Dan zou Frits van Tuurenhout de kijkcijfers heel mooi kunnen voorlezen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:06 schreef Desii het volgende:
[..]
als je één van de bewoners haat, denk ik dat het beter is als je stopt met kijken.
Het moet toch COS#3014 ipv 3214 zijn? En de vorige twee Cossen zijn toch ook verkeerd? Of ben ik nou gek?quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:24 schreef tipsch het volgende:
Vorige COS
[COS # 3214] Huub op oorlogspad is....
quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:28 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Het moet toch COS#3015 ipv 3215 zijn? En de vorige twee Cossen zijn toch ook verkeerd? Of ben ik nou gek?
sorry hoor, maar...quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:27 schreef chufi het volgende:
Huub is dronken en ziet het verschil niet meer tussen Sylvia en Lieke ! Huub is dus verliefd op Sylvia, alleen weet ie nog niet dat Syl niet met hem gaat neuken en dan wordt Sylvia ook een KUTHOER !
quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:29 schreef jimmythekingV het volgende:
sta ik op ingnore? ik lees al minstens 6 maanden mee en mijn moeder al minstens 3 maanden ... pls some credits
Hoi popsquote:Op zaterdag 15 december 2007 02:29 schreef jimmythekingV het volgende:
sta ik op ingnore? ik lees al minstens 6 maanden mee en mijn moeder al minstens 3 maanden ... pls some credits
Welkom hierquote:Op zaterdag 15 december 2007 02:29 schreef jimmythekingV het volgende:
Ik geloof echt niks meer.Ga me nergens meer druk om maken.Ga voortaan overal hard om lachen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:31 schreef mootie het volgende:
Huub heeft zn psychgesprek al gehad vandaag.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:28 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Het moet toch COS#3014 ipv 3214 zijn? En de vorige twee Cossen zijn toch ook verkeerd? Of ben ik nou gek?
Ik bedoel dat Huub dan net zo zal reageren, zoals ie na Lieke reageert.. ! Tzal wel weer anders te interpreteren zijn maar hij zal niet blij zijn !quote:
+1quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:29 schreef jimmythekingV het volgende:
Groeten aan je moederquote:Op zaterdag 15 december 2007 02:29 schreef jimmythekingV het volgende:
Je staat niet op ignorequote:Op zaterdag 15 december 2007 02:33 schreef jimmythekingV het volgende:
geweldig, ik lees al maanden mee met jullie (de hele dag , op het werk en thuis) dus ik ken jullie allemaal al lang .... en jullie kennen mij niet hehehehehe wel grappig sorrie ot maar wil me ff introduceren
Oké danquote:Op zaterdag 15 december 2007 02:34 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
Ik heb het gemeld in de FB
[FB # 17] Wie zuigt er het meest?
ik vind het een rare conclusie om te trekken.quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik bedoel dat Huub dan net zo zal reageren, zoals ie na Lieke reageert.. ! Tzal wel weer anders te interpreteren zijn maar hij zal niet blij zijn !
True!quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:41 schreef miesy het volgende:
[..]
ik vind het een rare conclusie om te trekken.
verschillende mensen,
verschillende vriendschappen.
Jaap: Dat zeg je alleen maar omdat je weet dat ze daar op de bank zit...quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Een slap verhaal van Huub (terwijl hij weet dat Lieke op de bank zit te luisteren) : "Weet je Luc. Ik zei dat tegen Lieke terwijl ik wist dat ik helemaal fout zat"
Black Label? Dan hebben we het over whiskey.... Huub heeft meerdere malen verteld dat ie agressief wordt van whiskey.quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En nog maar een kleintje Black Label met Cola voor Huub .........
[ afbeelding ]
nog steeds zal je bedoelen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Stream 3 en 4, Brian en Amanda weer ruzie
Ja, de hele echte Black Label van Johnnie Walker !quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Black Label? Dan hebben we het over whiskey.... Huub heeft meerdere malen verteld dat ie agressief wordt van whiskey.
Ik bedoel dat Huub Sylvia vergelijkt met Lieke en dat zijn idd verschillende mensen en relaties. Dus de vergelijking valt in het water. maar omdat ie dat doet geeft Huub zn gevoelens jegens Sylvia bloot. Maar volgens mij ziet Sylvia hem slechts als een vriend en dat is tegen Huubs ververonderstelling dus zal ie haar ook wel verrot schelden op zijn manier !quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:45 schreef miesy het volgende:
[..]
hoezo, zei hij dat?
wat bedoel je precies?
Dat zou kunnen kloppen. En ze wonen heel dicht bij elkaar in de buurt. En Suzanne kwam altijd op de dansschool waar nu Nathalie voor optreedt.quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:51 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ik weet toevallig dat Nathalie een nichtje is van een van de zangeressen van het vroegere Lois Lane (Suzanne Klemann)
die amanda durft zeg, zo onder de dekens.quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Stream 3 en 4, Brian en Amanda weer ruzie
Nu je het zegt ! Zag Lois Lane ooit in het voorprogramma van Prince in Valencia ! Top !quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:51 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ik weet toevallig dat Nathalie een nichtje is van een van de zangeressen van het vroegere Lois Lane (Suzanne Klemann)
Dan is ze vast ook een nichtje van Moniquequote:Op zaterdag 15 december 2007 02:51 schreef IkWeetNiets het volgende:
Dat zou kunnen kloppen. Wat is dat voor een arrogantie. Ik zeg toch dat ik het weet, weliswaar toevallig, maar toch. Ik weet toevallig ook dat Nathalie het (achter)nichtje is van Liv Tyler. Die is niet lesbisch voor zover ik weet.quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat zou kunnen kloppen. En ze wonen heel dicht bij elkaar in de buurt. En Suzanne kwam altijd op de dansschool waar nu Nathalie voor optreedt.
Oordeel zelfquote:Op zaterdag 15 december 2007 02:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan is ze vast ook een nichtje van Monique
oke, dus het was toch jou conclusie, en niet die van huub.quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik bedoel dat Huub Sylvia vergelijkt met Lieke en dat zijn idd verschillende mensen en relaties. Dus de vergelijking valt in het water. maar omdat ie dat doet geeft Huub zn gevoelens jegens Sylvia bloot. Maar volgens mij ziet Sylvia hem slechts als een vriend en dat is tegen Huubs ververonderstelling dus zal ie haar ook wel verrot schelden op zijn manier !
Niet dat ik Syl een kuthoer vind !
Dan heeft hij een fles whiskey leeggedronken? (er zat nog een slok in). Voor in de avond werd de drankvooraad nog doorgenomen en de whiskey bleek ook op te zijn.quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Black Label? Dan hebben we het over whiskey.... Huub heeft meerdere malen verteld dat ie agressief wordt van whiskey.
En er drinkt maar 1 iemand Black Label?quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:59 schreef noucky het volgende:
[..]
Dan heeft hij een fles whiskey leeggedronken? (er zat nog een slok in). Voor in de avond werd de drankvooraad nog doorgenomen en de whiskey bleek ook op te zijn.
Damn Mootie. Heb je me weer te pakken.quote:
Nee dank , doe mij de zusjes Kleeman maarquote:Op zaterdag 15 december 2007 02:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Liv Tyler
[ afbeelding ]
De vergelijking tussen Sil en Lieke is in eerste instantie gemaakt door Jaapquote:Op zaterdag 15 december 2007 02:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik bedoel dat Huub Sylvia vergelijkt met Lieke en dat zijn idd verschillende mensen en relaties. Dus de vergelijking valt in het water. maar omdat ie dat doet geeft Huub zn gevoelens jegens Sylvia bloot. Maar volgens mij ziet Sylvia hem slechts als een vriend en dat is tegen Huubs ververonderstelling dus zal ie haar ook wel verrot schelden op zijn manier !
Niet dat ik Syl een kuthoer vind !
quote:Op zaterdag 15 december 2007 03:04 schreef noucky het volgende:
Ik ben trouwens erg nieuwsgierig naar al die Cossers die het onterecht vonden dat Huub niet mocht drinken.
Hopelijk dringt het tot die Cossers nu door waarom.
Jullie wilden de oude Huub toch terug? Nou hier is de zuipschuit weer en geniet er van.
Scheelt wel in de wegenbelasting toch !!quote:Op zaterdag 15 december 2007 03:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda krijgt haar eerste 20-jaars-beurt
[ afbeelding ]
Het is de mate die ie niet kan vinden ! Das zn probleem !quote:Op zaterdag 15 december 2007 03:04 schreef noucky het volgende:
Ik ben trouwens erg nieuwsgierig naar al die Cossers die het onterecht vonden dat Huub niet mocht drinken.
Jullie wilden de oude Huub toch terug? Nou hier is de zuipschuit weer en geniet er van.
geniet!quote:Op zaterdag 15 december 2007 03:04 schreef noucky het volgende:
Wegenbelasting oldtimer-korting vanaf 25 jaar, voor verzekering vanaf 12 jaarquote:Op zaterdag 15 december 2007 03:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Scheelt wel in de wegenbelasting toch !!
Eigenlijk vermaak ik me prima.quote:Op zaterdag 15 december 2007 03:04 schreef noucky het volgende:
Vandaar dat de tent weer is afgebroken ! Aman was zo goed op weg !quote:Op zaterdag 15 december 2007 03:06 schreef akveor het volgende:
Luc verteld net dat hij zag dat Brian lam is.
Bijna d'r 4de hoogtepunt in DGK?quote:Op zaterdag 15 december 2007 03:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Vandaar dat de tent weer is afgebroken ! Aman was zo goed op weg !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |