.. ! Tzal wel weer anders te interpreteren zijn maar hij zal niet blij zijn !quote:
+1quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:29 schreef jimmythekingV het volgende:
Groeten aan je moederquote:Op zaterdag 15 december 2007 02:29 schreef jimmythekingV het volgende:
Je staat niet op ignorequote:Op zaterdag 15 december 2007 02:33 schreef jimmythekingV het volgende:
geweldig, ik lees al maanden mee met jullie (de hele dag , op het werk en thuis) dus ik ken jullie allemaal al lang .... en jullie kennen mij niet hehehehehe wel grappig sorrie ot maar wil me ff introduceren
Oké danquote:Op zaterdag 15 december 2007 02:34 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
Ik heb het gemeld in de FB
[FB # 17] Wie zuigt er het meest?
ik vind het een rare conclusie om te trekken.quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik bedoel dat Huub dan net zo zal reageren, zoals ie na Lieke reageert.. ! Tzal wel weer anders te interpreteren zijn maar hij zal niet blij zijn !
True!quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:41 schreef miesy het volgende:
[..]
ik vind het een rare conclusie om te trekken.
verschillende mensen,
verschillende vriendschappen.
Jaap: Dat zeg je alleen maar omdat je weet dat ze daar op de bank zit...quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Een slap verhaal van Huub (terwijl hij weet dat Lieke op de bank zit te luisteren) : "Weet je Luc. Ik zei dat tegen Lieke terwijl ik wist dat ik helemaal fout zat"
Black Label? Dan hebben we het over whiskey.... Huub heeft meerdere malen verteld dat ie agressief wordt van whiskey.quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En nog maar een kleintje Black Label met Cola voor Huub .........
[ afbeelding ]
nog steeds zal je bedoelen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Stream 3 en 4, Brian en Amanda weer ruzie
Ja, de hele echte Black Label van Johnnie Walker !quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Black Label? Dan hebben we het over whiskey.... Huub heeft meerdere malen verteld dat ie agressief wordt van whiskey.
Ik bedoel dat Huub Sylvia vergelijkt met Lieke en dat zijn idd verschillende mensen en relaties. Dus de vergelijking valt in het water. maar omdat ie dat doet geeft Huub zn gevoelens jegens Sylvia bloot. Maar volgens mij ziet Sylvia hem slechts als een vriend en dat is tegen Huubs ververonderstelling dus zal ie haar ook wel verrot schelden op zijn manier !quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:45 schreef miesy het volgende:
[..]
hoezo, zei hij dat?
wat bedoel je precies?
Dat zou kunnen kloppen. En ze wonen heel dicht bij elkaar in de buurt. En Suzanne kwam altijd op de dansschool waar nu Nathalie voor optreedt.quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:51 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ik weet toevallig dat Nathalie een nichtje is van een van de zangeressen van het vroegere Lois Lane (Suzanne Klemann)
die amanda durft zeg, zo onder de dekens.quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Stream 3 en 4, Brian en Amanda weer ruzie
Nu je het zegt ! Zag Lois Lane ooit in het voorprogramma van Prince in Valencia ! Top !quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:51 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ik weet toevallig dat Nathalie een nichtje is van een van de zangeressen van het vroegere Lois Lane (Suzanne Klemann)
Dan is ze vast ook een nichtje van Moniquequote:Op zaterdag 15 december 2007 02:51 schreef IkWeetNiets het volgende:
Dat zou kunnen kloppen. Wat is dat voor een arrogantie. Ik zeg toch dat ik het weet, weliswaar toevallig, maar toch. Ik weet toevallig ook dat Nathalie het (achter)nichtje is van Liv Tyler. Die is niet lesbisch voor zover ik weet.quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat zou kunnen kloppen. En ze wonen heel dicht bij elkaar in de buurt. En Suzanne kwam altijd op de dansschool waar nu Nathalie voor optreedt.
Oordeel zelfquote:Op zaterdag 15 december 2007 02:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan is ze vast ook een nichtje van Monique
oke, dus het was toch jou conclusie, en niet die van huub.quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik bedoel dat Huub Sylvia vergelijkt met Lieke en dat zijn idd verschillende mensen en relaties. Dus de vergelijking valt in het water. maar omdat ie dat doet geeft Huub zn gevoelens jegens Sylvia bloot. Maar volgens mij ziet Sylvia hem slechts als een vriend en dat is tegen Huubs ververonderstelling dus zal ie haar ook wel verrot schelden op zijn manier !
Niet dat ik Syl een kuthoer vind !
Dan heeft hij een fles whiskey leeggedronken? (er zat nog een slok in). Voor in de avond werd de drankvooraad nog doorgenomen en de whiskey bleek ook op te zijn.quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Black Label? Dan hebben we het over whiskey.... Huub heeft meerdere malen verteld dat ie agressief wordt van whiskey.
En er drinkt maar 1 iemand Black Label?quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:59 schreef noucky het volgende:
[..]
Dan heeft hij een fles whiskey leeggedronken? (er zat nog een slok in). Voor in de avond werd de drankvooraad nog doorgenomen en de whiskey bleek ook op te zijn.
Damn Mootie. Heb je me weer te pakken.quote:
Nee dank , doe mij de zusjes Kleeman maarquote:Op zaterdag 15 december 2007 02:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Liv Tyler
[ afbeelding ]
De vergelijking tussen Sil en Lieke is in eerste instantie gemaakt door Jaapquote:Op zaterdag 15 december 2007 02:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik bedoel dat Huub Sylvia vergelijkt met Lieke en dat zijn idd verschillende mensen en relaties. Dus de vergelijking valt in het water. maar omdat ie dat doet geeft Huub zn gevoelens jegens Sylvia bloot. Maar volgens mij ziet Sylvia hem slechts als een vriend en dat is tegen Huubs ververonderstelling dus zal ie haar ook wel verrot schelden op zijn manier !
Niet dat ik Syl een kuthoer vind !
quote:Op zaterdag 15 december 2007 03:04 schreef noucky het volgende:
Ik ben trouwens erg nieuwsgierig naar al die Cossers die het onterecht vonden dat Huub niet mocht drinken.
Hopelijk dringt het tot die Cossers nu door waarom.
Jullie wilden de oude Huub toch terug? Nou hier is de zuipschuit weer en geniet er van.
Scheelt wel in de wegenbelasting toch !!quote:Op zaterdag 15 december 2007 03:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda krijgt haar eerste 20-jaars-beurt
[ afbeelding ]
Het is de mate die ie niet kan vinden ! Das zn probleem !quote:Op zaterdag 15 december 2007 03:04 schreef noucky het volgende:
Ik ben trouwens erg nieuwsgierig naar al die Cossers die het onterecht vonden dat Huub niet mocht drinken.
Jullie wilden de oude Huub toch terug? Nou hier is de zuipschuit weer en geniet er van.
geniet!quote:Op zaterdag 15 december 2007 03:04 schreef noucky het volgende:
Wegenbelasting oldtimer-korting vanaf 25 jaar, voor verzekering vanaf 12 jaarquote:Op zaterdag 15 december 2007 03:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Scheelt wel in de wegenbelasting toch !!
Eigenlijk vermaak ik me prima.quote:Op zaterdag 15 december 2007 03:04 schreef noucky het volgende:
Vandaar dat de tent weer is afgebroken ! Aman was zo goed op weg !quote:Op zaterdag 15 december 2007 03:06 schreef akveor het volgende:
Luc verteld net dat hij zag dat Brian lam is.
Bijna d'r 4de hoogtepunt in DGK?quote:Op zaterdag 15 december 2007 03:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Vandaar dat de tent weer is afgebroken ! Aman was zo goed op weg !
Met de nachtbus naar Stion Hilversum en dan maar hopen op de nachttreinquote:Op zaterdag 15 december 2007 03:13 schreef Guuskeee het volgende:
de dames krijgen geen auto?
De auto van een van die twee meiden staat 'achter' zei ze tegen Luc.quote:Op zaterdag 15 december 2007 03:13 schreef Guuskeee het volgende:
de dames krijgen geen auto?
Heeft dat enig nut ?quote:Op zaterdag 15 december 2007 03:15 schreef Guuskeee het volgende:
niemand een cap van huub die uit de fontein drinkt?
beter, ze voegden toch nix toe.quote:Op zaterdag 15 december 2007 03:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat een focking afgang FEBO, die twee gasten van Luc worden alweer
afgeserveerd en moeten vertrekken. We weten niet eens hoe ze heten.
Nou slapen lukt niet zo, maarre terecht dat ze eruitgekeepert worden is geen hotel.quote:Op zaterdag 15 december 2007 03:13 schreef akveor het volgende:
Luc's danseresjes worden de villa uitgeflikkerd....
[ afbeelding ]
moet er ook niet aan denken, zomaar ineens een wildvreemde tong in je mondquote:Op zaterdag 15 december 2007 03:18 schreef Guuskeee het volgende:
luc vertelt dat er een meisje hem wilde kussen vanavond, hij dacht dat ze op zn wangen wilde kussen maar toen richte ze op zn mond, en hij wist niet hoe snel ie dr weg moest duwen...
hij is echt een coole gangsterrapper
Huub denkt daar anders over !!quote:Op zaterdag 15 december 2007 03:21 schreef miesy het volgende:
[..]
moet er ook niet aan denken, zomaar ineens een wildvreemde tong in je mond
Ik keek op dat moment wel naar een fontijn, maar daar wil jij geen cap vanquote:Op zaterdag 15 december 2007 03:20 schreef chufi het volgende:
[..]
OK
Ik heb het gemist ! Dus anyone else???
mooie opquote:Op zaterdag 15 december 2007 02:24 schreef tipsch het volgende:
Vorige COS
[COS # 3014] Huub op oorlogspad is....
Huub op oorlogspad, hij moet en zal met Lieke praten:
[ afbeelding ]
door bright_side_of_life...
Tussen Brian en Amanda lijkt ook iets aan de hand te zijn, maar onduidelijk wat. Alwéér slecht uitgevoerd, zou je kunnen zeggen![]()
[ afbeelding ]
Luc is ook terug en heeft 2 meisjes meegenomen.
[ afbeelding ]
Lieke zocht eerder deze nacht troost bij Amanda en Brian:
[ afbeelding ]
door IkWeetNiets
Ok IK wist van niks dus laat maar !quote:Op zaterdag 15 december 2007 03:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik keek op dat moment wel naar een fontijn, maar daar wil jij geen cap van
quote:Op zaterdag 15 december 2007 03:25 schreef webextreme.nl het volgende:
wtf na maanden weer gdk stream
En die danseressen kennen Huub hoe ie is buiten de Kooi ! Zegt veel !quote:Op zaterdag 15 december 2007 03:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Beide danseressen willen niet naast Huub slapen. Een gaat bij Lieke slapen, de andere bij Selene en Luc.
weet je dat zeker?quote:Op zaterdag 15 december 2007 03:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik keek op dat moment wel naar een fontijn, maar daar wil jij geen cap van
Huub is wanhopig in zn eigen doen en laten ...quote:Op zaterdag 15 december 2007 03:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub neemt Nathalie mee naar kantoor en probeert haar over te halen naast hem te gaan slapen
[ afbeelding ]
overdreven gedoe van die meisjes.quote:Op zaterdag 15 december 2007 03:28 schreef chufi het volgende:
[..]
En die danseressen kennen Huub hoe ie is buiten de Kooi ! Zegt veel !
Ja maar nu is Huub weer fiks dronken dus je weet maar nooit !quote:Op zaterdag 15 december 2007 03:31 schreef miesy het volgende:
[..]
overdreven gedoe van die meisjes.
de vorige keer had hij nathalie met geen vinger aangeraakt.
En gelijk heeft ze ! Respect voor dames met een eigen mening !quote:Op zaterdag 15 december 2007 03:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dyante verteld Lieke over de problemen die Nathalie afgelopen week heeft gehad met haar vriend. Dyante legt ook uit dat ze uit principe niet met een man in bed wil liggen in de villa, zo wil ze niet op TV komen.
[ afbeelding ]
was hij vorige week ook, dus ik geloof daar niets van.quote:Op zaterdag 15 december 2007 03:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar nu is Huub weer fiks dronken dus je weet maar nooit !
Huub nogmaal een blauwtje laten lopen ! Dus reden genoeg om thuis te blijven morgenquote:Op zaterdag 15 december 2007 03:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Snapt iemand wat Huub met die Nathalie moet, dat is toch zo hopeloos ...
Flens is een manipulerend kutwijf.
Ik maak het met ScreenViruoso Pro..... Als dat wil moet je ff PM-en dan ga ik morgen dat ff op de server voor je zetten.quote:Op zaterdag 15 december 2007 03:34 schreef webextreme.nl het volgende:
[..]
met wat voor programma maak je zoiets?
snap helemaal dat nathalie daar niet nog een keer zin in heeft,quote:Op zaterdag 15 december 2007 03:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dyante verteld Lieke over de problemen die Nathalie afgelopen week heeft gehad met haar vriend. Dyante legt ook uit dat ze uit principe niet met een man in bed wil liggen in de villa, zo wil ze niet op TV komen.
[ afbeelding ]
Ok.quote:Op zaterdag 15 december 2007 03:36 schreef miesy het volgende:
[..]
was hij vorige week ook, dus ik geloof daar niets van.
als het echt zo erg was zou hij nu ook wat handtastelijk zijn,
en daar is helemaal niets van te zien.
weer een conclusie.quote:Op zaterdag 15 december 2007 03:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok.
Maar ze wil niet bij hem slapen horen we dus van die andere danseres! En huub hoopt daar volgens mij wel op, ook al heeft ie niks met haar voor.
Het schaadt zn imago om alleen in bed t eliggen volgens mij!
Waarom zou dat zn imago schaden?, eerde zijn ego.quote:Op zaterdag 15 december 2007 03:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok.
Maar ze wil niet bij hem slapen horen we dus van die andere danseres! En huub hoopt daar volgens mij wel op, ook al heeft ie niks met haar voor.
Het schaadt zn imago om alleen in bed t eliggen volgens mij!
Als Huub een heer zou zijn, bood hij z'n danseres een eigen slaapplaats ! Hij kan makkelijk zelf naast Japio gaan slapen. Laat maar zien hoe galant je bent, Huubquote:Op zaterdag 15 december 2007 03:44 schreef miesy het volgende:
[..]
weer een conclusie.
ik ga liever uit van wat hij zegt, dat hij er een hekel aan heeft om alleen te slapen.
tot nu toe heeft hij dat ook nooit alleen gedaan.
helemaal pijnlijk natuurlijk als er meerdere mooie dames op zoek zijn naar een lege slaap plek.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 03:45 schreef maril het volgende:
[..]
Waarom zou dat zn imago schaden?, eerde zijn ego.
huub is geen heer, wel gemanierd...over het algemeen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 03:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als Huub een heer zou zijn, bood hij z'n danseres een eigen slaapplaats ! Hij kan makkelijk zelf naast Japio gaan slapen. Laat maar zien hoe galant je bent, Huub
de imago dat alle vrouwen bij hem in bed willen liggen?quote:Op zaterdag 15 december 2007 03:50 schreef chufi het volgende:
Beide ! Want Huub denk en aan het spel (imago) en aan zichzelf (ego)
Zoiets en dat ie eigenlijk nooit alleen heeft gelegen tot deze week Lieke naar het bed naast hem is verhuisd !quote:Op zaterdag 15 december 2007 03:53 schreef miesy het volgende:
[..]
de imago dat ale vrouwen bij hem in bed willen liggen?
Leuke aannamequote:Op zaterdag 15 december 2007 03:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Zoiets en dat ie eigenlijk nooit alleen heeft gelegen tot deze week Lieke naar het bed naast hem is verhuisd !
Kijk ook al doet ie er niets mee, hij kan dan eventueeel altijd de schijn wekken dat er iets was .. Die jongen is zo obsessed met vrouwen dat ie er alles voor doet om in elk geval niet alleen in bed te hoeven liggen !
kan me wel wat bij voorstellen, maar ben een vrouw he.quote:
Wij weten wel wat echt hot isquote:Op zaterdag 15 december 2007 03:58 schreef miesy het volgende:
[..]
kan me wel wat bij voorstellen, maar ben een vrouw he.
slaap lekker, chufiquote:Op zaterdag 15 december 2007 03:58 schreef chufi het volgende:
Maar goed ik ga nu zelf lekker naar bed ! trusten ! :-)
Mag ik al een feestje vieren?quote:Op zaterdag 15 december 2007 04:01 schreef chufi het volgende:
Huub wordt laveloos afgevooerd richting zn 8 uur en komt niet meer terug volgens mij !
Jaquote:Op zaterdag 15 december 2007 04:02 schreef miesy het volgende:
[..]
als jij denkt waar ik aan denk....
Inderdaad, maar hij trekt het zich echt niet aan. Opzouten morgen hoop ik.quote:Op zaterdag 15 december 2007 04:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nathalie maakt een paar rake opmerkingen naar Huub : "IOk weet niet of jij oprecht bent" - "Je moet eens een keer ophouden in al die ruzie's, je maakt Lieke alleen maar extra kwaad" - "Schenkt je nu al weer in ? Hou eens op met drinken"
te laat voor dat.quote:Op zaterdag 15 december 2007 04:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Thx! maak het zelf ook niet te laat !
Mijn dank is groot...quote:Op zaterdag 15 december 2007 04:05 schreef akveor het volgende:
Nou komop regie... die kop van Huub moeten we nog vaak genoeg tegen aan kijken...
Jou dank ??quote:Op zaterdag 15 december 2007 04:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Mijn dank is groot...
[ afbeelding ]
Maar vooral: Vrouw...quote:Op zaterdag 15 december 2007 04:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nathalie : Lief, slim, intelligent en to-the-point !
[ afbeelding ]
Kots op die gastenquote:Op zaterdag 15 december 2007 04:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Ben ik eens aardig tegen de febo....
En omdat ze vrouw is zie je Huub weer overdreven 'het mannetje' uithangen ..... Alles in de 'stoer-mode' en overtreffende trap.quote:
Toch zouden ze me best een tijdje op mogen sluiten in dat huis....quote:Op zaterdag 15 december 2007 04:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kots op die gasten![]()
Meld je nu aan voor dgk, yeh right
tis de natuur he, die animale drang overheerst zo lekker bij huub.quote:Op zaterdag 15 december 2007 04:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En omdat ze vrouw is zie je Huub weer overdreven 'het mannetje' uithangen ..... Alles in de 'stoer-mode' en overtreffende trap.
[ afbeelding ]
Ja of hij wordt wakker net nadat z'n 8 uur zijn afgelopen... en hij wou nog wel thuisblijven.quote:Op zaterdag 15 december 2007 04:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub is echt dronken. Volgens mij zien we morgenvroeg een bordje op de stream : "Willen de ouders van Ballegooyen Huub komen afhalen bij de klantenservice"
quote:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 15 december 2007 04:27 schreef miesy het volgende:
[..]
![]()
en ik ga naar bed!
truste iedereen![]()
Ik hoop echt dat 'ie morgen opzout. Hij gaat hier nooit winnen. Kut FEBOquote:Op zaterdag 15 december 2007 04:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub is echt dronken. Volgens mij zien we morgenvroeg een bordje op de stream : "Willen de ouders van Ballegooyen Huub komen afhalen bij de klantenservice"
Ik ben benieuwd naar Huub's reactie als de popupoll komtquote:Op zaterdag 15 december 2007 04:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat 'ie morgen opzout. Hij gaat hier nooit winnen. Kut FEBO
Die is net geweest Huub heeft deze keer 52%quote:Op zaterdag 15 december 2007 04:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar Huub's reactie als de popupoll komt![]()
Hoe bedoel je, die is vanavond al geweest ... 52%.quote:Op zaterdag 15 december 2007 04:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Niet gezien vanavond....?? De popo was vanavond....!!quote:Op zaterdag 15 december 2007 04:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Net wakkerquote:Op zaterdag 15 december 2007 04:36 schreef Troetel het volgende:
[..]
Niet gezien vanavond....?? De popo was vanavond....!!
Owww... exit Huub dan maar...quote:Op zaterdag 15 december 2007 04:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub draait handmatig de camera's weg .......
[ afbeelding ]
Nu wel ja. Gewoon dollen ..... De meiden zijn het er over eens, hij is gewoon vet dronken ........quote:Op zaterdag 15 december 2007 04:38 schreef akveor het volgende:
Vind Huub best wel te pruimen ook al is ie bezopen.... hangt een 'ouderwets' sfeertje.... doet me denken aan z'n tijd met Nena.
Ik heb voornamelijk moeite met z'n agressie.... de rest doet ie ook als ie nuchter is.quote:Op zaterdag 15 december 2007 04:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nu wel ja. Gewoon dollen ..... De meiden zijn het er over eens, hij is gewoon vet dronken ........
Maar de dronken Huub die discussie's aangaat, begint te bekvechten, over losse woorden begint te vallen en ontaard in scheld-kannonades is eenHuub ..........
Vertel, wat stond in dat briefje ...... Het is moeilijk te volgen. (Hoop lawaai van kussens en dekens en zenders in bakjes)quote:Op zaterdag 15 december 2007 04:57 schreef bosb het volgende:
Er lag een briefje van Lieke op het kussen van Huub...
Er zat een kado bij wat Lieke ooit aan Huub heeft gegeven (hij zag dat er niet bij liggen). Er stond iets in van: "als je denkt dat mijn intenties naar jou niet echt zijn neem je deze maar terug, hoop dat je veel plezier hebt morgen"quote:Op zaterdag 15 december 2007 04:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Vertel, wat stond in dat briefje ...... Het is moeilijk te volgen. (Hoop lawaai van kussens en dekens en zenders in bakjes)
quote:Op zaterdag 15 december 2007 05:00 schreef bosb het volgende:
[..]
Er zat een kado bij wat Huub ooit aan Lieke heeft gegeven (hij zag dat er niet bij liggen). Er stond iets in van: "als je denkt dat mijn intenties naar jou niet echt zijn neem je deze maar terug, hoop dat je veel plezier hebt morgen"
Vervolgens vertelde ze dat er een goed gesprek bij dat kado hoorde ofzo...
Opeens? Huub is al een aantal weken bijna non-stop ruzie aan het maken met Lieke. Misschien dat dat er iets mee te maken heeft?quote:Waarom trapt Lieke daar nu opeens in, waarom is ze nou zooo boos over dingen die Huub gedaan zou hebben???
JIj snapt het ....... Dat noemen ze het "oliebollen-offensief" ..... !quote:Op zaterdag 15 december 2007 06:16 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Opeens? Huub is al een aantal weken bijna non-stop ruzie aan het maken met Lieke. Misschien dat dat er iets mee te maken heeft?
Kijkcijfersquote:Op zaterdag 15 december 2007 06:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
JIj snapt het ....... Dat noemen ze het "oliebollen-offensief" ..... !
Het Oliebollen-Offensief :
Vorig jaar werden de TV-uitzendingen van DGK behoorlijk 'opgepompt' met spectakel en sensatie rond Kerst en Nieuwjaar. De Kijkcijfers stegen in die tijd voor het eerst naar de 500.000 - Dat was toen een mijlpaal.
Voor dit jaar bestaat kennelijk een vergelijkbaar plan onder de codenaam "Het Oliebollen-Offensief". Redacteur/Producent Sven is belast met de uitvoering van het plan. Gelet op recente cijfers mikken ze op 750.000 kijkers. Als je kijkt naar de grafieken is dat de drempel waar het nu allemaal om gaat spannen.
Natuurlijk Kijkcijfers ...... Daar draait het allemaal om. Onzin om dat te ontkennen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 07:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kijkcijfers![]()
Als er dus 1000 mensen zijn met een kijkcijferkastje, moeten er dus 47 kijken
(ipv de gebruikelijke 31 kijkers)
Helemaal TOP ! Het is te hopen dat Huub dit onderweg naar Oldenzaal kan horen.quote:
Goed planquote:
Ik zal wat grafieken posten, best leuke analyses.quote:Op zaterdag 15 december 2007 07:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Goed plan, heb geen benul wat de kijkcijfers doen de laatste paar maanden. Wel zijn de streamers sinds er betaalde streams zijn gehalveerd.
Lieke roept iedere keer dat zij eerlijk en oprecht is en Huub absoluut niet, ze praat al weken lelijk over hem, achter zijn rug, dat vind ik ook niet eerlijk en oprecht. Bovendien heeft ze steeds tijd en afstand nodig. Ik vind dat ze Huub aan het lijntje houdt. Zeg dan eerlijk, ik moet je niet meerquote:Op zaterdag 15 december 2007 09:24 schreef Charmian het volgende:
Hm zou Lieke er niet gewoon op rekenen dat Huub wegblijft? Hij zou voor de fun of it gewoon moeten blijven (nadat hij uitgebreidt de streams heeft teruggekeken waarin hij ziet dat Lieke hem overal zwart maakt bij wie ze maar kan).
Van volquote:Op zaterdag 15 december 2007 09:30 schreef Lobasca het volgende:
Is er trouwens al ergens een filmpje van de POPU geplaatst?
Thanks Varenquote:Op zaterdag 15 december 2007 09:35 schreef Varen het volgende:
[..]
Van vol
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=59010&sess=2832
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=59009&sess=2832
Ach...in zijn bed is er altijd plaats vrij..met een flinke slok op kijkt ie toch niet hoe je eruit ziet...dus wat let je...quote:Op zaterdag 15 december 2007 09:27 schreef Varen het volgende:
Hoi allemaal![]()
Alles terug gelezen, nachtploeg heel erg bedankt! Het was gisteravond een hele saaie streamavond met Amanda, Selene, Jaap en Lieke. Ik bn om 0.30 naar bed gegaan. Er was gisteravond niks te melden. En het veranderde weer toen Huub thuis kwam. Ik ben een Huubfan en heb veel negatieve dingen over hem gelezen. Huub is dan ook bij lange na niet perfect, maaarrr brengt altijd leven in de brouwerij, positief of negatief. En als hij vandaag besluit om niet terug te komen, zal ik hem erg missen, het zal heel saai worden in de kooi![]()
Iedereen slaapt nog
Ik vind al vanaf dag 1 dat er iets met Lieke niet klopt, ik raak er ook steeds meer van overtuigd dat ze zichzelf de villa in heeft geneukt. Toen ze eindelijk in die villa zat begon ze met drammen en zeuren terwijl Huub al vaak genoeg riep dat ze de relatie dan maar moet stoppen als zijn manier haar niet bevalt, Huub is daar ook vanaf het begin zeer duidelijk in geweest. En Huub kan inderdaad letterlijk en figuurlijk een lelijk jong zijn, maar blijft vergeleken met de rest nog steeds mijn favoriet.quote:Op zaterdag 15 december 2007 09:32 schreef Varen het volgende:
[..]
Lieke roept iedere keer dat zij eerlijk en oprecht is en Huub absoluut niet, ze praat al weken lelijk over hem, achter zijn rug, dat vind ik ook niet eerlijk en oprecht. Bovendien heeft ze steeds tijd en afstand nodig. Ik vind dat ze Huub aan het lijntje houdt. Zeg dan eerlijk, ik moet je niet meer
Als je met anderen over iemand zijn gedrag naar jou praat is dat geen lelijk praten over iemand...het zijn zaken die in ruzies tussen hen openlijk in die villa door iedereen gehoord worden...hoezo moet iemand daar zijn mond over houden...Huub doet dat toch ook nietquote:Op zaterdag 15 december 2007 09:32 schreef Varen het volgende:
[..]
Lieke roept iedere keer dat zij eerlijk en oprecht is en Huub absoluut niet, ze praat al weken lelijk over hem, achter zijn rug, dat vind ik ook niet eerlijk en oprecht. Bovendien heeft ze steeds tijd en afstand nodig. Ik vind dat ze Huub aan het lijntje houdt. Zeg dan eerlijk, ik moet je niet meer
Dat heeft Lieke toch niet nodig om zich egen Huub te keren. Huub dwingt het nu toch een beetje af dat ze tijdens z'n 8 uur over hem zullen praten. Met wie allemaal en op welke manier is nog even afwachtenquote:Op zaterdag 15 december 2007 10:21 schreef itsme het volgende:
Jezus wat een sukkel. Kon hij zich niet nog een nachtje inhouden.
Koren op de molen van lieke dit.
Nou, het is wel jammer want haar reactie bij de popo was wel typerend. Doordat hij naderhand ging schelden kan zij hem daar op vastpinnen en wordt er over haar zure reactie niet meer gepraat.quote:Op zaterdag 15 december 2007 10:30 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat heeft Lieke toch niet nodig om zich egen Huub te keren. Huub dwingt het nu toch een beetje af dat ze tijdens z'n 8 uur over hem zullen praten. Met wie allemaal en op welke manier is nog even afwachten
Volgens mij heeft iedereen behalve Lieke hem gefeliciteerd. Zelfs Brian gaf hem een broederlijke hug...quote:Op zaterdag 15 december 2007 10:34 schreef noekje het volgende:
Volgens mij heeft alleen Selene hem gefeliciteerd gisteren?
Nou, ik vond het wel meevallen. Hij was gewoon lam en deed wat lamme mensen doen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 10:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedereen behalve Lieke hem gefeliciteerd. Zelfs Brian gaf hem een broederlijke hug...
Lieke liet zich erg kennen. En vannacht heeft Huub zich dus weer van zijn mindere kant laten zien.
Lieke wou hem net ook geen gedag zeggen, ze draaide haar hoofd weg (misschien stonk hij ook nog een klein beetje naar de drankquote:Op zaterdag 15 december 2007 10:36 schreef itsme het volgende:
Precies.
Dit komt wel door Lieke. Wat is dat een zuur kreng soms zeg. eh soms??..Wanneer zie je haar eens echt spontaan lachen. echt een lachbui.
Netty komt ook al? Kenneth, Netty en die nasale zus dus?quote:Op zaterdag 15 december 2007 10:40 schreef noekje het volgende:
Dus Netty gaat ons de hele dag entertainen. Typisch toch weer dat alleen maar mensen willen komen die ze kent uit dgk.
moet je het filmpje nog eens goed terugkijken...ze heeft hem toen hij stond en zij nog zat een klop op zijn been gegeven en feliciteerde hem toen....ook daarna nog even een tikje op zijn arm...ze heeft een week geleden al gezegd niet meer met hem in een omarming te willen geraken....niet voordat ze weet wat ze besluit.....dat Huub dat steeds wel wil en haar er bijna toe dwingt is niet haar probleem.quote:Op zaterdag 15 december 2007 10:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedereen behalve Lieke hem gefeliciteerd. Zelfs Brian gaf hem een broederlijke hug...
Lieke liet zich erg kennen. En vannacht heeft Huub zich dus weer van zijn mindere kant laten zien.
Ik denk dat Netty vooral in haar vuistje lacht omdat haar zoontje wordt geknuffeld door Lieke. Dat zoontje die haar regelmatig agressief heeft aangepakt en Lieke rent zo in zijn armen net als de rest van de hersenloze vrouwen daar. ' Vind het zo knap dat je er al een jaar zit. Jullie zijn wel oprecht..etc..'quote:Op zaterdag 15 december 2007 10:37 schreef riri het volgende:
Netty ligt te rollebollen van Huub zijn gedrag tegen Lieke....ze heeft de hele inrichting voor het huis al klaar....goed zo Huub...je speelt het spel goed...teammaten afvallen en vijanden alle wind uit de zeilen nemen...chapeau
Netty, Kenneth en Nadia.quote:Op zaterdag 15 december 2007 10:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Netty komt ook al? Kenneth, Netty en die nasale zus dus?
Zo zie ik het ook riri, maar het Anti-Lieke-Virus houdt hier aardig huisquote:Op zaterdag 15 december 2007 10:43 schreef riri het volgende:
[..]
moet je het filmpje nog eens goed terugkijken...ze heeft hem toen hij stond en zij nog zat een klop op zijn been gegeven en feliciteerde hem toen....ook daarna nog even een tikje op zijn arm...ze heeft een week geleden al gezegd niet meer met hem in een omarming te willen geraken....niet voordat ze weet wat ze besluit.....dat Huub dat steeds wel wil en haar er bijna toe dwingt is niet haar probleem.
Iemand zou ook van mij moeten afblijven als ik dat aangaf....
O, ja is zo, raar dat ze dan Netty of Kenneth uitgenodigd heeft en niet haar zus, maar misschien moest zus weer werkenquote:Op zaterdag 15 december 2007 10:50 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze mag er maar 3 uitnodigen toch?
Drank versterkt je karakter, gelukkig ben ik niet zo als ik gezopen hebquote:Op zaterdag 15 december 2007 10:38 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou, ik vond het wel meevallen. Hij was gewoon lam en deed wat lamme mensen doen.
Ik heb Lieke niet bij Brian op schoot zien zitten...jij wel blijkbaar.....terwijl ik de streams dagelijks volg.quote:Op zaterdag 15 december 2007 10:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik denk dat Netty vooral in haar vuistje lacht omdat haar zoontje wordt geknuffeld door Lieke. Dat zoontje die haar regelmatig agressief heeft aangepakt en Lieke rent zo in zijn armen net als de rest van de hersenloze vrouwen daar. ' Vind het zo knap dat je er al een jaar zit. Jullie zijn wel oprecht..etc..'
Lieke zit op zijn schoot, dat is haar keuze. Je kunt niemand dwingen om dat te doen maar zij doet het puur vanuit zichzelf. Ze heeft Jaap toch nog maar bij wie zit ze? Brian!
Zegt mij wel genoeg over Lieke. Dekking!
Daar zal ze op terug gaan komen, voorspel ikquote:Op zaterdag 15 december 2007 10:53 schreef riri het volgende:
[..]
Ik heb Lieke niet bij Brian op schoot zien zitten...jij wel blijkbaar.....terwijl ik de streams dagelijks volg.
Ik weet hoe Lieke denkt over Brian en haar kennende stapt ze daar niet vanaf....een paar dagen terug heeft ze nog gezegd nooit MET Amanda en Brian te zullen spelen...ze stapt nog liever op waren haar woorden.
Drank versterkt ook de gevoelens waar je in je hoofd mee zitquote:Op zaterdag 15 december 2007 10:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Drank versterkt je karakter, gelukkig ben ik niet zo als ik gezopen heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |