Dan zou Frits van Tuurenhout de kijkcijfers heel mooi kunnen voorlezen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:06 schreef Desii het volgende:
[..]
als je één van de bewoners haat, denk ik dat het beter is als je stopt met kijken.
Het moet toch COS#3014 ipv 3214 zijn? En de vorige twee Cossen zijn toch ook verkeerd? Of ben ik nou gek?quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:24 schreef tipsch het volgende:
Vorige COS
[COS # 3214] Huub op oorlogspad is....
quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:28 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Het moet toch COS#3015 ipv 3215 zijn? En de vorige twee Cossen zijn toch ook verkeerd? Of ben ik nou gek?
sorry hoor, maar...quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:27 schreef chufi het volgende:
Huub is dronken en ziet het verschil niet meer tussen Sylvia en Lieke ! Huub is dus verliefd op Sylvia, alleen weet ie nog niet dat Syl niet met hem gaat neuken en dan wordt Sylvia ook een KUTHOER !
quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:29 schreef jimmythekingV het volgende:
sta ik op ingnore? ik lees al minstens 6 maanden mee en mijn moeder al minstens 3 maanden ... pls some credits
Hoi popsquote:Op zaterdag 15 december 2007 02:29 schreef jimmythekingV het volgende:
sta ik op ingnore? ik lees al minstens 6 maanden mee en mijn moeder al minstens 3 maanden ... pls some credits
Welkom hierquote:Op zaterdag 15 december 2007 02:29 schreef jimmythekingV het volgende:
Ik geloof echt niks meer.Ga me nergens meer druk om maken.Ga voortaan overal hard om lachen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:31 schreef mootie het volgende:
Huub heeft zn psychgesprek al gehad vandaag.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:28 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Het moet toch COS#3014 ipv 3214 zijn? En de vorige twee Cossen zijn toch ook verkeerd? Of ben ik nou gek?
Ik bedoel dat Huub dan net zo zal reageren, zoals ie na Lieke reageert.. ! Tzal wel weer anders te interpreteren zijn maar hij zal niet blij zijn !quote:
+1quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:29 schreef jimmythekingV het volgende:
Groeten aan je moederquote:Op zaterdag 15 december 2007 02:29 schreef jimmythekingV het volgende:
Je staat niet op ignorequote:Op zaterdag 15 december 2007 02:33 schreef jimmythekingV het volgende:
geweldig, ik lees al maanden mee met jullie (de hele dag , op het werk en thuis) dus ik ken jullie allemaal al lang .... en jullie kennen mij niet hehehehehe wel grappig sorrie ot maar wil me ff introduceren
Oké danquote:Op zaterdag 15 december 2007 02:34 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
Ik heb het gemeld in de FB
[FB # 17] Wie zuigt er het meest?
ik vind het een rare conclusie om te trekken.quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik bedoel dat Huub dan net zo zal reageren, zoals ie na Lieke reageert.. ! Tzal wel weer anders te interpreteren zijn maar hij zal niet blij zijn !
True!quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:41 schreef miesy het volgende:
[..]
ik vind het een rare conclusie om te trekken.
verschillende mensen,
verschillende vriendschappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |