17:11 Misselijk"Maar kan je het nog wel opbrengen om normaal tegen me te doen?", vraagt Huub geïrriteerd. Lieke haalt onverschillig haar schouders op. "Nou, niet altijd", antwoordt ze. "Soms word ik letterlijk misselijk van je." Zonder een woord te zeggen verlaat Huub de Master Bedroom. Met een naar gevoel in haar buik blijft Lieke samen met Jaap achter.
17:37 Wie biedt zich aan?Huub heeft Brian opgezocht voor een goed gesprek. "Ik kan niet één vriendin hebben", geeft De Oldenzaler toe. Brian fronst zijn voorhoofd. "In vorige relaties was ik nooit monogaam", legt Huub uit. De Antilliaan zegt dat hij dan ook geen echte relatie kan hebben. Daarop vertelt Huub dat hij een vrouw gaat zoeken die dezelfde eisen aan een relatie stelt. "Daar heb je er niet veel van", reageert Brian bedachtzaam. Is Huub nu al op zoek? Zijn vorige relatie is nog geen halfuur geleden verbroken!
18:01 SynergieTerwijl Lieke zit te snotteren bij Jaap, hangt Huub de intellectueel uit bij Brian. "Er is nog heel veel synergie", begint hij zijn monoloog. Rustig neemt hij een trekje van zijn sigaret. "Maar ik vind het een heel boeiend proces tussen mij en Lieke. Hier leer ik heel veel van!", vervolgt hij en blaast de rook zachtjes zijn longen uit. De 'synergie' zal Lieke momenteel een worst wezen... En dat kunnen we ons heel goed voorstellen!
Snap je het, Brian?18:19 Even tot tien tellen!Na Brian is Lieke weer aan de beurt. "Ik moet het nu voor mezelf gaan uitzoeken", zegt de Hilversumse rustig tegen Huub. "En dat moet jij ook doen..." Huub knikt en streelt haar zachtjes over haar been. Lieke leunt naar hem toe en geeft hem een dikke knuffel. Nu de twee een beetje afgekoeld zijn, kunnen ze veel beter met elkaar omgaan. Waarom doen ze dat niet altijd?
18:44 Melisa is back!En er is weer eens een butler. "Jeej, het is Melissa", gilt Amanda uit als de voordeur open gaat. "Ik dacht al dat ik je stem hoorde", zegt de voormalige blondine terwijl ze het personeelslid omhelst. De drankjesrondbrengende playmate heeft ook nog een vriendin meegenomen. Tegenwoordig mag ook iedereen zomaar langskomen in de Villa. Wat een gastvrije Miljonairs!
18:55 Nieuwe bewoner, uhm, Miljonair?Die gasten in de Villa ook altijd met hun gevoel voor humor... "Ik ben de nieuwe bewoner!", zegt Saskia, de vriendin van Melisa, ineens uit het niets. Amanda kijkt verschrikt op, maar dan lijkt ze beter te weten: "Schat, we hebben geen bewoners, dat is Big Brother. Wij hebben Miljonairs." Ja Saskia, bereid je grappen eens wat beter voor!
19:25 Topless?
Trek eens wat aan, kind. Het is winter!19:49 Droom of nachtmerrie?Melissa, Saskia en Amanda zitten weg te zwijmelen bij het idee dat ze ooit zullen gaan trouwen. "Trouwen is een meisjesdroom", volgens Amanda. Over de invulling van de mooiste dag van hun leven zijn de dames het ook al redelijk eens: "René Froger moet op komen treden of er moet in ieder geval een liedje van hem gedraaid worden. Wat voor de één een nachtmerrie is, is de droom van deze vrouwen...
20:21 Luc's behoefte aan een mutsDe ridders van de ronde tafel zijn aan steengrillen. "Wat heb je leuke kleren aan!", complimenteert Amanda Lieke en hapt een stukje vlees weg. De Hilversumse vertelt dat het jurkje nieuw is en dat iedereen binnenkort weer een lading nieuwe kleding krijgt. "Leuk, leuk, leuk!", gilt Selène enthousiast. Luc staart naar zijn vriendinnetje. Zou hij stiekem ook hopen op iets nieuws? Hij kan natuurlijk wel een muts gebruiken met dit koude weer...
20:50 Nadia speelt verstoppertjeTijdens het eten wordt er ineens een oud-Miljonair gemist. "Weet je waar Naad is?", vraagt haar beste vriendinnetje Amanda. "In mijn kont", is het gevatte antwoord van Huub. Het is alweer duidelijk: je wordt niet altijd even veel gemist als je je plek in De Gouden Kooi kwijt bent.
20:51 Tips voor HuubAmanda en Brian liggen heerlijk samen te relaxen op hun bed. Onderwerp van gesprek is het optreden van vanavond. De Antilliaan en Huub zullen namelijk weer twee discotheken gaan bezoeken om hun hitsingles ten gehore te brengen. "Hij moet echt tips hebben om op te treden, hij valt echt weg op het podium", zegt hij over zijn optreedmaatje. Ga kijken vanavond en oordeel zelf!
21:12 Nee, ik wil niet!Amanda wil dolgraag trouwen, Brian niet. "Ik wil best een mooie jurk voor je kopen en een groot feest geven", probeert de Antilliaan zijn vriendinnetje tegemoet te komen. "Nee, ik wil trouwen!", reageert Amanda standvastig. Maar Brian schudt zijn hoofd. Helaas Amanda, je meisjesdroom valt in duigen! Tenzij je natuurlijk met iemand anders trouwt... Hé, was Huub sinds vandaag geen vrijgezel?
Neemt gij: Brian...21:40 Huubs verkeerde keelgatMelisa beweert al sinds ze vandaag de Villa heeft betreden dat zij en Huub ooit gezoend hebben, maar de Miljonair ontkent dit stellig. Als Lieke het verhaal oppikt, komt de Oldenzaler zijn kant van het verhaal vertellen. "Ik ga er van uit dat ik overal van uit kan gaan bij jou", begint de blondine. Dit schiet echter in het verkeerde keelgat bij Huub, die boos weg loopt. Selène en Lieke blijven hierdoor samen achter. "Ik heb zin om te stappen, met leuke mensen om me heen", zegt de Hilversumse. Je weet wat je dan moet doen: de telefoon pakken en je 24-uurs aanvragen...
22:06 "Je hebt alles in je..."Lieke en Selène zitten aan de keukentafel de zin van het leven te bespreken: mannen! Maar de gastspeelster is nogal onzeker over een aantal dingen. "Je bent een leuke meid om te zien en je hebt alles in je. Je bent sexy en stoer, niet alleen maar een popje. Je hebt ook inhoud", probeert de Hilversumse haar op te peppen. "Ik wil het zelf ook zien...", is het enige commentaar dat Selène geeft. Kom op, niet zo onzeker!
Bron: Villa Vandaag, 08-12-2007
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel