als je één van de bewoners haat, denk ik dat het beter is als je stopt met kijken.quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:04 schreef noucky het volgende:
Ik hoop echt dat Huub morgen oprot, voor mij is DGK niet Huub maar alle bewoners, Huub haat ik met Brian het meeste.
Luc was voor dat hij ging achter geweest.toen vroeg hij al aan Huub of het goed was dat hij meiden mee zou nemen.Huub wilde dat niet.Nu is Huub ook al gebeld onderweg,daarom dus die ruzie met Lieke.quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:04 schreef tipsch het volgende:
[..]
Met welke van de twee? Of met Selène?
Toch wel geinig dat er een ruzie aan zit te komen.....quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:07 schreef noekje het volgende:
Amanda is dronken zeg! Die komt nauwelijks uit haar woorden.
Da's een latertje, Mook!quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:08 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Toch wel geinig dat er een ruzie aan zit te komen.....
quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:08 schreef IkWeetNiets het volgende:
[ afbeelding ]
(sorry, loop steeds ernstig achter op de actualiteit)
Dit is alles wat ze kunnen?quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian : "Is er iets ?"
Amanda : "Zeur niet zo"
Amanda : "Ja, nu is er wel iets"
[ afbeelding ]
Oliebol?quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda : "Zeur niet zo"
Amanda : "Ja, nu is er wel iets"
[ afbeelding ]
Kan ook niet anders met al die leuke uitjesquote:Op zaterdag 15 december 2007 02:16 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja maar hun relasie is natuurlijk perfect
Dat is nog nooit bestraft. Hij wil gewoon met Lieke praten, snap dat danquote:Op zaterdag 15 december 2007 02:19 schreef chufi het volgende:
huub blokkeert de deur en exit dus !
Morgen gaat ie toch naar huis dus ...quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat is nog nooit bestraft. Hij wil gewoon met Lieke praten, snap dat dan
Script, zwak uitgevoerd, zoals altijd bij die 2quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:20 schreef Guuskeee het volgende:
leuk, weer zo'n onbegrijpbare ruzie tussen b en a... "ja maar ik voel dat het zo is!"
gevoelsmensen he... ???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |