abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 december 2007 @ 05:39:58 #241
74644 Troetel
Just trust me...!!
pi_55285897
Ik snap die vijandige houding van Lieke echt niet....Ze heeft altijd tegen Huub gezegd;ik doe mijn eigen ding, wat ze achter ook tegen me zeggen,vertrouw mij. Huub heeft al meerdere keren aangegeven dat ze hem en Lieke tegen elkaar uit proberen te spelen. Waarom trapt Lieke daar nu opeens in, waarom is ze nou zooo boos over dingen die Huub gedaan zou hebben???
Echt, ik heb die meid lange tijd gesteund maar ik weer niet wat er met die chick is...Maar elke keer dat ik nu aan haar denk schiet opeen dat nummer van Luc en Brian in mijn hoofd.....Kom tot jezelf met Reiki...blablablabla en zeiknie...!!
pi_55285903
Met een beetje geluk kunnen treinspotters morgen in de buurt van Eemnes (station Hilversum ?) nog wel een leuke foto van Huub maken. Kijk allemaal uit naar een klein mannetje, relatief grote schoenen en een bordje om z'n nek "In Oldenzaal verwijderen".

Edit : Volgens Huub (telefoongesprek met z'n pa) vertrekt hij rond 10:30 vanuit de villa.

[ Bericht 8% gewijzigd door bright_side_of_life_ op 15-12-2007 06:12:08 (aanvulling) ]
Keep the Sunny Side Up
  zaterdag 15 december 2007 @ 05:52:09 #243
169489 eusjuh
ja wat nou!!!
pi_55285905
Lieke is gewoon stikjalours en gefrustreerd.Ze imiteerd Silvia maar wil z.g niet op haar lijken...oh wee als iemand dat zegt.Kralen.kaartjes leggen/trekken en nu reiki en heel zelfstandig willen zijn.Op reiki na een mislukte copie van Silvia.Met al haar dominantie kon ze Huub niet kneden zoals ze hem hebben wil en daar baalt ze van.Ze is minstens nu zo sneaky bezig als die Nadia.Huub is altijd eerlijk geweest over zijn gevoel voor de kooi en voor haar.Huub is ook altijd eerlijk geweest over zijn intresse in vrouwen.Huub is niet echt heel anders dan toen ze hem leerde kennen maar zij zegt nu dat ze zich nooit gedragen heeft zoals ze is.Een aantal bewoners dan toch gelijk dat Lieke zeer nep is????
Je kakelt wel als een kip maar leg nou eerst maar eens een ei!
pi_55285909
Rumoer in het meidenbed. Dyante praat hardop in haar slaap ...... ( gesprekje met Lieke niet te verstaan )

Keep the Sunny Side Up
  zaterdag 15 december 2007 @ 06:16:07 #245
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_55285921
quote:
Waarom trapt Lieke daar nu opeens in, waarom is ze nou zooo boos over dingen die Huub gedaan zou hebben???
Opeens? Huub is al een aantal weken bijna non-stop ruzie aan het maken met Lieke. Misschien dat dat er iets mee te maken heeft?
pi_55285922
Afgelopen nacht had akveor het vermoeden dat Brian en Amanda met Kerst Jozef en Maria zouden zijn.
( Zie [COS # 3010] Ruzie, geen ruzie, ruzie, geen ruzie ..... )

Ziehier de hoogzwangere Maria .... We kunnen de geschiedenisboeken dus nu met enige zekerheid aanvullen : Maria was ongeveer 10 dagen 20 jaar toen haar zoon werd geboren .......

Keep the Sunny Side Up
pi_55285925
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 06:16 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Opeens? Huub is al een aantal weken bijna non-stop ruzie aan het maken met Lieke. Misschien dat dat er iets mee te maken heeft?
JIj snapt het ....... Dat noemen ze het "oliebollen-offensief" ..... !

Het Oliebollen-Offensief :

Vorig jaar werden de TV-uitzendingen van DGK behoorlijk 'opgepompt' met spectakel en sensatie rond Kerst en Nieuwjaar. De Kijkcijfers stegen in die tijd voor het eerst naar de 500.000 - Dat was toen een mijlpaal.

Voor dit jaar bestaat kennelijk een vergelijkbaar plan onder de codenaam "Het Oliebollen-Offensief". Redacteur/Producent Sven is belast met de uitvoering van het plan. Gelet op recente cijfers mikken ze op 750.000 kijkers. Als je kijkt naar de grafieken is dat de drempel waar het nu allemaal om gaat spannen.
Keep the Sunny Side Up
  zaterdag 15 december 2007 @ 07:04:22 #248
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_55285936
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 06:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

JIj snapt het ....... Dat noemen ze het "oliebollen-offensief" ..... !

Het Oliebollen-Offensief :

Vorig jaar werden de TV-uitzendingen van DGK behoorlijk 'opgepompt' met spectakel en sensatie rond Kerst en Nieuwjaar. De Kijkcijfers stegen in die tijd voor het eerst naar de 500.000 - Dat was toen een mijlpaal.

Voor dit jaar bestaat kennelijk een vergelijkbaar plan onder de codenaam "Het Oliebollen-Offensief". Redacteur/Producent Sven is belast met de uitvoering van het plan. Gelet op recente cijfers mikken ze op 750.000 kijkers. Als je kijkt naar de grafieken is dat de drempel waar het nu allemaal om gaat spannen.
Kijkcijfers
Als er dus 1000 mensen zijn met een kijkcijferkastje, moeten er dus 47 kijken
(ipv de gebruikelijke 31 kijkers)

[ Bericht 1% gewijzigd door HiDiHo op 15-12-2007 07:09:23 ]
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  zaterdag 15 december 2007 @ 07:39:31 #249
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_55285970
Goede morgen
Speciaal voor Huub

[ Bericht 5% gewijzigd door HiDiHo op 15-12-2007 07:54:47 ]
pi_55285974
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 07:04 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Kijkcijfers
Als er dus 1000 mensen zijn met een kijkcijferkastje, moeten er dus 47 kijken
(ipv de gebruikelijke 31 kijkers)
Natuurlijk Kijkcijfers ...... Daar draait het allemaal om. Onzin om dat te ontkennen.

Over de kwaliteit van de meetbaatheid van die kijkcijfers kun je lang praten ...... Dat heeft echter niet veel nut. De TV-providers, en nog belangrijker - de advertentie-verkopers en de adverteerders, onderkennen de waarde van die cijfers. En, laten we eerlijk zijn, daar draait het toch allemaal om.

Zonder enige twijfel ben jij belangrijk, ben ik belangrijk, zijn we op FOK allemaal belangrijk, maar het gaat tenslotte alleen maar om het getal waar de providers en de adverteerders in geloven.

Tot enige tijd geleden hadden we hier een aardig topic over de kijkcijfers - vakkundig om zeep geholpen door enkele FOK-posters. Morgen of overmorgen zal ik in dat topic (als het nog te vinden is) een paar grafieken plaatsen over de kijkcijfers. Het zou leuk zijn als je daar op wilt reageren.
Keep the Sunny Side Up
pi_55285977
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 07:39 schreef HiDiHo het volgende:
Goede morgen
Speciaal voor Huub
Helemaal TOP ! Het is te hopen dat Huub dit onderweg naar Oldenzaal kan horen.
Keep the Sunny Side Up
  zaterdag 15 december 2007 @ 07:45:02 #252
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_55285981
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 07:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]
Goed plan , heb geen benul wat de kijkcijfers doen de laatste paar maanden. Wel zijn de streamers sinds er betaalde streams zijn gehalveerd.
pi_55285990
Gaat Lieke een meiden-aanval vormen ?

Of wordt het een zeik-offensief van Amanda .....

Keep the Sunny Side Up
pi_55285996
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 07:45 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Goed plan , heb geen benul wat de kijkcijfers doen de laatste paar maanden. Wel zijn de streamers sinds er betaalde streams zijn gehalveerd.
Ik zal wat grafieken posten, best leuke analyses.

Heb jij een achterdeur voor de cijfers van het aantal streamers ? Een tijd geleden maakte ik daarvan een grafiekje maar sindsdien heb ik nooit meer cijfers van je kunnen oppikken .......

Je hebt m'n E-mail en anders graag een PM
Keep the Sunny Side Up
pi_55286179
Ben toch wel benieuwd hoe Huub terugkomt vanavond, iig denkt hij sneller dan Brian, en die heb ik weinig zien doen met zijn verkregen informatie, tijdens zijn 'verlof'.
Dolf is de baas
Insaantje
pi_55286207
Hm zou Lieke er niet gewoon op rekenen dat Huub wegblijft? Hij zou voor de fun of it gewoon moeten blijven (nadat hij uitgebreidt de streams heeft teruggekeken waarin hij ziet dat Lieke hem overal zwart maakt bij wie ze maar kan).
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_55286216
Hoi allemaal
Alles terug gelezen, nachtploeg heel erg bedankt! Het was gisteravond een hele saaie streamavond met Amanda, Selene, Jaap en Lieke. Ik bn om 0.30 naar bed gegaan. Er was gisteravond niks te melden. En het veranderde weer toen Huub thuis kwam. Ik ben een Huubfan en heb veel negatieve dingen over hem gelezen. Huub is dan ook bij lange na niet perfect, maaarrr brengt altijd leven in de brouwerij, positief of negatief. En als hij vandaag besluit om niet terug te komen, zal ik hem erg missen, het zal heel saai worden in de kooi
Iedereen slaapt nog
het water roept
pi_55286218
huub blijft dgk

kijk naar de cossen, als ie er niet is of niet in beeld is gaan ze zeer langzaam, en zodra hij op t toneel is is er actie.

ik hoop dat ie thuis blijft, dan kan ik weer wat anders gaan doen met me vrije tijd en dan zal dgk binnen no-time afgelopen zijn.
pi_55286228
Is er trouwens al ergens een filmpje van de POPU geplaatst?
Dolf is de baas
Insaantje
pi_55286238
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 09:24 schreef Charmian het volgende:
Hm zou Lieke er niet gewoon op rekenen dat Huub wegblijft? Hij zou voor de fun of it gewoon moeten blijven (nadat hij uitgebreidt de streams heeft teruggekeken waarin hij ziet dat Lieke hem overal zwart maakt bij wie ze maar kan).
Lieke roept iedere keer dat zij eerlijk en oprecht is en Huub absoluut niet, ze praat al weken lelijk over hem, achter zijn rug, dat vind ik ook niet eerlijk en oprecht. Bovendien heeft ze steeds tijd en afstand nodig. Ik vind dat ze Huub aan het lijntje houdt. Zeg dan eerlijk, ik moet je niet meer
het water roept
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')