Eigenlijk vermaak ik me prima.quote:Op zaterdag 15 december 2007 03:04 schreef noucky het volgende:
Ik ben trouwens erg nieuwsgierig naar al die Cossers die het onterecht vonden dat Huub niet mocht drinken.
Hopelijk dringt het tot die Cossers nu door waarom.
Jullie wilden de oude Huub toch terug? Nou hier is de zuipschuit weer en geniet er van.
Vandaar dat de tent weer is afgebroken ! Aman was zo goed op weg !quote:Op zaterdag 15 december 2007 03:06 schreef akveor het volgende:
Luc verteld net dat hij zag dat Brian lam is.
Bijna d'r 4de hoogtepunt in DGK?quote:Op zaterdag 15 december 2007 03:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Vandaar dat de tent weer is afgebroken ! Aman was zo goed op weg !
Met de nachtbus naar Stion Hilversum en dan maar hopen op de nachttreinquote:Op zaterdag 15 december 2007 03:13 schreef Guuskeee het volgende:
de dames krijgen geen auto?
De auto van een van die twee meiden staat 'achter' zei ze tegen Luc.quote:Op zaterdag 15 december 2007 03:13 schreef Guuskeee het volgende:
de dames krijgen geen auto?
Heeft dat enig nut ?quote:Op zaterdag 15 december 2007 03:15 schreef Guuskeee het volgende:
niemand een cap van huub die uit de fontein drinkt?
beter, ze voegden toch nix toe.quote:Op zaterdag 15 december 2007 03:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat een focking afgang FEBO, die twee gasten van Luc worden alweer
afgeserveerd en moeten vertrekken. We weten niet eens hoe ze heten.
Nou slapen lukt niet zo, maarre terecht dat ze eruitgekeepert worden is geen hotel.quote:Op zaterdag 15 december 2007 03:13 schreef akveor het volgende:
Luc's danseresjes worden de villa uitgeflikkerd....
[ afbeelding ]
moet er ook niet aan denken, zomaar ineens een wildvreemde tong in je mondquote:Op zaterdag 15 december 2007 03:18 schreef Guuskeee het volgende:
luc vertelt dat er een meisje hem wilde kussen vanavond, hij dacht dat ze op zn wangen wilde kussen maar toen richte ze op zn mond, en hij wist niet hoe snel ie dr weg moest duwen...
hij is echt een coole gangsterrapper
Huub denkt daar anders over !!quote:Op zaterdag 15 december 2007 03:21 schreef miesy het volgende:
[..]
moet er ook niet aan denken, zomaar ineens een wildvreemde tong in je mond
Ik keek op dat moment wel naar een fontijn, maar daar wil jij geen cap vanquote:Op zaterdag 15 december 2007 03:20 schreef chufi het volgende:
[..]
OK
Ik heb het gemist ! Dus anyone else???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |