Dan zou Frits van Tuurenhout de kijkcijfers heel mooi kunnen voorlezen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:06 schreef Desii het volgende:
[..]
als je één van de bewoners haat, denk ik dat het beter is als je stopt met kijken.
Het moet toch COS#3014 ipv 3214 zijn? En de vorige twee Cossen zijn toch ook verkeerd? Of ben ik nou gek?quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:24 schreef tipsch het volgende:
Vorige COS
[COS # 3214] Huub op oorlogspad is....
quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:28 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Het moet toch COS#3015 ipv 3215 zijn? En de vorige twee Cossen zijn toch ook verkeerd? Of ben ik nou gek?
sorry hoor, maar...quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:27 schreef chufi het volgende:
Huub is dronken en ziet het verschil niet meer tussen Sylvia en Lieke ! Huub is dus verliefd op Sylvia, alleen weet ie nog niet dat Syl niet met hem gaat neuken en dan wordt Sylvia ook een KUTHOER !
quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:29 schreef jimmythekingV het volgende:
sta ik op ingnore? ik lees al minstens 6 maanden mee en mijn moeder al minstens 3 maanden ... pls some credits
Hoi popsquote:Op zaterdag 15 december 2007 02:29 schreef jimmythekingV het volgende:
sta ik op ingnore? ik lees al minstens 6 maanden mee en mijn moeder al minstens 3 maanden ... pls some credits
Welkom hierquote:Op zaterdag 15 december 2007 02:29 schreef jimmythekingV het volgende:
Ik geloof echt niks meer.Ga me nergens meer druk om maken.Ga voortaan overal hard om lachen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:31 schreef mootie het volgende:
Huub heeft zn psychgesprek al gehad vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |