quote:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 15 december 2007 04:27 schreef miesy het volgende:
[..]
![]()
en ik ga naar bed!
truste iedereen![]()
Ik hoop echt dat 'ie morgen opzout. Hij gaat hier nooit winnen. Kut FEBOquote:Op zaterdag 15 december 2007 04:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub is echt dronken. Volgens mij zien we morgenvroeg een bordje op de stream : "Willen de ouders van Ballegooyen Huub komen afhalen bij de klantenservice"
Ik ben benieuwd naar Huub's reactie als de popupoll komtquote:Op zaterdag 15 december 2007 04:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat 'ie morgen opzout. Hij gaat hier nooit winnen. Kut FEBO
Die is net geweest Huub heeft deze keer 52%quote:Op zaterdag 15 december 2007 04:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar Huub's reactie als de popupoll komt![]()
Hoe bedoel je, die is vanavond al geweest ... 52%.quote:Op zaterdag 15 december 2007 04:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Niet gezien vanavond....?? De popo was vanavond....!!quote:Op zaterdag 15 december 2007 04:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Net wakkerquote:Op zaterdag 15 december 2007 04:36 schreef Troetel het volgende:
[..]
Niet gezien vanavond....?? De popo was vanavond....!!
Owww... exit Huub dan maar...quote:Op zaterdag 15 december 2007 04:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub draait handmatig de camera's weg .......
[ afbeelding ]
Nu wel ja. Gewoon dollen ..... De meiden zijn het er over eens, hij is gewoon vet dronken ........quote:Op zaterdag 15 december 2007 04:38 schreef akveor het volgende:
Vind Huub best wel te pruimen ook al is ie bezopen.... hangt een 'ouderwets' sfeertje.... doet me denken aan z'n tijd met Nena.
Ik heb voornamelijk moeite met z'n agressie.... de rest doet ie ook als ie nuchter is.quote:Op zaterdag 15 december 2007 04:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nu wel ja. Gewoon dollen ..... De meiden zijn het er over eens, hij is gewoon vet dronken ........
Maar de dronken Huub die discussie's aangaat, begint te bekvechten, over losse woorden begint te vallen en ontaard in scheld-kannonades is eenHuub ..........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |