Homo's en tijd bijhouden...quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:37 schreef TheVulture het volgende:
Sorry mensen, moet effe weg en was mijn eigen deadline vergeten... uitslag komt nu rond 19.45 uur
quote:gebruikersnaam
Afkoopsom zojuist bekend gemaakt
quote:Gordon_Shumway
De Mos probeert de aandacht te trekken van 'de trein die langskomt'.
quote:ruud_fr
De Mos richting tribune: "Hé Theo, blijf nou eens van die bitterballen af"
De opmaak is hier te vinden.quote:Wooz
É swa, die slurf van Beschouw was wel zo groot weet je
Dan ben je toch wel spekkoper nuquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:39 schreef Blawh het volgende:
[..]
Wat hij zegt. Al vreesde ik ook lichtelijk voor een eventuele poedel.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dan ben je toch wel spekkoper nu
Je hebt inderdaad niet zo heel vaak dequote:Op vrijdag 14 december 2007 20:42 schreef Rumille het volgende:
Trouwens, ik ben nu wel van mijn vitesse-zuid status af he?
Kunnen die tennissers nog steeds niet op eigen benen staanquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Beste VBL'ers,
heeft er iemand zin om bij de collega's (tennisfoto-competitie) te jureren? Alle prijswinnaars van gister zijn er niet en we zijn op zoek naar een jury.
Meldt het wel even aub zodat we niet ineens 2 juryrapporten hebben. De prijs voor de jury is eeuwige roem en een knuffel van kleinzusje
.
Probeer het eens in NWS, daar zitten nog wel wat werkeloze jurledenquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Beste VBL'ers,
heeft er iemand zin om bij de collega's (tennisfoto-competitie) te jureren? Alle prijswinnaars van gister zijn er niet en we zijn op zoek naar een jury.
Meldt het wel even aub zodat we niet ineens 2 juryrapporten hebben. De prijs voor de jury is eeuwige roem en een knuffel van kleinzusje
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |