Mijn dank is groot...quote:Op zaterdag 15 december 2007 04:05 schreef akveor het volgende:
Nou komop regie... die kop van Huub moeten we nog vaak genoeg tegen aan kijken...
Jou dank ??quote:Op zaterdag 15 december 2007 04:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Mijn dank is groot...
[ afbeelding ]
Maar vooral: Vrouw...quote:Op zaterdag 15 december 2007 04:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nathalie : Lief, slim, intelligent en to-the-point !
[ afbeelding ]
Kots op die gastenquote:Op zaterdag 15 december 2007 04:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Ben ik eens aardig tegen de febo....
En omdat ze vrouw is zie je Huub weer overdreven 'het mannetje' uithangen ..... Alles in de 'stoer-mode' en overtreffende trap.quote:
Toch zouden ze me best een tijdje op mogen sluiten in dat huis....quote:Op zaterdag 15 december 2007 04:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kots op die gasten![]()
Meld je nu aan voor dgk, yeh right
tis de natuur he, die animale drang overheerst zo lekker bij huub.quote:Op zaterdag 15 december 2007 04:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En omdat ze vrouw is zie je Huub weer overdreven 'het mannetje' uithangen ..... Alles in de 'stoer-mode' en overtreffende trap.
[ afbeelding ]
Ja of hij wordt wakker net nadat z'n 8 uur zijn afgelopen... en hij wou nog wel thuisblijven.quote:Op zaterdag 15 december 2007 04:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub is echt dronken. Volgens mij zien we morgenvroeg een bordje op de stream : "Willen de ouders van Ballegooyen Huub komen afhalen bij de klantenservice"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |