quote:ik heb er altijd zo'n verschrikkelijke hekel aan als mensen met kinderen vinden dat je maar gewoon voor ze moet uitkijken
quote:Op donderdag 29 november 2007 09:06 schreef JDude het volgende:
Hetzelfde volk laat hun kinderen ook los rondrennen door de supermarkt en kijkt vervolgens verontwaardigd als je er met je karretje zowat overheen rijdt.
Nee nee, ze zijn per ongeluk tegen je knie aangelopen, damn jij moet nog veel leren.quote:Op donderdag 29 november 2007 09:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Of als je ze een rotschop verkoopt.
Gewoon hoekenquote:Op donderdag 29 november 2007 09:11 schreef PeZu het volgende:
laatst zag ik een kindeke van drie plots wegrennen van zijn moeder, pats zo onder een fiets, gebeurde denk ik in een seconde, die moeder tegen die fietser:ja kun je niet uitkijken, klootzak !!!!!
Die fietser, let gewoon beter op dat kut mormel van je, ik kan hie rnamelijk weinig aan doen
pats kreeg ie een klap met der handtas!!_!
kan je hopen dat er toevallig een agent passeert, dan kan je dat mens aanklagen voor geweldplegingquote:Op donderdag 29 november 2007 09:11 schreef PeZu het volgende:
pats kreeg ie een klap met der handtas!!
quote:Op donderdag 29 november 2007 09:00 schreef DRA het volgende:
Hoogstwaarschijnlijk zal ik wel voornamelijk negatieve reacties krijgen maar ik heb er altijd zo'n verschrikkelijke hekel aan als mensen met kinderen vinden dat je maar gewoon voor ze moet uitkijken. Op zich heb ik daar overigens helemaal geen problemen mee. Ik rijd (voor velen gelukkig) geen auto dus ben ik al niet zo'n groot gevaar voor kinderen maar ik wil best even rustiger fietsen langs een school en zo (waar overigens de bolides van de ouders wel voorbij razen).
Waar ik echter een enorme hekel aan heb is van die ouders die zelf niet eens opletten maar dan wel verlangen dat jij dat wel even doet voor hun kinderen. In Amsterdam zie ik vaak genoeg dat ouders met kinderen op een druk kruispunt door rood licht heen fietsen of lopen. Ik heb dan altijd zoiets van als jij het al niet belangrijk vindt dat je kind iets overkomt, waarom zou ik het dan wel belangrijk vinden. En dan wel enorm kwaad worden als je even niet staat op te letten en pas op het laatste moment tot stilstand kan komen met je fiets.
Irritant is dat ja. Rij ik met 60 over een voorrangsweg, komt er zo'n kut fietser op het laatste moment de weg op vliegen. inplaats van snel door te fietsen gaat ze midden op de weg stil staanquote:Op donderdag 29 november 2007 09:22 schreef Reddiablo het volgende:
ik erger mij DAGELIJKS aan mensen die niet opletten. Het zijn vooral voetgangers die denken (weten) dat fietsers op het laatste moment toch stoppen of uitwijken.
Ik heb altijd zo'n zin om die mensen gewoon aan te rijden, maar ja... ik flikker dan toch echt ook zelf van m'n fiets af en iedere dag, dat gaat toch best pijn doen
sowieso sta je daar anders nog een half uur tot een uur stil vooraleer de politie je verklaring opgenomen heeft ed (moet normaal als er lichamelijk letsel bij betrokken is), dus het is nog steeds beter dat je remt, anders verlies je teveel tijd.quote:Op donderdag 29 november 2007 09:27 schreef TornadoDK het volgende:
en je moet wel remmen want je moet toch minstens 50% van je eigen schade betalen, was dit niet dan had ik echt niet zo hard geremd.
Ja, of met je dikke uitgelubberde reet uitgerekend in de spits met je mega kinderwagen de tram oid inwillen. Rot toch op schurftkut, doe dat op een ander tijdstip van de dag, je hebt toch geen leven meer, val me niet lastig. Ik heb gewerkt ipv als een zwakzinnige naar baby-slabbetjes lopen shoppen.quote:Op donderdag 29 november 2007 09:32 schreef Unihoc_ACE het volgende:
Ik baal ook altijd van die ouders die blind de weg oversteken. Geen zebrapad of niks. Lekker die kinderwagen eerst de straat opduwen en dan verbaasd kijken als die bijna uit hun handen gereden wordt...
Met jou kan ik pratenquote:Op donderdag 29 november 2007 09:48 schreef HeatWave het volgende:
Ouders zijn echt de debielste en meest onredelijke wezens op de wereld.
Alles draait om hun unieke en oh zo bijzondere kind.
NEWSFLASH! Het is een van de 6 miljard, niets bijzonders en 75% kans dat het een dom VMBO kutkotertje wordt dat je van zijn 12e tot 18 intens gaat haten!
Om maar te zwijgen van loverboys, ongewenst zwanger, criminaliteit, staken om niets en breezerseks!
Maar veel plezier met het verneuken van je eigen leven om zo'n kreng de kans te geven de proleet uit te hangen, ze zullen jullie eeuwig dankbaar zijn! Of niet.... waarschijnlijk.
Kinderen:to-tale waanzin.
quote:Op donderdag 29 november 2007 09:48 schreef HeatWave het volgende:
NEWSFLASH! Het is een van de 6 miljard, niets bijzonders en 75% kans dat het een dom VMBO kutkotertje wordt dat je van zijn 12e tot 18 intens gaat haten!
Om maar te zwijgen van loverboys, ongewenst zwanger, criminaliteit, staken om niets en breezerseks!
Maar veel plezier met het verneuken van je eigen leven om zo'n kreng de kans te geven de proleet uit te hangen, ze zullen jullie eeuwig dankbaar zijn! Of niet.... waarschijnlijk.
Nu heb ik zelf geen kinderen maar dat is overigens ook iets wat ik niet helemaal begrijp. Waarom laten ouders hun kleine kind van amper 5 dat nog helemaal niet zo goed kan fietsen in spitsuur door het centrum van de stad fietsen? Ik snap wel dat het soms lastig is om het anders te doen en de auto is in de stad ook niet altijd een optie maar je wilt niet weten hoeveel fietsers er rond een uur of 5-6 in en rond het centrum van Amsterdam rondrijden. Dan is het best gevaarlijk met een kind dat nog amper kan fietsen.quote:Op donderdag 29 november 2007 09:18 schreef milagro het volgende:
[..]
eensch.
hier fietste een vader met zijn 5 jarige kotert achter hem aan fietsend, over een 's ochtends mega druk en groot kruispunt heen... wil je als fietser rechtdoor op dat kruispunt, moet je in het middelste, speciale fietsersvak gaan staan, en heb je dus links en rechts van je auto's staan die net als jij wachten op het groene licht.
licht springt op groen, vader fietst het kruispunt over, kindje blijft staan, ik sta daar weer achter met mijn fiets en wacht ook, ik wilde dat kind namelijk niet alleen laten daar, met auto's links rijdend en rechts wachtend... die vader is aan de overkant , kijkt dan pas over zijn schouder, ziet dat zijn zoontje dus nog steeds aan 'mijn' kant staat en roept "Ja, kom dan!!, moet je wel achter papa aan blijven, hè, kom dan! hup rijden!!!!!!!!"![]()
![]()
![]()
kind durfde niet , logisch ook, het is vijf of zo, groot kruispunt, overal auto's, op rood springende stoplichten ondertussen ook, dus het kind mocht niet eens meer rijden
ja, daar kan ik me zo over opwinden, hè, rijd dan terug, joh, sukkel, je bent gewoon je kind vergeten, en dat joch durft niet in zijn eentje dat kruispunt over!!!... licht weer op groen, ik zeg "kom maar, gaan we samen" ... jochie helemaal angstig slingerend met dat kleine fietsje meerijdend, naast me, ik tussen hem en de ook rechtdoorrijdende auto's in uiteraard, komen we aan de overkant , die vader negeert mij en begint tegen dat joch uit te varen "rij dan ook door, je moet wel opletten, he, bij papa blijven!"
godverredomme , je zou die vent toch van zijn fiets afsleuren... meer dan een opmerking maken over wie er nou op wie had moeten letten, kon ik helaas niet doen, want kotertje staat erbij, een opmerking die ook genegeerd werd uiteraard.
Zeer opvallend inderdaad. Eerst die kinderwagen de straat op, en dan pas kijken of er verkeer aankomt.quote:Op donderdag 29 november 2007 09:32 schreef Unihoc_ACE het volgende:
Ik baal ook altijd van die ouders die blind de weg oversteken. Geen zebrapad of niks. Lekker die kinderwagen eerst de straat opduwen en dan verbaasd kijken als die bijna uit hun handen gereden wordt...
Ben ik het niet mee eens. Ieder kind (in een welvarend land tenminste) heeft gewoon de kans wat van zijn of haar leven te maken en zijn of haar ouders lief te hebben.quote:Op donderdag 29 november 2007 09:48 schreef HeatWave het volgende:
Het was niet de bedoeling te generaliseren. Uiteraard zijn er heel veel ouders die netjes opletten. Over die hoor je mij dan ook niet.quote:Op donderdag 29 november 2007 09:13 schreef Jo0Lz het volgende:
TT generaliseerde een beetje, maar op zich heb je best een punt.
Hou op over die bakfiets teven hier in de buurt ja (oud zuid).quote:Op donderdag 29 november 2007 10:28 schreef DRA het volgende:
Het zijn trouwens niet typisch alleen laagopgeleiden hoor. Ik zie het in oud-zuid en in de grachtengordel ook gewoon gebeuren en dan zijn het vaak van die typische yuppen.
Laat me raden: jij was vroeger als klein HeatWavje óf een totaal onbeheersbaar etterbakje, óf een totale sukkel die door iedereen over zich heen liet gaan lopen.quote:Op donderdag 29 november 2007 09:48 schreef HeatWave het volgende:
En wij werkende mensen de kinderopvang van jou kinderen nu moeten betalen en het schoolgeld en boekengeld...quote:Op donderdag 29 november 2007 11:13 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Vergeet niet dat míjn kinderen straks jóuw bijstandsuitkering moeten opbrengen!
ik had je al verwacht in een topic met zo'n ttquote:Op donderdag 29 november 2007 09:06 schreef HeatWave het volgende:
Mensen letten zelf maar op hun blagen, het zijn maar kinderen hoor, niets bijzonders verder.
Als werkend mens betaal ik daar zélf ook rúim aan mee. Zie het maar als investering.quote:Op donderdag 29 november 2007 11:17 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
En wij werkende mensen de kinderopvang van jou kinderen nu moeten betalen en het schoolgeld en boekengeld...
Betalen voor andermans kinderen zie ik niet zitten. Kan je geen kinderen betalen dan maak er geen.quote:Op donderdag 29 november 2007 11:20 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Als werkend mens betaal ik daar zélf ook rúim aan mee. Zie het maar als investering.
Helaas, ik was een vrij normaal kind eigenlijkquote:Op donderdag 29 november 2007 11:13 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Laat me raden: jij was vroeger als klein HeatWavje óf een totaal onbeheersbaar etterbakje, óf een totale sukkel die door iedereen over zich heen liet gaan lopen.
Vergeet niet dat míjn kinderen straks jóuw bijstandsuitkering moeten opbrengen!
rustig maarquote:Op donderdag 29 november 2007 09:48 schreef HeatWave het volgende:
* NT-T.BartMan neemt zijn hoed af en maakt een buigingquote:Op donderdag 29 november 2007 11:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee meneertje, ik heb mijn zaakjes prima voor elkaar en ik zal nooit afhankelijk zijn van een of andere instantie.
quote:Op donderdag 29 november 2007 11:29 schreef milagro het volgende:
... of pas echt erg , linkse kuthippies![]()
Kon inderdaad nooit lang durenquote:Op donderdag 29 november 2007 11:20 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik had je al verwacht in een topic met zo'n tt
Jawel hoor, alleen ik vind dit gewoon leuk schop materiaalquote:Op donderdag 29 november 2007 11:29 schreef milagro het volgende:
[..]
rustig maar
maar maar HW, mijn 2 zonen zijn haske leuk en geen VMBO kutkoters, en ze zijn niet speciaal op het grote geheel, maar wel voor mij, en en en ze zijn heel gezellig en en we hebben eigenlijk nooit ruzie en en en we houden alledrie van games, en pc's en Star Wars en LotR's en en en .... ik heb echt leuke kinderen, hoor
maar jij mag ze sukkels vinden, en je mag je ook helemaal laten gaan hier
ik kan me best voorstellen dat als je niets met kids hebt, je het allemaal zo ziet, en je aan van alles ergert, maar maar maar kun je je dan ook voorstellen een beetje dat ik mijn eigen kinderen wel speciaal vind, ook als ze putjeschepper worden... of pas echt erg , linkse kuthippies![]()
quote:Op donderdag 29 november 2007 11:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jawel hoor, alleen ik vind dit gewoon leuk schop materiaal. Het ligt zo lekker gevoelig
.
Je bent Nederland, daar betaal je altijd voor arme sloebers en moet je als werkende maar achteraan aansluiten.quote:Op donderdag 29 november 2007 11:21 schreef ColtZ40 het volgende:
Betalen voor andermans kinderen zie ik niet zitten. Kan je geen kinderen betalen dan maak er geen.
Niet als we allemaal VVD stemmen.quote:Op donderdag 29 november 2007 11:38 schreef Quock het volgende:
[..]
Je bent Nederland, daar betaal je altijd voor arme sloebers en moet je als werkende maar achteraan aansluiten.
the horror, DE, the horrorquote:
Als je zelf al een wondertje bent, dan hoef je toch geen wonderkinderen meer te hebben?quote:Op donderdag 29 november 2007 12:32 schreef milagro het volgende:
[..]
the horror, DE, the horror![]()
ben al blij dat ze niet mee "staken" met dat schoolgedoe, flikker op, hup verdubbelen die uren
Tuurlijk wel, van het 1ste levensjaar tot het 14e in een gesloten inrichting, krijgen ze school enzovoorts. Mam en pap mogen twee keer per week op bezoek komen. op hun 14e komen ze eruit als jongvolwassenen klaar voor de wereld enzovoorts enzovoorts.quote:Op donderdag 29 november 2007 11:31 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Zolang het klonen van volwassenen en/of het kweken van kinderen in bioreactoren maatschappelijk nog niet geaccepteerd is zal het vrij moelijk zijn om het zonder koters te doen.
Ach, je weet nu al zeker dat je nooit oud/ziek/gehandicapt zult worden??quote:Op donderdag 29 november 2007 11:22 schreef HeatWave het volgende:
. Nee meneertje, ik heb mijn zaakjes prima voor elkaar en ik zal nooit afhankelijk zijn van een of andere instantie.
Tegenwoordig kan dat niet meer, schijnt...quote:Op donderdag 29 november 2007 20:14 schreef BaajGuardian het volgende:
Kinderen moet je neuken en dan van de trap gooien!
Dat is opzich best jammer.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:16 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan dat niet meer, schijnt...
van 0 tot 5 ook hoorquote:Op donderdag 29 november 2007 20:16 schreef Lyzio het volgende:
Eensch. Vind kleine kinderen zowiezo verschrikkelijk. Zo tussen de leeftijd van 5 en 8 jaar.
Misschien als je 't stiekem doet, dat 't dan mag. Mag je 't wel niemand vertellen.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:19 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dat is opzich best jammer.
Misschien kun je 'm ook voor een draaiende wasmachine zetten. Of anders d'rin stoppen.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:22 schreef Athmozz het volgende:
[..]
van 0 tot 5 ook hoor![]()
Ik moet frequent op de kleine van mijn zus letten, en die krijg je soms gewoon NIET stil (tenzij je hem in de auto zet & de motor laat draaien. Staat er alleen wat onnozel bij, een auto die 6u lang met draaiende motor op de oprit staat)
't is in ieder geval niet het geluid dat helpt, ik heb het al opgenomen & thuis af laten spelen, maar dan blijft die blijten. Ik zal toch voor de trilplaat moeten gaanquote:Op donderdag 29 november 2007 20:23 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Misschien kun je 'm ook voor een draaiende wasmachine zetten. Of anders d'rin stoppen.
Of 'n vol-automatisch geweer.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:26 schreef Athmozz het volgende:
[..]
't is in ieder geval niet het geluid dat helpt, ik heb het al opgenomen & thuis af laten spelen, maar dan blijft die blijten. Ik zal toch voor de trilplaat moeten gaan
een slijpschijf doet het ook goed, dan zwijgt hij ook.quote:
Kortom, koters zijn vanaf hun geboorte tot de leeftijd van 17-18 noodzakelijk kwaad.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:29 schreef Athmozz het volgende:
[..]
een slijpschijf doet het ook goed, dan zwijgt hij ook.
Alleen is het lawaai van een slijpschijf nòg irritanter
Daar betaal je premies voor, waarmee er niet echt meer sprake is van afhankelijkheid.quote:Op donderdag 29 november 2007 11:31 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Laten we hopen dat je nooit een beroep hoeft te doen op de gezondheidszorg, dat is immers vrijwel niet zelf te doen als het om meer gaat dan een pilletje innemen of een pleister plakken.
Daarvoor bestaan de privéverzekeringen toch? Kosten op zich niet zo extreem veel (voor een heel gezin normaal rond de 600¤ / jaar) en die dekken zowat alles wat er maar mis kan lopen, en als je echt alles wil uitsluiten (zodat je vb je chirurg & locatie vd operaties zelf kan kiezen) dan ga je rond de 2500¤ op jaarbasis betalen, maar dat zijn al luxe-verzekeringen.quote:Op donderdag 29 november 2007 11:31 schreef NT-T.BartMan het volgende:
* NT-T.BartMan neemt zijn hoed af en maakt een buiging
Laten we hopen dat je nooit een beroep hoeft te doen op de gezondheidszorg, dat is immers vrijwel niet zelf te doen als het om meer gaat dan een pilletje innemen of een pleister plakken.
En de mensen die jou dan (mogelijk tegen beter weten in) gaan helpen zijn ook kinderen van ouders (geweest).
Of een complete kleuterklas die een uitje heeftquote:Op donderdag 29 november 2007 20:00 schreef Prego het volgende:
dat voorbeeld van een enorme kinderwagen in een tram/ bus in de spits is erg herkenbaar. dat ding neemt plek in voor 3 personen , de doorloop wordt ge blokkeerd en vaak geeft een herrie waar ik bijn agressief van kan worden.
nog véél erger: 3 vriendinnen met kinderwagens in het OV![]()
ja en dan moet je t es over "krijgen en nemen" gaan hebben...quote:Op donderdag 29 november 2007 20:59 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Kinderen heb ik niks op tegen, ouders wel, vooral wanneer ze denken dat ze ineens tot een exclusieve groep behoren omdat ze kinderen hebben
Jaaaaa, maar ik kon voor 80 procent geen kinderen krijgen!!11jeweeted.quote:Op donderdag 29 november 2007 21:53 schreef marcel-o het volgende:
[..]
ja en dan moet je t es over "krijgen en nemen" gaan hebben...
en dan blijven ze vollop volhouden dat t "krijgen"is![]()
![]()
"aaah wat n mooie buik heb je al... ":')
"ahhh wat lief... hij huilt"![]()
"wij zijn zwanger"
en NEE t is geen wonder.. Zeker niet na 6,5 miljard keer!
je kan beter een kind aan je bumper hebben plakken dan een volwassene. Kinderen zijn veel lichter en kleiner, dus de schade zal daardoor een stuk beperkter zijnquote:Op donderdag 29 november 2007 23:11 schreef Kiegie het volgende:
Kinderen zijn juist perfect om automobilistjes mee te jennen. Kind voor in de bakfiets en - hup - de fiets het zebrapad opduwen, vlak voor een aanstormende auto (natuurlijk niet echt ervoor, maar doen alsof).
Haha, de schrik waarmee zo'n noodstopmakende sukkel dan uit zijn ogen kijkt.
En dan mag je nog gratis en terecht boos op de automobilst zijn ook!
![]()
Tuurlijk, maar daar denken ze allemaal pas later aan, als het angst- en schaamrood van hun kaken is verdwenen en ik met mijn pup al lang en breed weer ben vertrokken.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:15 schreef LoggedIn het volgende:
je kan beter een kind aan je bumper hebben plakken dan een volwassene. Kinderen zijn veel lichter en kleiner, dus de schade zal daardoor een stuk beperkter zijn
Daarom wil ik ook geen kinderenquote:Op donderdag 29 november 2007 20:33 schreef LoggedIn het volgende:
Horrorstory
Zeik niet. Een kind krijgen is het mooiste wat je kan overkomen.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:33 schreef LoggedIn het volgende:
he gatverMensen met kinderen
Die zijn meestal zo gruwelijk asociaal
Maar als je erover nadenkt, is het ook zo gek niet natuurlijk. De komst van een kind is het eind van je leven. En het einde van je leven komt dan in de vorm van iets dat je constant vernedert met gejank, geschreeuw en stront aan je handen. Dan krijg je een periode dat ze naar school gaan, en moet je bij ieder familiebezoek die jeugdtraumas weer opnieuw beleven mbt de dooddoener "hoe gaat het op school?". Dan gaan ze naar de middelbare school, en als je een beetje pech hebt, heb je een dochter die jou als vader een grote lul vindt omdat je dr niet door zomaar iedereen kapot laat neuken. En tegen de tijd dat ze eindelijk eens een beetje in gaan zien dat je er eigenlijk toch vóór ze was en je een beetje fatsoenlijk quality time met ze kan doormaken, zijn ze bij je weg. En dat kost je dan 20 jaar van je leven en een paar hele mooie huizen op goede locaties
Is het nemen van een kind niet juist een compensatie van een gebrek?quote:Op donderdag 29 november 2007 23:30 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Zeik niet. Een kind krijgen is het mooiste wat je kan overkomen.
Zuurpuimen als jij vluchten in geklaag, en dat is niks meer dan compensatie van een gebrek.
Sterkte ermee.
Welnee. Het krijgen van een kind is een natuurlijke, logische stap in je leven. Ik wil niet zeggen dat mensen zonder kinderen als mens onderontwikkeld blijven, maar ze missen wel een waardevolle en fascinerende dimensie in hun bestaan.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:34 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Is het nemen van een kind niet juist een compensatie van een gebrek?
Volledig eens met klacht.quote:Op donderdag 29 november 2007 09:00 schreef DRA het volgende:
Hoogstwaarschijnlijk zal ik wel voornamelijk negatieve reacties krijgen maar ik heb er altijd zo'n verschrikkelijke hekel aan als mensen met kinderen vinden dat je maar gewoon voor ze moet uitkijken. Op zich heb ik daar overigens helemaal geen problemen mee. Ik rijd (voor velen gelukkig) geen auto dus ben ik al niet zo'n groot gevaar voor kinderen maar ik wil best even rustiger fietsen langs een school en zo (waar overigens de bolides van de ouders wel voorbij razen).
Waar ik echter een enorme hekel aan heb is van die ouders die zelf niet eens opletten maar dan wel verlangen dat jij dat wel even doet voor hun kinderen. In Amsterdam zie ik vaak genoeg dat ouders met kinderen op een druk kruispunt door rood licht heen fietsen of lopen. Ik heb dan altijd zoiets van als jij het al niet belangrijk vindt dat je kind iets overkomt, waarom zou ik het dan wel belangrijk vinden. En dan wel enorm kwaad worden als je even niet staat op te letten en pas op het laatste moment tot stilstand kan komen met je fiets.
Vuile blinde kut.quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:04 schreef AndreaW het volgende:
>:)Jullie moeten respect hebben voor de moeders met kinderen, respect ja .. als wij oversteken met onze kinderen, stoppen ons laten oversteken VLEGELS wat denken jullie wel .. wij hebben voorrang op het zebrapad en de openbare weg .. en ik laat ook mijn twee jarige dochter fietsen achter mij .. en met een oranje vlaggetje .. dus . opzoute .. veuile kinderhaters ..
Of in de supermarkt in de weg staan met die kut kinderwagen, en het asociaal vinden als je er langs wilquote:Op vrijdag 30 november 2007 00:17 schreef McKillem het volgende:
[..]
Volledig eens met klacht.
Ook irritatiepunt:
Mensen met een fokking KINDERWAGEN in een stuiterdrukke binnenstad, die ook nog verwachten dat je ze overal voorlaat.
Ook zijn ze niet vies van om gewoon midden in een wandelpad waar HONDERDEN mensen lopen gewoon even stil te gaan staan op te praten over tampons en luiers.
Breek je je nek over dat kudtkindgeval omdat zij je die wagen voor de poten douwen, hebben ze nog het lef commentaar te leveren ook.
laat k nou al 3 jaar in die situatie zittenquote:Ik heb het voor mezelf allang op een rijtje dat ik geen kinderen wil. Nu nog een leuk vrouwtje vinden die het daar mee eens is![]()
quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:26 schreef HeatWave het volgende:
Mooi topic zo.
FAK !
FOK! Against Kids!
Wat een onzin.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:44 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Welnee. Het krijgen van een kind is een natuurlijke, logische stap in je leven. Ik wil niet zeggen dat mensen zonder kinderen als mens onderontwikkeld blijven, maar ze missen wel een waardevolle en fascinerende dimensie in hun bestaan.
Wat je dan natuurlijk kunt opvangen met allerlei stoere, interessante kinderloze activiteiten. Maar toch.
Integendeel, die kunnen nog gewoon spontaan ff wat leuks doen zonder een oppas te moeten regelen. En die hebben daar ook nog geld voor ipv dat het opgaat aan luiers of later aan de nieuwste bling bling etcquote:Op vrijdag 30 november 2007 12:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Er zijn ook mensen die er anders over denken. Die missen niets hoor.
Jij snapt het.quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Integendeel, die kunnen nog gewoon spontaan ff wat leuks doen zonder een oppas te moeten regelen. En die hebben daar ook nog geld voor ipv dat het opgaat aan luiers of later aan de nieuwste bling bling etc.
Mensen met kinderen zijn degenen die dingen moeten missen.
Ze missen niks omdat ze niet weten wat ze missen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er zijn ook mensen die er anders over denken. Die missen niets hoor.
Even denken:quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:38 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Ze missen niks omdat ze niet weten wat ze missen.
Dan zou ik al 38 zijn tegen die tijd, tikje te oud. En zodra ik het ook maar als geintje tegen mijn vriendin zeg krijg ik al het eerste het beste voorwerp naar mijn hoofd.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:25 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje gokt dat Heetwijf binnen 5 jaar ook zo'n poepmachine heeft
Mwah, ouders weten vaak niet waar ze aan beginnen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:38 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Ze missen niks omdat ze niet weten wat ze missen.
Dat laatste hoor ik ook heel erg vaak en ik denk dan: ben je nou echt ZO fucking dom dat je dat van te voren niet had kunnen bedenken?quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:14 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Mwah, ouders weten vaak niet waar ze aan beginnen.
Ik was laatst nog op een verjaardag van een jochie van 8. Dat betekent veel kinderen met ouders. Ging het erover hoe vermoeiend kinderen waren, blabla bla tudeletuut. Dus ik zeg: "Maar je krijgt er toch een hoop voor terug?!"
Nou toen kwam het hoor, dat was niet in verhouding en het was echt heel zwaar. Een paar gooiden er zelfs uit dat als ze dit wisten er nooit aan waren begonnen.
Ja ik dacht echt dat ze een grapje maakte. Maar ik werd bijna gelyncht toen ik er op in ging.quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat laatste hoor ik ook heel erg vaak en ik denk dan: ben je nou echt ZO fucking dom dat je dat van te voren niet had kunnen bedenken?
ja, blijkbaar zijn ze zo fucking dom...
Die heeft zijn fout ingezien imiddels en toegegeven dat hij het niet nog eens zou doen als het over kon.quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:22 schreef Antal het volgende:
oh.. ouders zijn dom, achterlijk debiel en wat al niet meer ?
Nou.. dat zal je moeder leuk vinden. of je pa..
En dan het een wonder vinden als zo´n geval een kut uit komt helemaal onder de zooi. Mooi wonder dan. Moet je nagaan. Er gebeurt een echt wonder, je hebt bijvoorbeeld zomaar 100,000 euro. Is het bedekt met troep uit een kut/baarmoeder. Lekker danquote:Op vrijdag 30 november 2007 17:31 schreef CasB het volgende:
Het begint ook al bij de geboorte, dan zie je zo'n roze gerimpeld geval "Wat is-ie mooi he?"
uhh, nee
Dat zal een warme relatie zijn inderdaadquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die heeft zijn fout ingezien imiddels en toegegeven dat hij het niet nog eens zou doen als het over kon.
Nee, hij haat me verder niet ofzo, we gaan goed met elkaar om. Maar ik snap hem 100%. Ik heb zijn leven "verpest" min of meer
.
Beter eerlijkheid en elkaar begrijpen dan er omheen draaien tochquote:Op vrijdag 30 november 2007 17:46 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat zal een warme relatie zijn inderdaad
En daar ga je kont-afveeg robots voor kopen?quote:Op donderdag 29 november 2007 20:48 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Daarvoor bestaan de privéverzekeringen toch? Kosten op zich niet zo extreem veel (voor een heel gezin normaal rond de 600¤ / jaar) en die dekken zowat alles wat er maar mis kan lopen, en als je echt alles wil uitsluiten (zodat je vb je chirurg & locatie vd operaties zelf kan kiezen) dan ga je rond de 2500¤ op jaarbasis betalen, maar dat zijn al luxe-verzekeringen.
En tegen die tijd wonen je kids 200 km van je vandaan. Zie je ze praktisch nooit meer, want ze 'hebben hun eigen leven'. Mocht je onverhoopt een heup breken dan zijn ze wel zo aardig om telefonisch een thuishulp voor je te regelen..quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Even denken:
Eerst slapeloze nachten door gejank, om over ziekte en kwaaltjes maar te zwijgen. Nooit meer spontaan ergens heen kunnen en overal een kind mee naar toe moeten slepen.
Dan gedoe met kind dat speelgoed "eist" en buitenspeelt en jij je als ouder maar druk maken om pedo's etc. Wat doen ze tegenwoordig allemaal op MSN eigenlijk, je hebt geen idee!
Later een onhandelbare puber die je intens gaat haten en niets meer met je te maken wil hebben, met uitschieters naar Emo's, krassers en comazuipers.
Dan trekt het wat bij en kan je een beetje een normale band met je kind hebben, dus je denkt je leven weer een beetje op te pakken om er vervolgens achter te komen dat al je vrienden je OF saai vinden, of net zulke uitgelubberde ouders zijn geworden dat het bij een middagje taart eten in de Bijenkorf blijft, want stappen, daar ben je te oud voor.
Idd, ik weet niet wat ik mis.
Hahahaha, zoooo herkenbaar hequote:Op vrijdag 30 november 2007 17:31 schreef CasB het volgende:
Het begint ook al bij de geboorte, dan zie je zo'n roze gerimpeld geval "Wat is-ie mooi he?"
uhh, nee
Ik heb ooit eens iemand naar de reden gevraagd waarom ze kinderen zou nemen:"Nou, dan ben ik niet helemaal alleen in het bejaardentehuis."quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:15 schreef zwemmerseczeem het volgende:
Mijn ma werkte bij de thuiszorg, en die kent zoveel oudjes naar wie nooit meer omgekeken wordt..
Mwoh, ik denk dat het toch te maken heeft met andere prioriteiten krijgen, ik houd nog steeds niet van "kinderen" in het algemeen, maar ik verlangde wel naar een kindje waarin ik trekjes van mij en van degene waar ik gek op ben in verenigd zag. Je eigen kind IS gewoon anders, dan een willekeurige dreindreumes. Daar heb je gewoon meer voor over. En ik was echt een stapbeestje hoor! Maar als ik nu op de bank zit en ik zie dat kleine koppie naar me opkijken met zijn lachende oogjes waar alleen nog maar onschuld en vertrouwen in mij uitstraalt, daar kan ik echt 1000.0000 keer uitslapen tegen wegstrepen hoor.quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:48 schreef Athmozz het volgende:
wat is dan de "reden" geweest of wat heeft je overtuigd om dan toch voor een kind te gaan? Als je er vroeger zelf ook niet echt positief tegenover stond, dan moet er toch wel iets zijn dat je heeft overhaald om toch voor dat kindje te kiezen?
Voordat ik zwanger werd en nog single was (en toen was ik dus 31) ging ik nog bijna elke dag uitquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:03 schreef Athmozz het volgende:
mjah, 32 is natuurlijk ook al een stuk ouder, misschien dat ik er tegen dan wel anders over denk (sowieso lijkt het me ook niet dat je aan je 32ste nog 2x in de week uitgaat)
Ik spreek je over 10 jaar nog welquote:Op zaterdag 1 december 2007 02:40 schreef CasB het volgende:
Ach, ieder z'n eigen ding. Ik weet al vanaf m'n 10e of 11e dat ik geen kinderen wil, dat scheelt
Lekker zo'n conclusie.quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:24 schreef HeatWave het volgende:
Nee, hij haat me verder niet ofzo, we gaan goed met elkaar om. Maar ik snap hem 100%. Ik heb zijn leven "verpest" min of meer
.
En je moeder danquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die heeft zijn fout ingezien imiddels en toegegeven dat hij het niet nog eens zou doen als het over kon.
.
Wat heeft dat er mee te maken dat zijn eigen vader nog een pestpleuris hekel aan hem heeft?quote:Op zaterdag 1 december 2007 09:12 schreef popolon het volgende:
Ben je mal, HW loopt gewoon lekker te kloten in dit soort topics, puur om de OUD users te provoceren.
Wanneer komt de kudde?
Blijkbaar meer dan je denkt.quote:Op zaterdag 1 december 2007 09:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken dat zijn eigen vader nog een pestpleuris hekel aan hem heeft?
quote:Op zaterdag 1 december 2007 09:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Blijkbaar mag alleen HW provoceren in jouw opinie.
Kom op, in een topic over kinderen mogen kleuterplaatjes niet ontbreken.quote:Op zaterdag 1 december 2007 09:52 schreef Swetsenegger het volgende:
en tief trouwens op met je kleuterplaatjes, stupide grafwijf.
quote:Mwoh, ik denk dat het toch te maken heeft met andere prioriteiten krijgen
quote:Al dat stappen en niks om voor thuis te komen vond ik op een gegeven moment gewoon een leeg bestaan.
quote:Ik ben nu net 33 geworden en ben verleden jaar dus moeder geworden
Single op je 31e, moeder op je 32e.quote:Voordat ik zwanger werd en nog single was (en toen was ik dus 31) ging ik nog bijna elke dag uit
Ik ben een beetje allergisch voor zulke redenen om kinderen te nemen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:34 schreef OFfSprngr het volgende:
Plus, kinderen nemen omdat je anders een "leegte voelt" is helemaal leeg en ideaalloos.
Aldus papa swetsenegger terwijl zijn dochter een tekening komt laten zienquote:Op zaterdag 1 december 2007 09:52 schreef Swetsenegger het volgende:
en tief trouwens op met je kleuterplaatjes, stupide grafwijf.
Ons zoontje diende zich idd wat sneller aan dan in de planning zatquote:Op dinsdag 11 december 2007 09:18 schreef matthijst het volgende:
Ik weet het, paar dagen oud, maar mooi topic dit...
Die excuses om kinderen leuk te vinden ook. Dit vind ik de mooiste:
[..]
[..]
[..]
[..]
Single op je 31e, moeder op je 32e.
Dat noemden ze vroeger een "ongelukje" en niet "de oplossing voor een leeg bestaan"...![]()
Als je je door je eigen kleuters laat overrulen, ben je vrij sneu.quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:38 schreef OldJeller het volgende:
Als je in openbare gelegenheden bent houd je kinderen dan aan de lijn o.i.d. en houd ze stil.
Reuze irritant. Of schakel gewoon die SBS-nanny in als ze de overhand krijgen.
Oh ja, nou, ik geloof niet dat er mensen zijn die kinderen nemen omdat ze hun leven al helemaal compleet vinden hoorquote:Op dinsdag 11 december 2007 10:34 schreef OFfSprngr het volgende:
Overigens zijn de "groene stroom" debielen nog het ergst, ondertussen groene stroom gebruiken maar wel een SUV rijden om je 3 kinderen naar school te brengen terwijl je elke dag vlees eet en altijd het licht aan laat staan en de thermostaat op 22 graden.
Plus, kinderen nemen omdat je anders een "leegte voelt" is helemaal leeg en ideaalloos.
Laat je niet opnaaien, Vivi.quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:35 schreef Vivi het volgende:
[..]
Of gewoon snel zeker zijn van iemand, verzuurde sukkel
Daar heb ik nu ook last van (15 jaar oudquote:Op donderdag 29 november 2007 09:00 schreef DRA het volgende:
Ik heb laatst bij mijn broer en zijn 2 kinderen sinterklaas gevierd, op de terugweg wisten ik en mijn vriendin het zeker, we willen geen kinderen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:53 schreef Vivi het volgende:
Ach ja, en dan te bedenken dat deze zg stoere personages over een klein decennium zich doodschamen over hun puberale gewauwel. De enige echt irritante kids zijn zij namelijk op dit moment
Wijfquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:08 schreef RickoKun het volgende:
of van dat KUT volk wat rondloopt met zo'n KUT kind en dat kind maar krijsen en lawaai maken, en dan al die chicks die dan gaan lachen omdat ze dat KUT kind lievvvvvvvinden, maar ondertussen mij geen aandacht gunnen waardoor ik onzeker van mijzelf word en dan spontaan begin te krassen in mijn genitaliën
Yep. Dat zei ik 5 jaar geleden ook nog, en oh, wat wist ik het zekerquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:04 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik heb laatst bij mijn broer en zijn 2 kinderen sinterklaas gevierd, op de terugweg wisten ik en mijn vriendin het zeker, we willen geen kinderen.![]()
Wij gaan liever 3 a 4 keer per jaar op vakantie.
sommige mensen willen ook echt geen kinderen... natuurlijk is dat moeilijk te begrijpen voor ouders maar ze zijn er hoorquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:21 schreef Vivi het volgende:
[..]
Yep. Dat zei ik 5 jaar geleden ook nog, en oh, wat wist ik het zeker.
Dat kan. Niet iedereen is zoals jij.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:21 schreef Vivi het volgende:
[..]
Yep. Dat zei ik 5 jaar geleden ook nog, en oh, wat wist ik het zeker.
Ja, want wat weten zij er nou van, ze hebben immers geen kinderenquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:53 schreef Vivi het volgende:
Ach ja, en dan te bedenken dat deze zg stoere personages over een klein decennium zich doodschamen over hun puberale gewauwel. De enige echt irritante kids zijn zij namelijk op dit moment
quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:29 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ja, want wat weten zij er nou van, ze hebben immers geen kinderen![]()
Dat je zo'n klein gedrochtje uit je baarmoeder kan persen maakt je echt niet opeens slimmer dan de rest hoor wijffie
Klopt, dat kunnen bijna alle vrouwen namelijk. Het zijn heel veel andere dingen die me slimmer maken dan de rest. En ik ben je "wijffie" niet, bijgoochem.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:29 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ja, want wat weten zij er nou van, ze hebben immers geen kinderen![]()
Dat je zo'n klein gedrochtje uit je baarmoeder kan persen maakt je echt niet opeens slimmer dan de rest hoor wijffie
Hee, knap jochie heb je, Vivi.quote:Op woensdag 12 december 2007 09:36 schreef Vivi het volgende:
[..]
Klopt, dat kunnen bijna alle vrouwen namelijk. Het zijn heel veel andere dingen die me slimmer maken dan de rest. En ik ben je "wijffie" niet, bijgoochem.
Gelukkig niet zegquote:Op woensdag 12 december 2007 09:36 schreef Vivi het volgende:
En ik ben je "wijffie" niet, bijgoochem.
Ik heb een kind en je hebt gelijk.quote:Op donderdag 29 november 2007 09:00 schreef DRA het volgende:
Je bent er zelf nog 1, dus shut up.quote:
Dank jequote:Op woensdag 12 december 2007 10:45 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Hee, knap jochie heb je, Vivi.
Leuke foto's ook.
Alleen stoor ik niet iemand met mijn levenstijl, jij met jouw kinderen wel en als je de gene bent die geen kinderen wilt ben JIJ ineens raar wtf is daar mee?quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:51 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh ja, nou, ik geloof niet dat er mensen zijn die kinderen nemen omdat ze hun leven al helemaal compleet vinden hoor. Wat ik bedoel is; als je geen kinderen hebt, heb je gewoon een andere lifestyle. Niks mis mee, maar ik persoonlijk was dat op een gegeven moment gewoon zat. Ik wilde moeder worden, en ja, dus ook de bijbehorende levenswijze.
Waar en hoe stoor ik mensen met mijn levenstijl dan, onwelbespraakt personage?quote:Op woensdag 12 december 2007 12:17 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Alleen stoor ik niet iemand met mijn levenstijl, jij met jouw kinderen wel en als je de gene bent die geen kinderen wilt ben JIJ ineens raar wtf is daar mee?
quote:Op woensdag 12 december 2007 12:23 schreef OFfSprngr het volgende:
De infanti e liteit blijkt weer van de mensen die kinderen hebben.
Veels teveel interessantdoenerij voor zo'n blondjequote:
Staat er 1 foto van die koter, waar ie onderuitgezakt hangt...quote:Op woensdag 12 december 2007 10:45 schreef Kiegie het volgende:
Hee, knap jochie heb je, Vivi.
Leuke foto's ook.
Ik irriteer me aan het feit dat mensen kinderen zien als een verplichting op een overbevolkte planeet waarbij ik dagenlijks word geconfronteerd met huilende, zeikende en rond rennende kut kinderen terwijl de aggressieve kut aap van boven me in elkaar wilt slaan omdat ik een "kanker" zeg in mn eigen fucking tuin.quote:Op woensdag 12 december 2007 12:28 schreef Vivi het volgende:
Waar en hoe stoor ik mensen met mijn levenstijl dan, onwelbespraakt personage?
Misschien moet je op een eiland gaan wonen voor fysiek volwassen mensen met een onvolgroeide geest, want de enige die hier infantiele posts doet ben jij momenteel, het is dat ik zo goed bergijpend kan lezen maar iemand die zo'n beetje op hetzelfde niveau qua intellectuele vermogens zit als jijzelf had er niks van begrepen.
Oh, en ik vind het niet raar hoor, als mensen geen kinderen willen. Alleen dat gebler erover begrijp ik niet zo goed, ik open toch ook geen topics over dat ik geen hond wil ofzo. Get a life denk ik dan, 'tis niet dat je aan je computerscherm zit vastgegroeid omdat je bij je kind moet blijven tenslotte. Als je z'n ontzettend boeiend dynamisch en vooral, kinderloos leven hebt, zoals je beweerd, bevreemd het me enigszins dat je je tijd dan doorbrengt met schelden op mensen die wel kinderen hebben.
Wat klopt er niet in dit verhaal?
Die foto is niet om "stoer te doen", ik was bij een concert en ik werd ineens gefotografeerd, al moet ik zeggen dat de foto zelf we goed gelukt is, maar goed, toeval dus, je kunt eerder ":')" doen over wie 'm heeft genomen.quote:Op woensdag 12 december 2007 12:32 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wow, jij bent wel stoer btw![]()
Zo subtiel, met je sigaretje, en je biertje nog net zichtbaar op de foto..!
[ afbeelding ]
In Italie daalt de bevolking al weer, dus dat gaat vanzelf.quote:Op woensdag 12 december 2007 13:26 schreef OFfSprngr het volgende:
Het beste voor de aarde is geen kinderen meer te nemen, voor de mensheid het minstens te halveren.
En hij is bijna een jaar, zie ik.quote:Op woensdag 12 december 2007 12:01 schreef Vivi het volgende:
Dank jeVoor een gedrochtje ziet ie er best goed uit ja
Met 1 kaarsje erop, zo schattigquote:Op woensdag 12 december 2007 14:45 schreef Kiegie het volgende:
En hij is bijna een jaar, zie ik.
Leuk hoor, die eerste verjaardag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haters everywhere but I don't really care.
Beweer ik dat dan?quote:Op woensdag 12 december 2007 14:29 schreef OldJeller het volgende:
Wellicht word je helemaal extatisch als je kind allerlei dingen loopt te blèren of druk heen en weer rent, maar voor andere mensen is dit niet speciaal en geeft het geen warm gevoel, integendeel zelfs.
Voor mij is het gewoon als elk ander vreemd persoon, los van leeftijd, die gaat schreeuwen, te dicht bij je in de buurt komt of aan andermans spullen gaat zin. Namelijk: je krijgt de neiging om die persoon neer te slaan.
Uiteraard doe je dit niet bij kinderen, want kinderen weten niet beter en kan je dit ook niet kwalijk nemen.
Wel neem ik de ouders kwalijk die op dergelijke momenten alleen liefdevol naar hun irritante kind kijken terwijl jij diep zucht. Als je er dan wat van zegt tegen de ouders zijn ze plots verontwaardigd of krijg je zelfs een woordenwisseling/ruzie.
Nee, je kind is niet in de ogen van elk ander een pareltje.
quote:Op woensdag 12 december 2007 14:53 schreef matthijst het volgende:
[..]
Met 1 kaarsje erop, zo schattig![]()
En dat hij dan met zijn kleine 1-jarige handjes in de taart gaat graaien, zo liefWat maak je je nu druk, niemand vraagt jouw op de 1e verjaardag van zijn of haar kind hier hoor, of heb ik iets gemist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Get a life zeg
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
Jaaaaaaaaaaa, die irritante reclame van de roosvicee of iets dergelijks.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:55 schreef Metalfreak het volgende:
Wat ook irritant is aan mensen met kinderen, is dat tegenwoordig hun kind hen heilig is en dan echt op een zieke manier. Alles wat het kind zegt, wordt voor waar aangenomen. Hebben ze straf op school, hoppa, na schooltijd belt mamma boos op naar de docent hoe het toch in godsnaam mogelijk is dat Jantje straf heeft gekregen, want "Jantje had helemaal niets gedaan" Nee muts, tuurlijk heeft Jantje het verhaal zo gedraaid dat hij niets gedaan heeft! Hij heeft al lang door dat mamma alles gelooft wat hij zegt. Vroeger kreeg je thuis nóg een keer straf, tegenwoordig heb je dan meteen boze ouders op de stoep staan...
Nee, dit was ook geen reactie op iemand hier, maar op de TT en de vele mensen in onze samenleving die wel zó met hun kind omgaan.quote:
Precies. Maar schijnbaar kunnen sommige kinderen in de ogen van hun ouders zelden iets fout doen en worden ze pas tot een halt geroepen als het helemaal fout gaat en er een kwartier eerder al iets van gezegd had moeten worden.quote:Ik ken dezelfde irritaties hoor, want ik vind dan ook (bijna) alleen mijn eigen kind leuk, en ik realiseer me dat dat niet voor iedereen geldt (al is ie natuurlijk vreselijk knap en schattig
![]()
)
Ik verwacht ook van anderen niet meer en niet minder dan dat ze rekening houden met mijn kind, net zoals dat ze met hun andere medemensen rekening houden. Aan mij de taak om mijn kind op te voeden en er verantwoordelijkheid voor te dragen. Óók als ie strontvervelend is. En nee, daar wordt ik niet extatisch van hoor, geloof me, maar je het is zoals met zoveel dingen (en mensen): er zitten positieve en negatieve dingen aan.
Ik ook, maar wat moet ik daarmee?quote:Ps: en "kanker" roepen vind ik sowieso iets voor randdebielen, als er íets dom en pauperig klinkt...
quote:Op woensdag 12 december 2007 15:07 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat kind is helemaal geen schatje anders kreeg hij niet zo vaak op zijn flikker van de juf.
Het is hier een klaagbaakquote:Op woensdag 12 december 2007 15:04 schreef Vivi het volgende:
Wat maak je je nu druk, niemand vraagt jouw op de 1e verjaardag van zijn of haar kind hier hoor, of heb ik iets gemist?
Ga kinderen krijgen bedoel je?quote:Get a life zeg
mee eens, maar dan nog is het de schuld van de ouders die het kind blijkbaar geen grenzen stellen.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:14 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Nee, dit was ook geen reactie op iemand hier, maar op de TT en de vele mensen in onze samenleving die wel zó met hun kind omgaan.
[..]
Precies. Maar schijnbaar kunnen sommige kinderen in de ogen van hun ouders zelden iets fout doen en worden ze pas tot een halt geroepen als het helemaal fout gaat en er een kwartier eerder al iets van gezegd had moeten worden.
dat was bedoeld voor die pauper hierbovenquote:Ik ook, maar wat moet ik daarmee?
Ja en? Wie dwingt je om hier te zitten dan?quote:
Eh, nee hoor, ik ben niet zo afgestompt dat ik denk dat kinderen krijgen de enige bevredigende vorm van leven isquote:Ga kinderen krijgen bedoel je?
Hij is bij een vriendje, dus ik heb nog evenquote:Ga jij nou maar met je koter spelen, anders zitten wij over 17 jaar met zo'n crimineeltje opgescheept die het systeem in gaat omdat zijn moeder liever zat te internetten dan zijn luiers te verschonen
Ik riep geen kanker...quote:Op woensdag 12 december 2007 15:20 schreef Vivi het volgende:
Dat was bedoeld voor die pauper hierboven
Pfff, OK, je bent blond, ik zal het even uitleggen...quote:Op woensdag 12 december 2007 15:22 schreef Vivi het volgende:
Ja en? Wie dwingt je om hier te zitten dan?
Die andere pauper, met dat bierflesje, jij hebt blijkbaar niet goed gelezen!quote:Op woensdag 12 december 2007 15:24 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ik riep geen kanker...
Ik dacht dat je zo goed kon lezen....
Jawel, maar die stond niet boven je...quote:Op woensdag 12 december 2007 15:32 schreef Vivi het volgende:
Die andere pauper, met dat bierflesje, jij hebt blijkbaar niet goed gelezen!
Nee hoor, ik houd wel van een volwassen gesprek op niveau...oh wacht..quote:Op woensdag 12 december 2007 15:26 schreef matthijst het volgende:
[..]
Pfff, OK, je bent blond, ik zal het even uitleggen...
Het is hier een KLAAGBAAK, dus mensen KLAGEN...
Als je alleen maar "oh-wat-is-dat-kleine-gedrochtje-van-jou-knap" leugentjes om bestwil wilt horen moet je naar OUD gaan...
Dus, je kan de link toch wel leggen dan?quote:Op woensdag 12 december 2007 15:35 schreef matthijst het volgende:
[..]
Jawel, maar die stond niet boven je...
Doe je bril 's op... Of heeft je knappe zoontje die kapot gemaakt
Goeie, deed mijn oma idd ook altijdquote:Op woensdag 12 december 2007 15:31 schreef Mibos het volgende:
En waarom klagen mensen?
Juist omdat ze niks te doen hebben...
Gelukkig niet, de mensen hier zijn over het algemeen iets eerlijker dan in OUD.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:36 schreef Vivi het volgende:
En mij kind IS gewoon knap [ afbeelding ]
Maar goed, dat is niet het punt van discussie hier he.
Beste meneer Bom,quote:Op woensdag 12 december 2007 15:42 schreef Vivi het volgende:
Goeie, deed mijn oma idd ook altijd
Straks gaat ie de ombudsman nog schrijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haters everywhere but I don't really care.
Deze reactie was natuurlijk te verwachten, maar ik denk toch echt dat ik niet zomaar op straat wordt aangesproken door een modellenbureau of ik mijn zoontje wil inschrijven. Daarbij word ik voortdurend spontaan aangesproken door mensen dat ik zo'n knap kind heb, zonder dat ik ze dwing hoor, dus het zal wel meevallen.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:45 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Gelukkig niet, de mensen hier zijn over het algemeen iets eerlijker dan in OUD.
Hij is niet direct lelijk maar knap? Wellicht met een roze bril op.
Voor iemand die zichzelf slim noemt doorzie je de simpelste pickuplines nietquote:Op woensdag 12 december 2007 15:49 schreef Vivi het volgende:
Deze reactie was natuurlijk te verwachten, maar ik denk toch echt dat ik niet zomaar op straat wordt aangesproken door een modellenbureau of ik mijn zoontje wil inschrijven.
Gok je dat of weet je dat uit persoonlijke ervaring?quote:Op woensdag 12 december 2007 15:51 schreef matthijst het volgende:
Je hebt overigens ook modellenbureaus voor lelijke kinderen, gok ik![]()
"Mag uw kind met de varkentjes op de foto? Bij knappe kinderen voelen ze zich zo lelijk"
Dat gok ik, maar die gok is wel gebaseerd op het feit dat jouw kind gevraagd wordt...quote:Op woensdag 12 december 2007 15:54 schreef Vivi het volgende:
Gok je dat of weet je dat uit persoonlijke ervaring?
quote:Op woensdag 12 december 2007 15:55 schreef matthijst het volgende:
[..]
Dat gok ik, maar die gok is wel gebaseerd op het feit dat jouw kind gevraagd wordt...
1+1=2![]()
denk je? ik denk dus, serieus, dat mensen daar heel lang een blinde vlek voor hebbenquote:Op woensdag 12 december 2007 15:49 schreef Vivi het volgende:
[..]
Daarbij ben ik niet zo verblind door moederliefde dat ik het niet zou zien als mijn kind lelijk is hoor.
Klopt, maar niet iedereen.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:59 schreef DarkElf het volgende:
[..]
denk je? ik denk dus, serieus, dat mensen daar heel lang een blinde vlek voor hebben
Sommige wel, maar ik zag het ook wel hoor, toen Dean klem had gezeten bij de bevalling dat zijn neusje toen scheef stond. En weet je, je houdt er toch van. Maar tuurlijk zie je het wel.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:59 schreef DarkElf het volgende:
[..]
denk je? ik denk dus, serieus, dat mensen daar heel lang een blinde vlek voor hebben
je hebt altijd uitzonderingen natuurlijkquote:Op woensdag 12 december 2007 16:01 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Klopt, maar niet iedereen.
Ik vond mijn kind in het begin op Jean-Luc Dehaene lijken...
En nu niet meer?quote:Op woensdag 12 december 2007 16:01 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Klopt, maar niet iedereen.
Ik vond mijn kind in het begin op Jean-Luc Dehaene lijken...
Ik zeg ook niet dat het lelijk is, het is alleen geen knap kind.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:49 schreef Vivi het volgende:
[..]
Deze reactie was natuurlijk te verwachten, maar ik denk toch echt dat ik niet zomaar op straat wordt aangesproken door een modellenbureau of ik mijn zoontje wil inschrijven. Daarbij word ik voortdurend spontaan aangesproken door mensen dat ik zo'n knap kind heb, zonder dat ik ze dwing hoor, dus het zal wel meevallen.
Daarbij ben ik niet zo verblind door moederliefde dat ik het niet zou zien als mijn kind lelijk is hoor.
quote:Op woensdag 12 december 2007 16:12 schreef Vivi het volgende:
[..]
En nu niet meer?
ik heb geen idee wie het is btw..
Je hoeft mij niks te vertellen over modellenbureau's, mijn hele familie heeft erin gewerkt namelijk. En mijn kind is knap, punt, Hij heeft mooie grote bruine Bambi-ogen, een mooi neusje en een mooi gevormde mond. Doe alsjeblieft niet alsof ik een debiel ben zeg, ik weet echt wel het verschil tussen een comlimentje " voor de moet" of een welgemeende opmerkingquote:Op woensdag 12 december 2007 16:15 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het lelijk is, het is alleen geen knap kind.
Dat een modellenbureau je benaderd zegt op zich natuurlijk helemaal niets over mooi of lelijk. Ze zoeken altijd veel verschillende gezichten, van drop dead gorgeous tot gewoontjes of zelfs lelijk. Ze zijn op zoek naar een bepaalde uitstraling, niet perse naar mooie koppies.
Daarbij, iedere ouder hoort dat zijn kind knap is. Niemand zal namelijk naar je toe komen en zeggen " God wat heb jij een lelijk gedrocht!" als het om kinderen gaat. Mensen geven of complimentjes, of ze zeggen niks.
En er zijn veel creatieve manieren om iets over een kind te zeggen zonder uitspraken te doen over zijn uiterlijk. Lief kind, leuk kind, grappig, ondeugende ogen heeft hij, schattig wipneusje etc. Al die eigenschappen passen ook prima op een lelijk kind maar worden vaak opgevat als 'mooi' kind.
Eh nee, ik zie het ook niet zoquote:Op woensdag 12 december 2007 16:15 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
En nee, hij is mooi aan het opdrogen.
Of tegen de ouders zeggen:quote:Op woensdag 12 december 2007 16:15 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het lelijk is, het is alleen geen knap kind.
Dat een modellenbureau je benaderd zegt op zich natuurlijk helemaal niets over mooi of lelijk. Ze zoeken altijd veel verschillende gezichten, van drop dead gorgeous tot gewoontjes of zelfs lelijk. Ze zijn op zoek naar een bepaalde uitstraling, niet perse naar mooie koppies.
Daarbij, iedere ouder hoort dat zijn kind knap is. Niemand zal namelijk naar je toe komen en zeggen " God wat heb jij een lelijk gedrocht!" als het om kinderen gaat. Mensen geven of complimentjes, of ze zeggen niks.
En er zijn veel creatieve manieren om iets over een kind te zeggen zonder uitspraken te doen over zijn uiterlijk. Lief kind, leuk kind, grappig, ondeugende ogen heeft hij, schattig wipneusje etc. Al die eigenschappen passen ook prima op een lelijk kind maar worden vaak opgevat als 'mooi' kind.
Nietusquote:Op woensdag 12 december 2007 16:18 schreef Vivi het volgende:
[..]
Je hoeft mij niks te vertellen over modellenbureau's, mijn hele familie heeft erin gewerkt namelijk. En mijn kind is knap, punt, Hij heeft mooie grote bruine Bambi-ogen, een mooi neusje en een mooi gevormde mond. Doe alsjeblieft niet alsof ik een debiel ben zeg, ik weet echt wel het verschil tussen een comlimentje " voor de moet" of een welgemeende opmerking.
Ach, misschien zijn kinnetje een beeeeetje..quote:
das goed hoor vrouwke *tut, tut*quote:Op woensdag 12 december 2007 16:18 schreef Vivi het volgende:
[..]
Je hoeft mij niks te vertellen over modellenbureau's, mijn hele familie heeft erin gewerkt namelijk. En mijn kind is knap, punt, Hij heeft mooie grote bruine Bambi-ogen, een mooi neusje en een mooi gevormde mond. Doe alsjeblieft niet alsof ik een debiel ben zeg, ik weet echt wel het verschil tussen een comlimentje " voor de moet" of een welgemeende opmerking.
Maar de foto is wel ineens weg...quote:Op woensdag 12 december 2007 16:18 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh, dat gevoel heb je nu even verdrongen met de komst van die wurm. Het zit nu in een put met een deksel, maar straks wordt die deksel er met een enorme knal afgeschoten worden en komt alle rotzooi er uit.quote:Al dat stappen en niks om voor thuis te komen vond ik op een gegeven moment gewoon een leeg bestaan
on topic blijven, Requote:
Alleen verschillen ze nogal, want ze kunnen alleen schijten janken en krijsen. Verder helemaal niksquote:Op woensdag 12 december 2007 16:51 schreef Bass-Miss het volgende:
Ik vind de uitspraak: ''Ik hou van kinderen.'' nogal dwaas. Je hebt gewoon lelijke, knappe, leuke, domme, grappige, achterlijke, slimme,... kinderen. Het zijn net 'echte' mensen.
ow ja... nou meer ouders van kinderen toch?... hier afgeschilderd als het tuig van de huidige samenleving door de pappa's van morgenquote:Op woensdag 12 december 2007 16:45 schreef milagro het volgende:
[..]
on topic blijven, Re![]()
we hekelen hier kinderen
Ze staan nog gewoon in het OUD feestdagen topic, ik vind het gewoon niet nodig dat ze over heel Fok! rondzwerven.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:34 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Maar de foto is wel ineens weg...
Komt toch behoorlijk overeen met sommige "volwassenen" in deze topic.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:53 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Alleen verschillen ze nogal, want ze kunnen alleen schijten janken en krijsen. Verder helemaal niks
Ik zie hier nergens schijt of tranen liggen. Misschien zit de geur van een ranzige luier nog in je neusquote:Op woensdag 12 december 2007 17:01 schreef Vivi het volgende:
[..]
Komt toch behoorlijk overeen met sommige "volwassenen" in deze topic.
Omgquote:Op woensdag 12 december 2007 17:03 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb er nog een![]()
Een tijdje terug zat ik met mijn schoonmoeder een kopje koffie thee te drinken bij de HEMA(_! ) toen er een moeder met zo'n poepmachine naast ons kwam zitten. Wij zaten lekker aan de appeltaart, gaat zij ineens dat kind daar staan verschonen, midden op tafel, naast mijn appeltaart.
![]()
Dus ik vraag of ze dat niet even op het toilet kon doen omdat het niet bepaald fris was om een poepluier te verschonen in een eetgelegenheid. Zegt ze nee, ze had daar afgesproken en ze wilde diegene niet mislopen.
En die poepluier weggooien was natuurlijk ook teveel moeite, nee die moest naast de tafel op de luiertas blijven liggen. Wellicht kan een van de hier aanwezige moeders me vertellen waarom moeders die dingen soms lijken te verzamelen alsof het om baby's eerste tandje gaat?
gatver, die moeder spoort nietquote:Op woensdag 12 december 2007 17:20 schreef tonja het volgende:
Een keer op een camping. Gezellig borreltje kaasplankje, komt mijn nichtje die in haar doos liep te frummelen eraan en betast een voor een alle kaasjes.
Ik zo van: Gadverdamme, ik zie d'r net met d'r vingers in d'r kut graaien. De moeder:"Ach dat is toch niet vies van zo'n kleintje".
Nou, er komt gewoon pis uit hoor.
oudersquote:Op woensdag 12 december 2007 16:57 schreef Re het volgende:
[..]
ow ja... nou meer ouders van kinderen toch?... hier afgeschilderd als het tuig van de huidige samenleving door de pappa's van morgen.
Sjezus, ik hoop dat je kind straks niet zo'n arrogante etter wordt als zijn moeder...quote:Op woensdag 12 december 2007 16:18 schreef Vivi het volgende:
Je hoeft mij niks te vertellen over modellenbureau's, mijn hele familie heeft erin gewerkt namelijk. En mijn kind is knap, punt, Hij heeft mooie grote bruine Bambi-ogen, een mooi neusje en een mooi gevormde mond. Doe alsjeblieft niet alsof ik een debiel ben zeg, ik weet echt wel het verschil tussen een comlimentje " voor de moet" of een welgemeende opmerking. Daarbij "wat heb jij een ontzettend knap kind' is niet echt een multi-interpretabele uitspraak.
Of het is natuurlijk het liefste kind dat ze ooit gezien hebben.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:15 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh ja, dat zegt ook genoegquote:Op woensdag 12 december 2007 20:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Of het is natuurlijk het liefste kind dat ze ooit gezien hebben.
Baby's eerste tandje moet je helemaal niet verzamelen, die moet je gewoon laten zitten.quote:Op woensdag 12 december 2007 17:03 schreef MinderMutsig het volgende:
Wellicht kan een van de hier aanwezige moeders me vertellen waarom moeders die dingen soms lijken te verzamelen alsof het om baby's eerste tandje gaat?
quote:Op woensdag 12 december 2007 20:13 schreef matthijst het volgende:
[..]
Sjezus, ik hoop dat je kind straks niet zo'n arrogante etter wordt als zijn moeder...
Je kind ziet er wel "OK" uit, maar knap is echt zwaar overdreven. Tering,
edit: net nog maar ff in OUD gekeken, voor het geval daar wel foto's van een knap kind stonden.
Maar helaas, zelfde doorsnee koter als die foto die hier verwijderd is...![]()
Gadverdamme zeg! GADVERDAMME wat smerig! Dat vind ik ook echt niet normaal zo'n moeder!quote:Op woensdag 12 december 2007 17:20 schreef tonja het volgende:
Een keer op een camping. Gezellig borreltje kaasplankje, komt mijn nichtje die in haar doos liep te frummelen eraan en betast een voor een alle kaasjes.
Ik zo van: Gadverdamme, ik zie d'r net met d'r vingers in d'r kut graaien. De moeder:"Ach dat is toch niet vies van zo'n kleintje".
Nou, er komt gewoon pis uit hoor.
Dat kunnen kinderen wel goed, ergens een gruwelijke teringzooi van maken.quote:
Haha, nee, jij bent lekker bezig met je reacties...quote:Op woensdag 12 december 2007 21:00 schreef Vivi het volgende:
Blijkbaar schep je er een genoegen in en voel je jezelf beter door anderen te kleineren...
Ik durf te wedden dat jij zelf werkelijk niet om aan te zien bent, en ga nu maar weer je jeugdpuistjes uitknijpen
Ik heb medelijden met je, echt. Hoe dom, verbitterd en gefrustreerd moet je zijn om dit soort teksten te ventileren tegenover iemand die je niet eens kent, en dan ook nog over de rug van een kind. De hondedrol die vanmiddag onder mijn schoen zat heeft nog meer klassequote:Op woensdag 12 december 2007 21:41 schreef matthijst het volgende:
[..]
Haha, nee, jij bent lekker bezig met je reacties...
Je loopt volgens mij ook zo'n beetje iedereen die jouw goddelijke koter niet knap genoeg vindt af te zeiken![]()
De waarheid is hard, dat zou je ondertussen toch wel moeten weten?
Bedoel: zwanger na een ongelukje en dan ook nog zo'n onknap kind al resultaat![]()
Latex.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:51 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Whehehewat is dat?
Toch geen verf?
En dat zeg je over je eigen kindquote:Op woensdag 12 december 2007 21:55 schreef Vivi het volgende:
...en dan ook nog over de rug van een kind. De hondedrol die vanmiddag onder mijn schoen zat heeft nog meer klasse![]()
quote:Op woensdag 12 december 2007 21:36 schreef RickoKun het volgende:
Ook zoiets waar ik een hekel aan heb, van die vrouwen die hun ranzige zwangere buik laten zien!
Zo'n huge navel met zo'n vage streep die midden over die bolle pens gaat!
Vast een leuk klusje geweest om dat weer schoon te krijgen.quote:
Hier verder dan...quote:Op woensdag 12 december 2007 21:58 schreef matthijst het volgende:
Sjongejonge, blij dat het topic bijna vol is...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |