abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54913513
Ouders zijn echt de debielste en meest onredelijke wezens op de wereld.

Alles draait om hun unieke en oh zo bijzondere kind.

NEWSFLASH! Het is een van de 6 miljard, niets bijzonders en 75% kans dat het een dom VMBO kutkotertje wordt dat je van zijn 12e tot 18 intens gaat haten!

Om maar te zwijgen van loverboys, ongewenst zwanger, criminaliteit, staken om niets en breezerseks!

Maar veel plezier met het verneuken van je eigen leven om zo'n kreng de kans te geven de proleet uit te hangen, ze zullen jullie eeuwig dankbaar zijn! Of niet.... waarschijnlijk.

Kinderen:to-tale waanzin.

[ Bericht 0% gewijzigd door HeatWave op 29-11-2007 09:56:12 ]
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_54913671
Ik keek vroeger nog wel eens uit maar tegenwoordig heb ik eerder de neiging mn been uit te steken, mn karretje te verplaatsen of mn arm wat de laten zwaaien.

Opgeflikkert met dat onopgevoedde tuig!!
pi_54913831
quote:
Op donderdag 29 november 2007 09:48 schreef HeatWave het volgende:

NEWSFLASH! Het is een van de 6 miljard, niets bijzonders en 75% kans dat het een dom VMBO kutkotertje wordt dat je van zijn 12e tot 18 intens gaat haten!

Om maar te zwijgen van loverboys, ongewenst zwanger, criminaliteit, staken om niets en breezerseks!

Maar veel plezier met het verneuken van je eigen leven om zo'n kreng de kans te geven de proleet uit te hangen, ze zullen jullie eeuwig dankbaar zijn! Of niet.... waarschijnlijk.

Met jou kan ik praten
  donderdag 29 november 2007 @ 10:09:49 #29
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_54913894
quote:

| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_54914048
quote:
Op donderdag 29 november 2007 09:18 schreef milagro het volgende:

[..]

eensch.

hier fietste een vader met zijn 5 jarige kotert achter hem aan fietsend, over een 's ochtends mega druk en groot kruispunt heen... wil je als fietser rechtdoor op dat kruispunt, moet je in het middelste, speciale fietsersvak gaan staan, en heb je dus links en rechts van je auto's staan die net als jij wachten op het groene licht.

licht springt op groen, vader fietst het kruispunt over, kindje blijft staan, ik sta daar weer achter met mijn fiets en wacht ook, ik wilde dat kind namelijk niet alleen laten daar, met auto's links rijdend en rechts wachtend... die vader is aan de overkant , kijkt dan pas over zijn schouder, ziet dat zijn zoontje dus nog steeds aan 'mijn' kant staat en roept "Ja, kom dan!!, moet je wel achter papa aan blijven, hè, kom dan! hup rijden!!!!!!!!"

kind durfde niet , logisch ook, het is vijf of zo, groot kruispunt, overal auto's, op rood springende stoplichten ondertussen ook, dus het kind mocht niet eens meer rijden

ja, daar kan ik me zo over opwinden, hè, rijd dan terug, joh, sukkel, je bent gewoon je kind vergeten, en dat joch durft niet in zijn eentje dat kruispunt over!!!... licht weer op groen, ik zeg "kom maar, gaan we samen" ... jochie helemaal angstig slingerend met dat kleine fietsje meerijdend, naast me, ik tussen hem en de ook rechtdoorrijdende auto's in uiteraard, komen we aan de overkant , die vader negeert mij en begint tegen dat joch uit te varen "rij dan ook door, je moet wel opletten, he, bij papa blijven!"

godverredomme , je zou die vent toch van zijn fiets afsleuren... meer dan een opmerking maken over wie er nou op wie had moeten letten, kon ik helaas niet doen, want kotertje staat erbij, een opmerking die ook genegeerd werd uiteraard.
Nu heb ik zelf geen kinderen maar dat is overigens ook iets wat ik niet helemaal begrijp. Waarom laten ouders hun kleine kind van amper 5 dat nog helemaal niet zo goed kan fietsen in spitsuur door het centrum van de stad fietsen? Ik snap wel dat het soms lastig is om het anders te doen en de auto is in de stad ook niet altijd een optie maar je wilt niet weten hoeveel fietsers er rond een uur of 5-6 in en rond het centrum van Amsterdam rondrijden. Dan is het best gevaarlijk met een kind dat nog amper kan fietsen.
pi_54914084
quote:
Op donderdag 29 november 2007 09:32 schreef Unihoc_ACE het volgende:
Ik baal ook altijd van die ouders die blind de weg oversteken. Geen zebrapad of niks. Lekker die kinderwagen eerst de straat opduwen en dan verbaasd kijken als die bijna uit hun handen gereden wordt...
Zeer opvallend inderdaad. Eerst die kinderwagen de straat op, en dan pas kijken of er verkeer aankomt.
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_54914132
Sowieso; kinderen hebben. Dan heb ik het nog eens niet over verkeerssituaties.
pi_54914134
Ik vind ook dat ouders hun kinderen teveel overlaten aan andere mensen.2 jaar geleden bij ons voor het stoplicht staken 2 leidsters over van de kinderopvang bij ons om de hoek.

4 kleinste koters zaten in een bolderkar en de oudere kinderen ong 4 jaar liepen zelf .de leidsters liepen voorop ,1 trok de bolderkar en de ander liep er naast te kleppen ..toen het stoplicht op rood sprong begon 1 leidster te schreeuwen dat ze door moesten lopen omdat toen de leidster omkeek zij toen pas zag dat de zelflopende kinderen nog niet eens de eerste helft van het oversteek punt waren overgestoken.

Dit was voor mij ook het moment geweest dat ik zeker wist dat ik geen kinderen wil..
pi_54914156
Sowieso mensen die van hun kind af lijken te willen door ze vanaf 3 jaar op de fiets te pleuren en de openbare weg op te knallen.

Soms vraag ik me af waarom we voorzichtig moeten doen, waarom al die veiligheid in auto's zit. Hoe kan tegenwoordig nu nog natuurlijke selectie toegepast worden?
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_54914157
quote:

Ben ik het niet mee eens. Ieder kind (in een welvarend land tenminste) heeft gewoon de kans wat van zijn of haar leven te maken en zijn of haar ouders lief te hebben.

Helaas zijn de ouders zelf zo kortzichtig (zie hierboven) dat deze kinderen geen goed voorbeeld hebben om te volgen.
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_54914275
Het zijn trouwens niet typisch alleen laagopgeleiden hoor. Ik zie het in oud-zuid en in de grachtengordel ook gewoon gebeuren en dan zijn het vaak van die typische yuppen.
pi_54914307
quote:
Op donderdag 29 november 2007 09:13 schreef Jo0Lz het volgende:
TT generaliseerde een beetje, maar op zich heb je best een punt.
Het was niet de bedoeling te generaliseren. Uiteraard zijn er heel veel ouders die netjes opletten. Over die hoor je mij dan ook niet.
pi_54914321
quote:
Op donderdag 29 november 2007 10:28 schreef DRA het volgende:
Het zijn trouwens niet typisch alleen laagopgeleiden hoor. Ik zie het in oud-zuid en in de grachtengordel ook gewoon gebeuren en dan zijn het vaak van die typische yuppen.
Hou op over die bakfiets teven hier in de buurt ja (oud zuid). .
Get woke, go broke!
  donderdag 29 november 2007 @ 11:13:33 #39
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_54915202
quote:

Laat me raden: jij was vroeger als klein HeatWavje óf een totaal onbeheersbaar etterbakje, óf een totale sukkel die door iedereen over zich heen liet gaan lopen.

En ja, ik heb kinderen, drie stuks zelfs. Ik probeer ze enigszins sociaal op te voeden, maar wel met ruim voldoende zelfrespect. Helaas gaat dat inderdaad wel eens gepaard met gekrijs en gejank, maar je kan niet alles hebben.

Vergeet niet dat míjn kinderen straks jóuw bijstandsuitkering moeten opbrengen!

[edit]
En dan vervoer ik ze óók nog eens in een bakfiets...
[/edit]

[edit2]
Overigens ben ik het wel met TS eens dat ouders verantwoordelijk zijn (en verantwoordelijkheid moeten nemen) voor hun kinderen. Bij sommige beschreven situaties heb ik echt iets van
[/edit2]
pi_54915287
quote:
Op donderdag 29 november 2007 11:13 schreef NT-T.BartMan het volgende:

En wij werkende mensen de kinderopvang van jou kinderen nu moeten betalen en het schoolgeld en boekengeld...
pi_54915347
quote:
Op donderdag 29 november 2007 09:06 schreef HeatWave het volgende:
Mensen letten zelf maar op hun blagen, het zijn maar kinderen hoor, niets bijzonders verder.
ik had je al verwacht in een topic met zo'n tt
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 29 november 2007 @ 11:20:03 #42
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_54915348
quote:
Op donderdag 29 november 2007 11:17 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

En wij werkende mensen de kinderopvang van jou kinderen nu moeten betalen en het schoolgeld en boekengeld...
Als werkend mens betaal ik daar zélf ook rúim aan mee. Zie het maar als investering.
pi_54915384
quote:
Op donderdag 29 november 2007 11:20 schreef NT-T.BartMan het volgende:

[..]

Als werkend mens betaal ik daar zélf ook rúim aan mee. Zie het maar als investering.
Betalen voor andermans kinderen zie ik niet zitten. Kan je geen kinderen betalen dan maak er geen.
pi_54915419
quote:
Op donderdag 29 november 2007 11:13 schreef NT-T.BartMan het volgende:

[..]

Laat me raden: jij was vroeger als klein HeatWavje óf een totaal onbeheersbaar etterbakje, óf een totale sukkel die door iedereen over zich heen liet gaan lopen.

Helaas, ik was een vrij normaal kind eigenlijk . Maar ik ben dan ook gewoon normaal opgevoed.

Yeah right, alsof ik me in een positie ga werken waarin ik afhankelijk ben van debiele jochies die nu al klagen over 1040 uurtje naar school gaan. Nee meneertje, ik heb mijn zaakjes prima voor elkaar en ik zal nooit afhankelijk zijn van een of andere instantie.
Get woke, go broke!
pi_54915573
quote:

rustig maar

maar maar HW, mijn 2 zonen zijn haske leuk en geen VMBO kutkoters, en ze zijn niet speciaal op het grote geheel, maar wel voor mij, en en en ze zijn heel gezellig en en we hebben eigenlijk nooit ruzie en en en we houden alledrie van games, en pc's en Star Wars en LotR's en en en .... ik heb echt leuke kinderen, hoor

maar jij mag ze sukkels vinden, en je mag je ook helemaal laten gaan hier

ik kan me best voorstellen dat als je niets met kids hebt, je het allemaal zo ziet, en je aan van alles ergert, maar maar maar kun je je dan ook voorstellen een beetje dat ik mijn eigen kinderen wel speciaal vind, ook als ze putjeschepper worden... of pas echt erg , linkse kuthippies

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  donderdag 29 november 2007 @ 11:31:11 #46
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_54915611
quote:
Op donderdag 29 november 2007 11:22 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee meneertje, ik heb mijn zaakjes prima voor elkaar en ik zal nooit afhankelijk zijn van een of andere instantie.
* NT-T.BartMan neemt zijn hoed af en maakt een buiging

Laten we hopen dat je nooit een beroep hoeft te doen op de gezondheidszorg, dat is immers vrijwel niet zelf te doen als het om meer gaat dan een pilletje innemen of een pleister plakken.

En de mensen die jou dan (mogelijk tegen beter weten in) gaan helpen zijn ook kinderen van ouders (geweest).

Zolang het klonen van volwassenen en/of het kweken van kinderen in bioreactoren maatschappelijk nog niet geaccepteerd is zal het vrij moelijk zijn om het zonder koters te doen.
pi_54915638
quote:
Op donderdag 29 november 2007 11:29 schreef milagro het volgende:

... of pas echt erg , linkse kuthippies
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Moderator donderdag 29 november 2007 @ 11:32:52 #48
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54915647
quote:
Op donderdag 29 november 2007 11:20 schreef DarkElf het volgende:

[..]

ik had je al verwacht in een topic met zo'n tt
Kon inderdaad nooit lang duren
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_54915674
quote:
Op donderdag 29 november 2007 11:29 schreef milagro het volgende:

[..]

rustig maar

maar maar HW, mijn 2 zonen zijn haske leuk en geen VMBO kutkoters, en ze zijn niet speciaal op het grote geheel, maar wel voor mij, en en en ze zijn heel gezellig en en we hebben eigenlijk nooit ruzie en en en we houden alledrie van games, en pc's en Star Wars en LotR's en en en .... ik heb echt leuke kinderen, hoor

maar jij mag ze sukkels vinden, en je mag je ook helemaal laten gaan hier

ik kan me best voorstellen dat als je niets met kids hebt, je het allemaal zo ziet, en je aan van alles ergert, maar maar maar kun je je dan ook voorstellen een beetje dat ik mijn eigen kinderen wel speciaal vind, ook als ze putjeschepper worden... of pas echt erg , linkse kuthippies

Jawel hoor, alleen ik vind dit gewoon leuk schop materiaal . Het ligt zo lekker gevoelig .
Get woke, go broke!
pi_54915705
quote:
Op donderdag 29 november 2007 11:33 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Jawel hoor, alleen ik vind dit gewoon leuk schop materiaal . Het ligt zo lekker gevoelig .
ga gerust door dan (en sowieso uiteraard)
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')