Zoiets en dat ie eigenlijk nooit alleen heeft gelegen tot deze week Lieke naar het bed naast hem is verhuisd !quote:Op zaterdag 15 december 2007 03:53 schreef miesy het volgende:
[..]
de imago dat ale vrouwen bij hem in bed willen liggen?
Leuke aannamequote:Op zaterdag 15 december 2007 03:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Zoiets en dat ie eigenlijk nooit alleen heeft gelegen tot deze week Lieke naar het bed naast hem is verhuisd !
Kijk ook al doet ie er niets mee, hij kan dan eventueeel altijd de schijn wekken dat er iets was .. Die jongen is zo obsessed met vrouwen dat ie er alles voor doet om in elk geval niet alleen in bed te hoeven liggen !
kan me wel wat bij voorstellen, maar ben een vrouw he.quote:
Wij weten wel wat echt hot isquote:Op zaterdag 15 december 2007 03:58 schreef miesy het volgende:
[..]
kan me wel wat bij voorstellen, maar ben een vrouw he.
slaap lekker, chufiquote:Op zaterdag 15 december 2007 03:58 schreef chufi het volgende:
Maar goed ik ga nu zelf lekker naar bed ! trusten ! :-)
Mag ik al een feestje vieren?quote:Op zaterdag 15 december 2007 04:01 schreef chufi het volgende:
Huub wordt laveloos afgevooerd richting zn 8 uur en komt niet meer terug volgens mij !
Jaquote:Op zaterdag 15 december 2007 04:02 schreef miesy het volgende:
[..]
als jij denkt waar ik aan denk....
Inderdaad, maar hij trekt het zich echt niet aan. Opzouten morgen hoop ik.quote:Op zaterdag 15 december 2007 04:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nathalie maakt een paar rake opmerkingen naar Huub : "IOk weet niet of jij oprecht bent" - "Je moet eens een keer ophouden in al die ruzie's, je maakt Lieke alleen maar extra kwaad" - "Schenkt je nu al weer in ? Hou eens op met drinken"
te laat voor dat.quote:Op zaterdag 15 december 2007 04:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Thx! maak het zelf ook niet te laat !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |