Die heeft zijn fout ingezien imiddels en toegegeven dat hij het niet nog eens zou doen als het over kon.quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:22 schreef Antal het volgende:
oh.. ouders zijn dom, achterlijk debiel en wat al niet meer ?
Nou.. dat zal je moeder leuk vinden. of je pa..
En dan het een wonder vinden als zo´n geval een kut uit komt helemaal onder de zooi. Mooi wonder dan. Moet je nagaan. Er gebeurt een echt wonder, je hebt bijvoorbeeld zomaar 100,000 euro. Is het bedekt met troep uit een kut/baarmoeder. Lekker danquote:Op vrijdag 30 november 2007 17:31 schreef CasB het volgende:
Het begint ook al bij de geboorte, dan zie je zo'n roze gerimpeld geval "Wat is-ie mooi he?"
uhh, nee
Dat zal een warme relatie zijn inderdaadquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die heeft zijn fout ingezien imiddels en toegegeven dat hij het niet nog eens zou doen als het over kon.
Nee, hij haat me verder niet ofzo, we gaan goed met elkaar om. Maar ik snap hem 100%. Ik heb zijn leven "verpest" min of meer
.
Beter eerlijkheid en elkaar begrijpen dan er omheen draaien tochquote:Op vrijdag 30 november 2007 17:46 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat zal een warme relatie zijn inderdaad
En daar ga je kont-afveeg robots voor kopen?quote:Op donderdag 29 november 2007 20:48 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Daarvoor bestaan de privéverzekeringen toch? Kosten op zich niet zo extreem veel (voor een heel gezin normaal rond de 600¤ / jaar) en die dekken zowat alles wat er maar mis kan lopen, en als je echt alles wil uitsluiten (zodat je vb je chirurg & locatie vd operaties zelf kan kiezen) dan ga je rond de 2500¤ op jaarbasis betalen, maar dat zijn al luxe-verzekeringen.
En tegen die tijd wonen je kids 200 km van je vandaan. Zie je ze praktisch nooit meer, want ze 'hebben hun eigen leven'. Mocht je onverhoopt een heup breken dan zijn ze wel zo aardig om telefonisch een thuishulp voor je te regelen..quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Even denken:
Eerst slapeloze nachten door gejank, om over ziekte en kwaaltjes maar te zwijgen. Nooit meer spontaan ergens heen kunnen en overal een kind mee naar toe moeten slepen.
Dan gedoe met kind dat speelgoed "eist" en buitenspeelt en jij je als ouder maar druk maken om pedo's etc. Wat doen ze tegenwoordig allemaal op MSN eigenlijk, je hebt geen idee!
Later een onhandelbare puber die je intens gaat haten en niets meer met je te maken wil hebben, met uitschieters naar Emo's, krassers en comazuipers.
Dan trekt het wat bij en kan je een beetje een normale band met je kind hebben, dus je denkt je leven weer een beetje op te pakken om er vervolgens achter te komen dat al je vrienden je OF saai vinden, of net zulke uitgelubberde ouders zijn geworden dat het bij een middagje taart eten in de Bijenkorf blijft, want stappen, daar ben je te oud voor.
Idd, ik weet niet wat ik mis.
Hahahaha, zoooo herkenbaar hequote:Op vrijdag 30 november 2007 17:31 schreef CasB het volgende:
Het begint ook al bij de geboorte, dan zie je zo'n roze gerimpeld geval "Wat is-ie mooi he?"
uhh, nee
Ik heb ooit eens iemand naar de reden gevraagd waarom ze kinderen zou nemen:"Nou, dan ben ik niet helemaal alleen in het bejaardentehuis."quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:15 schreef zwemmerseczeem het volgende:
Mijn ma werkte bij de thuiszorg, en die kent zoveel oudjes naar wie nooit meer omgekeken wordt..
Mwoh, ik denk dat het toch te maken heeft met andere prioriteiten krijgen, ik houd nog steeds niet van "kinderen" in het algemeen, maar ik verlangde wel naar een kindje waarin ik trekjes van mij en van degene waar ik gek op ben in verenigd zag. Je eigen kind IS gewoon anders, dan een willekeurige dreindreumes. Daar heb je gewoon meer voor over. En ik was echt een stapbeestje hoor! Maar als ik nu op de bank zit en ik zie dat kleine koppie naar me opkijken met zijn lachende oogjes waar alleen nog maar onschuld en vertrouwen in mij uitstraalt, daar kan ik echt 1000.0000 keer uitslapen tegen wegstrepen hoor.quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:48 schreef Athmozz het volgende:
wat is dan de "reden" geweest of wat heeft je overtuigd om dan toch voor een kind te gaan? Als je er vroeger zelf ook niet echt positief tegenover stond, dan moet er toch wel iets zijn dat je heeft overhaald om toch voor dat kindje te kiezen?
Voordat ik zwanger werd en nog single was (en toen was ik dus 31) ging ik nog bijna elke dag uitquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:03 schreef Athmozz het volgende:
mjah, 32 is natuurlijk ook al een stuk ouder, misschien dat ik er tegen dan wel anders over denk (sowieso lijkt het me ook niet dat je aan je 32ste nog 2x in de week uitgaat)
Ik spreek je over 10 jaar nog welquote:Op zaterdag 1 december 2007 02:40 schreef CasB het volgende:
Ach, ieder z'n eigen ding. Ik weet al vanaf m'n 10e of 11e dat ik geen kinderen wil, dat scheelt
Lekker zo'n conclusie.quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:24 schreef HeatWave het volgende:
Nee, hij haat me verder niet ofzo, we gaan goed met elkaar om. Maar ik snap hem 100%. Ik heb zijn leven "verpest" min of meer
.
En je moeder danquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die heeft zijn fout ingezien imiddels en toegegeven dat hij het niet nog eens zou doen als het over kon.
.
Wat heeft dat er mee te maken dat zijn eigen vader nog een pestpleuris hekel aan hem heeft?quote:Op zaterdag 1 december 2007 09:12 schreef popolon het volgende:
Ben je mal, HW loopt gewoon lekker te kloten in dit soort topics, puur om de OUD users te provoceren.
Wanneer komt de kudde?
Blijkbaar meer dan je denkt.quote:Op zaterdag 1 december 2007 09:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken dat zijn eigen vader nog een pestpleuris hekel aan hem heeft?
quote:Op zaterdag 1 december 2007 09:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Blijkbaar mag alleen HW provoceren in jouw opinie.
Kom op, in een topic over kinderen mogen kleuterplaatjes niet ontbreken.quote:Op zaterdag 1 december 2007 09:52 schreef Swetsenegger het volgende:
en tief trouwens op met je kleuterplaatjes, stupide grafwijf.
quote:Mwoh, ik denk dat het toch te maken heeft met andere prioriteiten krijgen
quote:Al dat stappen en niks om voor thuis te komen vond ik op een gegeven moment gewoon een leeg bestaan.
quote:Ik ben nu net 33 geworden en ben verleden jaar dus moeder geworden
Single op je 31e, moeder op je 32e.quote:Voordat ik zwanger werd en nog single was (en toen was ik dus 31) ging ik nog bijna elke dag uit
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |