quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:26 schreef HeatWave het volgende:
Mooi topic zo.
FAK !
FOK! Against Kids!
Wat een onzin.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:44 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Welnee. Het krijgen van een kind is een natuurlijke, logische stap in je leven. Ik wil niet zeggen dat mensen zonder kinderen als mens onderontwikkeld blijven, maar ze missen wel een waardevolle en fascinerende dimensie in hun bestaan.
Wat je dan natuurlijk kunt opvangen met allerlei stoere, interessante kinderloze activiteiten. Maar toch.
Integendeel, die kunnen nog gewoon spontaan ff wat leuks doen zonder een oppas te moeten regelen. En die hebben daar ook nog geld voor ipv dat het opgaat aan luiers of later aan de nieuwste bling bling etcquote:Op vrijdag 30 november 2007 12:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Er zijn ook mensen die er anders over denken. Die missen niets hoor.
Jij snapt het.quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Integendeel, die kunnen nog gewoon spontaan ff wat leuks doen zonder een oppas te moeten regelen. En die hebben daar ook nog geld voor ipv dat het opgaat aan luiers of later aan de nieuwste bling bling etc.
Mensen met kinderen zijn degenen die dingen moeten missen.
Ze missen niks omdat ze niet weten wat ze missen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er zijn ook mensen die er anders over denken. Die missen niets hoor.
Even denken:quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:38 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Ze missen niks omdat ze niet weten wat ze missen.
Dan zou ik al 38 zijn tegen die tijd, tikje te oud. En zodra ik het ook maar als geintje tegen mijn vriendin zeg krijg ik al het eerste het beste voorwerp naar mijn hoofd.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:25 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje gokt dat Heetwijf binnen 5 jaar ook zo'n poepmachine heeft
Mwah, ouders weten vaak niet waar ze aan beginnen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:38 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Ze missen niks omdat ze niet weten wat ze missen.
Dat laatste hoor ik ook heel erg vaak en ik denk dan: ben je nou echt ZO fucking dom dat je dat van te voren niet had kunnen bedenken?quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:14 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Mwah, ouders weten vaak niet waar ze aan beginnen.
Ik was laatst nog op een verjaardag van een jochie van 8. Dat betekent veel kinderen met ouders. Ging het erover hoe vermoeiend kinderen waren, blabla bla tudeletuut. Dus ik zeg: "Maar je krijgt er toch een hoop voor terug?!"
Nou toen kwam het hoor, dat was niet in verhouding en het was echt heel zwaar. Een paar gooiden er zelfs uit dat als ze dit wisten er nooit aan waren begonnen.
Ja ik dacht echt dat ze een grapje maakte. Maar ik werd bijna gelyncht toen ik er op in ging.quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat laatste hoor ik ook heel erg vaak en ik denk dan: ben je nou echt ZO fucking dom dat je dat van te voren niet had kunnen bedenken?
ja, blijkbaar zijn ze zo fucking dom...
Die heeft zijn fout ingezien imiddels en toegegeven dat hij het niet nog eens zou doen als het over kon.quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:22 schreef Antal het volgende:
oh.. ouders zijn dom, achterlijk debiel en wat al niet meer ?
Nou.. dat zal je moeder leuk vinden. of je pa..
En dan het een wonder vinden als zo´n geval een kut uit komt helemaal onder de zooi. Mooi wonder dan. Moet je nagaan. Er gebeurt een echt wonder, je hebt bijvoorbeeld zomaar 100,000 euro. Is het bedekt met troep uit een kut/baarmoeder. Lekker danquote:Op vrijdag 30 november 2007 17:31 schreef CasB het volgende:
Het begint ook al bij de geboorte, dan zie je zo'n roze gerimpeld geval "Wat is-ie mooi he?"
uhh, nee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |