abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54915347
quote:
Op donderdag 29 november 2007 09:06 schreef HeatWave het volgende:
Mensen letten zelf maar op hun blagen, het zijn maar kinderen hoor, niets bijzonders verder.
ik had je al verwacht in een topic met zo'n tt
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 29 november 2007 @ 11:20:03 #42
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_54915348
quote:
Op donderdag 29 november 2007 11:17 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

En wij werkende mensen de kinderopvang van jou kinderen nu moeten betalen en het schoolgeld en boekengeld...
Als werkend mens betaal ik daar zélf ook rúim aan mee. Zie het maar als investering.
pi_54915384
quote:
Op donderdag 29 november 2007 11:20 schreef NT-T.BartMan het volgende:

[..]

Als werkend mens betaal ik daar zélf ook rúim aan mee. Zie het maar als investering.
Betalen voor andermans kinderen zie ik niet zitten. Kan je geen kinderen betalen dan maak er geen.
pi_54915419
quote:
Op donderdag 29 november 2007 11:13 schreef NT-T.BartMan het volgende:

[..]

Laat me raden: jij was vroeger als klein HeatWavje óf een totaal onbeheersbaar etterbakje, óf een totale sukkel die door iedereen over zich heen liet gaan lopen.

Vergeet niet dat míjn kinderen straks jóuw bijstandsuitkering moeten opbrengen!
Helaas, ik was een vrij normaal kind eigenlijk . Maar ik ben dan ook gewoon normaal opgevoed.

Yeah right, alsof ik me in een positie ga werken waarin ik afhankelijk ben van debiele jochies die nu al klagen over 1040 uurtje naar school gaan. Nee meneertje, ik heb mijn zaakjes prima voor elkaar en ik zal nooit afhankelijk zijn van een of andere instantie.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_54915573
quote:
Op donderdag 29 november 2007 09:48 schreef HeatWave het volgende:
Ouders zijn echt de debielste en meest onredelijke wezens op de wereld.

Alles draait om hun unieke en oh zo bijzondere kind.

NEWSFLASH! Het is een van de 6 miljard, niets bijzonders en 75% kans dat het een dom VMBO kutkotertje wordt dat je van zijn 12e tot 18 intens gaat haten!

Om maar te zwijgen van loverboys, ongewenst zwanger, criminaliteit, staken om niets en breezerseks!

Maar veel plezier met het verneuken van je eigen leven om zo'n kreng de kans te geven de proleet uit te hangen, ze zullen jullie eeuwig dankbaar zijn! Of niet.... waarschijnlijk.

Kinderen:to-tale waanzin.
rustig maar

maar maar HW, mijn 2 zonen zijn haske leuk en geen VMBO kutkoters, en ze zijn niet speciaal op het grote geheel, maar wel voor mij, en en en ze zijn heel gezellig en en we hebben eigenlijk nooit ruzie en en en we houden alledrie van games, en pc's en Star Wars en LotR's en en en .... ik heb echt leuke kinderen, hoor

maar jij mag ze sukkels vinden, en je mag je ook helemaal laten gaan hier

ik kan me best voorstellen dat als je niets met kids hebt, je het allemaal zo ziet, en je aan van alles ergert, maar maar maar kun je je dan ook voorstellen een beetje dat ik mijn eigen kinderen wel speciaal vind, ook als ze putjeschepper worden... of pas echt erg , linkse kuthippies

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  donderdag 29 november 2007 @ 11:31:11 #46
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_54915611
quote:
Op donderdag 29 november 2007 11:22 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee meneertje, ik heb mijn zaakjes prima voor elkaar en ik zal nooit afhankelijk zijn van een of andere instantie.
* NT-T.BartMan neemt zijn hoed af en maakt een buiging

Laten we hopen dat je nooit een beroep hoeft te doen op de gezondheidszorg, dat is immers vrijwel niet zelf te doen als het om meer gaat dan een pilletje innemen of een pleister plakken.

En de mensen die jou dan (mogelijk tegen beter weten in) gaan helpen zijn ook kinderen van ouders (geweest).

Zolang het klonen van volwassenen en/of het kweken van kinderen in bioreactoren maatschappelijk nog niet geaccepteerd is zal het vrij moelijk zijn om het zonder koters te doen.
pi_54915638
quote:
Op donderdag 29 november 2007 11:29 schreef milagro het volgende:

... of pas echt erg , linkse kuthippies
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Moderator donderdag 29 november 2007 @ 11:32:52 #48
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54915647
quote:
Op donderdag 29 november 2007 11:20 schreef DarkElf het volgende:

[..]

ik had je al verwacht in een topic met zo'n tt
Kon inderdaad nooit lang duren
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_54915674
quote:
Op donderdag 29 november 2007 11:29 schreef milagro het volgende:

[..]

rustig maar

maar maar HW, mijn 2 zonen zijn haske leuk en geen VMBO kutkoters, en ze zijn niet speciaal op het grote geheel, maar wel voor mij, en en en ze zijn heel gezellig en en we hebben eigenlijk nooit ruzie en en en we houden alledrie van games, en pc's en Star Wars en LotR's en en en .... ik heb echt leuke kinderen, hoor

maar jij mag ze sukkels vinden, en je mag je ook helemaal laten gaan hier

ik kan me best voorstellen dat als je niets met kids hebt, je het allemaal zo ziet, en je aan van alles ergert, maar maar maar kun je je dan ook voorstellen een beetje dat ik mijn eigen kinderen wel speciaal vind, ook als ze putjeschepper worden... of pas echt erg , linkse kuthippies

Jawel hoor, alleen ik vind dit gewoon leuk schop materiaal . Het ligt zo lekker gevoelig .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_54915705
quote:
Op donderdag 29 november 2007 11:33 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Jawel hoor, alleen ik vind dit gewoon leuk schop materiaal . Het ligt zo lekker gevoelig .
ga gerust door dan (en sowieso uiteraard)
pi_54915792
quote:
Op donderdag 29 november 2007 11:21 schreef ColtZ40 het volgende:
Betalen voor andermans kinderen zie ik niet zitten. Kan je geen kinderen betalen dan maak er geen.
Je bent Nederland, daar betaal je altijd voor arme sloebers en moet je als werkende maar achteraan aansluiten.
Met Quock is het eerst Queck Queck
en dan Quick Quick naar de Quack Quack
pi_54915968
quote:
Op donderdag 29 november 2007 11:38 schreef Quock het volgende:

[..]

Je bent Nederland, daar betaal je altijd voor arme sloebers en moet je als werkende maar achteraan aansluiten.
Niet als we allemaal VVD stemmen.
pi_54917103
quote:
Op donderdag 29 november 2007 11:32 schreef DarkElf het volgende:

[..]

the horror, DE, the horror

ben al blij dat ze niet mee "staken" met dat schoolgedoe, flikker op, hup verdubbelen die uren
pi_54918262
quote:
Op donderdag 29 november 2007 12:32 schreef milagro het volgende:

[..]

the horror, DE, the horror

ben al blij dat ze niet mee "staken" met dat schoolgedoe, flikker op, hup verdubbelen die uren
Als je zelf al een wondertje bent, dan hoef je toch geen wonderkinderen meer te hebben?
pi_54918871
Carmageddon!
Alle mine.nu-domeinen werken weer o/
pi_54926133
quote:
Op donderdag 29 november 2007 11:31 schreef NT-T.BartMan het volgende:

[..]

Zolang het klonen van volwassenen en/of het kweken van kinderen in bioreactoren maatschappelijk nog niet geaccepteerd is zal het vrij moelijk zijn om het zonder koters te doen.
Tuurlijk wel, van het 1ste levensjaar tot het 14e in een gesloten inrichting, krijgen ze school enzovoorts. Mam en pap mogen twee keer per week op bezoek komen. op hun 14e komen ze eruit als jongvolwassenen klaar voor de wereld enzovoorts enzovoorts.

Kinderen, vooral de kleine
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_54927374
dat voorbeeld van een enorme kinderwagen in een tram/ bus in de spits is erg herkenbaar. dat ding neemt plek in voor 3 personen , de doorloop wordt ge blokkeerd en vaak geeft een herrie waar ik bijn agressief van kan worden.

nog véél erger: 3 vriendinnen met kinderwagens in het OV
pi_54927774
quote:
Op donderdag 29 november 2007 11:22 schreef HeatWave het volgende:
. Nee meneertje, ik heb mijn zaakjes prima voor elkaar en ik zal nooit afhankelijk zijn van een of andere instantie.
Ach, je weet nu al zeker dat je nooit oud/ziek/gehandicapt zult worden??
  donderdag 29 november 2007 @ 20:14:08 #59
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_54927814
Kinderen moet je neuken en dan van de trap gooien!
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  donderdag 29 november 2007 @ 20:16:25 #60
188728 Lyzio
why do we fall
pi_54927909
Eensch. Vind kleine kinderen zowiezo verschrikkelijk. Zo tussen de leeftijd van 5 en 8 jaar. Gruwelijk, vooral op familiefeestjes een echte dooddoener. Dan denken ze allemaal superhelden te zijn en zulks
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
  donderdag 29 november 2007 @ 20:16:43 #61
188728 Lyzio
why do we fall
pi_54927929
quote:
Op donderdag 29 november 2007 20:14 schreef BaajGuardian het volgende:
Kinderen moet je neuken en dan van de trap gooien!
Tegenwoordig kan dat niet meer, schijnt...
- james 'jimmy' dean
  donderdag 29 november 2007 @ 20:19:47 #62
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_54928026
quote:
Op donderdag 29 november 2007 20:16 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Tegenwoordig kan dat niet meer, schijnt...
Dat is opzich best jammer.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_54928104
quote:
Op donderdag 29 november 2007 20:16 schreef Lyzio het volgende:
Eensch. Vind kleine kinderen zowiezo verschrikkelijk. Zo tussen de leeftijd van 5 en 8 jaar.
van 0 tot 5 ook hoor

Ik moet frequent op de kleine van mijn zus letten, en die krijg je soms gewoon NIET stil (tenzij je hem in de auto zet & de motor laat draaien. Staat er alleen wat onnozel bij, een auto die 6u lang met draaiende motor op de oprit staat )
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
  donderdag 29 november 2007 @ 20:23:22 #64
188728 Lyzio
why do we fall
pi_54928144
quote:
Op donderdag 29 november 2007 20:19 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Dat is opzich best jammer.
Misschien als je 't stiekem doet, dat 't dan mag. Mag je 't wel niemand vertellen.
- james 'jimmy' dean
  donderdag 29 november 2007 @ 20:23:52 #65
188728 Lyzio
why do we fall
pi_54928159
quote:
Op donderdag 29 november 2007 20:22 schreef Athmozz het volgende:

[..]

van 0 tot 5 ook hoor

Ik moet frequent op de kleine van mijn zus letten, en die krijg je soms gewoon NIET stil (tenzij je hem in de auto zet & de motor laat draaien. Staat er alleen wat onnozel bij, een auto die 6u lang met draaiende motor op de oprit staat )
Misschien kun je 'm ook voor een draaiende wasmachine zetten. Of anders d'rin stoppen.
- james 'jimmy' dean
pi_54928252
quote:
Op donderdag 29 november 2007 20:23 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Misschien kun je 'm ook voor een draaiende wasmachine zetten. Of anders d'rin stoppen.
't is in ieder geval niet het geluid dat helpt, ik heb het al opgenomen & thuis af laten spelen, maar dan blijft die blijten. Ik zal toch voor de trilplaat moeten gaan
  donderdag 29 november 2007 @ 20:28:14 #67
188728 Lyzio
why do we fall
pi_54928317
quote:
Op donderdag 29 november 2007 20:26 schreef Athmozz het volgende:

[..]

't is in ieder geval niet het geluid dat helpt, ik heb het al opgenomen & thuis af laten spelen, maar dan blijft die blijten. Ik zal toch voor de trilplaat moeten gaan
Of 'n vol-automatisch geweer.
- james 'jimmy' dean
pi_54928358
quote:
Op donderdag 29 november 2007 20:28 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Of 'n vol-automatisch geweer.
een slijpschijf doet het ook goed, dan zwijgt hij ook.

Alleen is het lawaai van een slijpschijf nòg irritanter
  donderdag 29 november 2007 @ 20:31:56 #69
188728 Lyzio
why do we fall
pi_54928441
quote:
Op donderdag 29 november 2007 20:29 schreef Athmozz het volgende:

[..]

een slijpschijf doet het ook goed, dan zwijgt hij ook.

Alleen is het lawaai van een slijpschijf nòg irritanter
Kortom, koters zijn vanaf hun geboorte tot de leeftijd van 17-18 noodzakelijk kwaad.
- james 'jimmy' dean
pi_54928500
he gatver Mensen met kinderen Die zijn meestal zo gruwelijk asociaal Maar als je erover nadenkt, is het ook zo gek niet natuurlijk. De komst van een kind is het eind van je leven. En het einde van je leven komt dan in de vorm van iets dat je constant vernedert met gejank, geschreeuw en stront aan je handen. Dan krijg je een periode dat ze naar school gaan, en moet je bij ieder familiebezoek die jeugdtraumas weer opnieuw beleven mbt de dooddoener "hoe gaat het op school?". Dan gaan ze naar de middelbare school, en als je een beetje pech hebt, heb je een dochter die jou als vader een grote lul vindt omdat je dr niet door zomaar iedereen kapot laat neuken. En tegen de tijd dat ze eindelijk eens een beetje in gaan zien dat je er eigenlijk toch vóór ze was en je een beetje fatsoenlijk quality time met ze kan doormaken, zijn ze bij je weg. En dat kost je dan 20 jaar van je leven en een paar hele mooie huizen op goede locaties
pi_54928570
Heel erg eens!

Vriendlief en ik gingen ooit een eind fietsen over zo'n smal fietspad. Het was een pad met heuveltjes, waardoor je de fietsers van de andere kant niet altijd zag aankomen. Vanzelfsprekend gingen we met ieder heuveltje achter elkaar fietsen. Op een gegeven moment komt daar een vader aan met kind van jaar of 5, en zo'n 50 meter verderop fietste zijn andere zoontje van een jaar of 7. Het jochie was compleet aan het dromen en slingeren en fietste helemaal links. Mijn vriend (die fietste voorop) begon luid te bellen en stuurde zichzelf de berm in om niet te botsen, hij stond toen zelfs al stil dus. Kind botst alsnog en begint als een speenvarken te krijsen. Mijn vriend tilt het jochie op, zet het aan de kant en probeert te kijken wat de 'schade' is. Vader komt woedend terug en keek ons aan van 'blijf van mijn kind af!' Vervolgens begint hij een verhaal tegen zijn zoon over hoe zielig hij wel niet is en 'dat hij ook maar bij papa moet blijven, want niet iedereen kijkt goed voor de kinderen'.

Je begrijpt dat mijn vriend nogal boos werd, en hij heeft dan ook gezegd dat hij de volgende keer wel over z'n kind heen zal fietsen als hij z'n kutkoters niet bij zich houdt.
pi_54928858
quote:

Laten we hopen dat je nooit een beroep hoeft te doen op de gezondheidszorg, dat is immers vrijwel niet zelf te doen als het om meer gaat dan een pilletje innemen of een pleister plakken.
Daar betaal je premies voor, waarmee er niet echt meer sprake is van afhankelijkheid.
pi_54928902
Ik heb overigens geen hekel aan kinderen en ook aan de gemiddelde mens met kinderen niet.

Hier ben ik het wel volledig met TS eens. Mensen zouden meer op hun eigen kinderen moeten letten, niet eens in de eerste plaats omdat ze anderen er op die manier mee tot last zijn, maar vanuit hun verantwoordelijkheid als ouders jegens hun kinderen. Als ze daar geen zin aan hebben niet aan kinderen beginnen.
pi_54928959
quote:
* NT-T.BartMan neemt zijn hoed af en maakt een buiging

En de mensen die jou dan (mogelijk tegen beter weten in) gaan helpen zijn ook kinderen van ouders (geweest).
Daarvoor bestaan de privéverzekeringen toch? Kosten op zich niet zo extreem veel (voor een heel gezin normaal rond de 600¤ / jaar) en die dekken zowat alles wat er maar mis kan lopen, en als je echt alles wil uitsluiten (zodat je vb je chirurg & locatie vd operaties zelf kan kiezen) dan ga je rond de 2500¤ op jaarbasis betalen, maar dat zijn al luxe-verzekeringen.
pi_54929295
quote:
Op donderdag 29 november 2007 20:00 schreef Prego het volgende:
dat voorbeeld van een enorme kinderwagen in een tram/ bus in de spits is erg herkenbaar. dat ding neemt plek in voor 3 personen , de doorloop wordt ge blokkeerd en vaak geeft een herrie waar ik bijn agressief van kan worden.

nog véél erger: 3 vriendinnen met kinderwagens in het OV
Of een complete kleuterklas die een uitje heeft
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
pi_54929311
Kinderen heb ik niks op tegen, ouders wel, vooral wanneer ze denken dat ze ineens tot een exclusieve groep behoren omdat ze kinderen hebben
Een heer met stijl
pi_54929366
Ik heb een keer woorden gekregen met een vrouw die zonodig haar zoontje precies voor een basisschool, op de smalste strook van de weg, bovenop een oversteekplaats, wilde afzetten. Stond daar stil met de auto, gooide zonder te kijken een portier open. Ik heb haar gemeld dat daar ook net een klein kindje had kunnen fietsen. Voor die potentiele verruiming van haar geest had ze ook geen begrip.
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
  donderdag 29 november 2007 @ 21:53:10 #78
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_54930952
quote:
Op donderdag 29 november 2007 20:59 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Kinderen heb ik niks op tegen, ouders wel, vooral wanneer ze denken dat ze ineens tot een exclusieve groep behoren omdat ze kinderen hebben
ja en dan moet je t es over "krijgen en nemen" gaan hebben...
en dan blijven ze vollop volhouden dat t "krijgen"is

"aaah wat n mooie buik heb je al... ":')
"ahhh wat lief... hij huilt"
"wij zijn zwanger"

en NEE t is geen wonder.. Zeker niet na 6,5 miljard keer!
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
  donderdag 29 november 2007 @ 22:42:53 #79
188728 Lyzio
why do we fall
pi_54932678
quote:
Op donderdag 29 november 2007 21:53 schreef marcel-o het volgende:

[..]

ja en dan moet je t es over "krijgen en nemen" gaan hebben...
en dan blijven ze vollop volhouden dat t "krijgen"is

"aaah wat n mooie buik heb je al... ":')
"ahhh wat lief... hij huilt"
"wij zijn zwanger"

en NEE t is geen wonder.. Zeker niet na 6,5 miljard keer!
Jaaaaa, maar ik kon voor 80 procent geen kinderen krijgen!!11jeweeted.
- james 'jimmy' dean
  donderdag 29 november 2007 @ 23:11:45 #80
705 Kiegie
Nu niet meer gehackt
pi_54933593
Kinderen zijn juist perfect om automobilistjes mee te jennen. Kind voor in de bakfiets en - hup - de fiets het zebrapad opduwen, vlak voor een aanstormende auto (natuurlijk niet echt ervoor, maar doen alsof).
Haha, de schrik waarmee zo'n noodstopmakende sukkel dan uit zijn ogen kijkt.

En dan mag je nog gratis en terecht boos op de automobilst zijn ook!
Dat verandert alles
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')