+1quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:29 schreef jimmythekingV het volgende:
sta ik op ingnore? ik lees al minstens 6 maanden mee en mijn moeder al minstens 3 maanden ... pls some credits
Groeten aan je moederquote:Op zaterdag 15 december 2007 02:29 schreef jimmythekingV het volgende:
sta ik op ingnore? ik lees al minstens 6 maanden mee en mijn moeder al minstens 3 maanden ... pls some credits
Je staat niet op ignorequote:Op zaterdag 15 december 2007 02:33 schreef jimmythekingV het volgende:
geweldig, ik lees al maanden mee met jullie (de hele dag , op het werk en thuis) dus ik ken jullie allemaal al lang .... en jullie kennen mij niet hehehehehe wel grappig sorrie ot maar wil me ff introduceren
Oké danquote:Op zaterdag 15 december 2007 02:34 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
Ik heb het gemeld in de FB
[FB # 17] Wie zuigt er het meest?
ik vind het een rare conclusie om te trekken.quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik bedoel dat Huub dan net zo zal reageren, zoals ie na Lieke reageert.. ! Tzal wel weer anders te interpreteren zijn maar hij zal niet blij zijn !
True!quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:41 schreef miesy het volgende:
[..]
ik vind het een rare conclusie om te trekken.
verschillende mensen,
verschillende vriendschappen.
Jaap: Dat zeg je alleen maar omdat je weet dat ze daar op de bank zit...quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Een slap verhaal van Huub (terwijl hij weet dat Lieke op de bank zit te luisteren) : "Weet je Luc. Ik zei dat tegen Lieke terwijl ik wist dat ik helemaal fout zat"
Black Label? Dan hebben we het over whiskey.... Huub heeft meerdere malen verteld dat ie agressief wordt van whiskey.quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En nog maar een kleintje Black Label met Cola voor Huub .........
[ afbeelding ]
nog steeds zal je bedoelen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Stream 3 en 4, Brian en Amanda weer ruzie
Ja, de hele echte Black Label van Johnnie Walker !quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Black Label? Dan hebben we het over whiskey.... Huub heeft meerdere malen verteld dat ie agressief wordt van whiskey.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |