Opeens? Huub is al een aantal weken bijna non-stop ruzie aan het maken met Lieke. Misschien dat dat er iets mee te maken heeft?quote:Waarom trapt Lieke daar nu opeens in, waarom is ze nou zooo boos over dingen die Huub gedaan zou hebben???
JIj snapt het ....... Dat noemen ze het "oliebollen-offensief" ..... !quote:Op zaterdag 15 december 2007 06:16 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Opeens? Huub is al een aantal weken bijna non-stop ruzie aan het maken met Lieke. Misschien dat dat er iets mee te maken heeft?
Kijkcijfersquote:Op zaterdag 15 december 2007 06:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
JIj snapt het ....... Dat noemen ze het "oliebollen-offensief" ..... !
Het Oliebollen-Offensief :
Vorig jaar werden de TV-uitzendingen van DGK behoorlijk 'opgepompt' met spectakel en sensatie rond Kerst en Nieuwjaar. De Kijkcijfers stegen in die tijd voor het eerst naar de 500.000 - Dat was toen een mijlpaal.
Voor dit jaar bestaat kennelijk een vergelijkbaar plan onder de codenaam "Het Oliebollen-Offensief". Redacteur/Producent Sven is belast met de uitvoering van het plan. Gelet op recente cijfers mikken ze op 750.000 kijkers. Als je kijkt naar de grafieken is dat de drempel waar het nu allemaal om gaat spannen.
Natuurlijk Kijkcijfers ...... Daar draait het allemaal om. Onzin om dat te ontkennen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 07:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kijkcijfers![]()
Als er dus 1000 mensen zijn met een kijkcijferkastje, moeten er dus 47 kijken
(ipv de gebruikelijke 31 kijkers)
Helemaal TOP ! Het is te hopen dat Huub dit onderweg naar Oldenzaal kan horen.quote:
Goed planquote:
Ik zal wat grafieken posten, best leuke analyses.quote:Op zaterdag 15 december 2007 07:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Goed plan, heb geen benul wat de kijkcijfers doen de laatste paar maanden. Wel zijn de streamers sinds er betaalde streams zijn gehalveerd.
Lieke roept iedere keer dat zij eerlijk en oprecht is en Huub absoluut niet, ze praat al weken lelijk over hem, achter zijn rug, dat vind ik ook niet eerlijk en oprecht. Bovendien heeft ze steeds tijd en afstand nodig. Ik vind dat ze Huub aan het lijntje houdt. Zeg dan eerlijk, ik moet je niet meerquote:Op zaterdag 15 december 2007 09:24 schreef Charmian het volgende:
Hm zou Lieke er niet gewoon op rekenen dat Huub wegblijft? Hij zou voor de fun of it gewoon moeten blijven (nadat hij uitgebreidt de streams heeft teruggekeken waarin hij ziet dat Lieke hem overal zwart maakt bij wie ze maar kan).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |