abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 november 2007 @ 10:14:35 #101
176873 marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_54940180
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 09:26 schreef HeatWave het volgende:
FAK !

FOK! Against Kids!
\
whehehe
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_54940486
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 09:26 schreef HeatWave het volgende:
Mooi topic zo .

FAK !

FOK! Against Kids!
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  vrijdag 30 november 2007 @ 10:30:45 #103
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54940550
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 10:28 schreef milagro het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
!

2u2!
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_54940589
Kinderen zijn het probleem niet,maar meestal de ouders!
En owee als je wat zegt over de kleine prins ( of prinses)
Laatst een vriendin op viste gehad met haar kleine prins. De kleine prins vond het geweldig om op de bank te springen, maar ik vond het gevaarlijk omdat er ook een glazen salontafel voorstaat. En bovendien vind ik het niet fijn dat er op mijn bank word gesprongen. Mijn huis is geen speeltuin.
Dus ik zei er wat van
Vriendin: " Ach even de schoentjes uit en de tafel kan daar wel even staan, wat kan dat kind nou voor kwaad doen?"

En het kind was braaf gestopt met springen hoor, maar zijn mams vond dat ik niet kon verwachten dat hij maar stil moest spelen en dat hij zijn energie kwijt moest...
Vriendin was trouwens gauw weer naar huis, beledigd om de volgende kritiek die ik had.

"Als je kind even lekker wilt rennen gaan we toch even met hem naar de speeltuin?"

Ik heb dus totaal niets tegen kinderen, maar wel tegen ouders die vinden dat hun kind maar van alles mag en totaal niet tegen kritiek kunnen.
pi_54943060
quote:
Op donderdag 29 november 2007 23:44 schreef Kiegie het volgende:

[..]

Welnee. Het krijgen van een kind is een natuurlijke, logische stap in je leven. Ik wil niet zeggen dat mensen zonder kinderen als mens onderontwikkeld blijven, maar ze missen wel een waardevolle en fascinerende dimensie in hun bestaan.
Wat je dan natuurlijk kunt opvangen met allerlei stoere, interessante kinderloze activiteiten. Maar toch.
Wat een onzin.

Er zijn ook mensen die er anders over denken. Die missen niets hoor.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  vrijdag 30 november 2007 @ 12:25:58 #106
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54943093
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 12:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Wat een onzin.

Integendeel, die kunnen nog gewoon spontaan ff wat leuks doen zonder een oppas te moeten regelen. En die hebben daar ook nog geld voor ipv dat het opgaat aan luiers of later aan de nieuwste bling bling etc .

Mensen met kinderen zijn degenen die dingen moeten missen .
Get woke, go broke!
pi_54943119
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 12:25 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Integendeel, die kunnen nog gewoon spontaan ff wat leuks doen zonder een oppas te moeten regelen. En die hebben daar ook nog geld voor ipv dat het opgaat aan luiers of later aan de nieuwste bling bling etc .

Mensen met kinderen zijn degenen die dingen moeten missen .
Jij snapt het.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  vrijdag 30 november 2007 @ 12:38:52 #108
705 Kiegie
Nu niet meer gehackt
pi_54943362
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 12:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ze missen niks omdat ze niet weten wat ze missen.
Dat verandert alles
pi_54944158
mensen met kinderen die denken dat ze 'beter zijn'

en dan wel door rood fietsen/lopen

ik jengel altijd even extra aan het gas, en hoop dan stiekem dat ze pleuren

ouders moeten hun kroost leren hoe het WEL moet, niet hoe het niet moet, dus dan benadruk ik nog maar even dat het niet ZO moet

terechte klacht

14.gif
Ja doei.
  vrijdag 30 november 2007 @ 13:23:22 #110
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54944417
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 12:38 schreef Kiegie het volgende:

[..]

Even denken:

Eerst slapeloze nachten door gejank, om over ziekte en kwaaltjes maar te zwijgen. Nooit meer spontaan ergens heen kunnen en overal een kind mee naar toe moeten slepen.

Dan gedoe met kind dat speelgoed "eist" en buitenspeelt en jij je als ouder maar druk maken om pedo's etc. Wat doen ze tegenwoordig allemaal op MSN eigenlijk, je hebt geen idee!

Later een onhandelbare puber die je intens gaat haten en niets meer met je te maken wil hebben, met uitschieters naar Emo's, krassers en comazuipers.

Dan trekt het wat bij en kan je een beetje een normale band met je kind hebben, dus je denkt je leven weer een beetje op te pakken om er vervolgens achter te komen dat al je vrienden je OF saai vinden, of net zulke uitgelubberde ouders zijn geworden dat het bij een middagje taart eten in de Bijenkorf blijft, want stappen, daar ben je te oud voor.

Idd, ik weet niet wat ik mis .
Get woke, go broke!
pi_54944483
* motorbloempje gokt dat Heetwijf binnen 5 jaar ook zo'n poepmachine heeft
Ja doei.
  vrijdag 30 november 2007 @ 13:42:12 #112
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54944917
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 13:25 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje gokt dat Heetwijf binnen 5 jaar ook zo'n poepmachine heeft
Dan zou ik al 38 zijn tegen die tijd, tikje te oud. En zodra ik het ook maar als geintje tegen mijn vriendin zeg krijg ik al het eerste het beste voorwerp naar mijn hoofd.

No fucking way dus! Ik heb gezien wat het met mensen doet..
Get woke, go broke!
pi_54944949
it kills! it kills!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kom jij niet karaoke-en vanavond?
Ja doei.
  vrijdag 30 november 2007 @ 13:44:15 #114
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54944965
Nope, ik sta vanavond in de Heineken Music Hall te rammen op Machinehead en Dragonforce .
Get woke, go broke!
pi_54944994
da's ook wel tof
Ja doei.
pi_54945011
Als die kutouders voor mijn wielen komen geef ik ff extra gas !
pi_54947250
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 12:38 schreef Kiegie het volgende:

[..]

Mwah, ouders weten vaak niet waar ze aan beginnen.

Ik was laatst nog op een verjaardag van een jochie van 8. Dat betekent veel kinderen met ouders. Ging het erover hoe vermoeiend kinderen waren, blabla bla tudeletuut. Dus ik zeg: "Maar je krijgt er toch een hoop voor terug?!"
Nou toen kwam het hoor, dat was niet in verhouding en het was echt heel zwaar. Een paar gooiden er zelfs uit dat als ze dit wisten er nooit aan waren begonnen.
pi_54947937
He heerlijk topic dit. Bent het helemaal met de TS eens. Klote kinderen tegenwoordig. Alles wat ze doen moet je maar mooi en prachtig vinden. Word er helemaal schijt ziek van.

Laten we beginnen met de kutkoters in de supermarkt. Welke idioot bij de AH heeft die kindvriendelijk booschappenkar bedacht? Je kent ze wel, halve speeltuin op wielen met de mogelijk een pak luiers te vervoeren. 2x zo groot als de normale kar en blokkeren alles. Achterlijke zooi. Of van die kleine karretjes voor de "kids" (oh wat een gruwel woord is dat ook, "kids"). En een speelhoek bij de kassa. Opzouten, supermarkt is voor boodschappen, doe eerst boodschappen en haal die etter dan pas op van de kinderdump.

Bakfietsen met kinderen.. ongelooflijk. Bakfiets is kut, kinderen zijn kut, bakfiets met kinderen, pfff, zelfmoord-terrorist op afsturen, meer kan ik er niet van maken. Vreselijk. Schijt aan alles, negeren alle verkeersregels en verwachten dat ik zo op elk mogelijk moment voorrang geef.

En alles wat die poepfabrieken doen moet je maar om lachen of leuk vinden. Een kind dat slaapt, dat is het enige moment dat ze leuk zijn, voor de rest, val mij er niet mee lastig.
  vrijdag 30 november 2007 @ 15:48:02 #119
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54947999
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 15:14 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Mwah, ouders weten vaak niet waar ze aan beginnen.

Ik was laatst nog op een verjaardag van een jochie van 8. Dat betekent veel kinderen met ouders. Ging het erover hoe vermoeiend kinderen waren, blabla bla tudeletuut. Dus ik zeg: "Maar je krijgt er toch een hoop voor terug?!"
Nou toen kwam het hoor, dat was niet in verhouding en het was echt heel zwaar. Een paar gooiden er zelfs uit dat als ze dit wisten er nooit aan waren begonnen.
Dat laatste hoor ik ook heel erg vaak en ik denk dan: ben je nou echt ZO fucking dom dat je dat van te voren niet had kunnen bedenken?

ja, blijkbaar zijn ze zo fucking dom...
Get woke, go broke!
pi_54948194
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 15:48 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat laatste hoor ik ook heel erg vaak en ik denk dan: ben je nou echt ZO fucking dom dat je dat van te voren niet had kunnen bedenken?

ja, blijkbaar zijn ze zo fucking dom...
Ja ik dacht echt dat ze een grapje maakte. Maar ik werd bijna gelyncht toen ik er op in ging.
  vrijdag 30 november 2007 @ 16:22:43 #121
110088 Antal
Kuifje _O_
pi_54948830
oh.. ouders zijn dom, achterlijk debiel en wat al niet meer ?

Nou.. dat zal je moeder leuk vinden. of je pa..
He's a Monday morning lunatic
Disturbed from time to time
Lost within himself
In his solitary shell
  vrijdag 30 november 2007 @ 16:24:10 #122
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54948871
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 16:22 schreef Antal het volgende:
oh.. ouders zijn dom, achterlijk debiel en wat al niet meer ?

Nou.. dat zal je moeder leuk vinden. of je pa..
Die heeft zijn fout ingezien imiddels en toegegeven dat hij het niet nog eens zou doen als het over kon.

Nee, hij haat me verder niet ofzo, we gaan goed met elkaar om. Maar ik snap hem 100% . Ik heb zijn leven "verpest" min of meer .
Get woke, go broke!
  vrijdag 30 november 2007 @ 17:25:13 #123
176873 marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_54950144
prachtige opmerkingen hier
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_54950248
Het begint ook al bij de geboorte, dan zie je zo'n roze gerimpeld geval "Wat is-ie mooi he? "

uhh, nee
pi_54950539
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 17:31 schreef CasB het volgende:
Het begint ook al bij de geboorte, dan zie je zo'n roze gerimpeld geval "Wat is-ie mooi he? "

uhh, nee
En dan het een wonder vinden als zo´n geval een kut uit komt helemaal onder de zooi. Mooi wonder dan. Moet je nagaan. Er gebeurt een echt wonder, je hebt bijvoorbeeld zomaar 100,000 euro. Is het bedekt met troep uit een kut/baarmoeder. Lekker dan
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')