abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 1 december 2007 @ 09:51:08 #151
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_54963264
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 09:49 schreef Alicey het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Lees het nog eens rustig door, want je begrijpt het niet helemaal.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 1 december 2007 @ 09:52:06 #152
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_54963269
en tief trouwens op met je kleuterplaatjes, stupide grafwijf.
  zaterdag 1 december 2007 @ 09:56:01 #153
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_54963292
Hahahaha.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zaterdag 1 december 2007 @ 10:18:32 #154
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_54963435
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 09:52 schreef Swetsenegger het volgende:
Kom op, in een topic over kinderen mogen kleuterplaatjes niet ontbreken.

Hoort er allemaal bij!
  zaterdag 1 december 2007 @ 10:18:40 #155
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_54963436
Kinderen leveren meer punten op want ze zijn klein.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  zaterdag 1 december 2007 @ 10:23:07 #156
117776 OFfSprngr
pi_54963475
Middags valt trouwens ook niet te poolen hier, kom je net terug van een quarter rent ineens zo'n ADHD mongooltje door de pool, nog mazzel dat je met een BMX nog kan remmen, met een skateboard zou ik door rijden, dan is het hij of ik en dan ik.

Het is ook erg handig van de gemeente om de skate-pool naast een zanderig speeltuin met een poten-bos ernaast te plaatsen, geweldige concentratie aan rugridders, bladeren, zand en kut kinderen in de pool.

Kan gvd alleen avonds als het donker is poolen.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
.
.
pi_54964372
gassen!
  dinsdag 11 december 2007 @ 09:18:22 #158
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_55185357
Ik weet het, paar dagen oud, maar mooi topic dit...
Die excuses om kinderen leuk te vinden ook. Dit vind ik de mooiste:
quote:
Mwoh, ik denk dat het toch te maken heeft met andere prioriteiten krijgen
quote:
Al dat stappen en niks om voor thuis te komen vond ik op een gegeven moment gewoon een leeg bestaan .
quote:
Ik ben nu net 33 geworden en ben verleden jaar dus moeder geworden
quote:
Voordat ik zwanger werd en nog single was (en toen was ik dus 31) ging ik nog bijna elke dag uit
Single op je 31e, moeder op je 32e.
Dat noemden ze vroeger een "ongelukje" en niet "de oplossing voor een leeg bestaan"...
Haters everywhere but I don't really care.
  dinsdag 11 december 2007 @ 10:34:31 #159
117776 OFfSprngr
pi_55186583
Overigens zijn de "groene stroom" debielen nog het ergst, ondertussen groene stroom gebruiken maar wel een SUV rijden om je 3 kinderen naar school te brengen terwijl je elke dag vlees eet en altijd het licht aan laat staan en de thermostaat op 22 graden.

Plus, kinderen nemen omdat je anders een "leegte voelt" is helemaal leeg en ideaalloos.

Als je je nu al leeg voelt wat denk je dat die kinderen voelen als ze merken dat hun ouders gewoon een stel natuurlijke debielen zijn die een drift voelen om de planeet nog overbevolkt maken omdat "kinderen zo leuk zijn", totdat je nachts niet meer kunt, totdat ze je alles gaan vragen of voor een breezer een Marokkaan pijpen.
.
.
pi_55186987
Mooi verhaal, ik kan het vlees echter niet plaatsen.
pi_55198116
Kinderen _!
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_55198160
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 10:34 schreef OFfSprngr het volgende:
Plus, kinderen nemen omdat je anders een "leegte voelt" is helemaal leeg en ideaalloos.
Ik ben een beetje allergisch voor zulke redenen om kinderen te nemen.

Heb er zelf over nagedacht en de nadelen wegen toch op tegen de voordelen, dus voor mij geen kinderen.

Er komen wel de belachelijkste redenen om kinderen te nemen/krijgen voorbij..
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_55198258
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 09:52 schreef Swetsenegger het volgende:
Aldus papa swetsenegger terwijl zijn dochter een tekening komt laten zien
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  dinsdag 11 december 2007 @ 20:35:19 #164
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55200951
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 09:18 schreef matthijst het volgende:
Ik weet het, paar dagen oud, maar mooi topic dit...
Die excuses om kinderen leuk te vinden ook. Dit vind ik de mooiste:
[..]

[..]

[..]

[..]

Single op je 31e, moeder op je 32e.
Dat noemden ze vroeger een "ongelukje" en niet "de oplossing voor een leeg bestaan"...
Ons zoontje diende zich idd wat sneller aan dan in de planning zat
Maar hij was er uiteindelijk toch wel gekomen hoor, en een "ongelukje"is hij al helemaal niet, daar hebben ze namelijk oplossingen voor.

For the record, we zijn dolgelukkig met hem en met elkaar, dus tja, dat kan ook he.
En waar heb ik gezegd dat hij de oplossing was voor een leeg bestaan? Ik heb alleen gezegd dat ik bepaalde dingen niet meer belangrijk vond, en ja, leeg. Dat ik toe was aan een andere invulling. Niet dat mijn BESTAAN leeg was. Een kind nemen met die motivatie zou ik jou dan ook niet aanraden, sukkel.

[ Bericht 29% gewijzigd door Vivi op 11-12-2007 20:49:01 ]
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_55201048
Als je in openbare gelegenheden bent houd je kinderen dan aan de lijn o.i.d. en houd ze stil.
Reuze irritant. Of schakel gewoon die SBS-nanny in als ze de overhand krijgen.
pi_55201185
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 20:38 schreef OldJeller het volgende:
Als je in openbare gelegenheden bent houd je kinderen dan aan de lijn o.i.d. en houd ze stil.
Reuze irritant. Of schakel gewoon die SBS-nanny in als ze de overhand krijgen.
Als je je door je eigen kleuters laat overrulen, ben je vrij sneu.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  dinsdag 11 december 2007 @ 20:51:27 #167
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55201384
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 10:34 schreef OFfSprngr het volgende:
Overigens zijn de "groene stroom" debielen nog het ergst, ondertussen groene stroom gebruiken maar wel een SUV rijden om je 3 kinderen naar school te brengen terwijl je elke dag vlees eet en altijd het licht aan laat staan en de thermostaat op 22 graden.

Oh ja, nou, ik geloof niet dat er mensen zijn die kinderen nemen omdat ze hun leven al helemaal compleet vinden hoor . Wat ik bedoel is; als je geen kinderen hebt, heb je gewoon een andere lifestyle. Niks mis mee, maar ik persoonlijk was dat op een gegeven moment gewoon zat. Ik wilde moeder worden, en ja, dus ook de bijbehorende levenswijze.
  dinsdag 11 december 2007 @ 20:51:34 #168
705 Kiegie
Nu niet meer gehackt
pi_55201390
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 20:35 schreef Vivi het volgende:

[..]

Of gewoon snel zeker zijn van iemand, verzuurde sukkel
Laat je niet opnaaien, Vivi.
De afkeer die deze mopperaars van kinderen hebben, is het instrument waarmee de natuur misbaksels uit de evolutie verwijdert.
Dat verandert alles
  dinsdag 11 december 2007 @ 20:53:33 #169
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55201441
Ach ja, en dan te bedenken dat deze zg stoere personages over een klein decennium zich doodschamen over hun puberale gewauwel. De enige echt irritante kids zijn zij namelijk op dit moment
  FOK!fotograaf dinsdag 11 december 2007 @ 20:54:19 #170
160750 moonmovies
zeg maar Peer...
pi_55201462
quote:
Op donderdag 29 november 2007 09:00 schreef DRA het volgende:
Hoogstwaarschijnlijk zal ik wel voornamelijk negatieve reacties krijgen maar ik heb er altijd zo'n verschrikkelijke hekel aan als mensen met kinderen vinden dat je maar gewoon voor ze moet uitkijken. Op zich heb ik daar overigens helemaal geen problemen mee. Ik rijd (voor velen gelukkig) geen auto dus ben ik al niet zo'n groot gevaar voor kinderen maar ik wil best even rustiger fietsen langs een school en zo (waar overigens de bolides van de ouders wel voorbij razen).

Waar ik echter een enorme hekel aan heb is van die ouders die zelf niet eens opletten maar dan wel verlangen dat jij dat wel even doet voor hun kinderen. In Amsterdam zie ik vaak genoeg dat ouders met kinderen op een druk kruispunt door rood licht heen fietsen of lopen. Ik heb dan altijd zoiets van als jij het al niet belangrijk vindt dat je kind iets overkomt, waarom zou ik het dan wel belangrijk vinden. En dan wel enorm kwaad worden als je even niet staat op te letten en pas op het laatste moment tot stilstand kan komen met je fiets.
Daar heb ik nu ook last van (15 jaar oud )
-Wij hebben een redelijk onduidelijke uitrit vanuit onze tuin, dus je moeilijk zien als er iemand uitkomt, O.K.
-Maar dan hebben wij zon overbuurvrouw rond de 35 met een paar koters van 8 jaar oud.
-Onze straat is een 30km zone. (niet voor niks, want zoals onze uitrit, zijn er veel meer in onze kleine straat)

Fiets ik daar uit, rustig kijkend of er niets aankomt. Komt er ineens die auto aan met ruim 50kmh aangereden. (die overburen rijden altijd zo hard ) Ze remt volop, waarbij haar kind (wat voorin zat, zonder gordel , wat voor ouder ben je dan ) volop tegen die vooruit vliegt.
Het eerste wat ze doet is die auto uitvliegen, me de huid vol de schelden om daarna even haar auto te inspecteren.
Het arme kind wat met koppijn in die auto lag (ster in de ruit) zag ze niet eens. Pas toen ik haar er op wees "dat het misschien een goed idee zou zijn om even naar haar kind te kijken" keek ze me woest aan, om uiteindelijk zich toch over haar kind te ontfermen.

wat voor kutouder ben je dan zeg. En zij was fout: Kind van 8 voorin, zonder gordel, en dan reed ze ook nog te hard
Friends are like potatoes. If you eat them, they'll die...
-------------------------------------
www.theinvision.nl
  dinsdag 11 december 2007 @ 20:57:16 #171
92279 N.icka
Windforce 11
pi_55201539
Ik was laatst bij mijn neefje op bezoek , t knulletje is 3 . Zit hij me een tijdje aan te staren en zei heel onbevangen: Wil je een kusje?

Kinderen
pi_55201740
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 20:53 schreef Vivi het volgende:
Ach ja, en dan te bedenken dat deze zg stoere personages over een klein decennium zich doodschamen over hun puberale gewauwel. De enige echt irritante kids zijn zij namelijk op dit moment
Ik heb laatst bij mijn broer en zijn 2 kinderen sinterklaas gevierd, op de terugweg wisten ik en mijn vriendin het zeker, we willen geen kinderen.

Wij gaan liever 3 a 4 keer per jaar op vakantie.
  dinsdag 11 december 2007 @ 21:08:16 #173
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_55201841
of van dat KUT volk wat rondloopt met zo'n KUT kind en dat kind maar krijsen en lawaai maken, en dan al die chicks die dan gaan lachen omdat ze dat KUT kind lievvvvvv vinden, maar ondertussen mij geen aandacht gunnen waardoor ik onzeker van mijzelf word en dan spontaan begin te krassen in mijn genitaliën
pi_55201931
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 21:08 schreef RickoKun het volgende:
of van dat KUT volk wat rondloopt met zo'n KUT kind en dat kind maar krijsen en lawaai maken, en dan al die chicks die dan gaan lachen omdat ze dat KUT kind lievvvvvv vinden, maar ondertussen mij geen aandacht gunnen waardoor ik onzeker van mijzelf word en dan spontaan begin te krassen in mijn genitaliën
Wijf
  dinsdag 11 december 2007 @ 21:21:36 #175
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55202187
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 21:04 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Ik heb laatst bij mijn broer en zijn 2 kinderen sinterklaas gevierd, op de terugweg wisten ik en mijn vriendin het zeker, we willen geen kinderen.

Wij gaan liever 3 a 4 keer per jaar op vakantie.
Yep. Dat zei ik 5 jaar geleden ook nog, en oh, wat wist ik het zeker .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')