abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 december 2007 @ 10:33:56 #276
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_55286720
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_55286723
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 10:30 schreef tipsch het volgende:

[..]

Dat heeft Lieke toch niet nodig om zich egen Huub te keren. Huub dwingt het nu toch een beetje af dat ze tijdens z'n 8 uur over hem zullen praten. Met wie allemaal en op welke manier is nog even afwachten
Nou, het is wel jammer want haar reactie bij de popo was wel typerend. Doordat hij naderhand ging schelden kan zij hem daar op vastpinnen en wordt er over haar zure reactie niet meer gepraat.
Volgens mij heeft alleen Selene hem gefeliciteerd gisteren?
Hij is weg! Huubsala
Go hard or go home
pi_55286744
Precies.
Dit komt wel door Lieke. Wat is dat een zuur kreng soms zeg. eh soms??.. Wanneer zie je haar eens echt spontaan lachen. echt een lachbui.
  zaterdag 15 december 2007 @ 10:36:51 #279
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55286754
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 10:34 schreef noekje het volgende:
Volgens mij heeft alleen Selene hem gefeliciteerd gisteren?
Volgens mij heeft iedereen behalve Lieke hem gefeliciteerd. Zelfs Brian gaf hem een broederlijke hug...
Lieke liet zich erg kennen. En vannacht heeft Huub zich dus weer van zijn mindere kant laten zien.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_55286769
Netty ligt te rollebollen van Huub zijn gedrag tegen Lieke....ze heeft de hele inrichting voor het huis al klaar....goed zo Huub...je speelt het spel goed...teammaten afvallen en vijanden alle wind uit de zeilen nemen...chapeau
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_55286774

Huub voor het laatst op streams? Om ongeveer 21.30 uur zullen we het weten. (1,5 uur rijden naar Oldenzaal, 1,5 terug en 8 uur thuis zijn)
het water roept
pi_55286776
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 10:36 schreef Copycat het volgende:

[..]

Volgens mij heeft iedereen behalve Lieke hem gefeliciteerd. Zelfs Brian gaf hem een broederlijke hug...
Lieke liet zich erg kennen. En vannacht heeft Huub zich dus weer van zijn mindere kant laten zien.
Nou, ik vond het wel meevallen. Hij was gewoon lam en deed wat lamme mensen doen.
Go hard or go home
pi_55286799
Dus Netty gaat ons de hele dag entertainen. Typisch toch weer dat alleen maar mensen willen komen die ze kent uit dgk.
Go hard or go home
pi_55286812
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 10:36 schreef itsme het volgende:
Precies.
Dit komt wel door Lieke. Wat is dat een zuur kreng soms zeg. eh soms??.. Wanneer zie je haar eens echt spontaan lachen. echt een lachbui.
Lieke wou hem net ook geen gedag zeggen, ze draaide haar hoofd weg (misschien stonk hij ook nog een klein beetje naar de drank )
het water roept
pi_55286829
Hoe laat komt de visite voor Brian Amanda?
het water roept
pi_55286830
Ik ben wel blij dat die weer zuipt dan gebeurt er tenminste nog wat op die streams
My pupils are not students,they dilate but do not learn.
  zaterdag 15 december 2007 @ 10:43:16 #287
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55286843
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 10:40 schreef noekje het volgende:
Dus Netty gaat ons de hele dag entertainen. Typisch toch weer dat alleen maar mensen willen komen die ze kent uit dgk.
Netty komt ook al? Kenneth, Netty en die nasale zus dus?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_55286848
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 10:36 schreef Copycat het volgende:

[..]

moet je het filmpje nog eens goed terugkijken...ze heeft hem toen hij stond en zij nog zat een klop op zijn been gegeven en feliciteerde hem toen....ook daarna nog even een tikje op zijn arm...ze heeft een week geleden al gezegd niet meer met hem in een omarming te willen geraken....niet voordat ze weet wat ze besluit.....dat Huub dat steeds wel wil en haar er bijna toe dwingt is niet haar probleem.
Iemand zou ook van mij moeten afblijven als ik dat aangaf....
pi_55286874
Ach Kom op Riri. Wat een onzin.
Zo het hondje heeft een tikje gehad. zo lief van Lieke.

Oke, Ik ben weer weg . Kijk vanavond wel of Huub terug komt of niet.
Zo niet, good on him en dan hoop ik dat Lieke next is.
pi_55286877
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 10:37 schreef riri het volgende:
Netty ligt te rollebollen van Huub zijn gedrag tegen Lieke....ze heeft de hele inrichting voor het huis al klaar....goed zo Huub...je speelt het spel goed...teammaten afvallen en vijanden alle wind uit de zeilen nemen...chapeau
Ik denk dat Netty vooral in haar vuistje lacht omdat haar zoontje wordt geknuffeld door Lieke. Dat zoontje die haar regelmatig agressief heeft aangepakt en Lieke rent zo in zijn armen net als de rest van de hersenloze vrouwen daar. ' Vind het zo knap dat je er al een jaar zit. Jullie zijn wel oprecht..etc..'
Lieke zit op zijn schoot, dat is haar keuze. Je kunt niemand dwingen om dat te doen maar zij doet het puur vanuit zichzelf. Ze heeft Jaap toch nog maar bij wie zit ze? Brian!
Zegt mij wel genoeg over Lieke. Dekking!
Go hard or go home
pi_55286880
Dat Huub maar een mooie dag mag hebben.

Vandaag dus de verjaardag van Amanda, waar ze geen bezoekers voor kan krijgen, en dan wilde ze eerst ook nog extra punten uit de gezamelijke pot, zodat Nadia als extra gast kon komen.
Ze mag allang blij zijn dat Nadia wil komen, aners had ze maqar drie gasten gehad.
Goedemorgen :W
pi_55286891
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 10:43 schreef Copycat het volgende:

[..]

Netty komt ook al? Kenneth, Netty en die nasale zus dus?
Netty, Kenneth en Nadia.
Go hard or go home
pi_55286895
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 10:43 schreef riri het volgende:

[..]

moet je het filmpje nog eens goed terugkijken...ze heeft hem toen hij stond en zij nog zat een klop op zijn been gegeven en feliciteerde hem toen....ook daarna nog even een tikje op zijn arm...ze heeft een week geleden al gezegd niet meer met hem in een omarming te willen geraken....niet voordat ze weet wat ze besluit.....dat Huub dat steeds wel wil en haar er bijna toe dwingt is niet haar probleem.
Iemand zou ook van mij moeten afblijven als ik dat aangaf....
Zo zie ik het ook riri, maar het Anti-Lieke-Virus houdt hier aardig huis
Dolf is de baas
Insaantje
pi_55286914
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 10:46 schreef noekje het volgende:

[..]

Netty, Kenneth en Nadia.
Amanda haar zus ook niet?
het water roept
pi_55286925
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 10:49 schreef Varen het volgende:

[..]

Amanda haar zus ook niet?
Ze mag er maar 3 uitnodigen toch?
Go hard or go home
pi_55286945
Is er al door 'achter' ingestemd dat mevrouw nada komt?
Dolf is de baas
Insaantje
pi_55286960
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 10:50 schreef noekje het volgende:

[..]

Ze mag er maar 3 uitnodigen toch?
O, ja is zo, raar dat ze dan Netty of Kenneth uitgenodigd heeft en niet haar zus, maar misschien moest zus weer werken
het water roept
  zaterdag 15 december 2007 @ 10:52:38 #298
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_55286963
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 10:38 schreef noekje het volgende:

[..]

Nou, ik vond het wel meevallen. Hij was gewoon lam en deed wat lamme mensen doen.
Drank versterkt je karakter, gelukkig ben ik niet zo als ik gezopen heb
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_55286975
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 10:45 schreef noekje het volgende:

[..]

Ik denk dat Netty vooral in haar vuistje lacht omdat haar zoontje wordt geknuffeld door Lieke. Dat zoontje die haar regelmatig agressief heeft aangepakt en Lieke rent zo in zijn armen net als de rest van de hersenloze vrouwen daar. ' Vind het zo knap dat je er al een jaar zit. Jullie zijn wel oprecht..etc..'
Lieke zit op zijn schoot, dat is haar keuze. Je kunt niemand dwingen om dat te doen maar zij doet het puur vanuit zichzelf. Ze heeft Jaap toch nog maar bij wie zit ze? Brian!
Zegt mij wel genoeg over Lieke. Dekking!
Ik heb Lieke niet bij Brian op schoot zien zitten...jij wel blijkbaar.....terwijl ik de streams dagelijks volg.
Ik weet hoe Lieke denkt over Brian en haar kennende stapt ze daar niet vanaf....een paar dagen terug heeft ze nog gezegd nooit MET Amanda en Brian te zullen spelen...ze stapt nog liever op waren haar woorden.
pi_55286997
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 10:53 schreef riri het volgende:

[..]

Ik heb Lieke niet bij Brian op schoot zien zitten...jij wel blijkbaar.....terwijl ik de streams dagelijks volg.
Ik weet hoe Lieke denkt over Brian en haar kennende stapt ze daar niet vanaf....een paar dagen terug heeft ze nog gezegd nooit MET Amanda en Brian te zullen spelen...ze stapt nog liever op waren haar woorden.
Daar zal ze op terug gaan komen, voorspel ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')