Nou, het is wel jammer want haar reactie bij de popo was wel typerend. Doordat hij naderhand ging schelden kan zij hem daar op vastpinnen en wordt er over haar zure reactie niet meer gepraat.quote:Op zaterdag 15 december 2007 10:30 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat heeft Lieke toch niet nodig om zich egen Huub te keren. Huub dwingt het nu toch een beetje af dat ze tijdens z'n 8 uur over hem zullen praten. Met wie allemaal en op welke manier is nog even afwachten
Volgens mij heeft iedereen behalve Lieke hem gefeliciteerd. Zelfs Brian gaf hem een broederlijke hug...quote:Op zaterdag 15 december 2007 10:34 schreef noekje het volgende:
Volgens mij heeft alleen Selene hem gefeliciteerd gisteren?
Nou, ik vond het wel meevallen. Hij was gewoon lam en deed wat lamme mensen doen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 10:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedereen behalve Lieke hem gefeliciteerd. Zelfs Brian gaf hem een broederlijke hug...
Lieke liet zich erg kennen. En vannacht heeft Huub zich dus weer van zijn mindere kant laten zien.
Lieke wou hem net ook geen gedag zeggen, ze draaide haar hoofd weg (misschien stonk hij ook nog een klein beetje naar de drankquote:Op zaterdag 15 december 2007 10:36 schreef itsme het volgende:
Precies.
Dit komt wel door Lieke. Wat is dat een zuur kreng soms zeg. eh soms??..Wanneer zie je haar eens echt spontaan lachen. echt een lachbui.
Netty komt ook al? Kenneth, Netty en die nasale zus dus?quote:Op zaterdag 15 december 2007 10:40 schreef noekje het volgende:
Dus Netty gaat ons de hele dag entertainen. Typisch toch weer dat alleen maar mensen willen komen die ze kent uit dgk.
moet je het filmpje nog eens goed terugkijken...ze heeft hem toen hij stond en zij nog zat een klop op zijn been gegeven en feliciteerde hem toen....ook daarna nog even een tikje op zijn arm...ze heeft een week geleden al gezegd niet meer met hem in een omarming te willen geraken....niet voordat ze weet wat ze besluit.....dat Huub dat steeds wel wil en haar er bijna toe dwingt is niet haar probleem.quote:Op zaterdag 15 december 2007 10:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedereen behalve Lieke hem gefeliciteerd. Zelfs Brian gaf hem een broederlijke hug...
Lieke liet zich erg kennen. En vannacht heeft Huub zich dus weer van zijn mindere kant laten zien.
Ik denk dat Netty vooral in haar vuistje lacht omdat haar zoontje wordt geknuffeld door Lieke. Dat zoontje die haar regelmatig agressief heeft aangepakt en Lieke rent zo in zijn armen net als de rest van de hersenloze vrouwen daar. ' Vind het zo knap dat je er al een jaar zit. Jullie zijn wel oprecht..etc..'quote:Op zaterdag 15 december 2007 10:37 schreef riri het volgende:
Netty ligt te rollebollen van Huub zijn gedrag tegen Lieke....ze heeft de hele inrichting voor het huis al klaar....goed zo Huub...je speelt het spel goed...teammaten afvallen en vijanden alle wind uit de zeilen nemen...chapeau
Netty, Kenneth en Nadia.quote:Op zaterdag 15 december 2007 10:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Netty komt ook al? Kenneth, Netty en die nasale zus dus?
Zo zie ik het ook riri, maar het Anti-Lieke-Virus houdt hier aardig huisquote:Op zaterdag 15 december 2007 10:43 schreef riri het volgende:
[..]
moet je het filmpje nog eens goed terugkijken...ze heeft hem toen hij stond en zij nog zat een klop op zijn been gegeven en feliciteerde hem toen....ook daarna nog even een tikje op zijn arm...ze heeft een week geleden al gezegd niet meer met hem in een omarming te willen geraken....niet voordat ze weet wat ze besluit.....dat Huub dat steeds wel wil en haar er bijna toe dwingt is niet haar probleem.
Iemand zou ook van mij moeten afblijven als ik dat aangaf....
O, ja is zo, raar dat ze dan Netty of Kenneth uitgenodigd heeft en niet haar zus, maar misschien moest zus weer werkenquote:Op zaterdag 15 december 2007 10:50 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze mag er maar 3 uitnodigen toch?
Drank versterkt je karakter, gelukkig ben ik niet zo als ik gezopen hebquote:Op zaterdag 15 december 2007 10:38 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou, ik vond het wel meevallen. Hij was gewoon lam en deed wat lamme mensen doen.
Ik heb Lieke niet bij Brian op schoot zien zitten...jij wel blijkbaar.....terwijl ik de streams dagelijks volg.quote:Op zaterdag 15 december 2007 10:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik denk dat Netty vooral in haar vuistje lacht omdat haar zoontje wordt geknuffeld door Lieke. Dat zoontje die haar regelmatig agressief heeft aangepakt en Lieke rent zo in zijn armen net als de rest van de hersenloze vrouwen daar. ' Vind het zo knap dat je er al een jaar zit. Jullie zijn wel oprecht..etc..'
Lieke zit op zijn schoot, dat is haar keuze. Je kunt niemand dwingen om dat te doen maar zij doet het puur vanuit zichzelf. Ze heeft Jaap toch nog maar bij wie zit ze? Brian!
Zegt mij wel genoeg over Lieke. Dekking!
Daar zal ze op terug gaan komen, voorspel ikquote:Op zaterdag 15 december 2007 10:53 schreef riri het volgende:
[..]
Ik heb Lieke niet bij Brian op schoot zien zitten...jij wel blijkbaar.....terwijl ik de streams dagelijks volg.
Ik weet hoe Lieke denkt over Brian en haar kennende stapt ze daar niet vanaf....een paar dagen terug heeft ze nog gezegd nooit MET Amanda en Brian te zullen spelen...ze stapt nog liever op waren haar woorden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |