quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:55 schreef ruud_fr het volgende:
moet ik hier nou een winnaar uit kiezen?
Wacht ffquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:55 schreef ruud_fr het volgende:
moet ik hier nou een winnaar uit kiezen?
quote:TheVulture
Taalcursus Nederlands van Pelle nog geen succes: Utrecht wordt U trekt
quote:gebruikersnaam
Utrecht keeper onder alle weersomstandigheden in trek bij die pelle boer
quote:Waaghals
"Hee kom eens hier! Met jou heb ik nog wel een appeltje te pelle"
De opmaak is hier te vinden.quote:denthemen
Pelle plakt briefje "schop me" op de rug van Grandel
Maar troost je: Je hebt je eigen breezertjequote:
mij iets te spannendquote:Op zaterdag 15 december 2007 19:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik kan het niet zo goed inschatten maar volgens mij is het ondertussen echt weer fucking spannend aan kop van de ranglijst
Tellen behaalde punten bij tennisfoto-onderschriftcompetitie hier ook mee? Ja toch?quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik kan het niet zo goed inschatten maar volgens mij is het ondertussen echt weer fucking spannend aan kop van de ranglijst
quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
Pics van lekkere chickies mogen in B&H. Niet hier.
Net als de slowchat btw.
Dudequote:Op zaterdag 15 december 2007 17:13 schreef Rumille het volgende:
Ik zeg alleen dat met Hyves, de info die je van me hebt via mijn profiel etc en google, mij en haar makkelijk kan vinden.
Verder vind ik dat ik weer een keer punten moet krijgen.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
en je zegt nu al HVJ op hyves.
wEet iK w3lquote:Op zaterdag 15 december 2007 21:37 schreef WooZ het volgende:
[..]![]()
![]()
LiEvUrD jIj BeNt De BeStUh xXxxXxXx
hehe,quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:08 schreef Rumille het volgende:
Ja, dat moet ik afleren. Ik ging al bijna wjnmk zeggen
.
quote:Op zondag 16 december 2007 08:14 schreef gebruikersnaam het volgende:
[ afbeelding ]
Willekeurige Rotterdammers 2 wekelijks met dwang de kuip in gedreven om feyenoord aan te moedigen
beschouw had het over de winnaar, niet over de poedelprijsquote:Op zondag 16 december 2007 18:43 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Sinds gisteravond 22:21
nicequote:Op zondag 16 december 2007 08:14 schreef gebruikersnaam het volgende:
[ afbeelding ]
Willekeurige Rotterdammers 2 wekelijks met dwang de kuip in gedreven om feyenoord aan te moedigen
ik ookquote:Op zondag 16 december 2007 18:44 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
beschouw had het over de winnaar
quote:-Blawh-
-ME-agenten staan op hun strepen.-
quote:-Krambo-
-Boze Rotterdamse voetbalfans zijn het oneens met politieacties en zetten alsnog de boel Opstelten-
quote:-gebruikersnaam-
-Willekeurige Rotterdammers 2 wekelijks met dwang de kuip in gedreven om feyenoord aan te moedigen-
De opmaak is hier te vinden.quote:-toma-
-Insecten-verdelgers worden vreemd aangekeken wanneer blijkt dat de politie staakt.-
Ik niet zo...quote:Op zondag 16 december 2007 19:27 schreef gebruikersnaam het volgende:
ik kan me wel vinden in deze jury
quote:Op zondag 16 december 2007 19:43 schreef ruud_fr het volgende:
[ afbeelding ]
"Het gras is hier zo kort als haver"
geldt voor zowel foto als onderschrift neem ik aan?quote:Op zondag 16 december 2007 19:50 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Stommer heb ik ze dit jaar nog niet gezien.
Beter dan die over Sinterklaasquote:Op zondag 16 december 2007 19:50 schreef Beschouw het volgende:
[..]
ah, je overtreft mijquote:Op zondag 16 december 2007 20:07 schreef Beschouw het volgende:
[ afbeelding ]
Haverkort: "Verrek, waar is die Sneijder opeens gebleven?"
Alsof je nooit weggeweest bent, hè?quote:Op zondag 16 december 2007 20:08 schreef toma het volgende:
die Sneijder grappen zitten er blijkbaar nog steeds in
De poedelprijs ook, maar dat wist je alquote:Op zondag 16 december 2007 20:08 schreef toma het volgende:
die Sneijder grappen zitten er blijkbaar nog steeds in
ha-ha-ha.... haquote:Op zondag 16 december 2007 20:12 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
De poedelprijs ook, maar dat wist je al
Protest !!!!quote:Op zondag 16 december 2007 20:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
[ afbeelding ]
Vrouw Haverkort is vergeten de klerehanger uit het shirt van haar man te halen
nee rattengif op mn boterham.quote:Op zondag 16 december 2007 20:23 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
oh wat ben je zuur
heb je wat verdelger ingeademd?
Kijk maar naar zijn kapsel.quote:Op zondag 16 december 2007 21:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maar Haverkort en zijn vrouw leven nog in 1977
Briljante onderschriften worden veelvuldig gekopieerdquote:
ik zou me als ik jou was meer zorgen gaan maken over de poedels, als je hetzelfde niveau als ik bereikt hebtquote:Op zondag 16 december 2007 22:50 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Briljante onderschriften worden veelvuldig gekopieerd
Ik welquote:Op zondag 16 december 2007 19:50 schreef Beschouw het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 december 2007 23:22 schreef WooZ het volgende:
[..]
ik zou me als ik jou was meer zorgen gaan maken over de poedels, als je hetzelfde niveau als ik bereikt hebt
quote:
Als vitessezuid er nog maar om moet lachenquote:Op zondag 16 december 2007 23:22 schreef WooZ het volgende:
[..]
ik zou me als ik jou was meer zorgen gaan maken over de poedels, als je hetzelfde niveau als ik bereikt hebt
quote:Gordon_Shumway-
-'Wat zeg je? Niemand heeft Haverkort verteld dat de wedstrijd is afgelast!?-
quote:-vrolijke-frits-
-Vrouw Haverkort is vergeten de klerehanger uit het shirt van haar man te halen-
quote:-Bayswater-
-Slim om 4 minuten blessuretijd te geven als je bijna in je broek staat te pissen bij min 5 .-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Rumille-
-Haverkort zichtbaar zenuwachtig voor FC Bal op het dak 8 - FC Fiets 'm erin 9.-
quote:Op zondag 16 december 2007 21:53 schreef WooZ het volgende:
[ afbeelding ]
En niemand die meneer Haverkort even had gemeld dat de wedstrijd van vandaag werd afgelast
quote]Op zondag 16 december 2007 19:55 schreef TheVulture het volgende:quote:Op zondag 16 december 2007 20:07 schreef Beschouw het volgende:
[ afbeelding ]
Haverkort: "Verrek, waar is die Sneijder opeens gebleven?"
Ik heb punten dus mij zal je niet horenquote:Op maandag 17 december 2007 20:19 schreef Beschouw het volgende:
Eens met Rumille.
Inderdaad, het is een complot.quote:Op maandag 17 december 2007 20:28 schreef Beschouw het volgende:
Hypocriete bende hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |