quote:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 15 december 2007 04:27 schreef miesy het volgende:
[..]
![]()
en ik ga naar bed!
truste iedereen![]()
Ik hoop echt dat 'ie morgen opzout. Hij gaat hier nooit winnen. Kut FEBOquote:Op zaterdag 15 december 2007 04:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub is echt dronken. Volgens mij zien we morgenvroeg een bordje op de stream : "Willen de ouders van Ballegooyen Huub komen afhalen bij de klantenservice"
Ik ben benieuwd naar Huub's reactie als de popupoll komtquote:Op zaterdag 15 december 2007 04:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat 'ie morgen opzout. Hij gaat hier nooit winnen. Kut FEBO
Die is net geweest Huub heeft deze keer 52%quote:Op zaterdag 15 december 2007 04:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar Huub's reactie als de popupoll komt![]()
Hoe bedoel je, die is vanavond al geweest ... 52%.quote:Op zaterdag 15 december 2007 04:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Niet gezien vanavond....?? De popo was vanavond....!!quote:Op zaterdag 15 december 2007 04:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Net wakkerquote:Op zaterdag 15 december 2007 04:36 schreef Troetel het volgende:
[..]
Niet gezien vanavond....?? De popo was vanavond....!!
Owww... exit Huub dan maar...quote:Op zaterdag 15 december 2007 04:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub draait handmatig de camera's weg .......
[ afbeelding ]
Nu wel ja. Gewoon dollen ..... De meiden zijn het er over eens, hij is gewoon vet dronken ........quote:Op zaterdag 15 december 2007 04:38 schreef akveor het volgende:
Vind Huub best wel te pruimen ook al is ie bezopen.... hangt een 'ouderwets' sfeertje.... doet me denken aan z'n tijd met Nena.
Ik heb voornamelijk moeite met z'n agressie.... de rest doet ie ook als ie nuchter is.quote:Op zaterdag 15 december 2007 04:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nu wel ja. Gewoon dollen ..... De meiden zijn het er over eens, hij is gewoon vet dronken ........
Maar de dronken Huub die discussie's aangaat, begint te bekvechten, over losse woorden begint te vallen en ontaard in scheld-kannonades is eenHuub ..........
Vertel, wat stond in dat briefje ...... Het is moeilijk te volgen. (Hoop lawaai van kussens en dekens en zenders in bakjes)quote:Op zaterdag 15 december 2007 04:57 schreef bosb het volgende:
Er lag een briefje van Lieke op het kussen van Huub...
Er zat een kado bij wat Lieke ooit aan Huub heeft gegeven (hij zag dat er niet bij liggen). Er stond iets in van: "als je denkt dat mijn intenties naar jou niet echt zijn neem je deze maar terug, hoop dat je veel plezier hebt morgen"quote:Op zaterdag 15 december 2007 04:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Vertel, wat stond in dat briefje ...... Het is moeilijk te volgen. (Hoop lawaai van kussens en dekens en zenders in bakjes)
quote:Op zaterdag 15 december 2007 05:00 schreef bosb het volgende:
[..]
Er zat een kado bij wat Huub ooit aan Lieke heeft gegeven (hij zag dat er niet bij liggen). Er stond iets in van: "als je denkt dat mijn intenties naar jou niet echt zijn neem je deze maar terug, hoop dat je veel plezier hebt morgen"
Vervolgens vertelde ze dat er een goed gesprek bij dat kado hoorde ofzo...
Opeens? Huub is al een aantal weken bijna non-stop ruzie aan het maken met Lieke. Misschien dat dat er iets mee te maken heeft?quote:Waarom trapt Lieke daar nu opeens in, waarom is ze nou zooo boos over dingen die Huub gedaan zou hebben???
JIj snapt het ....... Dat noemen ze het "oliebollen-offensief" ..... !quote:Op zaterdag 15 december 2007 06:16 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Opeens? Huub is al een aantal weken bijna non-stop ruzie aan het maken met Lieke. Misschien dat dat er iets mee te maken heeft?
Kijkcijfersquote:Op zaterdag 15 december 2007 06:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
JIj snapt het ....... Dat noemen ze het "oliebollen-offensief" ..... !
Het Oliebollen-Offensief :
Vorig jaar werden de TV-uitzendingen van DGK behoorlijk 'opgepompt' met spectakel en sensatie rond Kerst en Nieuwjaar. De Kijkcijfers stegen in die tijd voor het eerst naar de 500.000 - Dat was toen een mijlpaal.
Voor dit jaar bestaat kennelijk een vergelijkbaar plan onder de codenaam "Het Oliebollen-Offensief". Redacteur/Producent Sven is belast met de uitvoering van het plan. Gelet op recente cijfers mikken ze op 750.000 kijkers. Als je kijkt naar de grafieken is dat de drempel waar het nu allemaal om gaat spannen.
Natuurlijk Kijkcijfers ...... Daar draait het allemaal om. Onzin om dat te ontkennen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 07:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kijkcijfers![]()
Als er dus 1000 mensen zijn met een kijkcijferkastje, moeten er dus 47 kijken
(ipv de gebruikelijke 31 kijkers)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |