Kom op, in een topic over kinderen mogen kleuterplaatjes niet ontbreken.quote:Op zaterdag 1 december 2007 09:52 schreef Swetsenegger het volgende:
en tief trouwens op met je kleuterplaatjes, stupide grafwijf.
quote:Mwoh, ik denk dat het toch te maken heeft met andere prioriteiten krijgen
quote:Al dat stappen en niks om voor thuis te komen vond ik op een gegeven moment gewoon een leeg bestaan.
quote:Ik ben nu net 33 geworden en ben verleden jaar dus moeder geworden
Single op je 31e, moeder op je 32e.quote:Voordat ik zwanger werd en nog single was (en toen was ik dus 31) ging ik nog bijna elke dag uit
Ik ben een beetje allergisch voor zulke redenen om kinderen te nemen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:34 schreef OFfSprngr het volgende:
Plus, kinderen nemen omdat je anders een "leegte voelt" is helemaal leeg en ideaalloos.
Aldus papa swetsenegger terwijl zijn dochter een tekening komt laten zienquote:Op zaterdag 1 december 2007 09:52 schreef Swetsenegger het volgende:
en tief trouwens op met je kleuterplaatjes, stupide grafwijf.
Ons zoontje diende zich idd wat sneller aan dan in de planning zatquote:Op dinsdag 11 december 2007 09:18 schreef matthijst het volgende:
Ik weet het, paar dagen oud, maar mooi topic dit...
Die excuses om kinderen leuk te vinden ook. Dit vind ik de mooiste:
[..]
[..]
[..]
[..]
Single op je 31e, moeder op je 32e.
Dat noemden ze vroeger een "ongelukje" en niet "de oplossing voor een leeg bestaan"...![]()
Als je je door je eigen kleuters laat overrulen, ben je vrij sneu.quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:38 schreef OldJeller het volgende:
Als je in openbare gelegenheden bent houd je kinderen dan aan de lijn o.i.d. en houd ze stil.
Reuze irritant. Of schakel gewoon die SBS-nanny in als ze de overhand krijgen.
Oh ja, nou, ik geloof niet dat er mensen zijn die kinderen nemen omdat ze hun leven al helemaal compleet vinden hoorquote:Op dinsdag 11 december 2007 10:34 schreef OFfSprngr het volgende:
Overigens zijn de "groene stroom" debielen nog het ergst, ondertussen groene stroom gebruiken maar wel een SUV rijden om je 3 kinderen naar school te brengen terwijl je elke dag vlees eet en altijd het licht aan laat staan en de thermostaat op 22 graden.
Plus, kinderen nemen omdat je anders een "leegte voelt" is helemaal leeg en ideaalloos.
Laat je niet opnaaien, Vivi.quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:35 schreef Vivi het volgende:
[..]
Of gewoon snel zeker zijn van iemand, verzuurde sukkel
Daar heb ik nu ook last van (15 jaar oudquote:Op donderdag 29 november 2007 09:00 schreef DRA het volgende:
Hoogstwaarschijnlijk zal ik wel voornamelijk negatieve reacties krijgen maar ik heb er altijd zo'n verschrikkelijke hekel aan als mensen met kinderen vinden dat je maar gewoon voor ze moet uitkijken. Op zich heb ik daar overigens helemaal geen problemen mee. Ik rijd (voor velen gelukkig) geen auto dus ben ik al niet zo'n groot gevaar voor kinderen maar ik wil best even rustiger fietsen langs een school en zo (waar overigens de bolides van de ouders wel voorbij razen).
Waar ik echter een enorme hekel aan heb is van die ouders die zelf niet eens opletten maar dan wel verlangen dat jij dat wel even doet voor hun kinderen. In Amsterdam zie ik vaak genoeg dat ouders met kinderen op een druk kruispunt door rood licht heen fietsen of lopen. Ik heb dan altijd zoiets van als jij het al niet belangrijk vindt dat je kind iets overkomt, waarom zou ik het dan wel belangrijk vinden. En dan wel enorm kwaad worden als je even niet staat op te letten en pas op het laatste moment tot stilstand kan komen met je fiets.
Ik heb laatst bij mijn broer en zijn 2 kinderen sinterklaas gevierd, op de terugweg wisten ik en mijn vriendin het zeker, we willen geen kinderen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:53 schreef Vivi het volgende:
Ach ja, en dan te bedenken dat deze zg stoere personages over een klein decennium zich doodschamen over hun puberale gewauwel. De enige echt irritante kids zijn zij namelijk op dit moment
Wijfquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:08 schreef RickoKun het volgende:
of van dat KUT volk wat rondloopt met zo'n KUT kind en dat kind maar krijsen en lawaai maken, en dan al die chicks die dan gaan lachen omdat ze dat KUT kind lievvvvvvvinden, maar ondertussen mij geen aandacht gunnen waardoor ik onzeker van mijzelf word en dan spontaan begin te krassen in mijn genitaliën
Yep. Dat zei ik 5 jaar geleden ook nog, en oh, wat wist ik het zekerquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:04 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik heb laatst bij mijn broer en zijn 2 kinderen sinterklaas gevierd, op de terugweg wisten ik en mijn vriendin het zeker, we willen geen kinderen.![]()
Wij gaan liever 3 a 4 keer per jaar op vakantie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |