Ik keek op dat moment wel naar een fontijn, maar daar wil jij geen cap vanquote:Op zaterdag 15 december 2007 03:20 schreef chufi het volgende:
[..]
OK
Ik heb het gemist ! Dus anyone else???
mooie opquote:Op zaterdag 15 december 2007 02:24 schreef tipsch het volgende:
Vorige COS
[COS # 3014] Huub op oorlogspad is....
Huub op oorlogspad, hij moet en zal met Lieke praten:
[ afbeelding ]
door bright_side_of_life...
Tussen Brian en Amanda lijkt ook iets aan de hand te zijn, maar onduidelijk wat. Alwéér slecht uitgevoerd, zou je kunnen zeggen![]()
[ afbeelding ]
Luc is ook terug en heeft 2 meisjes meegenomen.
[ afbeelding ]
Lieke zocht eerder deze nacht troost bij Amanda en Brian:
[ afbeelding ]
door IkWeetNiets
Ok IK wist van niks dus laat maar !quote:Op zaterdag 15 december 2007 03:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik keek op dat moment wel naar een fontijn, maar daar wil jij geen cap van
quote:Op zaterdag 15 december 2007 03:25 schreef webextreme.nl het volgende:
wtf na maanden weer gdk stream
En die danseressen kennen Huub hoe ie is buiten de Kooi ! Zegt veel !quote:Op zaterdag 15 december 2007 03:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Beide danseressen willen niet naast Huub slapen. Een gaat bij Lieke slapen, de andere bij Selene en Luc.
weet je dat zeker?quote:Op zaterdag 15 december 2007 03:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik keek op dat moment wel naar een fontijn, maar daar wil jij geen cap van
Huub is wanhopig in zn eigen doen en laten ...quote:Op zaterdag 15 december 2007 03:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub neemt Nathalie mee naar kantoor en probeert haar over te halen naast hem te gaan slapen
[ afbeelding ]
overdreven gedoe van die meisjes.quote:Op zaterdag 15 december 2007 03:28 schreef chufi het volgende:
[..]
En die danseressen kennen Huub hoe ie is buiten de Kooi ! Zegt veel !
Ja maar nu is Huub weer fiks dronken dus je weet maar nooit !quote:Op zaterdag 15 december 2007 03:31 schreef miesy het volgende:
[..]
overdreven gedoe van die meisjes.
de vorige keer had hij nathalie met geen vinger aangeraakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |