Ok IK wist van niks dus laat maar !quote:Op zaterdag 15 december 2007 03:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik keek op dat moment wel naar een fontijn, maar daar wil jij geen cap van
quote:Op zaterdag 15 december 2007 03:25 schreef webextreme.nl het volgende:
wtf na maanden weer gdk stream
En die danseressen kennen Huub hoe ie is buiten de Kooi ! Zegt veel !quote:Op zaterdag 15 december 2007 03:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Beide danseressen willen niet naast Huub slapen. Een gaat bij Lieke slapen, de andere bij Selene en Luc.
weet je dat zeker?quote:Op zaterdag 15 december 2007 03:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik keek op dat moment wel naar een fontijn, maar daar wil jij geen cap van
Huub is wanhopig in zn eigen doen en laten ...quote:Op zaterdag 15 december 2007 03:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub neemt Nathalie mee naar kantoor en probeert haar over te halen naast hem te gaan slapen
[ afbeelding ]
overdreven gedoe van die meisjes.quote:Op zaterdag 15 december 2007 03:28 schreef chufi het volgende:
[..]
En die danseressen kennen Huub hoe ie is buiten de Kooi ! Zegt veel !
Ja maar nu is Huub weer fiks dronken dus je weet maar nooit !quote:Op zaterdag 15 december 2007 03:31 schreef miesy het volgende:
[..]
overdreven gedoe van die meisjes.
de vorige keer had hij nathalie met geen vinger aangeraakt.
En gelijk heeft ze ! Respect voor dames met een eigen mening !quote:Op zaterdag 15 december 2007 03:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dyante verteld Lieke over de problemen die Nathalie afgelopen week heeft gehad met haar vriend. Dyante legt ook uit dat ze uit principe niet met een man in bed wil liggen in de villa, zo wil ze niet op TV komen.
[ afbeelding ]
was hij vorige week ook, dus ik geloof daar niets van.quote:Op zaterdag 15 december 2007 03:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar nu is Huub weer fiks dronken dus je weet maar nooit !
Huub nogmaal een blauwtje laten lopen ! Dus reden genoeg om thuis te blijven morgenquote:Op zaterdag 15 december 2007 03:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Snapt iemand wat Huub met die Nathalie moet, dat is toch zo hopeloos ...
Flens is een manipulerend kutwijf.
Ik maak het met ScreenViruoso Pro..... Als dat wil moet je ff PM-en dan ga ik morgen dat ff op de server voor je zetten.quote:Op zaterdag 15 december 2007 03:34 schreef webextreme.nl het volgende:
[..]
met wat voor programma maak je zoiets?
snap helemaal dat nathalie daar niet nog een keer zin in heeft,quote:Op zaterdag 15 december 2007 03:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dyante verteld Lieke over de problemen die Nathalie afgelopen week heeft gehad met haar vriend. Dyante legt ook uit dat ze uit principe niet met een man in bed wil liggen in de villa, zo wil ze niet op TV komen.
[ afbeelding ]
Ok.quote:Op zaterdag 15 december 2007 03:36 schreef miesy het volgende:
[..]
was hij vorige week ook, dus ik geloof daar niets van.
als het echt zo erg was zou hij nu ook wat handtastelijk zijn,
en daar is helemaal niets van te zien.
weer een conclusie.quote:Op zaterdag 15 december 2007 03:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok.
Maar ze wil niet bij hem slapen horen we dus van die andere danseres! En huub hoopt daar volgens mij wel op, ook al heeft ie niks met haar voor.
Het schaadt zn imago om alleen in bed t eliggen volgens mij!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |