Helemaal TOP ! Het is te hopen dat Huub dit onderweg naar Oldenzaal kan horen.quote:
Goed planquote:
Ik zal wat grafieken posten, best leuke analyses.quote:Op zaterdag 15 december 2007 07:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Goed plan, heb geen benul wat de kijkcijfers doen de laatste paar maanden. Wel zijn de streamers sinds er betaalde streams zijn gehalveerd.
Lieke roept iedere keer dat zij eerlijk en oprecht is en Huub absoluut niet, ze praat al weken lelijk over hem, achter zijn rug, dat vind ik ook niet eerlijk en oprecht. Bovendien heeft ze steeds tijd en afstand nodig. Ik vind dat ze Huub aan het lijntje houdt. Zeg dan eerlijk, ik moet je niet meerquote:Op zaterdag 15 december 2007 09:24 schreef Charmian het volgende:
Hm zou Lieke er niet gewoon op rekenen dat Huub wegblijft? Hij zou voor de fun of it gewoon moeten blijven (nadat hij uitgebreidt de streams heeft teruggekeken waarin hij ziet dat Lieke hem overal zwart maakt bij wie ze maar kan).
Van volquote:Op zaterdag 15 december 2007 09:30 schreef Lobasca het volgende:
Is er trouwens al ergens een filmpje van de POPU geplaatst?
Thanks Varenquote:Op zaterdag 15 december 2007 09:35 schreef Varen het volgende:
[..]
Van vol
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=59010&sess=2832
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=59009&sess=2832
Ach...in zijn bed is er altijd plaats vrij..met een flinke slok op kijkt ie toch niet hoe je eruit ziet...dus wat let je...quote:Op zaterdag 15 december 2007 09:27 schreef Varen het volgende:
Hoi allemaal![]()
Alles terug gelezen, nachtploeg heel erg bedankt! Het was gisteravond een hele saaie streamavond met Amanda, Selene, Jaap en Lieke. Ik bn om 0.30 naar bed gegaan. Er was gisteravond niks te melden. En het veranderde weer toen Huub thuis kwam. Ik ben een Huubfan en heb veel negatieve dingen over hem gelezen. Huub is dan ook bij lange na niet perfect, maaarrr brengt altijd leven in de brouwerij, positief of negatief. En als hij vandaag besluit om niet terug te komen, zal ik hem erg missen, het zal heel saai worden in de kooi![]()
Iedereen slaapt nog
Ik vind al vanaf dag 1 dat er iets met Lieke niet klopt, ik raak er ook steeds meer van overtuigd dat ze zichzelf de villa in heeft geneukt. Toen ze eindelijk in die villa zat begon ze met drammen en zeuren terwijl Huub al vaak genoeg riep dat ze de relatie dan maar moet stoppen als zijn manier haar niet bevalt, Huub is daar ook vanaf het begin zeer duidelijk in geweest. En Huub kan inderdaad letterlijk en figuurlijk een lelijk jong zijn, maar blijft vergeleken met de rest nog steeds mijn favoriet.quote:Op zaterdag 15 december 2007 09:32 schreef Varen het volgende:
[..]
Lieke roept iedere keer dat zij eerlijk en oprecht is en Huub absoluut niet, ze praat al weken lelijk over hem, achter zijn rug, dat vind ik ook niet eerlijk en oprecht. Bovendien heeft ze steeds tijd en afstand nodig. Ik vind dat ze Huub aan het lijntje houdt. Zeg dan eerlijk, ik moet je niet meer
Als je met anderen over iemand zijn gedrag naar jou praat is dat geen lelijk praten over iemand...het zijn zaken die in ruzies tussen hen openlijk in die villa door iedereen gehoord worden...hoezo moet iemand daar zijn mond over houden...Huub doet dat toch ook nietquote:Op zaterdag 15 december 2007 09:32 schreef Varen het volgende:
[..]
Lieke roept iedere keer dat zij eerlijk en oprecht is en Huub absoluut niet, ze praat al weken lelijk over hem, achter zijn rug, dat vind ik ook niet eerlijk en oprecht. Bovendien heeft ze steeds tijd en afstand nodig. Ik vind dat ze Huub aan het lijntje houdt. Zeg dan eerlijk, ik moet je niet meer
Dat heeft Lieke toch niet nodig om zich egen Huub te keren. Huub dwingt het nu toch een beetje af dat ze tijdens z'n 8 uur over hem zullen praten. Met wie allemaal en op welke manier is nog even afwachtenquote:Op zaterdag 15 december 2007 10:21 schreef itsme het volgende:
Jezus wat een sukkel. Kon hij zich niet nog een nachtje inhouden.
Koren op de molen van lieke dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |