abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55285977
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 07:39 schreef HiDiHo het volgende:
Goede morgen
Speciaal voor Huub
Helemaal TOP ! Het is te hopen dat Huub dit onderweg naar Oldenzaal kan horen.
Keep the Sunny Side Up
  zaterdag 15 december 2007 @ 07:45:02 #252
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_55285981
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 07:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]
Goed plan , heb geen benul wat de kijkcijfers doen de laatste paar maanden. Wel zijn de streamers sinds er betaalde streams zijn gehalveerd.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_55285990
Gaat Lieke een meiden-aanval vormen ?

Of wordt het een zeik-offensief van Amanda .....

Keep the Sunny Side Up
pi_55285996
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 07:45 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Goed plan , heb geen benul wat de kijkcijfers doen de laatste paar maanden. Wel zijn de streamers sinds er betaalde streams zijn gehalveerd.
Ik zal wat grafieken posten, best leuke analyses.

Heb jij een achterdeur voor de cijfers van het aantal streamers ? Een tijd geleden maakte ik daarvan een grafiekje maar sindsdien heb ik nooit meer cijfers van je kunnen oppikken .......

Je hebt m'n E-mail en anders graag een PM
Keep the Sunny Side Up
pi_55286179
Ben toch wel benieuwd hoe Huub terugkomt vanavond, iig denkt hij sneller dan Brian, en die heb ik weinig zien doen met zijn verkregen informatie, tijdens zijn 'verlof'.
Dolf is de baas
Insaantje
pi_55286207
Hm zou Lieke er niet gewoon op rekenen dat Huub wegblijft? Hij zou voor de fun of it gewoon moeten blijven (nadat hij uitgebreidt de streams heeft teruggekeken waarin hij ziet dat Lieke hem overal zwart maakt bij wie ze maar kan).
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_55286216
Hoi allemaal
Alles terug gelezen, nachtploeg heel erg bedankt! Het was gisteravond een hele saaie streamavond met Amanda, Selene, Jaap en Lieke. Ik bn om 0.30 naar bed gegaan. Er was gisteravond niks te melden. En het veranderde weer toen Huub thuis kwam. Ik ben een Huubfan en heb veel negatieve dingen over hem gelezen. Huub is dan ook bij lange na niet perfect, maaarrr brengt altijd leven in de brouwerij, positief of negatief. En als hij vandaag besluit om niet terug te komen, zal ik hem erg missen, het zal heel saai worden in de kooi
Iedereen slaapt nog
het water roept
pi_55286218
huub blijft dgk

kijk naar de cossen, als ie er niet is of niet in beeld is gaan ze zeer langzaam, en zodra hij op t toneel is is er actie.

ik hoop dat ie thuis blijft, dan kan ik weer wat anders gaan doen met me vrije tijd en dan zal dgk binnen no-time afgelopen zijn.
pi_55286228
Is er trouwens al ergens een filmpje van de POPU geplaatst?
Dolf is de baas
Insaantje
pi_55286238
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 09:24 schreef Charmian het volgende:
Hm zou Lieke er niet gewoon op rekenen dat Huub wegblijft? Hij zou voor de fun of it gewoon moeten blijven (nadat hij uitgebreidt de streams heeft teruggekeken waarin hij ziet dat Lieke hem overal zwart maakt bij wie ze maar kan).
Lieke roept iedere keer dat zij eerlijk en oprecht is en Huub absoluut niet, ze praat al weken lelijk over hem, achter zijn rug, dat vind ik ook niet eerlijk en oprecht. Bovendien heeft ze steeds tijd en afstand nodig. Ik vind dat ze Huub aan het lijntje houdt. Zeg dan eerlijk, ik moet je niet meer
het water roept
pi_55286253
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 09:30 schreef Lobasca het volgende:
Is er trouwens al ergens een filmpje van de POPU geplaatst?
Van vol
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=59010&sess=2832
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=59009&sess=2832
het water roept
pi_55286263
van Vol, popo
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=59012&sess=14591

[ Bericht 5% gewijzigd door Varen op 15-12-2007 09:43:51 ]
het water roept
pi_55286303
quote:
Thanks Varen , had daar al gekeken, maar blijkbaar er overheen
Dolf is de baas
Insaantje
pi_55286387
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 09:27 schreef Varen het volgende:
Hoi allemaal
Alles terug gelezen, nachtploeg heel erg bedankt! Het was gisteravond een hele saaie streamavond met Amanda, Selene, Jaap en Lieke. Ik bn om 0.30 naar bed gegaan. Er was gisteravond niks te melden. En het veranderde weer toen Huub thuis kwam. Ik ben een Huubfan en heb veel negatieve dingen over hem gelezen. Huub is dan ook bij lange na niet perfect, maaarrr brengt altijd leven in de brouwerij, positief of negatief. En als hij vandaag besluit om niet terug te komen, zal ik hem erg missen, het zal heel saai worden in de kooi
Iedereen slaapt nog
Ach...in zijn bed is er altijd plaats vrij..met een flinke slok op kijkt ie toch niet hoe je eruit ziet...dus wat let je...
dan hoef je hem niet te missen.
Niet zeuren als ie je verrot scheld...dat neem je er maar bij
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_55286440
het water roept
pi_55286458
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 09:32 schreef Varen het volgende:

[..]

Lieke roept iedere keer dat zij eerlijk en oprecht is en Huub absoluut niet, ze praat al weken lelijk over hem, achter zijn rug, dat vind ik ook niet eerlijk en oprecht. Bovendien heeft ze steeds tijd en afstand nodig. Ik vind dat ze Huub aan het lijntje houdt. Zeg dan eerlijk, ik moet je niet meer
Ik vind al vanaf dag 1 dat er iets met Lieke niet klopt, ik raak er ook steeds meer van overtuigd dat ze zichzelf de villa in heeft geneukt. Toen ze eindelijk in die villa zat begon ze met drammen en zeuren terwijl Huub al vaak genoeg riep dat ze de relatie dan maar moet stoppen als zijn manier haar niet bevalt, Huub is daar ook vanaf het begin zeer duidelijk in geweest. En Huub kan inderdaad letterlijk en figuurlijk een lelijk jong zijn, maar blijft vergeleken met de rest nog steeds mijn favoriet.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_55286469
zou huub niet om half 11 weggaan? want dan mag ie wel opschieten

ik denk trouwens dat hij wel terug komt maar zich dan keihard tegen Lieke zal keren.
Hiermee graaft hij zijn eigen graf, ondanks dat ze de laatste tijd nogal zeurt is ze wel de enige die hij ECHT kan vertrouwen.

Van mij mag hij wel wegblijven trouwens, hij en Lieke waren de enige 2 die het programma nog leuk maakten om naar te kijken. Sinds Nix en Naad weg zijn hebben ze hun rollen overgenomen lijkt het wel.
Het enige nadeel is wel dat dan die vieze rat gaat winnen, en als ik het iemand niet gun is dat sleezy brainless wel.
There are 3 kinds of people in this world...those you want things to happen, those that make things happen, and those who just wonder what the hell happened!
pi_55286475
Huub wordt weer? wakker gemaakt
Hij moet over 1 kwartier klaarstaan
het water roept
pi_55286542
Meeste streamers zijn allang afgehaakt....wat heb je aan beelden van een scheldend jochie wat voortdurend in slaaphouding op elke stoel en bank ligt...dag dag uit...maand in maand uit.
Heb hem nog niet één keer vakkundig Brian en Amanda zien aanpakken...

En...ach...achter kun je van alles de schuld geven...met welk scenario ze ook komen je bent er altijd zelf nog bij...voor hoeveel geld laat iemand zijn ziel en zaligheid verkopen?
Huub zijn zogenaamde oprechtheid is zo fake als wat....hij krijgt een opdracht en voert hem uit...daarmee laat dit spel zien hoe spelers bereidt zijn elkaar af te vallen en niet te steunen als het gaat om eigenbelang...niet achter zit fout....de spelers laten zien we ze echt zijn als ze een worst wordt voorgehouden.
Ik heb pas respekt voor iemand als die niet mee gaat met zaken die hem of haar opgedragen worden....hoezo anderen verwijten alles te doen voor geld?...Huub doet zelf niets anders.
Voor mij is Huub gisteren helemaal afgegaan....heb totaal geen respekt meer voor zijn wijze van optreden in die villa...dat is anders geweest en heb hem nog lang het voordeel van de twijfel gegund....ik ben er achter dat hij het niet waard is en dat heeft hij maar aan één iemand te danken...aan zichzelf

[ Bericht 1% gewijzigd door riri op 15-12-2007 10:20:44 ]
  zaterdag 15 december 2007 @ 10:18:27 #270
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_55286564
pi_55286585
Jezus wat een sukkel. Kon hij zich niet nog een nachtje inhouden.
Koren op de molen van lieke dit.
pi_55286659
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 09:32 schreef Varen het volgende:

[..]

Als je met anderen over iemand zijn gedrag naar jou praat is dat geen lelijk praten over iemand...het zijn zaken die in ruzies tussen hen openlijk in die villa door iedereen gehoord worden...hoezo moet iemand daar zijn mond over houden...Huub doet dat toch ook niet
pi_55286678
Huub is nog dronken, dat zegt hij eerlijk.
Als die nog terugkomt dan moeten ze hem echt naar binnen rollen.
Go hard or go home
  zaterdag 15 december 2007 @ 10:30:41 #274
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_55286689
pi_55286693
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 10:21 schreef itsme het volgende:
Jezus wat een sukkel. Kon hij zich niet nog een nachtje inhouden.
Koren op de molen van lieke dit.
Dat heeft Lieke toch niet nodig om zich egen Huub te keren. Huub dwingt het nu toch een beetje af dat ze tijdens z'n 8 uur over hem zullen praten. Met wie allemaal en op welke manier is nog even afwachten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')