quote:Op woensdag 12 december 2007 20:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
Aissati gaat er als een haas vandoor als De Jong hem vraagt of hij z'n ster wil zien.
quote:Op woensdag 12 december 2007 20:46 schreef Blawh het volgende:
Niet alleen Ajax flirt met Aissati, ook De Jong kan zijn handen niet van hem afhouden.
quote:Op woensdag 12 december 2007 20:48 schreef Gordon_Shumway het volgende:
De bank die na de vorige wedstrijd van de Suriprofs is beroofd doet nu dienst als sponsor.
quote:Op woensdag 12 december 2007 21:31 schreef Rumille het volgende:
Nationale Nederlanden verzekeringen: verzekert u ook tegen letselschade en diefstal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
Joh, je hebt me gered !!!quote:
Oh wat schattig, je mist mequote:Op donderdag 13 december 2007 15:19 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Volgende TT wordt 'Zonder kleinzusje' als de SC weg moet
T gaat om de balansquote:Op donderdag 13 december 2007 16:43 schreef Beschouw het volgende:
Hoezo SC vermijden hier? Het topic was een dik half jaar geleden op sterven na dood, maar dankzij het slap gelul is het weer vlot getrokken. Slow chat heeft zijn dienst dus bewezen.
quote:-Waaghals-
-Aisatti en De Jong slaan op de vlucht voor hoofdloze reus-
quote:-Blawh-
-Niet alleen Ajax flirt met Aissati, ook De Jong kan zijn handen niet van hem afhouden.-
quote:-TheVulture-
-Aisatti: "Handen thuis De Jong, ik heet geen Aaisatti"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-kleinzusje-
-Nigel: "Jong huuuuuhhhh, met die monsterlijke oranje noppen, kun je beter stoppen.........."-
Ik heb nog gewacht op je...quote:Op donderdag 13 december 2007 20:41 schreef Beschouw het volgende:
Shit, frits jury en dan zend ik geen onderschrift in. Lomp.
Slow tjatquote:Op donderdag 13 december 2007 20:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik heb nog gewacht op je...
quote:Op donderdag 13 december 2007 20:37 schreef gebruikersnaam het volgende:
[ afbeelding ]
Afkoopsom zojuist bekend gemaakt
Jullie zijn echt TE goedquote:
Is ook een geweldige foto.quote:Op donderdag 13 december 2007 22:38 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jullie zijn echt TE goeddamnnn !!!!
Ik durf niet meer![]()
quote:
Komt op hetzelfde neer, of niet?quote:Op donderdag 13 december 2007 21:34 schreef Beschouw het volgende:
[ afbeelding ]
"Yes, podiumplaats!"
Goed gezien. Jatwerkquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
[..]
Komt op hetzelfde neer, of niet?
Natuurlijk mag je meedoen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:19 schreef ZoneKill het volgende:
[ afbeelding ]
Stadionspeaker: ''Wil Aadje interim zich onmiddelijk melden a.u.b.''
Er van uitgaande dat ik mee mag doen.
Homo's en tijd bijhouden...quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:37 schreef TheVulture het volgende:
Sorry mensen, moet effe weg en was mijn eigen deadline vergeten... uitslag komt nu rond 19.45 uur
quote:gebruikersnaam
Afkoopsom zojuist bekend gemaakt
quote:Gordon_Shumway
De Mos probeert de aandacht te trekken van 'de trein die langskomt'.
quote:ruud_fr
De Mos richting tribune: "Hé Theo, blijf nou eens van die bitterballen af"
De opmaak is hier te vinden.quote:Wooz
É swa, die slurf van Beschouw was wel zo groot weet je
Dan ben je toch wel spekkoper nuquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:39 schreef Blawh het volgende:
[..]
Wat hij zegt. Al vreesde ik ook lichtelijk voor een eventuele poedel.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dan ben je toch wel spekkoper nu
Je hebt inderdaad niet zo heel vaak dequote:Op vrijdag 14 december 2007 20:42 schreef Rumille het volgende:
Trouwens, ik ben nu wel van mijn vitesse-zuid status af he?
Kunnen die tennissers nog steeds niet op eigen benen staanquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Beste VBL'ers,
heeft er iemand zin om bij de collega's (tennisfoto-competitie) te jureren? Alle prijswinnaars van gister zijn er niet en we zijn op zoek naar een jury.
Meldt het wel even aub zodat we niet ineens 2 juryrapporten hebben. De prijs voor de jury is eeuwige roem en een knuffel van kleinzusje
.
Probeer het eens in NWS, daar zitten nog wel wat werkeloze jurledenquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Beste VBL'ers,
heeft er iemand zin om bij de collega's (tennisfoto-competitie) te jureren? Alle prijswinnaars van gister zijn er niet en we zijn op zoek naar een jury.
Meldt het wel even aub zodat we niet ineens 2 juryrapporten hebben. De prijs voor de jury is eeuwige roem en een knuffel van kleinzusje
.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:04 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Probeer het eens in NWS, daar zitten nog wel wat werkeloze jurleden
is die buitenschoolse opvang toch nog ergens goed voorquote:
quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:27 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
is die buitenschoolse opvang toch nog ergens goed voor
quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:02 schreef Blawh het volgende:
Is kz je dinnetje Rumille?
quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:55 schreef ruud_fr het volgende:
moet ik hier nou een winnaar uit kiezen?
Wacht ffquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:55 schreef ruud_fr het volgende:
moet ik hier nou een winnaar uit kiezen?
quote:TheVulture
Taalcursus Nederlands van Pelle nog geen succes: Utrecht wordt U trekt
quote:gebruikersnaam
Utrecht keeper onder alle weersomstandigheden in trek bij die pelle boer
quote:Waaghals
"Hee kom eens hier! Met jou heb ik nog wel een appeltje te pelle"
De opmaak is hier te vinden.quote:denthemen
Pelle plakt briefje "schop me" op de rug van Grandel
Maar troost je: Je hebt je eigen breezertjequote:
mij iets te spannendquote:Op zaterdag 15 december 2007 19:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik kan het niet zo goed inschatten maar volgens mij is het ondertussen echt weer fucking spannend aan kop van de ranglijst
Tellen behaalde punten bij tennisfoto-onderschriftcompetitie hier ook mee? Ja toch?quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik kan het niet zo goed inschatten maar volgens mij is het ondertussen echt weer fucking spannend aan kop van de ranglijst
quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
Pics van lekkere chickies mogen in B&H. Niet hier.
Net als de slowchat btw.
Dudequote:Op zaterdag 15 december 2007 17:13 schreef Rumille het volgende:
Ik zeg alleen dat met Hyves, de info die je van me hebt via mijn profiel etc en google, mij en haar makkelijk kan vinden.
Verder vind ik dat ik weer een keer punten moet krijgen.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
en je zegt nu al HVJ op hyves.
wEet iK w3lquote:Op zaterdag 15 december 2007 21:37 schreef WooZ het volgende:
[..]![]()
![]()
LiEvUrD jIj BeNt De BeStUh xXxxXxXx
hehe,quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:08 schreef Rumille het volgende:
Ja, dat moet ik afleren. Ik ging al bijna wjnmk zeggen
.
quote:Op zondag 16 december 2007 08:14 schreef gebruikersnaam het volgende:
[ afbeelding ]
Willekeurige Rotterdammers 2 wekelijks met dwang de kuip in gedreven om feyenoord aan te moedigen
beschouw had het over de winnaar, niet over de poedelprijsquote:Op zondag 16 december 2007 18:43 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Sinds gisteravond 22:21
nicequote:Op zondag 16 december 2007 08:14 schreef gebruikersnaam het volgende:
[ afbeelding ]
Willekeurige Rotterdammers 2 wekelijks met dwang de kuip in gedreven om feyenoord aan te moedigen
ik ookquote:Op zondag 16 december 2007 18:44 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
beschouw had het over de winnaar
quote:-Blawh-
-ME-agenten staan op hun strepen.-
quote:-Krambo-
-Boze Rotterdamse voetbalfans zijn het oneens met politieacties en zetten alsnog de boel Opstelten-
quote:-gebruikersnaam-
-Willekeurige Rotterdammers 2 wekelijks met dwang de kuip in gedreven om feyenoord aan te moedigen-
De opmaak is hier te vinden.quote:-toma-
-Insecten-verdelgers worden vreemd aangekeken wanneer blijkt dat de politie staakt.-
Ik niet zo...quote:Op zondag 16 december 2007 19:27 schreef gebruikersnaam het volgende:
ik kan me wel vinden in deze jury
quote:Op zondag 16 december 2007 19:43 schreef ruud_fr het volgende:
[ afbeelding ]
"Het gras is hier zo kort als haver"
geldt voor zowel foto als onderschrift neem ik aan?quote:Op zondag 16 december 2007 19:50 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Stommer heb ik ze dit jaar nog niet gezien.
Beter dan die over Sinterklaasquote:Op zondag 16 december 2007 19:50 schreef Beschouw het volgende:
[..]
ah, je overtreft mijquote:Op zondag 16 december 2007 20:07 schreef Beschouw het volgende:
[ afbeelding ]
Haverkort: "Verrek, waar is die Sneijder opeens gebleven?"
Alsof je nooit weggeweest bent, hè?quote:Op zondag 16 december 2007 20:08 schreef toma het volgende:
die Sneijder grappen zitten er blijkbaar nog steeds in
De poedelprijs ook, maar dat wist je alquote:Op zondag 16 december 2007 20:08 schreef toma het volgende:
die Sneijder grappen zitten er blijkbaar nog steeds in
ha-ha-ha.... haquote:Op zondag 16 december 2007 20:12 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
De poedelprijs ook, maar dat wist je al
Protest !!!!quote:Op zondag 16 december 2007 20:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
[ afbeelding ]
Vrouw Haverkort is vergeten de klerehanger uit het shirt van haar man te halen
nee rattengif op mn boterham.quote:Op zondag 16 december 2007 20:23 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
oh wat ben je zuur
heb je wat verdelger ingeademd?
Kijk maar naar zijn kapsel.quote:Op zondag 16 december 2007 21:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maar Haverkort en zijn vrouw leven nog in 1977
Briljante onderschriften worden veelvuldig gekopieerdquote:
ik zou me als ik jou was meer zorgen gaan maken over de poedels, als je hetzelfde niveau als ik bereikt hebtquote:Op zondag 16 december 2007 22:50 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Briljante onderschriften worden veelvuldig gekopieerd
Ik welquote:Op zondag 16 december 2007 19:50 schreef Beschouw het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 december 2007 23:22 schreef WooZ het volgende:
[..]
ik zou me als ik jou was meer zorgen gaan maken over de poedels, als je hetzelfde niveau als ik bereikt hebt
quote:
Als vitessezuid er nog maar om moet lachenquote:Op zondag 16 december 2007 23:22 schreef WooZ het volgende:
[..]
ik zou me als ik jou was meer zorgen gaan maken over de poedels, als je hetzelfde niveau als ik bereikt hebt
quote:Gordon_Shumway-
-'Wat zeg je? Niemand heeft Haverkort verteld dat de wedstrijd is afgelast!?-
quote:-vrolijke-frits-
-Vrouw Haverkort is vergeten de klerehanger uit het shirt van haar man te halen-
quote:-Bayswater-
-Slim om 4 minuten blessuretijd te geven als je bijna in je broek staat te pissen bij min 5 .-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Rumille-
-Haverkort zichtbaar zenuwachtig voor FC Bal op het dak 8 - FC Fiets 'm erin 9.-
quote:Op zondag 16 december 2007 21:53 schreef WooZ het volgende:
[ afbeelding ]
En niemand die meneer Haverkort even had gemeld dat de wedstrijd van vandaag werd afgelast
quote]Op zondag 16 december 2007 19:55 schreef TheVulture het volgende:quote:Op zondag 16 december 2007 20:07 schreef Beschouw het volgende:
[ afbeelding ]
Haverkort: "Verrek, waar is die Sneijder opeens gebleven?"
Ik heb punten dus mij zal je niet horenquote:Op maandag 17 december 2007 20:19 schreef Beschouw het volgende:
Eens met Rumille.
Inderdaad, het is een complot.quote:Op maandag 17 december 2007 20:28 schreef Beschouw het volgende:
Hypocriete bende hier
quote:Op maandag 17 december 2007 20:31 schreef Bayswater het volgende:
Na 2 jaar is er nog steeds niets veranderd. En die olifant is de aanstichter.
quote:Op maandag 17 december 2007 20:40 schreef gebruikersnaam het volgende:
Willen de minderbedeelde hier hun eigen onkunde niet op de deelnemers reflecteren
Ach, als je erbij was geweest was tie wel leuk.quote:Op maandag 17 december 2007 21:25 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Winnaar was niet leuk, verder uitstekend
Vriendjespolitiek!quote:Op maandag 17 december 2007 21:27 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Ach, als je erbij was geweest was tie wel leuk.![]()
quote:Op maandag 17 december 2007 21:41 schreef TheVulture het volgende:
Nou dan maar bedankt dat je me niet de poedel hebt gegeven gebruikersnaam
quote:Op maandag 17 december 2007 23:14 schreef Waaghals het volgende:
[ afbeelding ]
"He verdomme vlag ik weer met mijn verkeerde arm"
Crap, proest m'n drinken uitquote:Op maandag 17 december 2007 23:14 schreef Waaghals het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 december 2007 23:14 schreef Waaghals het volgende:
[ afbeelding ]
quote:-BonJovi-
--Leon de Bruin: "Dus me vrouw vind niet dat ik dikker lijk op tv?Dat is dan mooi"
quote:- kleinzusje-
-De Bruin zo rechtlijnig als een duimstok-
quote:-Waaghals-
"He verdomme vlag ik weer met mijn verkeerde arm"--
De opmaak is hier te vinden.quote:-Blawh-
-Invallende grensrechter heeft er geen problemen mee dat hij in een hoekje gedrukt wordt.-
quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:36 schreef Bayswater het volgende:
Eervolle vermedlingen voor EnGCatjuh en Gordon.![]()
Feliquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:53 schreef Waaghals het volgende:
bedankt jury
sorry was wat laat thuis
morgen trouwens ook, dan kan ik dus niet jureren
post ze eensquote:Op woensdag 19 december 2007 14:39 schreef Gordon_Shumway het volgende:
@Catjuh: Ja heb al wel wat onderschriften verzameld. En dat waarschijnlijk kun je wel weghalen, dat onderschrift was gewoon briljant.
Wacht maar tot het zo ver isquote:
Gewoon je geduld bewaren tot 1-1-08quote:
quote:-bhm-
-3 scheidsrechters nodig om te kijken of het kop of munt is...-
quote:-Beschouw-
-Van Dijk tegen de scheidsrechter: "Eén euro? Voor dat bedrag mag je de mascotte niet eens een minuutje meenemen."-
quote:-TheVulture-
-Mascotte: "Ghehehe, nog een paar minuten en dan hebben ze door dat ik tijgerbalsem in hun onderbroek heb gesmeerd"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Toma-
-"Wat zei je Wesley?" -
Meestal komt de winnaar daarmee jongequote:Op woensdag 19 december 2007 22:22 schreef bhm het volgende:
Bedankt jury, ik post maar een nieuwe foto...
Nieuwe foto:
[ afbeelding ]
voor 10en toch??quote:Op woensdag 19 december 2007 22:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Meestal komt de winnaar daarmee jonge
Goed zo! Je mag blijvenquote:Op woensdag 19 december 2007 22:48 schreef bhm het volgende:
[..]
voor 10en toch??
Ik heb het even doorgelezen...
En ik had tijd dus waarom niet...
Ik was zooo blij met mijn puntje..
Nummer 2 heet Beschouw en die is er morgenavond ook niet. Werken.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:03 schreef TheVulture het volgende:Gewonnen
![]()
Ik vind de foto wel leuk, ik heb morgen een kerstborrel dus als er om 20.30 geen uitslag is mag nummer 2 het doen
2 mensen die mijn ondertitel gejat hebbenquote:Op donderdag 20 december 2007 13:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
Beetje jammer dat de foto ook de foto van VI.nl is.
http://www.vi.nl/Interact(...)po,ZitJijOokVast.htm
Of andersomquote:Op donderdag 20 december 2007 14:00 schreef WooZ het volgende:
[..]
2 mensen die mijn ondertitel gejat hebben
Doe maar schatquote:Op donderdag 20 december 2007 17:35 schreef kleinzusje het volgende:
Zal ik alvast een nieuwe klaar zetten ?
Met mooie OP en alle onderschriften ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |